Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

anders richten wij een fanclub op *) *adjudant* maar dat mag niet illegaal,

Wat nou illegaal. Als het al illegaal wordt om een fanclub op te richten, nou ja. Officieel is het misschien niet, maar illegaal? :N

Ik vind dit wel fancluppig genoeg, eerlijk gezegd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat nou illegaal. Als het al illegaal wordt om een fanclub op te richten, nou ja. Officieel is het misschien niet, maar illegaal? :N

Ik vind dit wel fancluppig genoeg, eerlijk gezegd.

was ook een grapje,

maarforum, kan je ook een fanclub noemen,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ow sorry, dan heb ik mij vergist, excuses ;).

Maar die fanclub is dus niet meer erg actief, als ik het goed begrepen heb.

Nee, helaas niet... Teminste een jaar terug heb ik voor het laatst een nieuwsbrief gekregen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien is het dan wel tijd voor een nieuwe fanclub als die andere toch niet meer actief is..

Volgens mij moet dat makkelijk lukken met al die fans hier!

Ach eigenlijk zijn we al een fanclubforum.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan was het vast weer een andere :) Want Mevrouw van Dellebeke is niet erg oud :)

naar ik had begrepen had ze kinderen toen B&A voor het eerst werd uitgezonden. Dus zal ze nu wel oma zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is het dan wel tijd voor een nieuwe fanclub als die andere toch niet meer actief is..

Volgens mij moet dat makkelijk lukken met al die fans hier!

Ach eigenlijk zijn we al een fanclubforum.. :P

Ik vind het genoeg zo. Echt officieel, nah. Dan zijn we (iig voor het idee) minder vrij en onafhankelijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is het dan wel tijd voor een nieuwe fanclub als die andere toch niet meer actief is..

Volgens mij moet dat makkelijk lukken met al die fans hier!

Ach eigenlijk zijn we al een fanclubforum.. :P

Maar we zijn toch al een tijdje de acrobatavieren (ook al is niet iedereen het met die naam eens).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik las gister het stripboekje van de avonturen van B&A "De Diamant" en daar zag ik achterin het volgende staan:

Als jullie meer willen

weten van Bassie & Adriaan

wordt dan lid van de

Bassie & Adriaan Fanclub

Sweisbergerweg 35

6281 NE Mechelen (L)

Misschien kunnen jullie hier iets mee...!? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
wie heeft er hier in de buurt een telefoongids,

ik heb er wel een op m'n comp, maar die doet het niet goed :'(

Ik heb even op de CD-Foongids van 1998 gekeken, en daar stond de straat "Sweisbergerweg" er niet in maar wel: "Schweibergerweg"... Als ik dat invoerde kwam de Postcode e.d wel overeen. Maar dan kreeg ik het volgende eruit:

JMH Snackers-Weijenberg, Schweibergerweg 35, 8281 NE, Mechelen, Tel: (043) 455 12 99

en:

H Wetzels-Rompen, schweibergerweg 35 A, 6281 NE, Mechelen, Tel: (043) 455 25 62

Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet... O} Misschien dat iemand anders nog even kan zoeken? Maar even een vraagje: Bij dat adres in dat stripboekje stond:

Sweisbergerweg 35

6281 NE Mechelen (L)

Weet iemand waar die "(L)" voor staat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb even op de CD-Foongids van 1998 gekeken, en daar stond de straat "Sweisbergerweg" er niet in maar wel: "Schweibergerweg"... Als ik dat invoerde kwam de Postcode e.d wel overeen. Maar dan kreeg ik het volgende eruit:

JMH Snackers-Weijenberg, Schweibergerweg 35, 8281 NE, Mechelen, Tel: (043) 455 12 99

en:

H Wetzels-Rompen, schweibergerweg 35 A, 6281 NE, Mechelen, Tel: (043) 455 25 62

Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet... O} Misschien dat iemand anders nog even kan zoeken? Maar even een vraagje: Bij dat adres in dat stripboekje stond:

Sweisbergerweg 35

6281 NE Mechelen (L)

Weet iemand waar die "(L)" voor staat?

Die "L" staat voor Limburg.

Het is een plaatsje helemaal in Zuid-Oost Limburg, tussen Valkenburg en Vaals ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die "L" staat voor Limburg.

