Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie, Deel III


Aanbevolen berichten

1-0 voor de Amsterdammers... Prachtig hakje van v/d Vaart geserveerd op een gouden dienblad waarna Maxwell hem er vlamhard in schoot! Pracht van een doelpunt! ^O^

En daarmee heb je meteen de hele wedstrijd samengevat, was verder niet om aan te zien. Ajax heeft de unieke mogelijkheid laten liggen om de uitwedstrijd te kunnen beschouwen als een leuk vakantiereisje, al moet wel gezegd worden dat als Auxerre volgende week net zo speelt als in Amsterdam, Ajax fluitend naar de volgende ronde gaat!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Makkelijke overwinning voor PSV: 4-1 tegen NEC :).

Benieuwd hoe ze dinsdag spelen tegen Monaco, thuis moeten ze eigenlijk winnen...

als psv hun spelletje speelt zoals in de eredivisie moet dat zeker mogelijk zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
vandaag ook Ajax-Den Bosch, moet een eitje zijn voor Ajax :D

Als Psv en Az dan misschien verliezen een keer vandaag, dan heeft ajax nog kans op de landstitel, en dat hoop ik ;):P

PSV heeft al gewonnen hoor ;)

Feyenoord nu ook met 0-2 van Utrecht, best netjes

Ik denk dat Ajax blij mag zijn dat ze zo 'veel' punten hebben en dat ze 3e staan want ze verdienen niet meer. (Feyenoord verdiend ook niet meer dan de 4e plaats hoor over het hele seizoen gezien...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

PSV heeft al gewonnen hoor ;)

Feyenoord nu ook met 0-2 van Utrecht, best netjes

Ik denk dat Ajax blij mag zijn dat ze zo 'veel' punten hebben en dat ze 3e staan want ze verdienen niet meer. (Feyenoord verdiend ook niet meer dan de 4e plaats hoor over het hele seizoen gezien...)

hehe goed van die rotterdammers, me broer weer NIET in zn hum maar das nie mij pakkie an

Link naar bericht
Delen op andere sites

LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX

Link naar bericht
Delen op andere sites
LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX, LUCKY AJAX

Je lijkt wel een lp, die blijft hangen. _O-;)_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, idd luckey Ajax, maar ze hebben gewonnen :D^O^

Ik heb trouwens al 1 wit zakdoekje gezien op canal+ toen het afgelopen was :9

k ben geen fan van ajakkes :P dus heb dr ook niets over aan te merken, alleen maar dat ze niet kenne voetballen, maar daar zijn de meningen over verdeeld

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

k ben geen fan van ajakkes :P dus heb dr ook niets over aan te merken, alleen maar dat ze niet kenne voetballen, maar daar zijn de meningen over verdeeld

Heb je helemaal goed, daar zijn de meningen NOGAL over verdeeld ;)

Vergeet niet dat Ajax bij de beste clubs ter wereld hoort, he :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb je helemaal goed, daar zijn de meningen NOGAL over verdeeld ;)

Vergeet niet dat Ajax bij de beste clubs ter wereld hoort, he :9

ja en hoe, het is misschien discriminerend, maar vind je Ajax nog een NEDERLANDS voetbalteam, dr spelen meer buitenlanders in dan normale nederlanders..

ik noem dat dus echt geen Nederlandse voetbalclub

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja en hoe, het is misschien discriminerend, maar vind je Ajax nog een NEDERLANDS voetbalteam, dr spelen meer buitenlanders in dan normale nederlanders..

ik noem dat dus echt geen Nederlandse voetbalclub

Dat is bij Feyenoord niet anders.

En PSV heeft ook niet zo veel Nederlanders (in de basis), het is bij de meeste grote clubs zo dat er meer buitenlanders dan binnenlanders voetballen.

@ gerben: En dat Ajax tot de beste clubs ter wereld beste clubs ter wereld behoort, heb ik dit seizoen nog geen moment gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rancho die zegt niks want hij wil geen ruzie, en blijft kalm

Maar nu weer ontopic.

En ik heb zelf net genoten van Vitesse-ADO.(3-4)

Veel goals zijn altijd mooi in een spannende wedstrijd.

En de Twentespelers waren we bikkelhard tegen Groningen.

En Ajax had die drie punten wel verdient hoor na al die kansen. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
.
LUCKY ajax, LUCKY ajax

Ik zag bijna al de witte zakdoekjes komen.

