Ga naar inhoud

wat vinden jullie van de b&a boys?  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vinden jullie van de b&a boys?

    • Niets aan, ze hadden beter niet in de serie moeten zitten
      11
    • Heel leuk
      25
    • Geen mening
      14


Aanbevolen berichten

Ik vind de B&A-boys ook in dit forum horen, dus open ik een topic met b&a boys, dit is mijn eerste topic die ik open, dus hoop dat het goed is/gaat

Ik vind het heel leuk dat de b&a boys in de serie meedoen.

Zonder de b&a boys zou ik ook niet weten hoe de serie de schatkaart er uit zou zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind de B&A-boys ook in dit forum horen, dus open ik een topic met b&a boys, dit is mijn eerste topic die ik open, dus hoop dat het goed is/gaat

Het zou beter zijn als er wat over te zeggen viel... het zijn een stel koters die onder leiding van B&A een tijdje in de Schatkaart heen en weer renden.

Verder nog toevoegingen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou er valt toch degelijk wat over te zeggen...

De B&A-boys hebben toch een hele fantastische rol gespeeld in 'De Schatkaart'.

Wat die jongens wel niet allemaal gedaan hebben..

O.A.

Een clubhuis bouwen

Een voetbalwedstrijd winnen, nadat ze dik achter stonden

Een clubhuis weer opbouwen nadat het afgefikt is

De auto van vlugge japie kapot maken

Die jongens verdienen mijn respect!!

Effe een vraagje kent iemand toevallig een van deze B&A boys acteurs??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je nou ook nog iets te vertellen hebt helpt het je topic een beetje op gang te krijgen, dus op zich goed, alleen start dan meteen een discussie en open niet een topic om hem te openen ;)

*grote, geschokte ogen*

Valt er hierover te DISCUSSIËREN?!

*kijkt nog eens*

Ik zie nog steeds een stel heen en weer rennende ochies met het acteertalent van de gemiddelde croc... okee, niet de crocs beledigen, sommige crocs zijn erg leuk op film. Nee, kansloos topic (naar mijn mening), want er is niks om erover te zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*grote, geschokte ogen*

Valt er hierover te DISCUSSIËREN?!

*kijkt nog eens*

Ik zie nog steeds een stel heen en weer rennende ochies met het acteertalent van de gemiddelde croc... okee, niet de crocs beledigen, sommige crocs zijn erg leuk op film. Nee, kansloos topic (naar mijn mening), want er is niks om erover te zeggen.

Fijn dat je goed laat merken dat je de B&A boys niet goed vind }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

het topic mag van mij wel blijven alleen dr valt zo bar weinig over te bespreken, ze hebben maar in 1 serie gespeelt. dus of het bepaald zin heeft om het open te houden is niet mijn verantwoording..

maar ik vond de B&A boys wel goed voetballen ja, en ze deden ook goed mee in de serie. en soms ook slim, zoals bv: als ze de boeven moeten vangen

Link naar bericht
Delen op andere sites
het topic mag van mij wel blijven alleen dr valt zo bar weinig over te bespreken, ze hebben maar in 1 serie gespeelt. dus of het bepaald zin heeft om het open te houden is niet mijn verantwoording..

maar ik vond de B&A boys wel goed voetballen ja, en ze deden ook goed mee in de serie. en soms ook slim, zoals bv: als ze de boeven moeten vangen

Kijk iemand die er verstand van heeft. Die jongens voetbalden gewoon goed.. Welliswaar in een modderpoel met schefe lijnen maar goed..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fijn dat je goed laat merken dat je de B&A boys niet goed vind }:|

Ja, hè? Vind ik zelf ook.

Zo kun je net zo goed een topic over Lara openen.

Argumenten:

- Ze voetbalde beter

- Ze was geloofwaardiger

- Ze had WEL charisma

- Ze had WEL acteertalent

- Ze was meer van nut

- Ze zag er nog leuker uit ook

Zo, nu blij? Er valt niks over te zeggen dat een geheel topic waardig is, want het is gewoon 't gemiddelde kleuterklasje, maar dan minder leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk iemand die er verstand van heeft. Die jongens voetbalden gewoon goed.. Welliswaar in een modderpoel met schefe lijnen maar goed..

