Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan - Triviant #6


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Okee, een nieuwe MAKKELIJKE opdracht:

Uit welke serie / shortie enz... / scene komt het zinnetje: "En drie man zie je helemaal niet"? En wie zegt het?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Okee, een nieuwe MAKKELIJKE opdracht:

Uit welke serie / shortie enz... / scene komt het zinnetje: "En drie man zie je helemaal niet"? En wie zegt het?

Yosemite park, tussen de reuzenbomen ;) Amerika dus. De Baron zegt dat in antwoord op Bassie die het heeft over verstoppertje spelen met tien man achter een boom.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Yosemite park, tussen de reuzenbomen ;) Amerika dus. De Baron zegt dat in antwoord op Bassie die het heeft over verstoppertje spelen met tien man achter een boom.

FOUT!!! Bassie zegt: Al sta je met DERTIG man achter een boom. :P

Geintje... volgende voor jou!

Link naar bericht
Delen op andere sites

WHUHAHAHA! Ik heb de geniale vernederd! >:);)

Jongens, ik heb weer even zin in een puzzelvraag =

Hieronder staan 2 woorden door elkaar heen gespeld, welke? :P

hint: er staan geen extra, overbodige letters bij, ze zijn allemaal gebruikt

*pardorfieasasnor*

Link naar bericht
Delen op andere sites
WHUHAHAHA! Ik heb de geniale vernederd! >:);)

Jongens, ik heb weer even zin in een puzzelvraag =

Hieronder staan 2 woorden door elkaar heen gespeld, welke? :P

hint: er staan geen extra, overbodige letters bij, ze zijn allemaal gebruikt

*pardorfieasasnor*

Adriaan en Professor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Baron geeft een keer een fout toe. Waar en wanneer?

Gokje: Dat hij de slag tegen Bassie en Adriaan heeft verloren in de Luxemburg aflevering van De Geheimzinnige Opdracht, als HH en B100 net het water uit gekropen zijn en HH zegt dat ze deze slag hebben verloren. De De Baron geeft dat idd toe en dus geeft hij een fout (het verliezen van de slag) toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gokje: Dat hij de slag tegen Bassie en Adriaan heeft verloren in de Luxemburg aflevering van De Geheimzinnige Opdracht, als HH en B100 net het water uit gekropen zijn en HH zegt dat ze deze slag hebben verloren. De De Baron geeft dat idd toe en dus geeft hij een fout (het verliezen van de slag) toe.

Die bedoelde ik ja ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de verandering maar weer eens een makkelijke vraag:

Handige Harry laat in de Europa en Amerika series steeds boemen op het verkeerde moment ontploffen. In de Reis vol Verrassingen doet hij nog iets verkeerd,tot tweemaal toe zelfs. Wat is dat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor de verandering maar weer eens een makkelijke vraag:

Handige Harry laat in de Europa en Amerika series steeds boemen op het verkeerde moment ontploffen. In de Reis vol Verrassingen doet hij nog iets verkeerd,tot tweemaal toe zelfs. Wat is dat?

1) Hij laat in Washington de autosleutels in het contactslot zitten en doet de wagen op slot met een knopje.

2) Hij plakt in Monument Valley de Baron en B100 aan hun auto vast, in plaats van B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1) Hij laat in Washington de autosleutels in het contactslot zitten en doet de wagen op slot met een knopje.

2) Hij plakt in Monument Valley de Baron en B100 aan hun auto vast, in plaats van B&A.

Dat was helaas niet de vraag. HH doet die dingen die je noemt wel fout, maar ik bedoelde eigenlijk iets wat hij tweemaal fout doet, dus hij maakt twee keer dezelfde fout in de serie. Het gaat dus niet om twee verschillende fouten zoals je in je antwoord zette, maar om twee keer dezelfde fout.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat was helaas niet de vraag. HH doet die dingen die je noemt wel fout, maar ik bedoelde eigenlijk iets wat hij tweemaal fout doet, dus hij maakt twee keer dezelfde fout in de serie. Het gaat dus niet om twee verschillende fouten zoals je in je antwoord zette, maar om twee keer dezelfde fout.

Hij laat 2x de autosleutels in het contactslot zitten. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed zo. ;) Hup next! ;)

Ehm, ehm... help...

Wat klopt er niet aan deze quote uit de Diamant?

*b2oud*: Wat zegt de Baas?

*b1*: Frikandel...

*b2oud*: Oh lekker, met ketchup en uitjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ehm, ehm... help...

Wat klopt er niet aan deze quote uit de Diamant?

*b2oud*: Wat zegt de Baas?

*b1*: Frikandel...

*b2oud*: Oh lekker, met ketchup en uitjes.

*b2oud*: Wat zegt de Baas?

*b1*: Frikandel...

*b2oud*: Oh ja lekker, met ketchup en uitjes.

overigens is die niet uit de diamant, maar uit de sleutel... _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

benafan had hem toch al goed??? Dat merkte hij al op voor B1000000's reactie.

