Ga naar inhoud

MSN downtime??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het probleem is dat het overgrote deel MSN heeft. Heb eerlijkgezegd nooit iemand gehoord die zei: wat is je aMSN of iets dergelijks. Als iedereen nu zou switchen, geen probleem. Maar ik kan moeilijk zeggen tegen alle mensen in mijn lijst: neem dit pogramma, bovendien moeten die dat dan ook zeggen aan alle mensen in hun lijst. Voorlopig bevalt MSN me dus wel ;). Niet alleen omdat iedereen het heeft, hoor.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het probleem is dat het overgrote deel MSN heeft. Heb eerlijkgezegd nooit iemand gehoord die zei: wat is je aMSN of iets dergelijks. Als iedereen nu zou switchen, geen probleem. Maar ik kan moeilijk zeggen tegen alle mensen in mijn lijst: neem dit pogramma, bovendien moeten die dat dan ook zeggen aan alle mensen in hun lijst. Voorlopig bevalt MSN me dus wel ;). Niet alleen omdat iedereen het heeft, hoor.

Lukas.

AMSN werkt gewoon met het MSN netwerk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

AMSN werkt gewoon met het MSN netwerk.

Ik ken het verder niet, maar ik geef ff een algemeen voorbeeld ;) Geen idee trouwens wat allemaal niet met het MSN netwerk functioneert ..

Link naar bericht
Delen op andere sites

aMSN is gewoon veel beter en houdt ook chatlogs bij etc.

even een waarschuwing:

[H4L] Cas. (B) wants to send you the file ''Fat Elvis! lol.pif'' (17K bytes). It will be saved in directory C:/Documents and Settings/Administrator/amsn_received. Do you want to receive this file? - (Accept / Save as / Reject)

----------

Cas loopt virussen te sturen!

Weet even niet wie het is op het forum maar pas op, niet accepteren!

Link naar bericht
Delen op andere sites
aMSN is gewoon veel beter en houdt ook chatlogs bij etc.

even een waarschuwing:

[H4L] Cas. (B) wants to send you the file ''Fat Elvis! lol.pif'' (17K bytes). It will be saved in directory C:/Documents and Settings/Administrator/amsn_received. Do you want to receive this file? - (Accept / Save as / Reject)

----------

Cas loopt virussen te sturen!

Weet even niet wie het is op het forum maar pas op, niet accepteren!

Die dingen waren al weken rond. Gewoon niet op links klikken die eindigt in .pif en je bent veilig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het nadeel van 100 personen onder de 15 in je lijst. Krijg je om de zoveel tijd een complete golf met die kloteberichtjes.

Het ligt natuurlijk niet aan de leeftijd, want als er eenmaal 1 iemand zo slim is om zo'n link te openen stuurt hij het naar alle personen in je lijst die online zijn, dus zo verspreid zich het supersnel. Dat had ik een paar weken terug .. En met leeftijd heeft dat niets te maken, enkel met nieuwsgeirigheid ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het ligt natuurlijk niet aan de leeftijd, want als er eenmaal 1 iemand zo slim is om zo'n link te openen stuurt hij het naar alle personen in je lijst die online zijn, dus zo verspreid zich het supersnel. Dat had ik een paar weken terug .. En met leeftijd heeft dat niets te maken, enkel met nieuwsgeirigheid ;)

Ik mag toch hopen dat wat oudere mensen intussen weten hoe MSN, internet en virussen werk(t/en)...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het ligt natuurlijk niet aan de leeftijd, want als er eenmaal 1 iemand zo slim is om zo'n link te openen stuurt hij het naar alle personen in je lijst die online zijn, dus zo verspreid zich het supersnel. Dat had ik een paar weken terug .. En met leeftijd heeft dat niets te maken, enkel met nieuwsgeirigheid ;)

ja ik ben ook nog steeds nieuwschierig naar hoe die dingen werken en wat ze doen, maar heb niet zon zin mijn lieve pc daarvoor op het spel te zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik mag toch hopen dat wat oudere mensen intussen weten hoe MSN, internet en virussen werk(t/en)...

