Ga naar inhoud

De leegte die niet op te vullen is


Aanbevolen berichten

Je doet een heleboel dingen heel erg graag en vaak elke dag. Dan is er opeens 1 ding wat je heel erg aangrijpt, bijna niet te omschrijven eigenlijk. Je wil nog steeds een heleboel dingen doen, maar om een of andere reden heb je er totaal geen zin in. Op momenten dat je denkt van: "hey, nu heb ik er wel zin in", is die zin weer in 1 klap weg. Je voelt dan dat vreemde gevoel binnenin je. Het voelt alsof iets je lichaam probeert te verlaten, het voelt als een leegte. Een grote leegte die op geen enkele manier op te vullen is. Je denkt dat je weet waarmee je het kan opvullen, maar de zin om het te doen is er dan weer niet. Na een tijdje verdwijnt het hele gevoel en kun je je alledaagse dingen weer doen. Dan is het weer wachten tot de volgende keer...

Een vreemd verhaal, maar pure waarheid. De laatste tijd heb ik hier wel eens last van en ik vroeg me af of er mensen zijn die het herkennen en het misschien zelf ook hebben meegemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je doet een heleboel dingen heel erg graag en vaak elke dag. Dan is er opeens 1 ding wat je heel erg aangrijpt, bijna niet te omschrijven eigenlijk. Je wil nog steeds een heleboel dingen doen, maar om een of andere reden heb je er totaal geen zin in. Op momenten dat je denkt van: "hey, nu heb ik er wel zin in", is die zin weer in 1 klap weg. Je voelt dan dat vreemde gevoel binnenin je. Het voelt alsof iets je lichaam probeert te verlaten, het voelt als een leegte. Een grote leegte die op geen enkele manier op te vullen is. Je denkt dat je weet waarmee je het kan opvullen, maar de zin om het te doen is er dan weer niet. Na een tijdje verdwijnt het hele gevoel en kun je je alledaagse dingen weer doen. Dan is het weer wachten tot de volgende keer...

Een vreemd verhaal, maar pure waarheid. De laatste tijd heb ik hier wel eens last van en ik vroeg me af of er mensen zijn die het herkennen en het misschien zelf ook hebben meegemaakt.

Volgens mij heb ik dat ook af en toe ja en achteraf spijt hebben dat je het toch niet gedaan hebt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ok, ik heb hier nog altijd last van, maar dat was de laatste tijd in mindere mate. Ik ben echter hierdoor erg gevoelig voor dingen en vandaar mijn kwade reactie op die mislukte 1 april grap. De mensen uit het complot zal ik op ten duur misschien wel weer toevoegen in mijn MSN lijst, maar het duurt wel even voordat dit goed gemaakt is. Voorlopig heb ik dan ook even geen zin meer om te posten op dit forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok, ik heb hier nog altijd last van, maar dat was de laatste tijd in mindere mate. Ik ben echter hierdoor erg gevoelig voor dingen en vandaar mijn kwade reactie op die mislukte 1 april grap. De mensen uit het complot zal ik op ten duur misschien wel weer toevoegen in mijn MSN lijst, maar het duurt wel even voordat dit goed gemaakt is. Voorlopig heb ik dan ook even geen zin meer om te posten op dit forum.

Je moet hem niet te serieus nemen,

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie begrijpen er geen ene snars van }:|

Kom op hé, je kan toch tegen een stootje? Iedereen vond het eerst k*t, maar die zien er uiteindelijk wel de humor van in! En hebben het de mods e.d. vergeven. Ze menen het toch niet wat ze zeiden? Het is opgelost, de waarheid is boven en iedereen is weer happy! (behalve jij...) Wees blij, en niet zo aanstellen joh! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom op hé, je kan toch tegen een stootje? Iedereen vond het eerst k*t, maar die zien er uiteindelijk wel de humor van in! En hebben het de mods e.d. vergeven. Ze menen het toch niet wat ze zeiden? Het is opgelost, de waarheid is boven en iedereen is weer happy! (behalve jij...) Wees blij, en niet zo aanstellen joh! ^O^

Ik ken Frey, en ik vind het niet leuk dat je zo over hem praat }:|

Frey, dit was natuurlijk niet de bedoeling, ik hoop dat je snel weer terugkomt :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ken Frey, en ik vind het niet leuk dat je zo over hem praat }:|

Frey, dit was natuurlijk niet de bedoeling, ik hoop dat je snel weer terugkomt :'(

Ik bedoelde het meer om hem een hart onder de riem te steken... Zodat hij zich zou bedenken. :)

* Sorry, daarvoor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoelde het meer om hem een hart onder de riem te steken... Zodat hij zich zou bedenken. :)

* Sorry, daarvoor...

"stel je niet zo aan" is niet echt een hart onder de riem steken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

"stel je niet zo aan" is niet echt een hart onder de riem steken...

