Ga naar inhoud

Biostabil/magneetkettingen


Aanbevolen berichten

Er was hier nog geen topic over magneetkettingen, dus open ik er maar een. Wie heeft er hier de Biostabil van Telsell? En hoe bevalt hij? Of heb je andere magneetkettingen? Ik ben benieuwd.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er maar één woord voor: placebo.

Helemaal mee eens.placebo's 'werken' ook omdat mensen geloven dat het ding werkt. Maar fysiek is er dus gewoon geen verschil.

ik vind het dure onzin.

ik vind magneettreinen eigenlijk een leuker onderwerp :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

ze hebben het aan de universiteit onderzocht, er zit een doodnormaal magneetje in met zo weinig kracht dat het niks zou kunnen doen en niet 'heilige magnetische aarde'.

hier is al zoveel over gediscussieerd (neem bijvoorbeeld op Fok!) dat ik dit topic geen lang leven zie krijgen :P

maargoed, probeer maar he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ze hebben het aan de universiteit onderzocht, er zit een doodnormaal magneetje in met zo weinig kracht dat het niks zou kunnen doen en niet 'heilige magnetische aarde'.

hier is al zoveel over gediscussieerd (neem bijvoorbeeld op Fok!) dat ik dit topic geen lang leven zie krijgen :P

maargoed, probeer maar he ;)

Daarom loop ik hier altijd rond met een magneet van 8 kilo :+.

Ff serieus, ik heb er zelf geen, was ook never nooit van plan om te bestellen, ik was alleen weleens benieuwd hoe men erop zou reageren en of iemand er eentje heeft ;).

Magneettreinen is wel interessant ja :D. De HSL / HST is alweer achterhaald. 300 kmph per uur, kom op zeg :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een woord hiervoor: oplichting.

Als ik het gewoon al zie op TV, ik kan er echt niet naar kijken (Biostabil dan he..) :r.

Weleens opgelicht door Telsell? Ik heb er nooit nare ervaringen mee hoor ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toevallig heb ik gisteren nog op België één of ander programma gezien, waarin ze twee groepen studenten een pilletje lieten slikken. Aan de ene groep vertelden ze dat het een pijnstiller was, bij de andere vertelden ze dat het de waarneming van pijn deed toenemen.

Ze gaven die mensen een stroomstoot en de mensen met pijnvergroter reageerden er heviger op, dan de mensen met de pijnstiller.

De pilletjes waren echter gemaakt van wat bloem met suiker en hadden dus totaal geen werking.

Datzelfde zie je met de biostabil. Het werkt omdat de mensen er in geloven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weleens opgelicht door Telsell? Ik heb er nooit nare ervaringen mee hoor ;).

Nooit iets besteld ;).

Toevallig heb ik gisteren nog op België één of ander programma gezien, waarin ze twee groepen studenten een pilletje lieten slikken. Aan de ene groep vertelden ze dat het een pijnstiller was, bij de andere vertelden ze dat het de waarneming van pijn deed toenemen.

Ze gaven die mensen een stroomstoot en de mensen met pijnvergroter reageerden er heviger op, dan de mensen met de pijnstiller.

De pilletjes waren echter gemaakt van wat bloem met suiker en hadden dus totaal geen werking.

Datzelfde zie je met de biostabil. Het werkt omdat de mensen er in geloven.

Ik heb dit onderzoek ook al eens gezien en het klopt wat je zegt :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom zijn het dan oplichters?

Als je die reclame ziet kun je toch niet zeggen dat het betrouwbaar en geloofwaardig overkomt he (die van de Biostabil dan, met Tineke de Nooij of hoe heet ze).

Je kunt toch zo zien dat dat gespeeld is en nog heel slecht ook, maar als jij het allemaal gelooft wat zij zeggen, dan moet je dat zelf weten ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zat te denken: Kun je er geen Telsell topic van maken? Dan is het wat meer globaal. Ik zeg het alleen maar, he. En over de Biostabil: Zegt Tineke de Nooij niet in het begin van die "reclame" dat die mensen geen buren zijn van die Italiaanse maker van die Biostabil? Dat komt zo stom over...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zat te denken: Kun je er geen Telsell topic van maken? Dan is het wat meer globaal. Ik zeg het alleen maar, he. En over de Biostabil: Zegt Tineke de Nooij niet in het begin van die "reclame" dat die mensen geen buren zijn van die Italiaanse maker van die Biostabil? Dat komt zo stom over...

