Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan 'Wat is dit? spel' Deel 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb een mooi plaatje gevonden, maar ik weet niet hoe ik dat hier in dit topic krijg..

Kan iemand mij helpen?

Het is een bestandje die op de pc staat en niet op internet.

Probeer de FAQ eens

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan is het Belgie. Ik heb dit shot pas nog gezien op TV ;)

Heb je toch niet heel erg aandachtig gekeken ;)

Is fout wonderer ;)

@ adriana: Ierland is ook fout, nu nog kans van 1 op 9 _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok, hier is de volgende

watisdit2.jpg

Is dat de eekhoorn in de reis vol verassingen, in het stuk dat B100 benzine moet halen waar het zo donker is, en als het licht word, je die eekhoorn ziet??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok, volgende hint ( ben namelijk te lui om een groter plaatje te maken )

Het heeft ook iets met een telefoon te maken, maar het is geen onderdeel van een telefoon.

Het is een stukje van de kerk bij de telefooncel (waar B&A niet worden gebelt omdat de baron 'het' door heeft), tijdens de telefooncelrace uit de kroon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jou beurt , belg wel goed kijken he :P;)

ik zal morgen een opdracht posten.

Mijne beste heren Cold ( aka Hollander ) en Lennert ( aka Irritant ) nog 1 zo'n opmerking ( op het forum dan ) en ik geef jullie persoonlijk een weekban, dit racisme staat me niet aan hier _O-

Ofwel vraag ik aan dj om jullie namen te wijzigen :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mijne beste heren Cold ( aka Hollander ) en Lennert ( aka Irritant ) nog 1 zo'n opmerking ( op het forum dan ) en ik geef jullie persoonlijk een weekban, dit racisme staat me niet aan hier _O-

Ofwel vraag ik aan dj om jullie namen te wijzigen :+

Beste Randy (aka Belg),

trekt het U niet aan. Ik geef geen waardeoordeel aan het feit dat U een Belg bent, dus zie ik niet in waarom hier sprake is van racisme. Als ik tegen mijnheer Van Neemwegge "Baron" zeg is daar toch ook op geen enkele wijze sprake van racisme?

Het zou racisme zijn als ik U "Dom" zou noemen, aangezien dat een bij veel Nederlanders aanwezig vooroordeel over Belgen is. Helaas wordt dat door heren stakkers als JennoH vaak bevestigd. Dit is echter irrelevant.

Ik zou het daarom ten zeerste op prijs stellen als U Uw excusses aanbiedt vanwege het feit dat U mij ten onrechte als racist bestempelt.

:P:W

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Beste Randy (aka Belg),

trekt het U niet aan. Ik geef geen waardeoordeel aan het feit dat U een Belg bent, dus zie ik niet in waarom hier sprake is van racisme. Als ik tegen mijnheer Van Neemwegge "Baron" zeg is daar toch ook op geen enkele wijze sprake van racisme?

Het zou racisme zijn als ik U "Dom" zou noemen, aangezien dat een bij veel Nederlanders aanwezig vooroordeel over Belgen is. Helaas wordt dat door heren stakkers als JennoH vaak bevestigd. Dit is echter irrelevant.

Ik zou het daarom ten zeerste op prijs stellen als U Uw excusses aanbiedt vanwege het feit dat U mij ten onrechte als racist bestempelt.

:P:W

Mijn beste heer Cold45 ( aka Hollander )

het feit dat :+ in m'n post staat wilt echt zeggen dat ik heb serieus meen hoor 8)7

Nugoed als je je erdoor aangevallen voelt bied ik je mijn oprechte en eerlijke excuses aan

PS : Laten we het op het forum hierbij laten, via chat neem ik er geen aanstoot aan ( aan belg hé ;) ), maar gewoon ook omdat er hier toch nog minstens 2 andere belgen zitten ( met JennoH soms 3 :P ) vind ik het beter dat we het gewoon bij onze forum-namen houden

Goed?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mijn beste heer Cold45 ( aka Hollander )

het feit dat :+ in m'n post staat wilt echt zeggen dat ik heb serieus meen hoor 8)7

Nugoed als je je erdoor aangevallen voelt bied ik je mijn oprechte en eerlijke excuses aan

PS : Laten we het op het forum hierbij laten, via chat neem ik er geen aanstoot aan ( aan belg hé ;) ), maar gewoon ook omdat er hier toch nog minstens 2 andere belgen zitten ( met JennoH soms 3 :P ) vind ik het beter dat we het gewoon bij onze forum-namen houden

Goed?

lol mijne was ook niet serieus bedoelt hoor :P maar k noem je wel weer Randy Roes :)

btw, dit is het Wat is dit? topic... Wat is de volgende?? LENNERT!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een stukje van 't gordijn van de caravan met een plukje haar van Adriaan ervoor?

fout, met het laaste deel van je antwoord zit je en beetje in de buurt, maar dat zal je weinig helpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...