Iedereen vond het eerst k*t, maar die zien er uiteindelijk wel de humor van in! En hebben het de mods e.d. vergeven. Ze menen het toch niet wat ze zeiden? Het is opgelost, de waarheid is boven en iedereen is weer happy! (behalve jij...) Wees blij

Dit wel...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik spreek ook wel met Frey op MSN, maar ik weet verder niets over hoe hij in elkaar steekt, en waarom dit hem nu zo raakt...maar het zou wel een gemis zijn als hij niet meer op het forum te vinden is.

Ik mag hopen dat hij zich gauw bedenkt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik spreek ook wel met Frey op MSN, maar ik weet verder niets over hoe hij in elkaar steekt, en waarom dit hem nu zo raakt...maar het zou wel een gemis zijn als hij niet meer op het forum te vinden is.

Ik mag hopen dat hij zich gauw bedenkt...

Dan missen jullie al 2 trouwe mensen als dat gebeurt... :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 3 totaal verschillende persoonlijkheden.

1. De eerste ben ik vaak in het dagelijks leven. Dan ben ik een verlegen, stille jongen die zich niet snel op zijn gemak voelt. Op het web ben ik niet vaak zo.

2. Zo ben ik eigenlijk van binnen; een vrolijke, drukke jongen. In het dagelijks leven zien alleen mijn familie en mijn beste vrienden deze kant van me. Op het web ben ik echter bijna altijd mezelf en durf ik ook meer.

3. Deze komt niet vaak voor, en gelukkig maar. Ik sla dan door en ben niet meer redelijk. Ik verwerp alles en geef tijdelijk om niets meer en ik flip. Geloof me, deze kant van me wil je niet leren kennen. Gelukkig duurt het altijd maar kort.

Hopelijk een beetje duidelijker zo :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 3 totaal verschillende persoonlijkheden.

1. De eerste ben ik vaak in het dagelijks leven. Dan ben ik een verlegen, stille jongen die zich niet snel op zijn gemak voelt. Op het web ben ik niet vaak zo.

2. Zo ben ik eigenlijk van binnen; een vrolijke, drukke jongen. In het dagelijks leven zien alleen mijn familie en mijn beste vrienden deze kant van me. Op het web ben ik echter bijna altijd mezelf en durf ik ook meer.

3. Deze komt niet vaak voor, en gelukkig maar. Ik sla dan door en ben niet meer redelijk. Ik verwerp alles en geef tijdelijk om niets meer en ik flip. Geloof me, deze kant van me wil je niet leren kennen. Gelukkig duurt het altijd maar kort.

Hopelijk een beetje duidelijker zo :)

Je lijkt mij wel...met het verschil natuurlijk dat ik én in het echte leven én op het web een stil persoon ben.

En doorslaan doe ik ook niet zo snel, maar ik begrijp je best ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 3 totaal verschillende persoonlijkheden.

1. De eerste ben ik vaak in het dagelijks leven. Dan ben ik een verlegen, stille jongen die zich niet snel op zijn gemak voelt. Op het web ben ik niet vaak zo.

2. Zo ben ik eigenlijk van binnen; een vrolijke, drukke jongen. In het dagelijks leven zien alleen mijn familie en mijn beste vrienden deze kant van me. Op het web ben ik echter bijna altijd mezelf en durf ik ook meer.

3. Deze komt niet vaak voor, en gelukkig maar. Ik sla dan door en ben niet meer redelijk. Ik verwerp alles en geef tijdelijk om niets meer en ik flip. Geloof me, deze kant van me wil je niet leren kennen. Gelukkig duurt het altijd maar kort.

Hopelijk een beetje duidelijker zo :)

Wat jij verteld over je 3 persoonlijkheden, daar kan ik mijzelf ook heel goed in vinden...

Even on-topic: Ik heb ook iets gedaan waar ik erg spijt van heb, nu nog steeds als ik eraan terug denk.

Op de middelbare school kon ik eind 2e jaar kiezen wat ik wilde doen: economie of Duits, toen heb ik voor economie gekozen, waar ik achteraf niets aan heb gehad, ik had veel liever Duits gedaan, die taal komt vaak voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 3 totaal verschillende persoonlijkheden.

1. De eerste ben ik vaak in het dagelijks leven. Dan ben ik een verlegen, stille jongen die zich niet snel op zijn gemak voelt. Op het web ben ik niet vaak zo.

2. Zo ben ik eigenlijk van binnen; een vrolijke, drukke jongen. In het dagelijks leven zien alleen mijn familie en mijn beste vrienden deze kant van me. Op het web ben ik echter bijna altijd mezelf en durf ik ook meer.

3. Deze komt niet vaak voor, en gelukkig maar. Ik sla dan door en ben niet meer redelijk. Ik verwerp alles en geef tijdelijk om niets meer en ik flip. Geloof me, deze kant van me wil je niet leren kennen. Gelukkig duurt het altijd maar kort.

Hopelijk een beetje duidelijker zo :)

Voor wie het wil zien, is het al bewezen, maar al zou het niet bewezen zijn, dan durf ik nog met zekerheid te stellen dat iedereen heel wat persoonlijkheden in zich heeft. Maar ondertussen vormen al die persoonlijkheden wel 1 persoon: de persoon die je bent.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...