Ga naar inhoud

B&A DVD Release data


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoewel het een DVD is die ik minder snel in m'n collectie zou opnemen heb ik toch de DVD van Liedjes uit Grootmoederstijd met onderstaande inlay vanmorgen gekocht bij de Blokker omdat het er toch eens van moest komen.

nieuwe_DVD.jpg

Nu ik het doosje echter openmaak zie ik dat er een DVD is ingestopt met op de bovenkant hetzelfde plaatje als wat je op de inlay van de vorige DVD van Liedjes uit Grootmoederstijd ziet. Weet iemand hier of dit inderdaad klopt dat dit zo is of dat deze DVD met de nieuwe inlay ook een ander plaatje op de DVD zelf moet hebben. Als dit zo is zou ik er graag een foto van hebben zodat ik in de winkel duidelijker kan laten zien wat er verkeerd is gegaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoewel het een DVD is die ik minder snel in m'n collectie zou opnemen heb ik toch de DVD van Liedjes uit Grootmoederstijd met onderstaande inlay vanmorgen gekocht bij de Blokker omdat het er toch eens van moest komen.

nieuwe_DVD.jpg

Nu ik het doosje echter openmaak zie ik dat er een DVD is ingestopt met op de bovenkant hetzelfde plaatje als wat je op de inlay van de vorige DVD van Liedjes uit Grootmoederstijd ziet. Weet iemand hier of dit inderdaad klopt dat dit zo is of dat deze DVD met de nieuwe inlay ook een ander plaatje op de DVD zelf moet hebben. Als dit zo is zou ik er graag een foto van hebben zodat ik in de winkel duidelijker kan laten zien wat er verkeerd is gegaan

Nee, zo ziet die van mij er ook uit ;) en als ik het goed heb is de dvd ook precies het zelfde, alleen de layout van de cover is anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, zo ziet die van mij er ook uit ;) en als ik het goed heb is de dvd ook precies het zelfde, alleen de layout van de cover is anders.

De 2001 en de 2003 versies zijn alletwee van Arcade (niet de inlays, maar de inhoud van de dvd), en deze uitgave is van Bridge, dus de dvd is niet precies hetzelfde. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De 2001 en de 2003 versies zijn alletwee van Arcade (niet de inlays, maar de inhoud van de dvd), en deze uitgave is van Bridge, dus de dvd is niet precies hetzelfde. ;)

Kun je de precieze verschillen misschien nog ietsje duidelijker omschrijven?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kun je de precieze verschillen misschien nog ietsje duidelijker omschrijven?

Op de 2001 en de 2003 versies van de dvd 'liedjes uit grootmoeders tijd' is de inlay wel van Bridge, maar als je de dvd aanzet komt het Arcade-logo in beeld. De 2005 versie daarvan is de inlay ook van Bridge, maar als je de dvd aanzet komt ook het Bridge-logo in beeld. *) Snap je het nu een beetje? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
^O^ Ik heb weer een Nieuwtje.Er komt een muziebox uit van *bas* & *adriaan* bij http://www.Freerecordshop.nl .En je kan nu ook de DVD's van Het Geheim de Sleutel en Lachspektakelshow van af vandaag kopen en bestellen.

PS:De Muziekbox en DVD Lachspektakel show kost bij Freerecordshop maar 5.99 Euro

Weet iemand wat die muziekbox precies inhoud?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik neem aan dat het de opnames van Bassie zijn, die in circus Althoff zijn gemaakt.

Nee, het is wat anders. In Juni wordt de nieuwe DVD opgenomen en deze wordt in gedeelte's uitgezonden op Nickelodeon. Het gaat over een speciaal onderwerp wat leuk is voor kinderen maar ook voor volwassenen. Muziek etc. zijn al opgenomen. Het is de eerste van een serie. Ook van andere omroepen zijn er interesses maar Nickelodeon krijgt de eerste keus. En Johan Heidbuurt gaat ook een rol vervullen :):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, het is wat anders. In Juni wordt de nieuwe DVD opgenomen en deze wordt in gedeelte's uitgezonden op Nickelodeon. Het gaat over een speciaal onderwerp wat leuk is voor kinderen maar ook voor volwassenen. Muziek etc. zijn al opgenomen. Het is de eerste van een serie. Ook van andere omroepen zijn er interesses maar Nickelodeon krijgt de eerste keus. En Johan Heidbuurt gaat ook een rol vervullen :):P

Moet ik een beetje richting de shorties denken, of meer aan een spannende serie. Of is het iets totaal anders?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het een 3-dubbelbox is van die cd's dan heeft een vriend van mij die als het goed is al. Hij heeft hem van de Free Record Shop. Maar hij heeft die al een tijdje hoor! Hij is ook actief op het forum, weliswaar niet zo vaak. Z'n gebruikersnaam is "Dennis". Ik zal binnenkort wel eens vragen wat die cd's zoal bevatten. Dan kan hij dat hier posten. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Moet ik een beetje richting de shorties denken, of meer aan een spannende serie. Of is het iets totaal anders?

Een spannende serie met alleen Bassie? ;)

We'll see, neem ik aan, ik denk niet dat Johan er al te veel over mag zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet iemand wat die muziekbox precies inhoud?