Voetballen? Bedoel je die drie keer dat je die bal heen en weer zag gaan of het "één keer hooghouden, twee keer hooghouden, drie uur zoeken" gedeelte?

Je kunt hier niks kwijt dat niet gewoon in het Schatkaart topic past, want ze zijn er maar één serie, doen vrijwel niks en zijn er ook nog maar een paar afleveringen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond de B&A Boys echt leuk. Gewoon omdat ik voetballiefhebber ben en het was ook wel mede daardoor dat het avontuur met de schatkaart een beetje begon.

Die meester van hun was wel lang ziek he. Ze hadden toch niets te doen omdat de meester ziek was? Nou, weken later hangen ze nog bij de caravan. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voetballen? Bedoel je die drie keer dat je die bal heen en weer zag gaan of het "één keer hooghouden, twee keer hooghouden, drie uur zoeken" gedeelte?

Je kunt hier niks kwijt dat niet gewoon in het Schatkaart topic past, want ze zijn er maar één serie, doen vrijwel niks en zijn er ook nog maar een paar afleveringen.

als iemand nou een jongen kent die toen in de b&a boys zat, dan kan je hier toch over die jongen(s) discussieren, met foto's e.d, dat past niet in schatkaarttopic, zo is topic over meisjes die boeven zien toch ook, en die vind ik veel minder in serie van waarde hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond de B&A Boys echt leuk. Gewoon omdat ik voetballiefhebber ben en het was ook wel mede daardoor dat het avontuur met de schatkaart een beetje begon.

Die meester van hun was wel lang ziek he. Ze hadden toch niets te doen omdat de meester ziek was? Nou, weken later hangen ze nog bij de caravan. ;)

daarna zullen ze wel naar school moeten, je ziet ze helemaal niet meer terug, zelfs niet als b&a terug komen met de schat die ze gevonden hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

als iemand nou een jongen kent die toen in de b&a boys zat, dan kan je hier toch over die jongen(s) discussieren, met foto's e.d, dat past niet in schatkaarttopic, zo is topic over meisjes die boeven zien toch ook, en die vind ik veel minder in serie van waarde hebben

De B&A boys speelden in elk geval wel beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind er ook niks aan en het had ook in het schatkaart-topic gekunt.

EDIT: Het staat ook al in het schatkaart-topic :?.

Ja, maar blijkbaar vonden ze 't nodig om een apart topic te starten...

En trouwens, ik vond dat van die boevenmeisjes ook zinloos. Dit is bagger van de bovenste plank en ik spoel de eerste afleveringen altijd door, want met 't Schatkaart verhaal heeft 't niks te maken. Ze hadden die kaart ook wel kunnen vinden zonder zoveel tijd te verdoen aan die kansloze snotjochies.

Dit is net zoiets als eerst een ellenlange inleiding geven over een suikerfabriek waar na tien afleveringen een sleuteltje wordt gevonden die ineens een heel ander verhaal in leidt waar die hele suikerbende niks meer mee te maken heeft.

:N Voor de B&A Boys heb ik slechts drie lettergrepen over: WAAR-DE-LOOS

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar blijkbaar vonden ze 't nodig om een apart topic te starten...

En trouwens, ik vond dat van die boevenmeisjes ook zinloos. Dit is bagger van de bovenste plank en ik spoel de eerste afleveringen altijd door, want met 't Schatkaart verhaal heeft 't niks te maken. Ze hadden die kaart ook wel kunnen vinden zonder zoveel tijd te verdoen aan die kansloze snotjochies.

Dit is net zoiets als eerst een ellenlange inleiding geven over een suikerfabriek waar na tien afleveringen een sleuteltje wordt gevonden die ineens een heel ander verhaal in leidt waar die hele suikerbende niks meer mee te maken heeft.

:N Voor de B&A Boys heb ik slechts drie lettergrepen over: WAAR-DE-LOOS

Maar bij het topic over de boevenmeisjes was er ook daadwerkelijk contact met deze meisjes en zijn er ook vragen aan hen gesteld.

Maar met (een van) deze jongens is geen contact, tenminste ik neem aan dat dat anders al gemeld was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar blijkbaar vonden ze 't nodig om een apart topic te starten...

