Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet niet precies wanneer het is, maar gaan jullie je verkleden enzo? Als wat?

Hier in Veenendaal hebben ze niet echt zaken waar ze kostuums verkopen, maar als iemand beneden de rivieren of zo een Adriaan-broek tegenkomt, geef even een seintje ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het is van 5 tot en met 8 februari.

Correctie: de échte Vastenavond in Maastricht / Eindhoven is van zondag 6 februari tot en met 8 februari. :) Maar op vrijdag 4 en zaterdag 5 februari is het in beide steden en ook in de rest van Brabant / Limburg al heel druk en gezellig in de stad.

Tuurlijk ga ik carnaval vieren. :) Misschien al vrijdagavond beginnen, anders zaterdagmiddag of zaterdagavond. En dan drie dagen (zondag, maandag, dinsdag) helemaal door en naar de klote. 8-) En dan als ik nog zin en geld heb woensdag ook nog ff kijken in de stad. Het wordt weer top! :)

Ik ga trouwens verkleed als boef. >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er maar 1 smiley voor: Carnaval = _O_

Wij hebben met een vriendengroep allemaal shirtjes laten drukken, zodat we allemaal hetzelfde hebben met een naam enzo achterop. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Correctie: de échte Vastenavond in Maastricht / Eindhoven is van zondag 6 februari tot en met 8 februari. :) Maar op vrijdag 4 en zaterdag 5 februari is het in beide steden en ook in de rest van Brabant / Limburg al heel druk en gezellig in de stad.

Ah ok, tegen de echte experts kan ik niet op natuurlijk ;)

Ben zelf ook geen vierder, maar op 1 of andere manier heeft het altijd wel wat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet precies wanneer het is, maar gaan jullie je verkleden enzo? Als wat?

Hier in Veenendaal hebben ze niet echt zaken waar ze kostuums verkopen, maar als iemand beneden de rivieren of zo een Adriaan-broek tegenkomt, geef even een seintje ;)

haha ik heb wel een geel adriaanblousje :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Correctie, je hebt een geel blousje dat lijkt op dat van Adriaan. ;)

Een Adriaanblousje geldt officieel alleen maar als het de kleur blauw heeft. :P;)

mag het ook paars zijn? :P

btw kom ns op msn ofzo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vreselijk OT: optreden om 1 uur s nachts ofzo? Nachtclub? Wtf? :P have fun anyway ;)

ook nog even snel OT: Nee, ik wilde eerst zeggen ''morgen optreden'' maar we

zitten al bij vandaag, dus zodoende. ;) En we spelen pas over 14 uur, maar toch. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb een blauwe. Zijn trouwens weer verkrijgbaar bij Blokker, zag ik gisteren. Nou nog een broek, dammit.

adriaanblousjes bij blokker? die wil ik, leuk voor carnaval :D

zijn die bij elke blokker? welke maten en welke prijs als ik vragen mag...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

adriaanblousjes bij blokker? die wil ik, leuk voor carnaval :D

zijn die bij elke blokker? welke maten en welke prijs als ik vragen mag...

Ik heb er vorig jaar 20 euro voor betaald, en gewoon volwassen maten. Het is blauw satijn met friemels aan de voorkant... niet precies zoals Adriaan maar iedereen zal het herkennen als Adriaans bloes. 't Is beter dan niks ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb er vorig jaar 20 euro voor betaald, en gewoon volwassen maten. Het is blauw satijn met friemels aan de voorkant... niet precies zoals Adriaan maar iedereen zal het herkennen als Adriaans bloes. 't Is beter dan niks ;)

ja, dan maar een gewone zwarte broek eronder...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik maak zelf een pak :P lekker simpel

een broek bleken en spuiten, en een tshirt spuiten enzo :)

uhm ja zo heb ik dat ook ooit gedaan maar dat vond ik toch niet zo succesvol (meer)

ben tevreden met mijn adriaanblouse

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zie net op een plaatje dat hetzelfde bloesje heb als wonderer, maar natuurlijk dat kleurverschil :)

overigens zat er een broek bij, maar lijkt niet echt op adriaan-broek :D

Verschil moet er zijn ;)

Ik heb trouwens voor die schaatsbroeken gekeken. Ze hadden fietsbroeken met ritsen en reflecterende strepen, die moet ik dus niet. Ook een schaatsbroek voor 20 piek, maar die was gister niet in mijn maat, ze zouden ze volgende week weer binnen krijgen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Verschil moet er zijn ;)

Ik heb trouwens voor die schaatsbroeken gekeken. Ze hadden fietsbroeken met ritsen en reflecterende strepen, die moet ik dus niet. Ook een schaatsbroek voor 20 piek, maar die was gister niet in mijn maat, ze zouden ze volgende week weer binnen krijgen...

jammer... wel tof als je dat hebt, okay, het is niet officieel, maar het lijkt erop :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ben ik blij dat dit hier niet gevierd wordt...

Soms sta ik op t stationen dan komt er zo'n trein vanuit t zuiden binnen. De deuren gaan open en de geur van kots en drank komt je tegemoet. Vorig jaar was ik op de laatste ochtend van carnaval in de buurt van Eindhoven. Èén grote zwijnenstal, flesjes, bakjes, bekertjes, van alles en nog wat, gewoon op straat.