Die waren er ook al een paar. En als het bij Ajax niet snel gaat veranderen zullen dat er alleen maar meer worden :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die waren er ook al een paar. En als het bij Ajax niet snel gaat veranderen zullen dat er alleen maar meer worden :(

Wat kan de trainer er aan doen? Misschien een betere opstelling, maar hij had vandaag ook niet de beschikking over de "betere" spelers van Ajax... Volgens mij sta je tijdens een wedstrijd als trainer machteloos. Als trainer zijnde kan je naar mijn mening niet in eens iedereen super kracht geven waardoor ze beter gaan voetballen of iets dergelijks. Je kan het beter op de spelers afschuiven, die moeten het spelletje spelen en de doelpunten maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Benafan toch...

ajax kan niet voetballen... heb je ze ooit zien voetballen?

ze kunnen het wel, ze doen het niet

Ze missen kwaliteit van spelers.

Ajax heeft de beste jeugdopleiding ter wereld.

Dan heeft Ajax een speler die heel goed is en goed presteerd, dan draaien ze een goed seizoen, en dan verkoopt Ajax die speler voor een mooi bedrag, levert aardig wat op, maar de kwaliteit gaat omlaag.

Ajax die bulkt wel van het geld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet wal jullie nu allemaal poep lopen te lullen.

Ajax zit nu in een dip maar ze komen er wel uit, zolang ze 6(!) punten boven Feyenoord blijven staan hebben jullie niks te zeggen.

En toen Feyenoord in een dip zat toen ze van FC Utrecht-thuis, Ado-uit, en FC Groningen-thuis, en Vitesse-thuis hadden verloren heb je mij toch ook niet horen zeiken over de prestaties van Feyenoord.

Oké, er zaten wat gasten op de tribune die na 10 minuten al de witte zakdoekjes pakten, dat noem ikzelf ook geen Ajax-supporters.

Ik heb mijn woordje gedaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze missen kwaliteit van spelers.

Ajax heeft de beste jeugdopleiding ter wereld.

Dan heeft Ajax een speler die heel goed is en goed presteerd, dan draaien ze een goed seizoen, en dan verkoopt Ajax die speler voor een mooi bedrag, levert aardig wat op, maar de kwaliteit gaat omlaag.

Ajax die bulkt wel van het geld.

beetje makkelijke conclusie

dat je zegt 'van Nederland' vind ik al meer op feiten gebaseerd, maar ik denk niet dat jij bij alle jeugdopleidingen van de 37 ere- en eerstedivisieclubs nauw betrokken bent. Laat staan van alle clubs in de wereld. Bij Ajax stromen veel goede spelers door, maar wanneer ben je een goede speler? Ligt dat aan de jeugdopleiding?

Tijdje terug braken bij Feyenoord veel spelers door: Loovens, Olfers, vPersie, iedereen zei toen: Feyenoords jeugdopleiding is het beste. Je kan het niet zeggen als je ze niet allemaal van dichtbij meemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

beetje makkelijke conclusie

dat je zegt 'van Nederland' vind ik al meer op feiten gebaseerd, maar ik denk niet dat jij bij alle jeugdopleidingen van de 37 ere- en eerstedivisieclubs nauw betrokken bent. Laat staan van alle clubs in de wereld. Bij Ajax stromen veel goede spelers door, maar wanneer ben je een goede speler? Ligt dat aan de jeugdopleiding?

Tijdje terug braken bij Feyenoord veel spelers door: Loovens, Olfers, vPersie, iedereen zei toen: Feyenoords jeugdopleiding is het beste. Je kan het niet zeggen als je ze niet allemaal van dichtbij meemaakt.

De speler bepaald zijn eigen succes, dat klopt, maar het is een feit dat Ajax de beste spelersopleiding heeft, was laatst ook een keer op het nieuws. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De speler bepaald zijn eigen succes, dat klopt, maar het is een feit dat Ajax de beste spelersopleiding heeft, was laatst ook een keer op het nieuws. ;)

zoals ik al zij vergelijk je dan appels met peren... ajax heeft een goede jeugdopleiding, maar de beste van de wereld kan je niet zeggen... misschien is er in Ghana wel een betere...

Ik weet ook zeker dat ze op het nieuws niet zeggen: "Ajax heeft de beste jeugdopleiding" :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zoals ik al zij vergelijk je dan appels met peren... ajax heeft een goede jeugdopleiding, maar de beste van de wereld kan je niet zeggen... misschien is er in Ghana wel een betere...

Ik weet ook zeker dat ze op het nieuws niet zeggen: "Ajax heeft de beste jeugdopleiding" :N

Daar heb je gelijk in...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

...Misschien is er in Ghana wel een betere...

