Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Wie? Ik? Een mietje?

Moet ik je misschien zo hard komen slaan dat je grootmoeder haar tanden verliest misschien?

(lekker stoer doen :P)

Ik kan nu uiteraard niet bang reageren, daar ik u zojuist voor mietje heb uitgemaakt.

Een represaille in de vorm van een bedreiging richting u is niet mijn stijl.

Ik ben daarom nog in beraad over hoe ik hierop moet reageren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ga niet beginnen zoals Cold tegen Samba-Boy en zal je geen stakker noemen.

Maar geniaal wil ik je wel noemen, gelijken mag met met diens eigen titel aanspreken {|

jouw titel is nog steeds knuffelbelg hoor :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan nu uiteraard niet bang reageren, daar ik u zojuist voor mietje heb uitgemaakt.

Een represaille in de vorm van een bedreiging richting u is niet mijn stijl.

Ik ben daarom nog in beraad over hoe ik hierop moet reageren.

Men zou een gepast actieplan kunnen opstellen, dit voor revisie geven aan een pacifist en na goedkeuring een tijdstip in overweging nemen.

Maar tegen dat dit alles is voltrokken ben je al een paar keer stomdronken geweest en weet je niet meer waarom je iets tegen mij zou beginnen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Men zou een gepast actieplan kunnen opstellen, dit voor revisie geven aan een pacifist en na goedkeuring een tijdstip in overweging nemen.

Maar tegen dat dit alles is voltrokken ben je al een paar keer stomdronken geweest en weet je niet meer waarom je iets tegen mij zou beginnen

klinkt aannemelijk. Kan ik daaruit concluderen dat ik u het antwoord voor goed schuldig ga blijven?
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee het spijt me :P Ik kan geen reet meer... ook niet eens meer in mededelingen posten :7

jullie staan weer helemaal op gelijke voet :P Is het dan nu niet tijd om dat kleine geheimpje maar openbaar te maken? :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeg het me wel als ik me op iets moet voorbereiden h?

Dingen als gummilaarzen, anale thermometers en koevoeten zitten nu eenmaal niet in m'n standaard "ik ga naar een meet"-uitrusting

Pas maar op, ik stop een Wonderer in mn rugzak >:)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

twice ook niet :+:P

Toen er 4 mods kwamen, waaronder Mars, toen was ik eigenlijk gekozen bedoel je?

Ik wist het, want ik behoorde tot de eerste 5 en toen moest er opeens een hertelling aan te pas komen. Dat was zeer verdacht.

Achja, Mars heeft enkele maanden in een sociale crisis gezeten en ikke lekker niet 8-)

Hoewel, dat was voor mij ban, dat was ook een grootse sociale crisis..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toen er 4 mods kwamen, waaronder Mars, toen was ik eigenlijk gekozen bedoel je?

Ik wist het, want ik behoorde tot de eerste 5 en toen moest er opeens een hertelling aan te pas komen. Dat was zeer verdacht.

Achja, Mars heeft enkele maanden in een sociale crisis gezeten en ikke lekker niet 8-)

Hoewel, dat was voor mij ban, dat was ook een grootse sociale crisis..

Nah het was iets met een mistelling wat Cold en ik een paar maanden later pas zagen :P . Dus als je alsnog mod wilt worden in mijn plaats... be my guest :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nah het was iets met een mistelling wat Cold en ik een paar maanden later pas zagen :P . Dus als je alsnog mod wilt worden in mijn plaats... be my guest :+

Het hoeft al niet meer.

Ik zal de vriendjespolitiek-discussie maar niet weer omhoog trappen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Komaan twice, in deze drukke tijden op het forum hebben we minstens 3 nieuwe mods nodig ...

Dan is iedereen mod.

Dan laat Dj leonard, jennoH en al die andere jongetjes terug komen en dan doen we wedstrijdje wie ze het eerst banned :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...