Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

Wat ik wil? Dat je jezelf niet zo ongelooflijk druk maakt om iets dat het absoluut niet waard is. Ik kan me prima inleven en ik weet precies hoe het voelt als mensen blijven doorgaan op iets dat je niet prettig vindt, en ik weet ook dat als je je er niet zo druk over maakt, het een stuk minder erg is. De helft van de lol komt namelijk van de overtrokken reacties op een losse opmerking.

En dat van die hoge bomen en kliergedrag moet je me nog even uitleggen, want als ik denk dat ik weet waar je het overhebt, gaat je vergelijking weer eens grondig de mist in. Maar voor ik daar wat over zeg, wil ik eerst zeker weten wat je ermee bedoelt.

Misschien moet je dan eens beginnen om die kutopmerkingen achterwege te laten. Want ook ik begin het zat te worden

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Misschien moet je dan eens beginnen om die kutopmerkingen achterwege te laten. Want ook ik begin het zat te worden

"begin"? Ik ben en was het al spuugzat, maar het houdt toch niet op dat blijkt. En tja... het is het enige wat ze tegen ons zegt, dus dat bevestigt weer mooi haar theorie :r

Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan "zou je op willen houden met die biergrap" :N . Maar goed, mevrouw reageert daar niet op, mevrouw heeft het hele forum hier laten weten dat ik niet tegen bier kan, en mevrouw heeft iedereen weer laten denken dat ik alleen de pik op haar heb omdat zij het zegt.

Geweldig! Je bent weer met een dikke 10 geslaagd, trut!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geweldig! Je bent weer met een dikke 10 geslaagd, trut!

(Refrein)

Zie me graag

Ik heb je nodig

Wat ik voor je voel vandaag

Wil ik nooit veranderen

Zie me graag

Ik heb je nodig

Ik wil niemand anders dan

Jij en niemand anders

Jij hebt een plaats hier in mijn hart

Dat hart van mij lijkt soms op slot

Het maakt je zo verward

Ik wil gewoon maar dingen

Samen doen met jou

En als jij dat ook zou willen

Kom dan gauw

(Refrein)

Als je weg met twijfels is bezaaid

Weet asjeblief dat het voor mij

Om niemand anders draait

Zie je dan niet dat ik gewoon

Maar van je hou

En dat ik mijn hele leven

Dromen wil met jou

Ik wil alles voor je geven

Ik sta naakt hier in de kou

En het lijkt wel of ik gek ben

Maar ik hoor al ieder woord

Want je fluisterd me toe

Dat je bij me hoort

(Refrein)

(de mp3 is via msn te verkrijgen :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geweldig! Je bent weer met een dikke 10 geslaagd, trut!

(Refrein)

Zie me graag

Ik heb je nodig

Wat ik voor je voel vandaag

Wil ik nooit veranderen

Zie me graag

Ik heb je nodig

Ik wil niemand anders dan

Jij en niemand anders

Jij hebt een plaats hier in mijn hart

Dat hart van mij lijkt soms op slot

Het maakt je zo verward

Ik wil gewoon maar dingen

Samen doen met jou

En als jij dat ook zou willen

Kom dan gauw

(Refrein)

Als je weg met twijfels is bezaaid

Weet asjeblief dat het voor mij

Om niemand anders draait

Zie je dan niet dat ik gewoon

Maar van je hou

En dat ik mijn hele leven

Dromen wil met jou

Ik wil alles voor je geven

Ik sta naakt hier in de kou

En het lijkt wel of ik gek ben

Maar ik hoor al ieder woord

Want je fluisterd me toe

Dat je bij me hoort

(Refrein)

(de mp3 is via msn te verkrijgen :P)

Clouseau! :D Ik snapte dat "zie me graag" nooit, dat klonk zo raar... Vlaams :N

(zo goed? ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is de commerciele rotzooi van Twice en niet de bedoeling van Valentijnsdag... maar doe gerust je ding :P

Mja, die dingen worden alleen rond valentijn verkocht. Wat moet je dan? Als ik een handdoek met schedelmotief wil, moet ik ook tot halloween wachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, :P

Rozen zijn ook ineens 10x zo duur als normaal :{

Joh vertel mij wat.. Bovendien is het echt vrij lastig om een boeket te vinden waar geen harten en overdreven veel rode bloemen inzitten... Toch lukt het ieder jaar nog aardig. (mn moeder is jarig op valentijnsdag)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou nee niet voor iemand van dit forum nee :P . Voor wie ik ze wil kopen? Voor iemand die ik "best wel leuk" vind? :P

Nu ben ik niet echt de aangewezen persoon voor advies in dezen, maar ik vermoed dat je met iets originelers een betere beurt maakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nu ben ik niet echt de aangewezen persoon voor advies in dezen, maar ik vermoed dat je met iets originelers een betere beurt maakt.

een ziek grote bos rozen is volgens mij nog best origineel hoor :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nu ben ik niet echt de aangewezen persoon voor advies in dezen, maar ik vermoed dat je met iets originelers een betere beurt maakt.

