-adriana- Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Tegen een land als Armenie mag je toch wel wat meer verwachten van Nederland. 2-0 mwaaah... Ze winnen wel, maar het is nog niet geweldig. Link to post Share on other sites
rancho Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Ja, tegen Tsjechië moet je toch met beter spel komen als dit. Oranje veloor te vaak de bal. Link to post Share on other sites
Twice Posted March 31, 2005 Author Share Posted March 31, 2005 Anderzijds weten de spelers dat ze tijdens zulke wedstrijden niet diep hoeven te gaan, zeker niet bij een 2-0 ruststand. Prima zo toch? Link to post Share on other sites
schandebakker Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Nou Heerenveen - Ajax 2-1 is zojuist afgelopen. Link to post Share on other sites
gerben Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Nou Heerenveen - Ajax 2-1 is zojuist afgelopen. Ja, ik heb het gezien, wat een drama voor Ajax, en ook voor mij als Ajax-fan Link to post Share on other sites
schandebakker Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 En heerlijk voor mij als Feyenoord-fan. Maar morgen nog de topper tegen AZ. Met Blind schieten ze ook niet veel op denk ik zo. Morgen dus 3e? Link to post Share on other sites
Twice Posted April 2, 2005 Author Share Posted April 2, 2005 En heerlijk voor mij als Feyenoord-fan. Maar morgen nog de topper tegen AZ. Met Blind schieten ze ook niet veel op denk ik zo. Morgen dus 3e? Bij een zege halen we ajax morgen in > Link to post Share on other sites
Recommended Posts