Ga naar inhoud

Het leed dat paaseitjes heet


Aanbevolen berichten

Al weken verkrijgbaar en ik ben eindelijk gezwicht voor de verleiding. Ik ben al twee dagen bezig met het leegeten van een zak Hema mokka-paaseitjes. En ik wil afvallen, drommels nog aan toe. Maar ja, chocola... :9~ Bijna net zo lekker als A... lamaar.

Kunnen jullie de verleiding wel weerstaan? Hebben jullie een pesthekel aan paaseitjes die al maanden van te voren in de schappen liggen? Wat is je favoriete smaak en merk?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Al weken verkrijgbaar en ik ben eindelijk gezwicht voor de verleiding. Ik ben al twee dagen bezig met het leegeten van een zak Hema mokka-paaseitjes. En ik wil afvallen, drommels nog aan toe. Maar ja, chocola... :9~ Bijna net zo lekker als A... lamaar.

Kunnen jullie de verleiding wel weerstaan? Hebben jullie een pesthekel aan paaseitjes die al maanden van te voren in de schappen liggen? Wat is je favoriete smaak en merk?

ik heb wel een beetje een hekel aan het feit dat ze er zo vroeg liggen, maar op het moment dat ik er een in mijn mond heb is ze dat vergeven :D

Maar ik eet die nooit veel tegelijk, maximaal 2, pepernoten kan ik veel meer eten...

Mijn favoriete smaak is de melk-hazelnoot van de hema

Witte eitjes lust ik altijd wel :D

Overigens... maanden van te voren, het is bijna carnaval en dat betekent bijna pasen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, toen ik de topic titel las, dacht ik: Oh oh, zoveelste onderwerp waar Maike een pesthekel aan heeft. :P

Ik vind melkchocolade het lekkerst en wat voor merk of iets het ook is, het gaat bij mij naar binnen! :9

Link naar bericht
Delen op andere sites

paaseitjes? Dat zijn toch diedie je in je broekzak stopt, vergeet dat het in je broekzak zit, zodat je dan aan het eind van de dag je hand in je broekzak stopt en je hand dan helemaal bruin en kleverig is? Ja ok, dan hebben we het over dezelfde dingen ;)

melk en gevulde vind ik het lekkerst :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
paaseitjes? Dat zijn toch diedie je in je broekzak stopt, vergeet dat het in je broekzak zit, zodat je dan aan het eind van de dag je hand in je broekzak stopt en je hand dan helemaal bruin en kleverig is? Ja ok, dan hebben we het over dezelfde dingen ;)

melk en gevulde vind ik het lekkerst :D

ik vind ze allemaal heerlijk vooral met hazelnootjes dr in verwerkt dan ben ik wel van de partij hoor.. die pure dingen die vind k niet echt zo denderend...

en de MELK :P:P:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 years later...
  • 1 month later...

Het is nu toch al een tijdje na Pasen, maar verleden week had de C1000 Hovenpassage in Delft nog een aantal bakken met paaschocolade liggen. Zwaar in de aanbieding en zelfs dan krijgen ze het niet verkocht. 8)7

De paaseitjes van Milka zijn trouwens erg lekker, lekkerder dan de meeste paaseitjes van andere (huis)merken.

aangepast door PAV
Link naar bericht
Delen op andere sites

En dan weer een kick een maand later. Het is nu toch al een tijdje na Pasen, maar verleden week had de C1000 Hovenpassage in Delft nog een aantal bakken met paaschocolade liggen. Zwaar in de aanbieding en zelfs dan krijgen ze het niet verkocht. 8)7

Onbegrijpelijk. Chocolade is echt heerlijk :P. t'Is niet echt goed voor je maar alsnog. Wij hadden dit jaar geeneens paaseitjes, maar dat is meer omdat het allemaal zo onnodig is en daarbij veel overtollig vet oplevert. Maar ik had gedacht dat ze die paaseitjes wel wat sneller kwijt zouden raken :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...