Maar hij merkte niet op dat dat de fout was. En B1000000 juist wel...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*b2oud*: Wat zegt de Baas?

*b1*: Frikandel...

*b2oud*: Oh ja lekker, met ketchup en uitjes.

overigens is die niet uit de diamant, maar uit de sleutel... _O-

Hij pikte er een dubbele fout uit zelfs

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar hij merkte niet op dat dat de fout was. En B1000000 juist wel...

overigens is die niet uit de diamant, maar uit de sleutel...

dat zei ik en wat dacht je daarvan. als dit niet goed is.

kom daar maar eens onderuit

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

overigens is die niet uit de diamant, maar uit de sleutel...

dat zei ik en wat dacht je daarvan. als dit niet goed is.

kom daar maar eens onderuit

Ok, fijn, jouw beurt dan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe eindelijk me zin, want het was gewoon goed maja

komt ie:

klik eerst hier

welke quote hoort er bij deze foto[/url]

WIE KOMT ER IN MIJN HUISSIE?

Overigens zat er nog een kleine fout in die quote van Maike. :P

*b2oud* vraagt niet: ''Wat zei de baas?'' maar ''Wat zegt ie?'' :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe eindelijk me zin, want het was gewoon goed maja

komt ie:

klik eerst hier

welke quote hoort er bij deze foto[/url]

Het spijt mij, maar wat vind ik deze zin arrogant! Niet omdat het misschien mijn beurt had geweest, maar omdat je doordramt. En dat vind ik niet kunnen, laat degene die de opdracht geeft beslissen wie het mag doen, en ga niet van die verschrikkelijke opmerkingen maken zoals je daarnet deed. Ik zeg het maar omdat blijkbaar niemand je durft wakker te schudden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

WIE KOMT ER IN MIJN HUISSIE?

Overigens zat er nog een kleine fout in die quote van Maike. :P

*b2oud* vraagt niet: ''Wat zei de baas?'' maar ''Wat zegt ie?'' :P

haha jij mag em weer doen kerel..

en tja b1000000 sommige mensen zien het niet in :9 en nu graag weer verder met het spel.. je kan zeggen wat je wilt maar ik reageer dr gewoon nimmer op

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het spijt mij, maar wat vind ik deze zin arrogant! Niet omdat het misschien mijn beurt had geweest, maar omdat je doordramt. En dat vind ik niet kunnen, laat degene die de opdracht geeft beslissen wie het mag doen, en ga niet van die verschrikkelijke opmerkingen maken zoals je daarnet deed. Ik zeg het maar omdat blijkbaar niemand je durft wakker te schudden.

arrogant? benafan eist (GEHEEL TERECHT) zijn beurt op en dan ga jij zitten zeiken? bleeh :r

daarbij zeg jij dit wel omdat het anders jou beurt geweest was, anders had het je niks uitgemaakt

Dus jij bent de enige die het iets uitmaakt en dus ben jij de enige die erop reageert, en dat is al flauw genoeg, neem zoiets toch SPORTIEF op, of ken jij dat woord niet

Sjonge jonge zeg, wat een reactie :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
En nu is het wel weer genoeg geweest.

ok. laten we het zo doen. benafan steld de vraag, maar b1000000 zegt voor wie de volgende beurd is :X uncle haald hem later nog wel in,

dan is dat gezever ook weer opgelost,

overigens een ding, benafan, ik vind jou wel een beetje idioot doen. jou bericht kwam met name neer op die fout in de quote, en niet dat foutje dat ie uit de sleutel komt. *baron* maar nu genoeg geleuterd. *bas* ga je gang.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ok. laten we het zo doen. benafan steld de vraag, maar b1000000 zegt voor wie de volgende beurd is :X uncle haald hem later nog wel in,

dan is dat gezever ook weer opgelost,

overigens een ding, benafan, ik vind jou wel een beetje idioot doen. jou bericht kwam met name neer op die fout in de quote, en niet dat foutje dat ie uit de sleutel komt. *baron* maar nu genoeg geleuterd. *bas* ga je gang.

als jij ff goed had geluisterd. dan had je kunne horen, dat Uncle Ar het antwoord al juist had..

en hij dus een nieuwe mocht doen

DUS NOGMAALS:

UNCLE AR AAN JOU DE EER!

Link naar bericht
Delen op andere sites
haha jij mag em weer doen kerel..

Ok dan, kerel. ;)

*Welk hotelkamernummer hebben de boeven in Spanje?*

--EDIT-- tering, er gebeurt een hele dag niks, wil ik eindelijk posten, ben ik net 2 minuten te laat om de nieuwe commotie te voorkomen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Juistem. :Y

Noem een scéne waarin 3 personen voorkomen die op een bepaalde manier heel veel met elkaar te maken hebben... Noem daarbij de personen en de rede waarom!

P.S. Ik bedoel GEEN boefjes, en een robot is geen PERSOON...:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...