Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan imitatie (Jensen smakeloos?)


Aanbevolen berichten

Die van Frolive heeft al HELEMAAL niks met B&A te maken. Waarom hebben ze daar in vredesnaam B&A voor gebruikt, elk ander duo zou net zo weinig met boksen te maken hebben :?

Ja. Maar Bassy III is een parodie op Rocky III, en de vriendin van Rocky heet Adrian. Dus ergens kan ik die link wel begrijpen. Maar het is wel erg vergezocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Ja. Maar Bassy III is een parodie op Rocky III, en de vriendin van Rocky heet Adrian. Dus ergens kan ik die link wel begrijpen. Maar het is wel erg vergezocht.

Ah! Ok, dat wist ik niet. Door Eye of the Tiger snapte ik dat het een Rocky imitatie moest zijn, maar ik heb die film(s) niet gezien, dus de rest ontging me ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben al sinds jaar en dag een groot fan en bewonderaar van Bassie en Adriaan, maar nu ik het filmpje van Bassi & Driaan en de verborgen schatkaart heb gezien vraag ik me af wat ik nu eigenlijk zo leuk vond aan Bassie en Adriaan.....

Bassi & Driaan zijn veel leuker!!!!!!!!!!!

Dat filmpje is geniaaaaaaaal!! _O__O__O_

AL moet ik zeggen dat ze wel even slecht acteren als de echte Bassie en Adriaan....

*bas* *adriaan*

Die mening mag je natuurlijk hebben, maar die smiley kan niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben al sinds jaar en dag een groot fan en bewonderaar van Bassie en Adriaan, maar nu ik het filmpje van Bassi & Driaan en de verborgen schatkaart heb gezien vraag ik me af wat ik nu eigenlijk zo leuk vond aan Bassie en Adriaan.....

Bassi & Driaan zijn veel leuker!!!!!!!!!!!

Dat filmpje is geniaaaaaaaal!! _O__O__O_

AL moet ik zeggen dat ze wel even slecht acteren als de echte Bassie en Adriaan....

*bas* *adriaan*

Die mening mag je natuurlijk hebben, maar die smiley kan niet

* Legt een Link naar één van de acteurs... :{}:|

Beetje jammer, ga iets orgineels bedenken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben al sinds jaar en dag een groot fan en bewonderaar van Bassie en Adriaan, maar nu ik het filmpje van Bassi & Driaan en de verborgen schatkaart heb gezien vraag ik me af wat ik nu eigenlijk zo leuk vond aan Bassie en Adriaan.....

Bassi & Driaan zijn veel leuker!!!!!!!!!!!

Dat filmpje is geniaaaaaaaal!! _O__O__O_

AL moet ik zeggen dat ze wel even slecht acteren als de echte Bassie en Adriaan....

*bas* *adriaan*

Die mening mag je natuurlijk hebben, maar die smiley kan niet

verzin eerst eens een fatsoenlijke usernaam, ga dan eerst eens fatsoenlijk posten, kijk dan of je misschien terug kunt komen :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha mensen die toch alleen maar negatieve kritiek kunnen geven....

Daar heb je niet veel aan..

nee, idd, heeft zeker niets te doen..

Ik vind het een manier om onrust te stoken en vervelend te zijn.

Helaas maar waar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha mensen die toch alleen maar negatieve kritiek kunnen geven....

Daar heb je niet veel aan..

haha... tja... en kritiek is altijd al negatief he :P;)

Maar dat Bassi en Driaan filmpje is op zich wel leuk gemaakt en er zitten wel grappige momenten in, alleen snap ik niet helemaal waarom ze uitgerekend Bassie en Adriaan moeten imiteren. Dat vechten heeft niet veel daarmee te maken O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha... tja... en kritiek is altijd al negatief he :P;)

Er is ook positieve kritiek hoor... wordt ook wel compliment genoemd ;) Hoewel... nee, kritiek is onderbouwd. Opbouwende kritiek.

