Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan 'Wat is dit? spel' Deel 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

iets van binnen/buiten een auto? O}

Ja, zoiets denk ik ook.

Ik denk zelf de binnenkant van de Renault 14 van Joris, die heeft volgens mij beige interieur. Maar dat weet ik niet zeker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, zoiets denk ik ook.

Ik denk zelf de binnenkant van de Renault 14 van Joris, die heeft volgens mij beige interieur. Maar dat weet ik niet zeker.

Dat is helemaal goed! ^O^

Sorry dat ik niet eerder reageerde trouwens, maar om één of andere reden lukte het mij steeds niet om dit topic te openen :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is helemaal goed! ^O^

Sorry dat ik niet eerder reageerde trouwens, maar om één of andere reden lukte het mij steeds niet om dit topic te openen :?

Dat kwam door je eigen plaatje. Externe plaatjes linken, niet als img neerzetten. De server was retetraag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik sta mijn beurt wel aan ajbouwhuis af. Heb het zelf erg druk enzo, en omdat hij er ook erg in de buurt zat mag hij van mij de nieuwe opdracht maken.

Heb je het gelezen, Albert-Jan? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
een gordijn van het circus tijdens gefeliciteerd? en als het goed is, ik heb nu een programma van adobe waar ik ook mee kan knippen, zonder dat @!?!@#$%^?!@#&*!@? paint.

Nee, dat is niet goed

Link naar bericht
Delen op andere sites
Da's toch Adriaan op die bromfiets? Als hij Bassie, die met z'n broek vastzit aan de vrachtwagen achterna gaat?

Het lijkt er wel op maar het is gewoon een toevallige voorbijganger. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt er wel op maar het is gewoon een toevallige voorbijganger. ;)

Ahja ik zie het nu!

Het is die jongen op die brommer die staat toe te kijken hoe de schandebakker Bassie en Adriaan wegjaagt nadat ze zijn bakkerij in een enorme puinzooi hebben veranderd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En dat is natuurlijk goed!*O*

Volgende voor jou Antonio! *O*

Ik zag toevallig dat fragment voorbij komen en daar stond die jongen met die brommer, vandaar dat ik het wist :)

Maar helaas heb ik weer geen opgave bij de hand, dus wie wil ga je gang!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een kleine hint dan maar:

Het is een achtergrond van een locatie waar B&A zijn. En jullie wisten al dat het in de prof moest zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een kleine hint dan maar:

Het is een achtergrond van een locatie waar B&A zijn. En jullie wisten al dat het in de prof moest zijn.

Het is een stuk achtergrond bij een hutje denk ik in de droom van Robinson Crusoé... (hoe je het ook schrijven mag O})

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is een stuk achtergrond bij een hutje denk ik in de droom van Robinson Crusoé... (hoe je het ook schrijven mag O})

Nee, ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een muurtje bij Geheime Agenten?

Da's toch uit prof? *heeft net economietentamen gehad, de scherpte is er wel weer uit voor vandaag

Dat klopt! want daarna krijg je de scene van B&A in het hotel, met een belangrijke opdracht :P ... en een halfje gesneden witte brood! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Goh, hij is moelijk.....

Ik heb weinig hints meer om te geven, als hij morgenmiddag om ca. half 3 niet geraden is post ik het plaatje en mag iemand anders de volgende verzinnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...