Ga naar inhoud

De nationale IQ test


Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Dit jaar 132, een mooie score al zeg ik het zelf.

Ja die Bonnie moeten ze inderdaad oppakken deporteren en tewerkstellen. Want een krankzinnig lage score. Ze had misschien iets van 5 vragen goed...

Link naar bericht
Delen op andere sites
k vraag me af of ze nou expres doet alsof ze zo dom is of dat ze dat echt is...

Ze doet het niet express want ze verdedigt zichzelf. Ze zegt dat haar stemkastje niet werkten. Maar BNN spreekt dat tegen en verandert haar score niet *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze doet het niet express want ze verdedigt zichzelf. Ze zegt dat haar stemkastje niet werkten. Maar BNN spreekt dat tegen en verandert haar score niet *O*

dat zeg je toch ook als je doet alsof je dom bent? Of zeg ik nu iets heel doms?
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze doet het niet express want ze verdedigt zichzelf. Ze zegt dat haar stemkastje niet werkten. Maar BNN spreekt dat tegen en verandert haar score niet *O*

Bonnie laat haat IQ opnieuw meten _O-

Ben benieuwd of ze nu wel boven die 100 uitkomt, maar ik vrees het ergste _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom zou je doen alsof je dom bent?
Omdat mensen je dan grappig vinden, je uitgenodigd wordt in allerlei vage programma's (waar je volgens B. v. T. voor betaald wordt) en weet ik het... Ik doe ook niet alsof ik dom ben, ik doe alsof ik geniaal ben :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat mensen je dan grappig vinden, je uitgenodigd wordt in allerlei vage programma's (waar je volgens B. v. T. voor betaald wordt) en weet ik het... Ik doe ook niet alsof ik dom ben, ik doe alsof ik geniaal ben :P

Ik weet niet wat erger is :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...