Anyway. Ik was blijkbaar weer te soft. Ik had hem alleen ge-edit, DJ vond een ban wel op zijn plek ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha... tja... en kritiek is altijd al negatief he :P;)

Maar dat Bassi en Driaan filmpje is op zich wel leuk gemaakt en er zitten wel grappige momenten in, alleen snap ik niet helemaal waarom ze uitgerekend Bassie en Adriaan moeten imiteren. Dat vechten heeft niet veel daarmee te maken O}

uhm.. Kritiek is niet altijd negatief, dit kan ook posief zijn.. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat filmpje is gewoon leuk. _O-_O-

Dat Bassie en Adriaan als Bassi & Driaan met stunts worden neergezet is grappig en op deze manier wodt dat wel eens satire of parodie genoemd.

:+:+:+

De gemiddelde reactie hier, de manier waarop sommigen zich direct beledigd en aangevallen voelen is puur aanstellerij. 8)78)7

Dus houd alsjeblieft op met deze gein zo serieus te nemen. We hebben het over een CLOWN en een ACROBAAT. HALLOOOOOOOO!!!!!!!! Accepteer maar dat veel mensen het wel leuk vinden. ^O^^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens,

Het filmpje is niet PERSOONLIJK bedoeld. De filmgroep heeft als bedoeling een hele SERIE grappige films te maken, gebaseerd op bestaande kinderseries. De volgende keer (begreep ik uit betrouwbare bron) gaan ze een parodie maken op Samson en Gert.

Ik weet niet wat jullie ervan gaan vinden, maar ik ga hem zeker kijken en er lekker van genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat filmpje is gewoon leuk. _O-_O-

Dat Bassie en Adriaan als Bassi & Driaan met stunts worden neergezet is grappig en op deze manier wodt dat wel eens satire of parodie genoemd.

:+:+:+

De gemiddelde reactie hier, de manier waarop sommigen zich direct beledigd en aangevallen voelen is puur aanstellerij. 8)78)7

Dus houd alsjeblieft op met deze gein zo serieus te nemen. We hebben het over een CLOWN en een ACROBAAT. HALLOOOOOOOO!!!!!!!! Accepteer maar dat veel mensen het wel leuk vinden. ^O^^O^

Maar wel over een clown en acrobaat die ons vele uren plezier hebben gegeven.

Maar wat sommigen helaas niet beseffen, is dat een parodie eigenlijk een groot compliment is. Want er wordt veel tijd in gestoken om alles herkenbaar te houden, maar net niet te laten lijken. Dat Bassie en Adriaan gekozen zijn als onderwerp, wil dus zeggen dat het werk van deze twee bij de makers nog leeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
jij bent 1 van de makers :+

Ik ben idd een van de makers. ^O^

Daarom vond ik ook dat ik moest reageren. Teveel mensen namen het filmpje (op dit forum) TE serieus. Op alle andere forums was iedereen bijna lyrisch. _O-

Daarom moest ik wel effe reageren. Aan de ene kant omdat ik het TE overdreven vind, aan de andere kant om jullie te garanderen dat er GEEN kwade bedoelingen achter het filmpje zitten. O-)

Ik neem aan dat iedereen hier ook begijpt dat ONZE versie dus ook voor een totaal andere doelgroep bedoeld is. Dus met alle respect voor jullie en jullie mening, maar wees aub niet beledigd. Humor moet kunnen. Ook al is het niet jullie/jouw humor. :D:D

PS: ook wij zijn opgegroeid met B&A en waren/zijn er dol op. *bas* *adriaan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben idd een van de makers. ^O^

Daarom vond ik ook dat ik moest reageren. Teveel mensen namen het filmpje (op dit forum) TE serieus. Op alle andere forums was iedereen bijna lyrisch. _O-

Daarom moest ik wel effe reageren. Aan de ene kant omdat ik het TE overdreven vind, aan de andere kant om jullie te garanderen dat er GEEN kwade bedoelingen achter het filmpje zitten. O-)

Ik neem aan dat iedereen hier ook begijpt dat ONZE versie dus ook voor een totaal andere doelgroep bedoeld is. Dus met alle respect voor jullie en jullie mening, maar wees aub niet beledigd. Humor moet kunnen. Ook al is het niet jullie/jouw humor. :D:D

PS: ook wij zijn opgegroeid met B&A en waren/zijn er dol op. *bas* *adriaan*

Ik moest vooral lachen om de diaree van 'Ruben'

ook de naamsverbasteringen zijn erg leuk. Van mij mag dit wel hoor, zolang het niet tè belachelijk wordt en dat vind ik dit niet, het is wel zwaar over the top, maar dat is niet zo erg.