Nah, is wel stoer als je in het bijzijn van dik veel mensen met zo'n bos aan komt zetten en die overhandigt :P . Nja, dapper is het in ieder geval, en Cold merkte wel terecht op dat de enige die zullen lachen de jongens zijn die het zelf niet durven :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

een ziek grote bos rozen is volgens mij nog best origineel hoor :P

Ziek grote bos rozen is precies dat: ziek. Komt een beeeeeetje wanhopig/overdreven over. Doe dan twee die je zo in elkaar draait, of drie en dan samen vlechten. Dan heb je iets origineels.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee dat is het... dan ben je echt zo'n seksist (of sexist? :? ) :P

Je bent een sexist als je vrouwen minder vindt dan mannen (of andersom) omdat ze vrouw (of man) zijn. Net als racist. Vrouwen degraderen tot lustobjecten valt daar geloof ik ook onder.

Het is nogal fout ja, vandaar de smiley.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Grote fantasie en inlevingsvermogen ;) Als Brad met zoiets komt aanzetten, lach ik hem keihard uit ;)

Waarom denk je dat ik me opgenaaid voel door Valentijn

Nja, gewoon lekker niks aan doen en een week later wel :P . Mja, nu is het weer zo lekker makkelijk inkoppen. Damn, nja, even nog een nachtje over slapen :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom denk je dat ik me opgenaaid voel door Valentijn

Nja, gewoon lekker niks aan doen en een week later wel :P . Mja, nu is het weer zo lekker makkelijk inkoppen. Damn, nja, even nog een nachtje over slapen :+

Doe dan nu een leuke kaart, niet al te sappig, dat je niet aan Valentijn doet maar haar liever een keer verrast als ze het niet verwacht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Doe dan nu een leuke kaart, niet al te sappig, dat je niet aan Valentijn doet maar haar liever een keer verrast als ze het niet verwacht.

whehe ja die is stoer.

Alleen jouw probleem is dat je volgende week ook vrij weinig gaat doen...

Beste ga je ff keer wat leuks samen doen, op korte termijn, ongeacht valentijn... En niet zeuren dat je geen tijd hebt, want die heb je wel, je tekent 3 stripdelen in 5 dagen :P

Een lief kaartje met valentijn kan daar natuurlijk wel bij helpen. Gewoon lief, dat ze heel aardig is en dat je graag ns n keer wat leuks met dr gaat doen enzo :P Wel concreet voorstel, niet te veel bullshit, geen houden van en geen verliefd. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

whehe ja die is stoer.

Alleen jouw probleem is dat je volgende week ook vrij weinig gaat doen...

Beste ga je ff keer wat leuks samen doen, op korte termijn, ongeacht valentijn... En niet zeuren dat je geen tijd hebt, want die heb je wel, je tekent 3 stripdelen in 5 dagen :P

Een lief kaartje met valentijn kan daar natuurlijk wel bij helpen. Gewoon lief, dat ze heel aardig is en dat je graag ns n keer wat leuks met dr gaat doen enzo :P Wel concreet voorstel, niet te veel bullshit, geen houden van en geen verliefd. :P

Hehe ja dat plan was er al, dat komt wel goed :P . Het leek haar zelfs leuk, omg dat gaat goed -0- Alleen met zo'n kaartje kan je niet bepaald reacties peilen, dat is weer een beetje jammer ;)

Oh trouwens... 4 stripdelen in 5 dagen... O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe ja dat plan was er al, dat komt wel goed :P . Het leek haar zelfs leuk, omg dat gaat goed -0- Alleen met zo'n kaartje kan je niet bepaald reacties peilen, dat is weer een beetje jammer ;)

Oh trouwens... 4 stripdelen in 5 dagen... O-)

Execusez moi pour mijn understatement mbt je striptekenen :P

Maar met je plan kom je niet ver, wordt tijd dat je wat met je plan gaat doen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Execusez moi pour mijn understatement mbt je striptekenen :P

Maar met je plan kom je niet ver, wordt tijd dat je wat met je plan gaat doen :P

Ja een datum afspreken... maar dat is niet zo'n probleem :P . Ze heeft al gezegd dat het haar leuk lijkt / ze daar zin in heeft, maar op dat moment was het een vrij drukke periode. Nu voor mij niet meer (al vrees ik dat dat ook weer voor hele korte duur is :P ), dus als dat voor haar ook geldt dan komt het wel goed :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja een datum afspreken... maar dat is niet zo'n probleem :P . Ze heeft al gezegd dat het haar leuk lijkt / ze daar zin in heeft, maar op dat moment was het een vrij drukke periode. Nu voor mij niet meer (al vrees ik dat dat ook weer voor hele korte duur is :P ), dus als dat voor haar ook geldt dan komt het wel goed :7

moet je dus NU actie ondernemen :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoelde afwachten of het een succes wordt die afspraak :P

En ik ga niet nu om 22:42 in deze trant actie ondernemen :P . Al komt ze wel net online terwijl ik dit bericht typ :P

Dat kan geen zuivere koffie zijn :Y)
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...