Ga naar inhoud

MSN downtime??


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik gebruik op dit moment maar ff Gaim en die doet het dan gek genoeg weer wel O}

EDIT: Ik krijg op dit moment na even wachten ook steeds een foutmelding bij het posten van een bericht op het forum terwijl de berichten allemaal wel gewoon verschijnen:

Drommels! Algemene Fout

Could not connect to smtp host : 0 :

DEBUG MODE

Line : 111

File : smtp.php

Hoe komt dit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Even een ander vraagje over MSN: hoe maak je een MSN account met een niet-hotmail adres?

Dan moet je naar http://www.passport.net gaan en je daar eenmalig aanmelden onder de optie Gebruik een e-mailadres dat u al hebt.

Nadat je je hebt aangemeld kun je je op MSN aanmelden met het e-mailadres wat je hebt ingevuld op de site en ook het wachtwoord dat je daar hebt verzonnen. Ik geloof dat je dan nog wel even vanuit MSN je account moet bevestigen voordat je een zelfgekozen MSN-naam kan instellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een ander vraagje over MSN: hoe maak je een MSN account met een niet-hotmail adres?

Als je een .net paspoort ophaalt moet je je e-mail invullen, dan kan je ook gewoon en ander adres invoeren...

Volgens mij kan ieder adres op msn, dus ook als je een niet-hotmail adres hebt kan je het gewoon invoeren, maar dat weet ik niet zeker..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukt ;)

Dank jullie wel.

Mocht een onbekende je zo willen toevoegen, dat ben ik. Ik zal mijn ouwe MSN adres ook nog steeds gebruiken, maar de nieuwe is voor minder mensen zodat ik online kan komen om met vrienden te praten zonder dat ik bestookt word met 100 andere dingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik nog steeds een beetje... hij reageert vrij traag. Ook de site van hotmail is moeilijk bereikbaar. Maar het kan misschien ook aan mijn verbinding liggen O}

Ik had er ook last van. Kon MSN niet meer op en ook sites van Hotmail deden het niet of reageerder traag. Later kon ik er wel op, maar werd ik er nog een keer of 2 uitgegooit. Vandaag heb ik nergens meer last van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
MSn doet raar... of ben ik de enige die zich daar om deze tijd druk over maakt? Jelger? ;)

MSN is van Microsoft, dus = raar :P Maar zal nu wel weer over zijn ;) Ik was nog gewoon ingelogd :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik ook wel eens voor vreemds meemaak bij MSN Messenger is dat als ik met iemand in gesprek ben dat ik dan tijdens het gesprek terwijl ik aan het typen ben te zien krijg dat de andere persoon offline is en dat als ik mijn bericht waar ik nog mee bezig was afmaak dat dit dan toch gewoon aankomt. Even later krijg ik dan weer de melding dat die persoon weer online komt terwijl die niet eens offline is geweest.

Gebeurt me overigens niet heel vaak maar het keert zo af en toe wel eens terug.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat tijdens een gesprek het gespreksvenster steeds uit zichzelf terug schoot naar een bepaalde regel uit dat gesprek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja het was ook een eenmalig probleem, maar meer van mn vrienden hadden ermee te doen.

Kan een server geweest zijn waar jullie toevallig op zaten en "wij" niet. Als er eentje uitvalt, hebben een paar problemen en de rest niet. Als de hoofdservers uitvallen, is iedereen de pineut.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...