Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb de werkelijke geschiedenis achter Valentijn ontdekt. Er was héél lang geleden een persoon, Valentino, die was verliefd op een

vrouw, maar haar ouders weigerden. Toch gingen ze stiekem met elkaar om. Dat is uiteindelijk uitgelekt en toen is Valentino onthoofd. :{

Dus deze dag is om hem te eren. :P

Ben ik even blij dat ik niets verstuurd heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Wonderer, foto's van Arthur zonder kleren beschouw ik niet als Valentijnscadeau *knipoogsmilie*

Mmm. Dan is het maar goed dat het niet is aangekomen dan ;) /me snapt Cold echt niet... Foto's van... O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de werkelijke geschiedenis achter Valentijn ontdekt. Er was héél lang geleden een persoon, Valentino, die was verliefd op een

vrouw, maar haar ouders weigerden. Toch gingen ze stiekem met elkaar om. Dat is uiteindelijk uitgelekt en toen is Valentino onthoofd. :{

Dus deze dag is om hem te eren. :P

Dus eigenlijk had ik Cold een afgehakt hoofd moeten sturen? Okay, volgend jaar beter ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje late reactie nog, maar ik was op vakantie. :@

Ik heb zelf dit jaar voor het eerst een valentijnskaart gestuurd. Twee zelfs. Van één meisje kreeg ik er gelijk een terug, alleen zij wilde niets met mij. :'( En van de ander heb ik tot op heden nog niets van gehoord. :P

Maar ik was altijd heel terughoudend met Valentijn en ben dat nu ook weer, maar ik vond het gewoon leuk om het eens een keer uit te proberen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beetje late reactie nog, maar ik was op vakantie. :@

Ik heb zelf dit jaar voor het eerst een valentijnskaart gestuurd. Twee zelfs. Van één meisje kreeg ik er gelijk een terug, alleen zij wilde niets met mij. :'( En van de ander heb ik tot op heden nog niets van gehoord. :P

Maar ik was altijd heel terughoudend met Valentijn en ben dat nu ook weer, maar ik vond het gewoon leuk om het eens een keer uit te proberen. :P

begrijp ik het goed dat je er twee tegelijk probeert te scoreN? :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

begrijp ik het goed dat je er twee tegelijk probeert te scoreN? :9

Nou van dat eerste meisje had ik het een jaar terug ook al geprobeerd, zonder succes, dus daarom had ik het bij een tweede ook geprobeerd voor het geval dat. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat zijn ''die pubbertjes'' ??

Lukas.

U hebt gezocht op ''pubertjes'':

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

Wat betekent het dan wel :???

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pubers zijn kinderen in de pubertijd, zo ongeveer vanaf je twaalfde tot je achtiende (jij en ik behoren tot deze groep). Pubertjes is het verkleinwoord ervoor. In een woordenboek vind je dat soort woorden niet (er staat in ene woordenboek ook niet Kind, Kindje, Kindertjes etc). Zoek eens bij puber dan vind je het vast wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pubers zijn kinderen in de pubertijd, zo ongeveer vanaf je twaalfde tot je achtiende (jij en ik behoren tot deze groep). Pubertjes is het verkleinwoord ervoor. In een woordenboek vind je dat soort woorden niet (er staat in ene woordenboek ook niet Kind, Kindje, Kindertjes etc). Zoek eens bij puber dan vind je het vast wel.

Ohh, die ik snap :D. Is goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jij.

Ben ik zo oud dat dat woord niet eens meer bestaat in de jongere generatie? :?

ja je wordt een ouwe zak >:)

tja er zijn natuurlijk ook mensen die de puberteit overslaan en direct volwassen zijn O-)

edit: O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

De winkels liggen hier al sinds eind december vol roze en hartjes :r

Spencers, een soort alto-winkel, heeft pal voor de deur binnen een stelling staan met glijmiddel en kama sutra boeken en zweepjes en weet ik wat. Ook leuk als je daar tussen staat te neuzen en er loopt een bekende langs :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spencers, een soort alto-winkel, heeft pal voor de deur binnen een stelling staan met glijmiddel en kama sutra boeken en zweepjes en weet ik wat. Ook leuk als je daar tussen staat te neuzen en er loopt een bekende langs :')

GAAF :P Maaruh Amerika? kan dat daar zomaar?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bijna weer :P

Gaan er hier nog mensen flauw doen of er ?cht gebruik van maken zoals het hoort? :P

nah, dit jaar weinig mogelijkheden tot slechte grappen en serieuse actie zit er niet in :P Had ik mijn goede grap van vorig jaar al verteld hier? :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ga je iemand een roos sturen, of iedereen ofzo :P . Kon bij ons ook t/m dat ik in de 5e zat... toen ik het in de 6e wilde doen deden ze het niet meer... eikels :P

Vorig jaar hadden we er een aan een vriend gestuurd en die is daar nu nog steeds niet achter >:).