En trouwens, ik vond dat van die boevenmeisjes ook zinloos. Dit is bagger van de bovenste plank en ik spoel de eerste afleveringen altijd door, want met 't Schatkaart verhaal heeft 't niks te maken. Ze hadden die kaart ook wel kunnen vinden zonder zoveel tijd te verdoen aan die kansloze snotjochies.

Dit is net zoiets als eerst een ellenlange inleiding geven over een suikerfabriek waar na tien afleveringen een sleuteltje wordt gevonden die ineens een heel ander verhaal in leidt waar die hele suikerbende niks meer mee te maken heeft.

:N Voor de B&A Boys heb ik slechts drie lettergrepen over: WAAR-DE-LOOS

sorry dat ik het zeg maar je hoeft niet 3 keer te zeggen dat je de b en a boys niks vind, want nou weten we het wel.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar blijkbaar vonden ze 't nodig om een apart topic te starten...

En trouwens, ik vond dat van die boevenmeisjes ook zinloos. Dit is bagger van de bovenste plank en ik spoel de eerste afleveringen altijd door, want met 't Schatkaart verhaal heeft 't niks te maken. Ze hadden die kaart ook wel kunnen vinden zonder zoveel tijd te verdoen aan die kansloze snotjochies.

Dit is net zoiets als eerst een ellenlange inleiding geven over een suikerfabriek waar na tien afleveringen een sleuteltje wordt gevonden die ineens een heel ander verhaal in leidt waar die hele suikerbende niks meer mee te maken heeft.

:N Voor de B&A Boys heb ik slechts drie lettergrepen over: WAAR-DE-LOOS

meningen verschillen dan ook he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar bij het topic over de boevenmeisjes was er ook daadwerkelijk contact met deze meisjes en zijn er ook vragen aan hen gesteld.

Maar met (een van) deze jongens is geen contact, tenminste ik neem aan dat dat anders al gemeld was.

dat contact is toch gevonden door dat topic??

misschien komt er contact door dit topic met een jongen van b&a

Link naar bericht
Delen op andere sites
sorry dat ik het zeg maar je hoeft niet 3 keer te zeggen dat je de b en a boys niks vind, want nou weten we het wel.

In tegenstelling tot sommigen beargumenteer ik mijn mening waar nodig en als ik dan drie keer dezelfde conclusie moet trekken uit verschillende argumenten, het zij zo.

Wanneer iemand tegen mij ingaat, krijgt 'ie respons en zal ik het ook steeds verder beargumenteren. Zoiets heet discussie. Ik ben politiek journalist geweest in de tijd dat ik in Nederland woonde en ik heb in dat vak geleerd dadt je voor je mening moet staan en het ook daadwerkelijk keer op keer weer moet verdedigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, Cold45 had al contact met een van de meisjes (Julie).

maar misschien heeft iemand van het forum wel contact met en van de b&a boys, wie weet..

Die jongens kunnen natuurlijk niet van de aardbodem verdwenen zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In tegenstelling tot sommigen beargumenteer ik mijn mening waar nodig en als ik dan drie keer dezelfde conclusie moet trekken uit verschillende argumenten, het zij zo.

Wanneer iemand tegen mij ingaat, krijgt 'ie respons en zal ik het ook steeds verder beargumenteren. Zoiets heet discussie. Ik ben politiek journalist geweest in de tijd dat ik in Nederland woonde en ik heb in dat vak geleerd dadt je voor je mening moet staan en het ook daadwerkelijk keer op keer weer moet verdedigen.

Ga in vredesnaam Dave bespringen, stuk chagrijn. Als anderen hierover willen praten, best, hoef jij niet vier keer te vertellen dat je ze te jong niks vindt. Je HOEFT een topic niet te lezen.

Ik vind die jochies ook niks toevoegen aan het verhaal, maar als anderen dat wel vinden, hou ik ze niet tegen.

Geen discussie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het erg leuk dat ze in de serie van de schatkaart zitten en ook dat dit de basis is van het avontuur waarbij *bas* en *adriaan* het schilderij met daarin de schatkaart vinden.