Dat denk ik niet, daar is er namelijk één van Feyenoord... 8)7 Die hebben daar zo'n Feyenoord-voetbalkamp waar ze ook talentjes helpen de top te bereiken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat denk ik niet, daar is er namelijk één van Feyenoord... 8)7 Die hebben daar zo'n Feyenoord-voetbalkamp waar ze ook talentjes helpen de top te bereiken...

zoals Ajax ook Ajax Cape Town heeft...

Misschien is een andere opleiding in Ghana nog wel beter :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De andere champions league wedstrijdenn zijn gister ook gespeeld.

FC Barcelona-Chelsea (2-1) Voor beiden kansen voor de volgende ronde, Chelsea heeft wel dat belangrijke uitdoelpunt. Chelsea kwam nog voor door een eigen doelpunt van Beletti na een voorzet van Duff, maar de invaller Maxi Lopez had maar 3 minuten nodig om Barcelona op een gelijke stand te brengen. 7 minuten later maakte Eto"o 2-1

Manchester United- AC Milan (0-1) Zelfs Ruud van Nistelrooy (die z'n rentree maakt) kan niks aan de nederlaag doen , Crespo scoort een belangrijk doelpunt voor AC Milan, het blijft toch een goede speler die Crespo.

Werder Bremen-Olimpique Lyon (0-3) Lyon is goed op weg naar de kwartfinale. Werder dat goed in de groepswedstrijden speelde verloor door goals van Wiltord, Diarra (ex Vitesse) en door een goal van Braziliaan Juninho

FC Porto-Inter Milan (1-1) Hier blijft het ook nog spannend. Martins opende de score voor Inter maar in de 2e helft scoorde Costa de gelijkmaker. FC Porto gaat het nog moeilijk krijgen om de cup met de grote oren te verdedigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooi overzicht rancho!

Vanavond Feyenoord - Sporting...

Ik ga erheen! Antonio zal vast ook wel van de partij zijn ;)

hoop op een mooie wedstrijd!

Veel plezier alvast!!

Ze moeten toch wel kunnen winnen met 1-0 ;)

En voor diegenen die Ajax willen zien, die wedstrijd komt op RTL5.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Veel plezier alvast!!

Ze moeten toch wel kunnen winnen met 1-0 ;)

En voor diegenen die Ajax willen zien, die wedstrijd komt op RTL5.

dankje... het wordt een belangrijke avond voor het nederlands voetbal. Als Feyenoord, Ajax en AZ door weten te gaan is dat erg positief... Ajax kan zo met 2-0 verliezen, feyenoord maar met 3-2 winnen en AZ 1-1 spelen en dan liggen ze allemaal uit. Wel spannend, alles is mogelijk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een heel erg Lucky AZ wint met 2-1 van Aachen.

Nouja ze zijn in ieder geval door ;).

Wat is er zo "Lucky" aan? Als je achter komt te staan en je weet de wedstrijd uiteindelijk toch te winnen is niks "Lucky" aan volgens mij... :? Jammer dat ze achter kwamen en ze hebben gewoon enorm goed teruggeknokt de 2e helft! Kijk, ik heb AZ beter zien spelen en het was niet enorm goed voetbal, maar "Lucky" is absoluut het verkeerde woord! :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is slecht gesteld met Ajax en Feyenoord,

Ajax voetbalt in een veels te laag tempo. Ik verbaas me ook nog elke week over Julien Escude, hij is heel erg laks geeft slappe passes en ontregelt het tempo. Ik denk dat Ajax koeman moet ontslaan, om Henk ten Cate vervolgens trainer te maken. Er is echter ook een aankoop nodig in de persoon van Denny Landzaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een trieste avond voor het Nederlandse voetbal donderdag zeg!!

In 1 klap drie UEFA cup vertegenwoordigers kwijt, dat gaat aardig wat punten voor de UEFA ranglijst kosten vrees ik. Goed dat AZ door is, dat levert dan tenminste nog iets op.

En Twice, ik was er gisteren inderdaad ook en ik heb in tijden niet zo'n slechte wedstrijd gezien. Feyenoord had (op een kwartiertje na) werkelijk niets te vertellen tegen door Sporting. Natuurlijk zijn die Portugezen zeer vervelend om tegen te spelen en zijn het zeurpieten eerste klas, maar voetballen kunnen ze zeker. Dat rondootje na 80 minuten, waarbij er geen Feyenoordspeler aan de bal kwam was wat dat betreft veelzeggend. Over de randverschijnselen zal ik het maar niet meer hebben. Goed is wel dat de dader onmiddellijk door andere (echte) supporters is aangewezen. Al vraag ik me af of hij ooit echt gestraft zal worden.

