Ga naar inhoud

MSN downtime??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zijn er nog mensen die niet op msn geraken?

Ik krijg steeds de melding : probleem met je internetverbinding, maar aangezien ik hier kan posten lijkt het me dat ik geen problemen heb met m'n internet ;)

Werd er zojuist afgegooid, maar kon er wel gelijk weer op...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Wat ik ook net had was dat zeker 3 verschillende contactpersonen minstens 2 keer per minuut regelmatig snel achter mekaar online kwamen en ook steeds onder een andere naam.

Ik las net ook ergens dat er momenteel een attack is op de MSN-servers dus waarschijnlijk ligt het probleem daaraan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

is msn netwerk he slimbo :P

ook zo mooi, word k opgebeld "heey waarom reageer je helemaal niet meer op msn? we hadden net zo gaaf gesprek" "ja omdat berichten niet meer aankomen, ik zit ook al vet tegen jou aan te lullen" "ja shit"

Maar ik werd eerst ook gruwelijk hard van MSN gekickt, niet uitgelogd ofzo, alles was gewoon ineens POEF weg, alle msn vensters en ook daar rechtsonderin beeld ;) Sindsdien probeer ik al de hele tijd "maike is lief" tegen wonderer te zeggen, maar dat komt steeds niet aan :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
is msn netwerk he slimbo :P

ook zo mooi, word k opgebeld "heey waarom reageer je helemaal niet meer op msn? we hadden net zo gaaf gesprek" "ja omdat berichten niet meer aankomen, ik zit ook al vet tegen jou aan te lullen" "ja shit"

Maar ik werd eerst ook gruwelijk hard van MSN gekickt, niet uitgelogd ofzo, alles was gewoon ineens POEF weg, alle msn vensters en ook daar rechtsonderin beeld ;) Sindsdien probeer ik al de hele tijd "maike is lief" tegen wonderer te zeggen, maar dat komt steeds niet aan :(

Had vandeweek hetzelfde probleem, maar toen werkte het wel via amsn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Ik heb aangegeven dat het programma automatisch moet starten bij het maken met de internetverbinding, dus bij het opstarten, maar ook dat snapt het programma kennelijk niet, want ik moet nog altijd handmatig aanmelden...
merkwardig, werkt hier al jaren probleemloos :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

merkwardig, werkt hier al jaren probleemloos :P

Normaal hier ook. Ik heb nu maar weer op toepassen geklikt, we zien morgen wel of hij het dan wel doet :P Maar blijft vaag ja :P

En weet iemand ook of je die mega irritante melding kan verwijderen over dat er een nieuwe versie is? Dat heb ik nu onderhand ook wel eens gelezen en het antwoord blijft nog steeds dat ik het voorlopig niet wil installeren!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Normaal hier ook. Ik heb nu maar weer op toepassen geklikt, we zien morgen wel of hij het dan wel doet :P Maar blijft vaag ja :P

En weet iemand ook of je die mega irritante melding kan verwijderen over dat er een nieuwe versie is? Dat heb ik nu onderhand ook wel eens gelezen en het antwoord blijft nog steeds dat ik het voorlopig niet wil installeren!

Ik krijg die ook nooit voor langer dan een week weg :X...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom installeren jullie dan niet gewoon de nieuwe versie? Als de nieuwe versie nou nog beta was kan ik het me wel voorstellen omdat plugins als msgplus dan niet meer werken, maar als de nieuwe versie officieel uit is lijkt me dat er geen probleem moet zijn. Als er nieuwe dingen in zitten die je niet wilt gebruiken kun je die meestal gewoon uitzetten (zoals al die extra tabbladen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom installeren jullie dan niet gewoon de nieuwe versie? Als de nieuwe versie nou nog beta was kan ik het me wel voorstellen omdat plugins als msgplus dan niet meer werken, maar als de nieuwe versie officieel uit is lijkt me dat er geen probleem moet zijn. Als er nieuwe dingen in zitten die je niet wilt gebruiken kun je die meestal gewoon uitzetten (zoals al die extra tabbladen).

Om u in Twice-taal te dienen: Live Messenger is zaad. Verschrikkelijk lelijk, irritant, en de helft van de mensen loopt je vanaf offline status aan te spreken. K wil terug naar de oudere msn versies :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Om u in Twice-taal te dienen: Live Messenger is zaad. Verschrikkelijk lelijk, irritant, en de helft van de mensen loopt je vanaf offline status aan te spreken. K wil terug naar de oudere msn versies :'(

Jaaaaah, ik mis msn 1.0 :P

Nuja, toen was het nog windows messenger (als ik me niet vergis)

Of de geweldige yahoo messenger :P

Of ICQ, was ook zo geniaal

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Om u in Twice-taal te dienen: Live Messenger is zaad. Verschrikkelijk lelijk, irritant, en de helft van de mensen loopt je vanaf offline status aan te spreken. K wil terug naar de oudere msn versies :'(

Nja, msn 6.2 zou ook wel weer relaxt zijn :P. Scheelt in ieder geval een hoop tierelantijntjes :P

Precies :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jaaaaah, ik mis msn 1.0 :P

Nuja, toen was het nog windows messenger (als ik me niet vergis)

Of de geweldige yahoo messenger :P

Of ICQ, was ook zo geniaal

nee, windows messenger was die zaadversie die je bij winXP kreeg :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee, windows messenger was die zaadversie die je bij winXP kreeg :P

Die versie was eigenlijk gewoon precies het zelfde als MSN Messenger 4.2.

Voor liefhebbers van oudere versies dus wel weer een uitkomst omdat die Windows Messenger altijd is blijven werken maar niet meer wordt geupdate. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ja hoor, het is weer zover: Hij heeft weer kuren. Ik kom net online, zie ik ineens 20 mensen online vliegen!!! Ik wil mezelf op online zetten (Tot ik iemand tegenkom waarmee ik wil praten hou ik MSN offline), is het beeld bevroren!! Na 5 minuten gaat hij eindelijk online, praat ik tegen iemand, zegt niks terug. Dan zegt diegene: Ik weet niet of je er bent, maar ik moet je vertellen dat *********** (Prive!!!!!).

Toen praatte ik met DJSjammie, in de hoop dat hij WEL gewoon alles kon ontvangen. Zegt hij gelijk tegen mij: "Ik heb net gehoord van een vriend van me dat hij wel berichten naar iemand kan versturen, en dat de berichten van de ander bij hem aankomen, maar dat de berichten van hem, niet bij de ander aankomen!"

Oftewel: KLOTEZOOI!!!! Ik dus MSN afgesloten en opnieuw opgestart en aangemeld: EN DIE JONGEN WAAR IK MEE PRAATTE, MAAR WAARVAN MIJN BERICHTEN NIET AANKWAMEN, WAS OFFLINE :(:(:(

OFTEWEL: MSN zuigt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...