Nou.., ik ken mensen van 80 die net begonnen zijn met Internet, dus dat slaat nergens op. Het is puur de ervaring en de nieuwsgierigheid welk bestandje dat het is. Ik ben er inmiddels wel achter dat het niet aan te bevelen is erop te klikken ... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja ik ben ook nog steeds nieuwschierig naar hoe die dingen werken en wat ze doen, maar heb niet zon zin mijn lieve pc daarvoor op het spel te zetten.

Dat doe ik pas als ik mijn eigen PC heb, en dan met deze :P

Het interesseert me helemaal niets hoe zoiets werkt, het is gewoon zwaar kl*t*.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou.., ik ken mensen van 80 die net begonnen zijn met Internet, dus dat slaat nergens op. Het is puur de ervaring en de nieuwsgierigheid welk bestandje dat het is. Ik ben er inmiddels wel achter dat het niet aan te bevelen is erop te klikken ... ;)

Omdat je blijkbaar erg graag in discussie wil, verklaar maar eens dat ruim 90% van de virusberichten van mensen onder de 15 kwam bij mij. Er zijn m.i. niet erg veel 16-21 jarigen die nu pas beginnen. Ze zijn praktisch met computers opgegroeid en tenzij ze behoorlijk stom zijn, kennen ze het klappen van de zweep wel.

Ach, laat ook maar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat je blijkbaar erg graag in discussie wil, verklaar maar eens dat ruim 90% van de virusberichten van mensen onder de 15 kwam bij mij. Er zijn m.i. niet erg veel 16-21 jarigen die nu pas beginnen. Ze zijn praktisch met computers opgegroeid en tenzij ze behoorlijk stom zijn, kennen ze het klappen van de zweep wel.

Ach, laat ook maar.

Ik wil niet graag in discussie, je moet geen dingen gaan zeggen die nergens op slaan. Ik heb zat mensen gehad ouder dan 20 die ik met dergelijke troep kwamen aanzetten.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wil niet graag in discussie, je moet geen dingen gaan zeggen die nergens op slaan. Ik heb zat mensen gehad ouder dan 20 die ik met dergelijke troep kwamen aanzetten.

Lukas.

Ik ken die mensen niet en wil ze dus niet direct als dom bestempelen, maar je bent het vast wel met me eens dat het dom is om op een dergelijke link te klikken. Kleuters (om in Wonderer taal te spreken) zijn over het algemeen naïef en zullen dus snel op dergelijke dingen klikken. Je bent dus dom of naïef als je op zoiets klikt. Veronderstellend dat er niet veel domme mensen zijn, althans weinig mensen die hier nog intrappen, kan je concluderen dat de meeste mensen die erop klikken kleuters zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ken die mensen niet en wil ze dus niet direct als dom bestempelen, maar je bent het vast wel met me eens dat het dom is om op een dergelijke link te klikken. Kleuters (om in Wonderer taal te spreken) zijn over het algemeen naïef en zullen dus snel op dergelijke dingen klikken. Je bent dus dom of naïef als je op zoiets klikt. Veronderstellend dat er niet veel domme mensen zijn, althans weinig mensen die hier nog intrappen, kan je concluderen dat de meeste mensen die erop klikken kleuters zijn.

Uiteindelijk wel, maar veel mensen klikken de eerste keer er gewoon op .. Maar daarna worden ze hard op hun vingers getikt dus leren er wel van. Maar anderen hebben er last van. Ik klik er gewoon niet op, negeer het.

Maar nu weer ontopic

Link naar bericht
Delen op andere sites

omdat een plaatje meer zegt dan 100 woorden ;)

(groepen even onduidelijk gemaakt, gaat jullie geen moer aan :P )

Welke gek noemt zich nu Fata Morgana :+. Was dat niet die ene attractie uit de Efteling :P ?

Lukas ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik was dat dus met dat virus maar niet dat IK zo dom ben zoiets te openen maar mijn zusje dus wel. En wie zit nu met de problemen en kan het oplossen??? Ik dus ik ben hartsitkke kwaad op haar echt niet normaal :( :( :( Want die removal tool werkt niet, vindt niets en gewone virusscanner vind niets. Ik weet wel welk bestand het is, vervelende breezah naam 'kisses' en mn zusje denkt he leuk. Verdomme.