Ik heb even in heyt krantje van Bart-Smit gekeken en daar staat deze Muziekbox DVD te koop.

Er zitten twee dvd's bij: 25 jaar feest en Liedjes uit grootmoeders tijd.

Vanaf maandag 4 april is deze bij Bart Smit te verkrijgen voor 7 euro.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb even in heyt krantje van Bart-Smit gekeken en daar staat deze Muziekbox DVD te koop.

Er zitten twee dvd's bij: 25 jaar feest en Liedjes uit grootmoeders tijd.

Vanaf maandag 4 april is deze bij Bart Smit te verkrijgen voor 7 euro.

Hoe ziet hij er precies uit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb even in heyt krantje van Bart-Smit gekeken en daar staat deze Muziekbox DVD te koop.

Er zitten twee dvd's bij: 25 jaar feest en Liedjes uit grootmoeders tijd.

Vanaf maandag 4 april is deze bij Bart Smit te verkrijgen voor 7 euro.

in het online krantje staat ie helaas niet :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even peilen hoe dankbaar B&A de fans mogen zijn:

wie van ons heeft beide DVDs al, maar gaat deze box TOCH kopen? ;)

Ik wel :'(

ik heb deze dvd's ook al, Grootmoeders tijd zelfs al twee keer! (twee verschillende covers). Maar deze mag dan natuurlijk ook niet ontbreken!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien ik toch verzamelaar ben en ik zie dat de meesten hier hem toch ook gewoon kopen terwijl ze hem al hebben kan ik hem ook niet laten liggen. Zeker om de prijs hoef je het niet te laten. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even peilen hoe dankbaar B&A de fans mogen zijn:

wie van ons heeft beide DVDs al, maar gaat deze box TOCH kopen? ;)

Ik wel :'(

Ik ga van de week hem wel eventjes ophalen. Want ik wil mijn verzameling zo compleet mogelijk hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zowel 25 jaar als Grootmoeder tijd niet op video/dvd dus deze ga ik zeker kopen. Ga ook nog de andere versies van Grootmoederstijd aanschaffen, maar alles op zn tijd.

ik weet niet of die andere versies van GrootMoeders Tijd nog te koop zijn in de winkels..

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet niet of die andere versies van GrootMoeders Tijd nog te koop zijn in de winkels..

Ik heb gister de 2001 versie (dvd) bij de V&D gezien en de 2005 versie (dvd) ligt denk ik nog wel bij de Blokker. En bij de Bart Smit willen ook nog wel eens video's en dvd's daarvan liggen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
^O^ De nieuwe DVD is ook tegenwoordig bij Musicstore tekoop,maar daar kost hij 9.99 euro en hij komt pas 10 Mei uit.En bij Freerecordshop kost hij weer 5.99 Euro en daar komt hij ook pas 1 Mei uit!!!849491.jpg
Link naar bericht
Delen op andere sites
hier bij de bart smit in veenendaal komt hij vrijdag (8 april uit) koop ik ook gelijk ff lachspektakelshow erbij *)

Meh, woon jij ook al in Veenendaal? ;) Maar goed, ik ga dan ook wel even langs ;)

@Badboy, zou het toch prettig vinden als je een bron postte.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de Free Record Shop heb ik het op hun website zien staan dat de muziekbox daar vanaf 1 mei leverbaar is dus dan zal badboy het daar ook wel vandaan hebben denk ik.

Ik heb verder trouwens inmiddels al 2 vestigingen van Bart Smit (1 in Den Haag en 1 in Utrecht) bezocht maar in geen van beiden hadden ze de muziekbox liggen helaas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Meh, woon jij ook al in Veenendaal? ;) Maar goed, ik ga dan ook wel even langs ;)

@Badboy, zou het toch prettig vinden als je een bron postte.

Ik woon ook in veenendaal!:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maken we er een minimeet van bij Bart Smit vrijdag? :D

Lijkt mij best leuk!

Zover ligt Heteren niet van Veenendaal vandaan 8-)

Kan ik eindelijk wonderer eens ontmoeten _O_

Maar hoelaat??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maken we er een minimeet van bij Bart Smit vrijdag? :D

met maike in een speelgoedwinkel? _O_

Ik waarschuw je alvast, ze ziet overal een B&A rekwisiet in. Vooral playmobiel en lego agenten zijn eng ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lijkt mij best leuk!

Zover ligt Heteren niet van Veenendaal vandaan 8-)

Kan ik eindelijk wonderer eens ontmoeten _O_

Maar hoelaat??

Vier uur? Ik haat vroeg opstaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

met maike in een speelgoedwinkel? _O_

Ik waarschuw je alvast, ze ziet overal een B&A rekwisiet in. Vooral playmobiel en lego agenten zijn eng ;)

Dan houd jij haar handje vast _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

met maike in een speelgoedwinkel? _O_

Ik waarschuw je alvast, ze ziet overal een B&A rekwisiet in. Vooral playmobiel en lego agenten zijn eng ;)

Bij onze bart smit hebben ze alleen video's en spellen, zo'n beetje :P Speelgoedwinkel moet je erg ruim nemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...