Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Vanaf nu verplicht in het carnavalstopic Brabants proate.

:')

Dit Dees is een f?n link!

(had ik al gegeven maar ik denk dat mensen hem hadden gemist :P Recht naar de carnavalsclip van fred van boesschoten gaan iig)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmmm, als ik me niet vergis is de hele vriendjespolitiek-discussie begonnen na jullie bezoek aan BvToor?

Dus zoveel jaren is dat nog niet h? :P

Dat is bijna 2 jaar geleden.. Maar dat staat los van de vriendjespolitiekdiscussie. Vanaf toen is slechts het twijfelen van het woord van de moderators begonnen. Dat dit in een later stadium tot vriendjespolitiek leidde staat er in principe los van...

Maar idd, nog korter, dus niet 'al joare' :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het hoeft al niet meer.

Ik zal de vriendjespolitiek-discussie maar niet weer omhoog trappen :P

och er staat mij nu niets meer in de weg om er voor uit te komen dat ik het met je eens ben.
Link naar bericht
Delen op andere sites

och, sinds de uitslag van de vrijkaartjes van 1 juli was de vriendjespolitiek me al duidelijk. Ik had voor mezelf een lijstje gemaakt van mensen die ik (op basis van hun activiteit en gedrag) zou voorzien van een vrijkaartje. Heeeeel toevallig werden die mensen ook allemaal getrokken door dj koelkast :P (al heeft ie alleen maar namen van mensen waarvan hij wou dat ze mee konden in een bak gedaan, heeft ie niet gelogen ;) )

En het hele modgebeuren was uiteraard vriendjespolitiek, maar dat is logisch. De mods kiezen de nieuwe mods. Je gaat geen mensen kiezen die een totaal andere denkwijze hebben dan jijzelf (hoewel...). TimT was met zijn politieke CV vast een prima mod geweest... Niet dat iemand hem ooit zou willen hebben als mod :P In hoeverre je dat vriendjespolitiek wilt noemen..

T is ook zo dat je nu over Leonard kan zeggen wat je wilt, omdat nu zelfs sjammie ruzie met hem heeft. Als ik ergens een woordspeling maak met de naam van B100000000 wordt dat snel weggeedit. Objectief zijn we zeker niet..

Dat als ik dit nu post het blijft staan, terwijl als Twice het een jaar geleden had gepost hij weer een ban aan zn laars had hangen.

Ik wil geen mensen beledigen, of het beheerbeleid afzeiken, als ik dat wil heb ik nog wel andere punten, maar die heb ik al lang en breed ergens genoemd voor de betreffende personen. En momenteel maakt het toch geen ene fuck meer uit, want het is een gezelligheidsforum waar de mods net zo veel baggerren als de rest. Ofwel de definitie van bagger is gewoon versmald ;) Allemaal logisch.

Van wat hier staat zou ik overigens vrij weinig dingen anders hebben gedaan, behalve dan dat twice bannen om die reden en het wegeditten van opmerkingen. Blijf het nog steeds onzin vinden dat je niet mag zeggen dat The Master een eigendunkerige nickname is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Cold er is een verschil tussen je denkwijze en je handelswijze.

Ik denk dat ik bij de modverkiezing toen zelfs VOOR TimT heb gestemd.

En persoonlijke meningen, uiteraard zijn die er, maar persoonlijk heb ik die nooit mijn keuzes laten be?nvloeden (ik kende Mars van har nog pluimen, maar heb hem het voordeel van de twijfel gegeven).

Verder: ok nu laten we het staan (nuja, tenzij het heeeel grof zou zijn tov iemand die hier nog effectief zit) maar een jaar geleden zou ik jou er ook over hebben aangesproken, MAAR je was toen wel mod, en een mod die ban je niet of geef je geen waarschuwingen.

Ik geef toe, het had wss allemaal helemaal anders uitgedraaid als Twice mod was geworden. Wie weet beter, wie weet slechter.

Om het even zeer simpel te zeggen: B1000000 "stalkte" me zowat met z'n James Katoen script, ik kon hem makkelijk een rode kaart geven hier en denk niet dat er 1 mod iets tegen had gedaan. Maar ik heb dit nooit gedaan want vind ik niet kunnen.

(natuurlijk reageerden niet alle mods zo, en daardoor zijn er velen weggegaan, maw niet iedereen kan zich er zo makkelijk overzetten als ik)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nja, wat Cold zegt is wel allemaal waar, maar wat Randy zegt ook :P . Je hebt denken en zeggen/doen. Toen het hier nog serieus was probeerden we het zogezegd gezellig te houden en daar paste mensen uitschelden om hun persoon of desnoods hun nickname niet bij. Of het nou wel of niet waarheid was :P . We zijn alleen in veel gevallen niet bepaald consequent/zuiver geweest en intern waren we het ook vaak niet eens. Twice had in veel dingen gelijk, maar zijn rellen paste niet in ons harmonistische systeem... al ontstond er door die strijd juist wel een front ten opzichte van elkaar :P . Aan de andere kant deed hij het ook nooit z? erg dat we tov van hem met rode en gele kaarten moesten strooien, behalve bij dat nes-topic.