Link naar bericht
Delen op andere sites
bij mij is ie weer offline...... echt shit hoor, ik had om 19:30 een afspraak met een boezemvriend van mij, is MSN DOWn.... :(

dan pak je de telefoon

(veeeeel wijzere raad dan die van wonderer)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

niemand van mijn vrienden heeft dat, en als ik erover praat zeggen ze: ah, ja, eh, zal ik doen, waarna jer nooit meer van hoort :(

Als het je boezemvriend is, wil hij dat toch wel doen? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dan pak je de telefoon

(veeeeel wijzere raad dan die van wonderer)

Of skype. Ik weet niet, ik hou niet zo van live talk, telefoon of skype. Je kan in ieder geval maar een gesprek tegelijk voeren enzo, is lastig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of skype. Ik weet niet, ik hou niet zo van live talk, telefoon of skype. Je kan in ieder geval maar een gesprek tegelijk voeren enzo, is lastig.

Toch vind ik bellen of een brief schrijven persoonlijker... Ik weet niet, vooral bij bellen of elkaar gewoon spreken!

Maar dat is mijn mening, nadeel is inderdaad dat je maar één gesprek tegelijk kan voeren

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch vind ik bellen of een brief schrijven persoonlijker... Ik weet niet, vooral bij bellen of elkaar gewoon spreken!

Maar dat is mijn mening, nadeel is inderdaad dat je maar één gesprek tegelijk kan voeren

Alles heeft zijn boor- en nadelen natuurlijk. Overal is wel wat voor of tegen te zeggen ;)

Ik ben het op zich met je eens, ik hou alleen niet zo van "live". Faalangst enzo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch vind ik bellen of een brief schrijven persoonlijker... Ik weet niet, vooral bij bellen of elkaar gewoon spreken!

Maar dat is mijn mening, nadeel is inderdaad dat je maar één gesprek tegelijk kan voeren

ik telefoneer ook altij maar met ëen tegelijk hoor :? en met skype kan je ook een vergadergesprek maken, is betere kwaliteit. wat wil je nog meer :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
M$N Me$$enger is weer geniaal bezig...

Kheb echter helemaal geen behoefte aan nog meer van dat soort progjes, kwil graag het bos nog door de bomen zien..

Waar is de tijd van de brieven? ;)

Brieven? Geef mij maar een telegram. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alles heeft zijn boor- en nadelen natuurlijk. Overal is wel wat voor of tegen te zeggen ;)

Ik ben het op zich met je eens, ik hou alleen niet zo van "live". Faalangst enzo ;)

elk voordeel heb zijn nadeel :)

als je faalangst heb dan is niet-live inderdaad dé oplossing

@leonard: ik zeg ook: bellen is 1 tegelijk, de rest niet... dat is het voordeel van de rest, ik vind iemand persoonlijk spreken erg prettig

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een brief schrijven naar vrienden doe ik eigenlijk nooit, ook nooit echt gedaan eigenlijk.

Maar zelf vind ik in het echt praten met vrienden veel en veel leuker dan een MSN-gesprek.

ik meen marsM die toch ooit een blauwtje gelopen had via MSN... Op gebied van zoiets vind ik het dus niet erg persoonlijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar zelf vind ik in het echt praten met vrienden veel en veel leuker dan een MSN-gesprek.

Ik zie dat nou net weer omgekeerd ;)

Ik kan niet zeggen dat ik veel en vaak mensen spreek over MSN, maar het gaat me stukken makkelijker af dan in het echt. Zo kan het dus ook :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik meen marsM die toch ooit een blauwtje gelopen had via MSN... Op gebied van zoiets vind ik het dus niet erg persoonlijk...

haha... nee niet écht een blauwtje gelopen... beetje definitief uitgesproken via msn. Ik heb nu nog steeds goeie contacten met dat meisje. Ben toch blij met de manier waarop dat uiteindelijk is opgelost... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...