Ja, want dat gerucht was er. Die Italiaanse maker woont overigens gewoon in Groningen.

Ik vind TelSell wel vermakelijk, en heb me gelukkig nooit laten verleiden hun onzin aan te schaffen. Naast Biostabiel vond ik Magic Bullit en Toni Pony ook altijd wel hilarisch.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je die reclame ziet kun je toch niet zeggen dat het betrouwbaar en geloofwaardig overkomt he (die van de Biostabil dan, met Tineke de Nooij of hoe heet ze).

Je kunt toch zo zien dat dat gespeeld is en nog heel slecht ook, maar als jij het allemaal gelooft wat zij zeggen, dan moet je dat zelf weten ;).

Het komt niet 'echt' over maar daarom zijn het nog geen oplichters :?. Dat zijn ze pas als ze een ondeugdelijk product afleveren en vervolgens geen service meer leveren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Lukas:

Er is nu een nieuwe BioStabil reclame. Ik vind het wel apart dat al die mensen toevallig allemaal op dezelfde camping zitten :P

En oh het helpt allemaal zo goed! :P

Moet je eens op Marktplaats kijken hoeveel mensen er vanaf willen :P

Als het dus zo goed zou werken zouden er ook niet zoveel mensen vanaf willen...

Het komt niet 'echt' over maar daarom zijn het nog geen oplichters :?

Je zegt zelf dat het niet echt overkomt, maar je zou dus wel moeten geloven dat het werkt :? ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Er is maar 1 ding wat de Biostabil kan redden: en dat is de ketting zelf :P. (ze zegt altijd: ''Ik bedoel baadt het niet, dan schaad het niet. Het is ook nog eens een hele mooie ketting.'') :D

Maar ff serieus: we zijn het wel eens denk ik. De Biostabil is meer Homeshopping - troep ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag gisteren in Radar dat de verkoop van de biostabil practisch nul is dankzij hun uitzendingen. Vond die mafkees niet zo leuk, heeft een rechtszaak aangespannen :D Zielepoot.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moet je eens op Marktplaats kijken hoeveel mensen er vanaf willen :P

Acht stuks. ;)

Laten we nu B&A artikelen gaan tellen. :P

Maar ik geloof er ook niks van. M'n tante heeft er één.

ma: En? Helpt 't?

tante: Nee.

ma: Waarom draag je 'm dan? Je zei net dat je 'm lelijk vindt

tante: *wijst naar m'n oom* Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Jeppie niet en van hem heb ik 't rotding gekregen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag gisteren in Radar dat de verkoop van de biostabil practisch nul is dankzij hun uitzendingen. Vond die mafkees niet zo leuk, heeft een rechtszaak aangespannen :D Zielepoot.

Echt lollig ja. Die verkoop zag je dalen in die grafiek :D.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Heb het verhaal gehoord der over.

Ik heb het fragment bekeken, en het lijkt me gewoon duidelijk pure oplichting, gewoon een persoon die geld wil verdienen aan zwake mensen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heerlijk om je tijd mee te doden dat TellSell...^O^ Prachtig ook de dingen die ze uit de kast halen om de mensen het te laten geloven. Als ik ook maar terug denk aan het "AeroBed" waar ze tijgers op lieten lopen en loodzware Worstelaars op lieten stoeien... _O_ Maar goed, die Bio-Stabiel is (naar mijn mening) ook pure oplichting! Maar er zijn mensen die erin geloven. Zo ging een vader van een vriend van mij stoppen met roken na 45 jaar. Afijn, hij had iets egvonden wat hem erbij "zou" helpen. Dan liet 'ie ergens 3 pinnetjes naast z'n jukbeenderen inbrengen en dat "zou" dan helpen. Nou ja, 't ging goed... Tot na 2 weken, en toen begon het gedonder weer. Ter verduidelijking: Hij is nu weer ouderwets kettingroker. Dus ja, de 1 gelooft het, de ander niet. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...