Ga naar inhoud

wat is de minste serie? #2


wat is de minste serie?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. wat is de minste serie?

    • de plaaggeest
      27
    • het geheim van de sleutel
      1
    • de diamant
      0
    • de huilende professor
      6
    • het geheim van de schatkaart
      2
    • de verdwenen kroon
      2
    • de verzonken stad
      2
    • de reis door europa
      6
    • de reis door amerika
      10


Aanbevolen berichten

[..]

de reis vol verrassingen is ook meer iets om de kijker iets te leren, van de natuur van amerika en omstreken. niet alleen maar van 'wat een mooie locaties'

Ja, mee eens. Daarom is het wat mij betreft ook geen avontuur. Als ik wil leren kijk ik wel naar Discovery, of een van de Leren & Lachen filmpjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De reis door amerika, vind ik echt te saai. De plaaggeest is ook niet zo goed, maar daar ligt het duidelijk aan een groot gebrek aan ervaring. De reis door amerika vind ik echt zo de reeks die er net te veel aan is. Het gebeurt veel bij televisie reeksen dat ze net 1 reeks te veel maken, dat is ook het geval bij *bas* & *adriaan*. Hoewel er toch ook hele leuke scénes in zitten, zijn het er gewoon veel te weinig voor zo'n lange serie, daardoor wordt het vaak langdradig. Heel jammer eigenlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik stem op de Plaaggeest, omdat ik gewoon de Plaaggeest niet leuk vind en er is geen echt 'einde'. Hiermee bedoel ik dat *bas* en *adriaan* er nooit achter zijn gekomen wie de *plaag* nou eigenlijk was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nouja het wordt niet expliciet duidelijk wie de plaaggeest is, maar als je een beetje nadenkt moet je daar toch uitkomen....

Een iets meer gesloten eind vind ik juist wel leuk.. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nouja het wordt niet expliciet duidelijk wie de plaaggeest is, maar als je een beetje nadenkt moet je daar toch uitkomen....

Een iets meer gesloten eind vind ik juist wel leuk.. :)

Mee eens, Adriaan merkt het al aan de lach van Douwe als ze werken in de haven

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik vind de plaaggeest ook de minst leuke serie. Ik vind dat er in de andere meer humor zit, met de boeven. In de huilende professor zitten ook geen boeven, maar die vind ik weer een stuk leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de plaaggeest ook de minst leuke serie. Ik vind dat er in de andere meer humor zit, met de boeven.

Ik vind juist dat er veel meer humor in zit dan in de andere serie's.

Die scenes met de boeven zijn ook erg hilarisch maar elke keer "Wat zeggie" & "Dat hoef je niet te vragen dat was ik sowieso al van plan."

In de Plaaggeest zit, vind ik, meer afwisselende humor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind juist dat er veel meer humor in zit dan in de andere serie's.

Die scenes met de boeven zijn ook erg hilarisch maar elke keer "Wat zeggie" & "Dat hoef je niet te vragen dat was ik sowieso al van plan."

In de Plaaggeest zit, vind ik, meer afwisselende humor.

Nou. Elke keer dat stomme lachje van de plaaggeest. Vind ik niet echt humor. Maar ja, smaken verschillen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk, de humor is idd anders dan in de andere series van Bassie & Adriaan, maar persoonlijk vind ik het gewoon fantastische humor. Dat heerlijke sfeertje, de nostalgie en de grote variatie in de achtergrondmuziek maakt het voor mij juist tot de beste serie !!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...