En om iemand serieus een roos te sturen....niet echt iets voor mij, ik zou het anders aanpakken :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vorig jaar hadden we er een aan een vriend gestuurd en die is daar nu nog steeds niet achter >:).

En om iemand serieus een roos te sturen....niet echt iets voor mij, ik zou het anders aanpakken :P.

Ah dat is flauw man... kan je inmiddels toch wel een keer zeggen :P . En hoe zou jij het aanpakken dan? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vorig jaar hadden we er een aan een vriend gestuurd en die is daar nu nog steeds niet achter >:).

En om iemand serieus een roos te sturen....niet echt iets voor mij, ik zou het anders aanpakken :P.

heeheh slechte grappne zijn dat... zou ik nou nooit doen O-)_O-
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sturen we er dit jaar weer een ofzo :P. Hoe ik het zou aanpakken ligt eraan, maar iemand een roos sturen vind ik nogal flauw...

meisjes vinden een roos krijgen heel romantisch over het algemeen :P Dus schijt dat het flauw is :P Ik vind het opzich zelf wel gaaf. Bij ons werd het ook vaak gewoon gedaan onder het motto "ik denk aan je" of "fijn dat je er bent" (woei Merci), dus gewoon goede vriendschap ipv echte liefde.

Een keer roos verstuurd voor de grap, samen met twee anderen. Die jongen die hem had gekregen had het wel door, bleek uit opmerkingen bij valentijn een jaar later ;)

Maar goed, dat was basisschool...

Bij Bedrijfsknudde hebben we geen rozenacties... Al liep ik vorig jaar wel met een bosje gele rozen de collegezaal in :D En dan al die kopjes zien kijken _O- MOOI! Was alleen dat meisje waar de rozen voor waren een uur te laat, dus iedereen later vragen voor wie de rozen nou uiteindelijk waren omdat ze niet zagen dat ik ze gaf. Overigens was dat ook een grap, voor de mensen die niet weten dat gele rozen een teken van haat zijn ;) Maar vrouwen geilen nou eenmaal op bloemen, dus het werd zelfs nog gewaardeerd :)

Dit jaar ga k zelf wel rozen en kaartjes in ontvangst nemen ofzo :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Valentijn is geldklopperij.

Kijk, vrouwen vinden over het algemeen een goed gedicht heel romantisch, maar dat wil toch niet zeggen dat we met zijn allen maar gedichten moeten schrijven? Mannen horen over het algemeen liever "ik wil neuken" dan een lang gedicht, maar dat wil toch niet zeggen dat de vrouwen zo naar de mannen communiceren.

Neh, gespeelde romantiek is niet romantisch!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Valentijn is geldklopperij.

Kijk, vrouwen vinden over het algemeen een goed gedicht heel romantisch, maar dat wil toch niet zeggen dat we met zijn allen maar gedichten moeten schrijven? Mannen horen over het algemeen liever "ik wil neuken" dan een lang gedicht, maar dat wil toch niet zeggen dat de vrouwen zo naar de mannen communiceren.

Neh, gespeelde romantiek is niet romantisch!

Jij kan het toch altijd zo mooi brengen :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Valentijn is geldklopperij.

Kijk, vrouwen vinden over het algemeen een goed gedicht heel romantisch, maar dat wil toch niet zeggen dat we met zijn allen maar gedichten moeten schrijven? Mannen horen over het algemeen liever "ik wil neuken" dan een lang gedicht, maar dat wil toch niet zeggen dat de vrouwen zo naar de mannen communiceren.

Neh, gespeelde romantiek is niet romantisch!

Lol, je kan anders ook wel hele effectieve gedichten schrijven zonder romantiek, echt waar :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jij kan het toch altijd zo mooi brengen :Y)

Ik weet ook niet hoe het komt, maar vaak als ik ergens zelf niet van overtuigd ben en er toch een verhaal van maak, raak ik bijna zelf overtuigd als ik het nalees. Heel raar is dat :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet ook niet hoe het komt, maar vaak als ik ergens zelf niet van overtuigd ben en er toch een verhaal van maak, raak ik bijna zelf overtuigd als ik het nalees. Heel raar is dat :Y)

Je moet politicus worden :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
Die TimT heeft trouwens ook nog een hele pagina op Wikipedia aan zichzelf gewijd:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:TimT

Hij heeft best wel wat bereikt (voor zover ik dat met zo'n zelfingekleurd plaatje kan beoordelen natuurlijk) maar zijn persoonlijkheid stoort me enorm ;) Ben blij dat ie hier is opgerot.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij heeft best wel wat bereikt (voor zover ik dat met zo'n zelfingekleurd plaatje kan beoordelen natuurlijk) maar zijn persoonlijkheid stoort me enorm ;) Ben blij dat ie hier is opgerot.

Ik kon echt lachen met z'n idiote opvattingen, maar toen die hamer en die sikkel ineens in z'n avatar verschenen kon hij voor mij de hoogste boom in

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...