Geluidsfragmenten toevallig op onze site gevonden? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar wel over een clown en acrobaat die ons vele uren plezier hebben gegeven.

Maar wat sommigen helaas niet beseffen, is dat een parodie eigenlijk een groot compliment is. Want er wordt veel tijd in gestoken om alles herkenbaar te houden, maar net niet te laten lijken. Dat Bassie en Adriaan gekozen zijn als onderwerp, wil dus zeggen dat het werk van deze twee bij de makers nog leeft.

Ik kan hieruit helemaal niet opmaken waarom een parodie een compliment zou zijn... O}

Ik vind As The World Turns verschrikkelijk, dat leeft dus ook bij mij, als ik daar een parodie op maak, is dat dan een compliment?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik moest vooral lachen om de diaree van 'Ruben'

ook de naamsverbasteringen zijn erg leuk. Van mij mag dit wel hoor, zolang het niet tè belachelijk wordt en dat vind ik dit niet, het is wel zwaar over the top, maar dat is niet zo erg.

Geluidsfragmenten toevallig op onze site gevonden? :P

Hoi, fijn dat je het leuk vond. Ik weet trouwens niet zeker waar de geluiden vandaan komen. Heel veel wordt bij ons 'via via' geregeld. We kennen mensen die mensen kennen en die kennen ook weer mensen. Kun je het nog volgen? Ik kan je wel vertellen dat Ruben's stem door een van ons is gemaakt die zijn eigen stem kan vervormen op de computer.

En juist dat het over the top is, maakt het minder erg/serieus. Sterker nog (ik wel echt niet opscheppen) juist n.a.v. DAT filmpje hebben enkele productiemaatschappijen contact met ons opgenomen. Dus wie weet wat we binnenkort op het internet kunnen zetten...........

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan hieruit helemaal niet opmaken waarom een parodie een compliment zou zijn... O}

Ik vind As The World Turns verschrikkelijk, dat leeft dus ook bij mij, als ik daar een parodie op maak, is dat dan een compliment?

Ik denk niet dat je As The World Turns grondig gaat bestuderen als je het verschrikkelijk vindt. En decors en props nabouwen van een serie, die je totaal niks aan vindt, zul je toch vast ook niet zo snel doen. En bij deze parodie is moeite gedaan om bijvoorbeeld een caravan goed op het orgineel te laten lijken. Dan moet je toch zeker een beetje fan zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk niet dat je As The World Turns grondig gaat bestuderen als je het verschrikkelijk vindt. En decors en props nabouwen van een serie, die je totaal niks aan vindt, zul je toch vast ook niet zo snel doen. En bij deze parodie is moeite gedaan om bijvoorbeeld een caravan goed op het orgineel te laten lijken. Dan moet je toch zeker een beetje fan zijn.

Dat hoeft niet. Blijkbaar zijn ze het wel, dat is natuurlijk een pro, ;) maar ook wat je niet leuk vind kun je bestuderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar eh hebben jullie noch meer dingen gemaakt?

Jep, check onze site: http://www.b-pro.nl en http://www.geocities.com/baaahprod

We heten BAAAH Productions, of afgekort B-PRO.

Onze eerste projecten zijn oud en minder goed t.o.v. wat we nu doen, maar we zijn uiterst trots op onze laatste projecten. Qua vechtsport, humor en stunts zijn we zeer goed bezig en worden vaker opgemerkt. Onze grootste projecten en leukste zijn The Dojomaster en Bum-Fu; A Joint Venture die beide de bioscoop hebben gehaald op kleine schaal.

Eigenlijk mag ik er niet veel over zeggen, maar ik doe het toch. Ons volgende projectje is een parodie op Samson en Gert, daarna maken we K3 met de grond gelijk.

Uiteraard veranderen we de namen & looks dusdanig dat het te anders wordt om beledigend te zijn, maar dat het wel nog herkenbaar is.

Ik weet iig zeker dat wie Bassi & Driaan te verteren vond, dat die deze projecten ook leuk gaan vinden. Ik hoop diegene op onze site en forum tegen te komen, en hou jullie op de hoogte.

