Ga naar inhoud

Interviews, artikelen enz. over Bassie & Adriaan


Aanbevolen berichten

Ik zou het heel erg tof vinden als Bas of Aad volgend jaar wordt uitgenodigd voor Zomergasten van de vpro. Lijkt me erg interessant om te zien wat hun ideale TV-avond zou zijn.

Ja dat zou erg tof zijn. Een programma wat voor Aad in ieder geval wel zeker aan bod gaat komen is 'Flikken' ;)^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja het is ook erg interessant vooral voor de niet-fans om eens het persoon achter Bassie of Adriaan te leren kennen. Zij kennen alleen clown Bassie die grappen maakt en in zon programma vertelt ie wat over zijn leven, wat ie gedaan heeft in zijn leven, erg interessant. Alleen denk ik niet dat het goed door kan gaan omdat Bas en Aad veel in het buitenland gewerkt hebben en dan niet (neem ik aan) de Nederlandse TV gevolgd hebben, wat noodzakelijk is voor Zomergasten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd, dit noem ik nou ook de moeite waard om in te scannen

Dat van de caravans wist ik al, maar de titel "Ons vader moest uit stelen om ons te voeden", man dat trekt je aandacht toch

Ik vind dit wel een intressant artikel om te lezen, dat van die caravans wist ik er maar van 1 en dat was die van de reis vol verrassingen. Nja zo kom je nog eens wat te weten als je alle artikels leest

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Staat wat in het volkskrant magazine over b&a, niets bijzonders maar beter wel gemeld dan niet gemeld ;)

http://img395.imageshack.us/img395/6562/vkmag1rv.jpg

Heb er een foto van gemaakt het is goed te lezen.

idd heb het ook gelezen, we hebben dus medestanders, behalve alle mensen op het forum. Het is absoluut een gemis en dat vinden blijkbaar meer mensen...

ik zou eventueel wl een scan ervan kunnen maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Klein schopje :P

Bassie staat in de Telegraaf vandaag, en wel.. Op de voorpagina ;):P

Kan het nu ff niet inscannen, misschien kan iemand anders dat doen? Het ging over circus Althoff, waar Bas nog geld van krijgt ofzo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

".........", Zei de beul terwijl hij het hoofd van z'n slachtoffer eraf hakte. Wanneer ik wegga bepaal ik zelf, ik kom iedere keer op een andere manier terug, valt tegen hé :(

Hoe kan jij dat eigenlijk nog volhouden zo'n illigaal forumpje? En je illigale B&A radio? Nog steeds proberen 'm draaiende te houden onder de naam "RADIO ACROBAAT"? Je moet 't maar kunnen zou 'k zeggen! En 't is me trouwens geen voorrecht om hier te posten ;) Er zijn véél betere oorden wat wat forum betreft.

Wat kom je hier dan nog doen Lorenzo :? ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry dat ik me ermee bemoei, kan me niks schelen of ik hiervoor een kaart krijg, maar het moet eruit, ff helemaal offtopic: ROT OP LORENZO!! ALS JE HET HIER ZO SLECHT VIND GAAN, GA DAN NAAR HET FORUM VAN 8)7 JENNOH 8)7 EN 8)7 FEMKE 8)7. Vroeger keek ik naar forummers zoals jou op, maar nu kan ik gewoon naar de bovenkant van jou kop kijken. Oh ja, ik zie nu, je hebt roos :P maar het is triest, triest om zo'n goed forummer, zoiets IDIOOTS te zien doen. Ik vond bond al de hele tijd verdacht, maar, ik dacht dat hij van NICKELODEON was omdat hij van b&a wist, dat het terugkwam in februari, en omdat hij niks in zijn profiel had staan. Nou, BIJNA goed dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...