Ik ben er zelf wel van overtuigd dat echte maatregelen in de vorm van rode en gele kaarten wel altijd terecht zijn uitgedeeld en niet in de vorm van machtsmisbruik. Discussies (zeker met Twice) zijn grotendeels gewoon openbaar uitgevochten, dus we hebben niet echt iemand de mond gesnoerd of persoonlijke maatregelen genomen tov het algemeen belang (wat randy's voorbeeld bij b1000000 aanduidt)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach, het is ook een manier de boel wakker te houden en voor users op te komen. Toen MarsM en wonderer geen mod meer waren begonnen zij ook te zeuren. Het is alleen zo dat als van de users niemand zijn bek opentrekt het ook niet goed is. Het kan allicht geen kwaad iemand er tussen te hebben dit vanuit het perspectief van de user naar het mod-beleid kijkt. Kijk, dat ik dat dan niet altijd even netjes heb gemeldt is weer een andere zaak :+

Ik weet ook wel dat weinig behoefte hebben aan rellen en dat was wel duidelijk ook. Ben het ook wel met jullie eens verder. Natuurlijk is het niet geheel eerlijk als je moderators nieuwe moderators laat kiezen. Ik bedoel, de moderators mochten Cold dus het was duidelijk dat hij de nieuwe moderator zou worden.. Als Uncle Ar destijds had gesoliciteerd was hij ook vast uitgekozen.

Maar het maakt me niet uit, met Twice als moderator was succes geen garantie geweest ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van wat hier staat zou ik overigens vrij weinig dingen anders hebben gedaan, behalve dan dat twice bannen om die reden en het wegeditten van opmerkingen. Blijf het nog steeds onzin vinden dat je niet mag zeggen dat The Master een eigendunkerige nickname is...

Mag je van mij best zeggen, zo klinkt het misschien ook, maar ik heb het toentertijd niet met die bedoeling gekozen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ach, het is ook een manier de boel wakker te houden en voor users op te komen. Toen MarsM en wonderer geen mod meer waren begonnen zij ook te zeuren. Het is alleen zo dat als van de users niemand zijn bek opentrekt het ook niet goed is. Het kan allicht geen kwaad iemand er tussen te hebben dit vanuit het perspectief van de user naar het mod-beleid kijkt. Kijk, dat ik dat dan niet altijd even netjes heb gemeldt is weer een andere zaak :+

Ik weet ook wel dat weinig behoefte hebben aan rellen en dat was wel duidelijk ook. Ben het ook wel met jullie eens verder. Natuurlijk is het niet geheel eerlijk als je moderators nieuwe moderators laat kiezen. Ik bedoel, de moderators mochten Cold dus het was duidelijk dat hij de nieuwe moderator zou worden.. Als Uncle Ar destijds had gesoliciteerd was hij ook vast uitgekozen.

Maar het maakt me niet uit, met Twice als moderator was succes geen garantie geweest ;)

Dan had je vast al die tijd aan onze kant gestaan :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toen MarsM en wonderer geen mod meer waren begonnen zij ook te zeuren.

Ik heb/had nu vooral kritiek omdat het niet meer hetzelfde forum is. Alsof ik me met een boel mensen die ik ken heb aangemeld op een ander forum. En daar gedraag ik me naar ;) Dat ik verder geen verantwoordelijkheid heb, speelt natuurlijk ook mee, maar als dit hetzelfde forum zou zijn, zou ik me anders gedragen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb/had nu vooral kritiek omdat het niet meer hetzelfde forum is. Alsof ik me met een boel mensen die ik ken heb aangemeld op een ander forum. En daar gedraag ik me naar ;)Dat ik verder geen verantwoordelijkheid heb, speelt natuurlijk ook mee, maar als dit hetzelfde forum zou zijn, zou ik me anders gedragen.

Technisch gezien ben ik nog steeds global mod, maar had ik anderhalf jaar geleden dezelfde soort posts gemaakt als nu, was er volgens mij al om mijn ontslag geschreeuwd

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Technisch gezien ben ik nog steeds global mod, maar had ik anderhalf jaar geleden dezelfde soort posts gemaakt als nu, was er volgens mij al om mijn ontslag geschreeuwd

Iederdaad, maar het is goed dat jij (en de rest) zich qua postgedrag aanpast aan het forum. Anders was het nog steeds stil geweest :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Technisch gezien ben ik nog steeds global mod, maar had ik anderhalf jaar geleden dezelfde soort posts gemaakt als nu, was er volgens mij al om mijn ontslag geschreeuwd

Dat bedoel ik, het is gewoon veranderd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Iederdaad, maar het is goed dat jij (en de rest) zich qua postgedrag aanpast aan het forum. Anders was het nog steeds stil geweest :P

Jah, vroeger had ik nooit gepoogd "rellen" te schoppen tussen wonderer en mij, had ik nooit posts van 1 woord gemaakt :P

Maar niemand die hier nu nog zit deed dat vroeger, en zij die het vroeger deden kregen een harde ban.