En nu maar wachten wat de UEFA doet....

Link naar bericht
Delen op andere sites

En Ronald Koeman houdt dus de eer aan zichzelf en stapt op bij Ajax...

Tja het zat erin, Koeman kreeg de boel niet meer op de rails. Goed dat hij de eer aan zichzelf heeft gehouden. Nu maar afwachten wat Ajax doet qua opvolging. Het zal wel iemand van binnen de club worden die het seizoen afmaakt en daarna een nieuwe coach van buitenaf.

De supporters schijnen een voorkeur te hebben voor Danny Blind.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een trieste avond voor het Nederlandse voetbal donderdag zeg!!

In 1 klap drie UEFA cup vertegenwoordigers kwijt, dat gaat aardig wat punten voor de UEFA ranglijst kosten vrees ik. Goed dat AZ door is, dat levert dan tenminste nog iets op.

En Twice, ik was er gisteren inderdaad ook en ik heb in tijden niet zo'n slechte wedstrijd gezien. Feyenoord had (op een kwartiertje na) werkelijk niets te vertellen tegen door Sporting. Natuurlijk zijn die Portugezen zeer vervelend om tegen te spelen en zijn het zeurpieten eerste klas, maar voetballen kunnen ze zeker. Dat rondootje na 80 minuten, waarbij er geen Feyenoordspeler aan de bal kwam was wat dat betreft veelzeggend. Over de randverschijnselen zal ik het maar niet meer hebben. Goed is wel dat de dader onmiddellijk door andere (echte) supporters is aangewezen. Al vraag ik me af of hij ooit echt gestraft zal worden.

En nu maar wachten wat de UEFA doet....

Daarna vond Nicky Hofs het nodig om er een naar de grond te werken, en in die vrije trap viel de 2e treffer.

Feyenoord heeft zijn excuses aangeboden naar Sporting. Ik verwacht een hoge boete...

Het is slecht gesteld met Ajax en Feyenoord,

Ajax voetbalt in een veels te laag tempo. Ik verbaas me ook nog elke week over Julien Escude, hij is heel erg laks geeft slappe passes en ontregelt het tempo. Ik denk dat Ajax koeman moet ontslaan, om Henk ten Cate vervolgens trainer te maken. Er is echter ook een aankoop nodig in de persoon van Denny Landzaat.

Hoe wil je Ten Cate naar Amsterdam halen terwijl hij het in Barcelona zo goed naar zijn zin heeft... Nee, ten cate lijkt mij onhaalbaar

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het waren wel 2 fantastische goals van Sporting. ;)

Maar wat liep die Kalou bij Auxerre gaar te doen na zijn doelpunt?

Hij gebaarde dat de Ajaxsupporters kalm moestten zijn.

Ajax had er wel een reden voor om niet kalm te zijn.

(Benjani die zich steeds liet vallen, scheidsrechter die in de 1e helft het toppunt van partijdig was.)

Maar goed, toen Babel die goal maakte had ik er nog vertrouwen in.

Sneu voor Koeman dat hij nu weg moet, Danny Blind is denk ik wel een goede trainer.

Heeft genoeg ervarin bij Ajax opgedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het waren wel 2 fantastische goals van Sporting. ;)

Maar wat liep die Kalou bij Auxerre gaar te doen na zijn doelpunt?

Hij gebaarde dat de Ajaxsupporters kalm moestten zijn.

Ajax had er wel een reden voor om niet kalm te zijn.

(Benjani die zich steeds liet vallen, scheidsrechter die in de 1e helft het toppunt van partijdig was.)

Maar goed, toen Babel die goal maakte had ik er nog vertrouwen in.

Sneu voor Koeman dat hij nu weg moet, Danny Blind is denk ik wel een goede trainer.

Heeft genoeg ervarin bij Ajax opgedaan.

hij heeft zelf de keuze gemaakt

ik weet niet of blind wel zo goed is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het waren wel 2 fantastische goals van Sporting. ;)

Maar wat liep die Kalou bij Auxerre gaar te doen na zijn doelpunt?

Hij gebaarde dat de Ajaxsupporters kalm moestten zijn.

Wat die doelpunten betreft, die waren zeker fraai. Vooral die vrije trap was perfect genomen, daar kon Lodewijks weinig aan doen.

En wat Kalou betreft, dat was waarschijnlijk een reactie op het feit dat hij in Amsterdam de hele wedstrijd werd uitgefloten en op het racistische spandoek dat heel even in de ArenA was opgehangen. De reactie is natuurlijk niet echt slim, maar wel begrijpelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...