Het is een plaatsje helemaal in Zuid-Oost Limburg, tussen Valkenburg en Vaals ;).

0w ja, nu je het zegt...! ^O^

Kan iemand het nog even nazoeken? Op een iets recentere CD-Foongids of als je toevallig in de buurt woont in het Telefoonboek...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ahum...ik heb het nagezocht O-) !

The Genius 8-) !

Ja, ik bedoel wat het adres is... Heb je dat nagezocht? Ik bedoel niet waar die "(L)" voor staat, want dat weet ik nu wel... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik bedoel wat het adres is... Heb je dat nagezocht? Ik bedoel niet waar die "(L)" voor staat, want dat weet ik nu wel... ;)

Ik heb nagezocht waar Mechelen ligt (het is inderdaad ook een plaats in België).

Maar ik weet niet welk adres het precies is, dat stond er in het telefoonboek niet bij natuurlijk 8)7.

Beide adressen bestaan wel hoor, misschien moet je gewoon eens bellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mechelen is ook een Belgische voetbalclub;

KV Mechelen!! Best bekend volgens mij.

Ik had bassie gemaild, Er WAS een fanclub schreef hij. Nu dus niet meer....

Michiel

Nou, dan weten we genoeg denk ik... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

het ozu leuk zijn als er een internetmagazine zou komen, met het laatste nieuws, de prijsvraag van de adriaan-homepage, etc.

of de portalkrant, met de programmering van de radio, de radio prijsvraag, een blik op het forum, en allemaal van die dingen,

ik ben benieuwd of dj hier iets mee wil/kan doen

Link naar bericht
Delen op andere sites
het ozu leuk zijn als er een internetmagazine zou komen, met het laatste nieuws, de prijsvraag van de adriaan-homepage, etc.

of de portalkrant, met de programmering van de radio, de radio prijsvraag, een blik op het forum, en allemaal van die dingen,

ik ben benieuwd of dj hier iets mee wil/kan doen

je zou het ook eens aan Aad zelf kunnen voorstellen... Dat dj (als hij dat wil, tijd voor heeft) het misschien zou kunnen maken in samenwerking met Aad... Zomaar een idee'tje... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je zou het ook eens aan Aad zelf kunnen voorstellen... Dat dj (als hij dat wil, tijd voor heeft) het misschien zou kunnen maken in samenwerking met Aad... Zomaar een idee'tje... :)

ja, leuk :D

maar dan moet dj dit nog wel lezen,

en aad ook

maar het zou een leuk idee zijn,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je zou het ook eens aan Aad zelf kunnen voorstellen... Dat dj (als hij dat wil, tijd voor heeft) het misschien zou kunnen maken in samenwerking met Aad... Zomaar een idee'tje... :)

Ik geef jullie weinig kans. Ik denk dat Dj zijn handen al vol genoeg heeft aan het forum en de rest van het portal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik geef jullie weinig kans. Ik denk dat Dj zijn handen al vol genoeg heeft aan het forum en de rest van het portal.

Ja, dat is zo...

*adriaan*: Nee hebben we, ja kunnen we krijgen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
het ozu leuk zijn als er een internetmagazine zou komen, met het laatste nieuws, de prijsvraag van de adriaan-homepage, etc.

Dat is toch overbodig? Al die info staat al op de Adriaan Homepage die regelmatig wordt geupdate.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar op de Adriaan homepage, staat toch duidelijk genoeg aangegeven, wat nieuw is.

Er is een keer een uitzondering geweest. Er was toch een keer een nieuwe brief van Aad waarbij je niet goed kon zien dat hij nieuw was, ik weet niet meer welke het was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

EEN keer, maar dat is nog geen reden om alle info dubbelop in een internetkrantje te plaatsen. En je bezoekt die website toch wel, want in zon nieuwsbrief zal wel een link staan naar het desbetreffende artikel op de site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
EEN keer, maar dat is nog geen reden om alle info dubbelop in een internetkrantje te plaatsen. En je bezoekt die website toch wel, want in zon nieuwsbrief zal wel een link staan naar het desbetreffende artikel op de site.

Ik ben het met je eens, maar ik wou het alleen maar 1 keer vertellen ;) Maar iedere BenA fan kijkt wel op de Adriaan-Homepage (denk ik ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...