Wat een verschil :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij boeit het niemand ene fuck meer wat er hier gebeurt. Zolang er niet gemeen gebaggerd wordt (dus echt een hele stromm nutteloze berichten), maakt het ook weinig uit. Overal wordt off topic gegaan, het gaat nergens meer over... wowewer dus eigenlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij boeit het niemand ene fuck meer wat er hier gebeurt. Zolang er niet gemeen gebaggerd wordt (dus echt een hele stromm nutteloze berichten), maakt het ook weinig uit. Overal wordt off topic gegaan, het gaat nergens meer over... wowewer dus eigenlijk ;)
jup, alleen dan met meer mensen ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Ik ben 5 avonden achter elkaar niet eerder dan half 4 thuis geweest. Dat vind ik niet stoer ofzo, het bleef gewoon alsmaar gezellig *O*

}:| Ik ken het gevoel, maar bij mij het gewoon de verplichting van Praeses te zijn, je moet eerst naar je eigen activiteit gaan, dan op bezoek bij andere kringen/clubs/verenigingen

En altijd afsluiten in het stamcaf?...

Erg pijnlijk soms 's ochtends, maar 's nachts is het altijd ZOOOOO gezellig

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

}:| Ik ken het gevoel, maar bij mij het gewoon de verplichting van Praeses te zijn, je moet eerst naar je eigen activiteit gaan, dan op bezoek bij andere kringen/clubs/verenigingen

En altijd afsluiten in het stamcaf?...

Erg pijnlijk soms 's ochtends, maar 's nachts is het altijd ZOOOOO gezellig

Met carnaval viel het 's morgens wel mee, 1 uur mijn nest uit en je bent zoveel bezig dat de kater zo weg is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Met carnaval viel het 's morgens wel mee, 1 uur mijn nest uit en je bent zoveel bezig dat de kater zo weg is.

Katers zijn m'n probleem niet echt: ik drink meestal nog 1-2 liter water voor ik m'n bed in kruip, maar het is dat gevoel dat je hebt: te weinig slaap en nog wat alcohol in je bloed O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je bent pas alcoholist als je de pilsjes niet meer kan laten staan imo.

Maar officieel zijn er veel meer.

yeah, officieel ben ik ook alcoholist... Maar als het moet of ik geen zin meer heb in bier lukt het me wel om voor de rest van mn leven geen bier meer te drinken. Ik eet iedere dag brood, ben ik toch ook niet verslaafd aan :/
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

yeah, officieel ben ik ook alcoholist... Maar als het moet of ik geen zin meer heb in bier lukt het me wel om voor de rest van mn leven geen bier meer te drinken. Ik eet iedere dag brood, ben ik toch ook niet verslaafd aan :/

-0- held

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geloof me, drinken om je kater kwijt te geraken is de eerste stap.

Serieus? Of zit je maar wat te dollen? Want als het serieus is, ga ik het gebruiken in een verhaal.

En hoeveel bier (of werkt het ook met andere drank?) heb je dan nodig? Tot je weer bezopen raakt of zijn een of twee genoeg?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Serieus? Of zit je maar wat te dollen? Want als het serieus is, ga ik het gebruiken in een verhaal.

En hoeveel bier (of werkt het ook met andere drank?) heb je dan nodig? Tot je weer bezopen raakt of zijn een of twee genoeg?

daar ben ik serieus over, heb er genoeg shit door gehad (niet op mezelf h?: ik drink nooooit op een kater)

En hoeveel je nodig hebt hangt van 2 zaken af:

-eigen tolerantie

-maag nuchter of reeds gegeten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

daar ben ik serieus over, heb er genoeg shit door gehad (niet op mezelf h?: ik drink nooooit op een kater)

En hoeveel je nodig hebt hangt van 2 zaken af:

-eigen tolerantie

-maag nuchter of reeds gegeten?

Met carnaval drink je voor de gezelligheid. En ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat er tussen de vorige avond en de volgende middag niet zoveel tijd zit. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
de volgende dag vroeg beginnen met drinken omdat het carnaval is, is iets anders dan bewust herstelbiertjes nuttigen ;)

Tenminste het ging er toch over hoe je alcoholverslaafd wordt?

Eens. Randy vindt dat je dan wel verslaafd bent.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...