Voor de mooie optochten kan ik nog wel bewondering opbrengen, maar verder vind ik het één groot circus van drank en rotzooi. En als dat dan nog één dag duurde, maar nee, t begint al in november met een climax in februari die ook nog eens een kleine week moet duren. Jullie doen maar daar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe kun je nou geen alcohol lusten...

er zijn zoveel verschillende soorten...

dat je het niet drinkt maakt me niet uit hoor, maar ik geloof niet dat jij alles ooit op hebt ;)

Misschien lust hij de acohol opzich niet,

en waarmee je het dan ook mengd, alcohol blijft alcohol.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zich mag het duidelijk zijn dat ik niet tegen alcohol ben, ik ben immers liefhebber van speciaalbier, maar ik drink om van de drank te genieten, en niet om te kijken of ik kan winnen van de buurman die 18 halve liters Bavaria naar binnen heeft getankt. En met 18 halve liters ben je in Brabant kansloos voor een hoge positie denk ik.

In de ziekenhuizen daar hebben ze de bloedinfusen standaard met 5% alcohol vermengd om de overgang enigszins leefbaar te maken.

Carnaval is voor velen gewoon een excuus om dagenlang overmatig te zuipen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op zich mag het duidelijk zijn dat ik niet tegen alcohol ben, ik ben immers liefhebber van speciaalbier, maar ik drink om van de drank te genieten, en niet om te kijken of ik kan winnen van de buurman die 18 halve liters Bavaria naar binnen heeft getankt. En met 18 halve liters ben je in Brabant kansloos voor een hoge positie denk ik.

In de ziekenhuizen daar hebben ze de bloedinfusen standaard met 5% alcohol vermengd om de overgang enigszins leefbaar te maken.

Carnaval is voor velen gewoon een excuus om dagenlang overmatig te zuipen.

Goed gezegd, voor velen *)

Ook een excuus om zat te zijn

Ook een excuus om je verkleedkist uit te halen

Ook een excuus om 5 dagen op rij te gaan stappen

Ook een excuus om erg veel rommel te maken op de straat

Ook een excuus om eens gezellig te doen (zou iets zijn voor prof. Chagarijn :P )

Je kan zo wel veel dingen bedenken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed gezegd, voor velen *)

Ook een excuus om zat te zijn

Ook een excuus om je verkleedkist uit te halen

Ook een excuus om 5 dagen op rij te gaan stappen

Ook een excuus om erg veel rommel te maken op de straat

Ook een excuus om eens gezellig te doen (zou iets zijn voor prof. Chagarijn :P )

Je kan zo wel veel dingen bedenken...

Kmag toch hopen dat het buiten het carnaval om toch óók nog wel ooit eens gezellig is in t land van de zachte G ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kmag toch hopen dat het buiten het carnaval om toch óók nog wel ooit eens gezellig is in t land van de zachte G ;)

Tuurlijk wel, maar 5 dagen achter elkaar stappen doe je normaal gesproken niet. Met carnaval is daar ruimschoots de gelegenheid voor 39_drinky.gif*O*39_drinky.gif

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tuurlijk wel, maar 5 dagen achter elkaar stappen doe je normaal gesproken niet. Met carnaval is daar ruimschoots de gelegenheid voor 39_drinky.gif*O*39_drinky.gif

Gelukkig komen jullie er in elk geval eerlijk voor uit dat t een zuipfestijn is ;)

Het valt ook eigenlijk niet te ontkennen, al zijn er mensen die dat nog wel proberen..

k Wens jullie n hoop plezier en bier toe, ik blijf netjes in Ouderkerkse.. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gelukkig komen jullie er in elk geval eerlijk voor uit dat t een zuipfestijn is ;)

Het valt ook eigenlijk niet te ontkennen, al zijn er mensen die dat nog wel proberen..

k Wens jullie n hoop plezier en bier toe, ik blijf netjes in Ouderkerkse.. ;)

Aw, come on! Laten we bier gaan drinken in Bar le Duc ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gelukkig komen jullie er in elk geval eerlijk voor uit dat t een zuipfestijn is ;)

Het valt ook eigenlijk niet te ontkennen, al zijn er mensen die dat nog wel proberen..

k Wens jullie n hoop plezier en bier toe, ik blijf netjes in Ouderkerkse.. ;)

valt inderdaad niet te ontkennen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is er mis met veel bier? Ik lust er ook wel eentje hoor :Y Jammer dat ik in Almere woon :P

ik vind het ook raar, als je bier lust wil toch niet zeggen dat je belachelijk veel liert (komt het meestal wel op neer maar jah ;) )

Ik houd ook niet zo van verkleden, maar ach, het hoort erbij :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind het ook raar, als je bier lust wil toch niet zeggen dat je belachelijk veel liert (komt het meestal wel op neer maar jah ;) )

Ik houd ook niet zo van verkleden, maar ach, het hoort erbij :)

Verkleden ;) Adriaan Blouse... ik heb er een :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...