Ook vind ik het bij mekaar een erg leuk gevormd team met *bas* *lara* en natuurlijk de B&A boys zelf. Ook wel grappig is dat ze eerst met 2 11-tallen van 5 man (zoals *bas* daar zegt) beginnen genaamd de Larita's en de Bassies.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vroeger toen ik een jaar of 7 was waren de B&A boys het tofste wat er was, EN voetballen EN schatzoeken. Maar ik vind ook dat de toegevoegde waarde van de B&A boys nihil is, het rekt het verhaal wat op maar echt beter ervan wordt het niet vind ik. Het hele voetbalclub element vond ik vroeger geweldig maar nu stoor ik me er meer aan, deel 1 van de schatkaart draait toch om het voetballen, toch 140 minuten verhaal alleen om het vinden van die schatkaart.

Bassie en Adriaan hadden ook spullen voor hun caravan nodig gehad kunnen hebben, als ze dan naar de rommelmarkt geweest waren hadden ze die kaart ook kunnen vinden.

Een speciaal topic hierover vind ik wel overdreven want de discussie zal blijven bij ik vind het leuk/ik vind ze niet leuk. Had ook in het Schatkaart topic gekund.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een speciaal topic hierover vind ik wel overdreven want de discussie zal blijven bij ik vind het leuk/ik vind ze niet leuk. Had ook in het Schatkaart topic gekund.

zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is er iemand die toen in de b&a boys zat, kent, en zo kan er misschien contact komen met een jongen, en dat kan niet in het topic van de schatkaart.

Dus mijn vraag nu: is er iemand die iets weet van een jongen die toen in de b&a boys zat?

Link naar bericht
Delen op andere sites

zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is er iemand die toen in de b&a boys zat, kent, en zo kan er misschien contact komen met een jongen, en dat kan niet in het topic van de schatkaart.

Dus mijn vraag nu: is er iemand die iets weet van een jongen die toen in de b&a boys zat?

De mensen hier kennende hadden ze 't in dat geval vast allang heel trots gemeld. Maar ja, doe wat research, als je 't zo graag wilt. Ledenbestand uit die tijd opvragen van een voetbalclubje in de buurt van Vlaardingen of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel grappig, ook al is het wel een beetje nep.

*japie* Hé kijk, ze zijn aan het voetballen. Nu even snel dat apparaatje aanzetten, alhoewel, een lekker partijtje voetbal is ook nooit weg.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben 't met John eens, geen enkele toegevoegde waarde (ik had tien leukere dingen kunnen bedenken om die kaart te vinden) en een amusementsniveau van nul. Drie keer raden wat ik heb gestemd. B&A-Boys :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goh, die B&A boys, ikzelf had zonder ze gekund. Maarja, ze horen bij het hele verhaal van de schatkaart.

Opzich is het hele gegeven veel te fake en toevallig om mij te boeien : Komaan " Ik weet wat we gaan doen! We gaan een voetbalclub oprichten", zoiets is voor mij al genoeg om het niet te willen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar eh, wie heeft de schatkaart gevonden? een van de b en a boy's. waarom moesten ze naar de markt om dat schilderij zogezegt te pakken te krijgen? voor het clubhuis, van? de b en a boys. zo zie je dat zonder de b en a boys het halve verhaal plat ligt,

overigens vind ik ze heel leuk hoor, alleen spelen ze op het eerst een beetje slecht, :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar eh, wie heeft de schatkaart gevonden? een van de b en a boy's. waarom moesten ze naar de markt om dat schilderij zogezegt te pakken te krijgen? voor het clubhuis, van? de b en a boys. zo zie je dat zonder de b en a boys het halve verhaal plat ligt,

overigens vind ik ze heel leuk hoor, alleen spelen ze op het eerst een beetje slecht, :D

Zonder B&A boys had het ook wel gekund. In het hoorspel van de schattenjacht zitten ze er ook niet in en kunnen B&A ook gewoon de schatkaart vinden en de boefjes achter zich aan krijgen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar eh, wie heeft de schatkaart gevonden? een van de b en a boy's. waarom moesten ze naar de markt om dat schilderij zogezegt te pakken te krijgen? voor het clubhuis, van? de b en a boys. zo zie je dat zonder de b en a boys het halve verhaal plat ligt,

overigens vind ik ze heel leuk hoor, alleen spelen ze op het eerst een beetje slecht, :D

Ik bedoel sommige stukjes.

Net als in 'De Plaaggeest' met die meisjes.

En z'n vriendje Ba... En z'n clowntje Bassie is er ook bij.

Nou dan kunnen we lachen.

Dat zegt ze ook heel overtuigend. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...