Ga naar inhoud

Hoe ouder.. hoe minder??


Aanbevolen berichten

Zoals eerder uitgebreid gesproken is B&A eigenlijk bedoelt voor de kids.

En het is natuurlijk leuk dat er een forum vol fans die de ' doelgroep-leeftijd ' eigenlijk al gepasseerd is.

En toch blijft B&A leuk.. Of niet??

Mijn vraag: Zal B&A altijd leuk blijven voor jou? Of heb je zoiets van als ik 40 ben dan kijk ik die dvd's nooooit meer...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zoals eerder uitgebreid gesproken is B&A eigenlijk bedoelt voor de kids.

En het is natuurlijk leuk dat er een forum vol fans die de ' doelgroep-leeftijd ' eigenlijk al gepasseerd is.

En toch blijft B&A leuk.. Of niet??

Mijn vraag: Zal B&A altijd leuk blijven voor jou? Of heb je zoiets van als ik 40 ben dan kijk ik die dvd's nooooit meer...

M`n ouders denken altijd: Man, over een paar jaar doe je er niks meer mee, dan jeb je weer andere hobby's. Maar dan denk ik altijd: Man, zout toch op, ik zal altijd B&A Fan blijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat ik het leuk blijf vinden. Ik ben nu al ruim 19 jaar fan en dat blijft zo denk ik.

Mijn ouders hebben soms ook wel eens zoiets van "Jij ook altijd met je B&A, straks vind je er geen zak meer aan en dan zit je met al die spullen". Waarop ik dan weer zeg "Dat zal wel niet, ik blijf fan tot ik de pijp uit ga". En dat begrijpen ze dan weer niet :S

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik blijf ook fan tot ' ik de pijp uitga '. Ik denk dat die twee mensen een bijna onmisbaar iets in m'n leven zijn geworden.

Haah toch wel leuk op je 60ste kijken na een avontuur over een clown en een acrobaat dat zich afspeelt in de jaren 80 van de 20e eeuw... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk dat ik nog heel lang intensief bezig ben met b&a.

Zeg nooit, nooit, want misschien als beide heren overlijden dat het dan minder wordt. Ik hoop het niet, maar dat kun je nooit zeggen.

In ieder geval laat ik mijn kinderen wel de dvd's zien van b&a.

Kan ik ook meegenieten ;):D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij is Bassie en Adriaan net als Pipo en Swiebertje een serie die altijd wel bij een bepaalde groep populair blijft en daardoor ook steeds weer terug komt. Het is onmogelijk om in de toekomst te kijken, maar ik heb wel het idee dat ik bij die groep hoor.

En die groep is zeker wel groter dan dit forum. Er zijn namelijk ook veel mensen, die nog altijd van de serie genieten, terwijl ze niet actief fan zijn. Maar als je dan over de serie begint, komen ze ook met verhalen over wat ze er zo mooi aan vinden. Dit zijn de mensen die later hun kinderen ook naar Bassie en Adriaan laten kijken en zelf dan meegenieten. Dat kunnen meegenieten is gelukkig niet aan leeftijd gebonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe ouder hoe meer :P

3 jaar geleden had ik misschien 3 dvd's en zie nu... ;)

en ook leuk voor als ik ooit kinderen krijg...dan kunnen die samen met papa naar B&A kijken ;)

Haha ja.. En dan is het zo leuk om te zien hoe alles was in het verre verleden in de 20e eew..

' Kijk papa wat heeft die jongen een raar kapsel!! '.

' Dat was toen de mode zoon... '

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe ouder hoe leuker denk ik, misschien minder actief inderdaad. Maar de dvds worden alsmaar leuker. Als ik oud ben, dan is het terug denken aan vroeger....

En vroegah... toen we met het forumtuig weggingen... och, dat waren de wilde dagen, jongen. Samen naar het circus en DVD's kijken en 't dan de volgende dag bespreken op het forum... ja, zo doen ze 't tegenwoordig niet meer...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En vroegah... toen we met het forumtuig weggingen... och, dat waren de wilde dagen, jongen. Samen naar het circus en DVD's kijken en 't dan de volgende dag bespreken op het forum... ja, zo doen ze 't tegenwoordig niet meer...

Jah, DVD's, gut, das écht lang geleden he?

Morgen Theo van Woerden maar feliciteren met zn 80e verjaardag :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jah, DVD's, gut, das écht lang geleden he?

Morgen Theo van Woerden maar feliciteren met zn 80e verjaardag :)

En laten we Bas en Aad niet vergeten... die gozers willen ook maar niet doodgaan... zou bijna zeggen dat ze onsterfelijk zijn. Oh, en Dick Rienstra, nu wel op de negende hè? Ja, jaaaaaaaaaaaaren geleden maakten we de fout dat 't op de negentiende was, ja, toen had je zulke misverstandjes...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt intensief ermee bezig zijn zal denk ik niet meer zo zijn dan, maar B&A zal me nooit vervelen! Lekker met mijn kinderen kijken... *) Maar eerst vragen of ze mogen kijken want NIEMAND zal met zijn vieze po... ehh.. knuisjes aan m'n collectie komen! ;) Het is allemaal al duur genoeg! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En laten we Bas en Aad niet vergeten... die gozers willen ook maar niet doodgaan... zou bijna zeggen dat ze onsterfelijk zijn. Oh, en Dick Rienstra, nu wel op de negende hè? Ja, jaaaaaaaaaaaaren geleden maakten we de fout dat 't op de negentiende was, ja, toen had je zulke misverstandjes...

Ik hoop maar dat Bas en Aad nog lang leven ;)

(anders hebben ze alleen maar gewerkt in hun leven, en nooit echt kunnen genieten)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop maar dat Bas en Aad nog lang leven ;)

(anders hebben ze alleen maar gewerkt in hun leven, en nooit echt kunnen genieten)

Ik hoop ook zeker dat Dick een heel lang gelukkig leven heeft....

[spoil]*mopper* Zomaar Dick vergeten... *mopper*[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het altijd leuk blijf vinden maar niet maar vaak ga kijken.

Als er over 20 jaar een fragmentje van B&A op TV is ga ik er wel goed voor zitten.

Het blijft jeugdsentiment!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat iedereen op dit forum voorlopig nog niet doodgaat! *O*

Zo...

Maar of ik B&A over een aantal jaar nog leuk vind... Sinds ik ze ken ben ik ze altijd leuk blijven vinden, maar alles in het leven kan verkeren! Maar toch, ze kwamen en ze bleven. Tot nu toe!

Iedereen dood gaat??

Nee dat was maar niet te hopen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat iedereen op dit forum voorlopig nog niet doodgaat! *O*

Zo...

Maar of ik B&A over een aantal jaar nog leuk vind... Sinds ik ze ken ben ik ze altijd leuk blijven vinden, maar alles in het leven kan verkeren! Maar toch, ze kwamen en ze bleven. Tot nu toe!

Het zal vast wel minder worden, maar waneer :?;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

hm tja ik denk dat ik het voorlopig nog echt heel erg leuk blijf vinden, mits ik het niet al te vaak kijk

enne tja later met de kids b&a kijken...ik heb er nu al zin in! :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...