Mvg: Johan (de bange ninja die tegen Robin vecht)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar die andere filmpjes die op die site staan kan ik niet downloaden... :N Daar zit helemaal geen hyperlink op of iets dergelijks... O}

Ik heb begrepen van onze host dat we de laatste 2 maanden zoveel d.loads hadden, dat we over de bandbreedte zijn gegaan. Daarom hebben we (naar wat ik vernomen heb) de andere filmpjes eraf moeten halen.

-Johan; de bange ninja

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jep, check onze site: http://www.b-pro.nl en http://www.geocities.com/baaahprod

We heten BAAAH Productions, of afgekort B-PRO.

Onze eerste projecten zijn oud en minder goed t.o.v. wat we nu doen, maar we zijn uiterst trots op onze laatste projecten. Qua vechtsport, humor en stunts zijn we zeer goed bezig en worden vaker opgemerkt. Onze grootste projecten en leukste zijn The Dojomaster en Bum-Fu; A Joint Venture die beide de bioscoop hebben gehaald op kleine schaal.

Eigenlijk mag ik er niet veel over zeggen, maar ik doe het toch. Ons volgende projectje is een parodie op Samson en Gert, daarna maken we K3 met de grond gelijk.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het filmpje WEL leuk vond. In het begin zei ik van niet, maar eigenlijk vond ik van wel, maar ik zei het niet omdat het topic zo'n kwade titel erover had. Toen velen toegaven dat ze het leuk vonden, dacht ik, ik zeg ook maar dat ik hem leuk vind ;)

Maar jullie maken geen vervolg hierop ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het filmpje WEL leuk vond. In het begin zei ik van niet, maar eigenlijk vond ik van wel, maar ik zei het niet omdat het topic zo'n kwade titel erover had. Toen velen toegaven dat ze het leuk vonden, dacht ik, ik zeg ook maar dat ik hem leuk vind ;)

Maar jullie maken geen vervolg hierop ofzo?

De titel is mijn mening en als jij een andere hebt, moet je die vooral laten blijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het mwah..

Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om grappig te doen als je ergens een parodie op maakt.

Ma goed, de stunts zien er wel geinig uit..

Toch doet het me een beetje pijn om deze beelden te zien :{ .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het mwah..

Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om grappig te doen als je ergens een parodie op maakt.

Ma goed, de stunts zien er wel geinig uit..

Toch doet het me een beetje pijn om deze beelden te zien :{ .

Ik denk dat wat er bij het maken mis ging meer pijn deed... ;)

Ik vind 't allemaal erg leuk, vooral gezien 't echt een parodie is op de serie en veel imitaties zich teveel op Bas en Aad privé concentreren...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wel grappig om te zien dat er heel verschillend word gereageerd word op dat filmpje hier op het forum..

Ja, eerst liep iedereen te zeuren dat het zo erg was, en dat dat echt niet kon! Totdat er eens een eerlijk persoon kwam en gewoon zei dat hij het best lachwekkend vond, toen durfden de anderen het ook toe te geven... Best apart... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, eerst liep iedereen te zeuren dat het zo erg was, en dat dat echt niet kon! Totdat er eens een eerlijk persoon kwam en gewoon zei dat hij het best lachwekkend vond, toen durfden de anderen het ook toe te geven... Best apart... O}

En zwak. Polonaisegedrag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En zwak. Polonaisegedrag.

Als je zag hoe mensen over jou heenvielen toen je je mening gaf, kan ik me voorstellen dat sommigen een beetje bang worden ;)

Maar dat hoeft niet! Iedereen mag hier eerlijk zijn mening zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het mwah..

Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om grappig te doen als je ergens een parodie op maakt.

Een goede parodie maken is één van de moeilijkste dingen die er is.

Bassi en Driaan is als parodie niet zo geslaagd, maar ik vind het wel erg grappig. Het is gewoon een met plezier gemaakt filmpje, met een paar leuke grappen en verassend goede kwaliteit voor een amateurfilmpje (montage, stunts etc zagen er allemaal bijna professioneel uit).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De titel is mijn mening en als jij een andere hebt, moet je die vooral laten blijken.

die zal ik dan even laten blijken. want, sins wanneer hebben wij het hier over jensen? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

die zal ik dan even laten blijken. want, sins wanneer hebben wij het hier over jensen? :?

Er was een topic over of Jensens versie van Bassie al dan niet leuk was en daar ging het er nogal heftig aan toe. In het kader daarvan postte Jelger dit topic om eens te polsen of dit smakelozer was (volgens hem wel).

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...