Ga naar inhoud

SHOW Bassie en z'n vriendjes # 2


Aanbevolen berichten

Graansuit, op de manier zoals je het nu uitlegt heb je indd gelijk. Bassie is niet een clown zoals andere clowns. Andere clowns hebben (bijna) nooit tekst en doen (bijna) alles met bewegingen. Totaal tegenovergesteld van Bassie indd.

Wel grappig, want dat is de reden dat alle clowns behalve Clown Bassie me op mn zenuwen werken.

Ok, de grappen zijn oud en al 2774231823x herhaald, maar dat weten die kinderen die naar die shows gaan niet. En waarom zou je een grap schrappen als hij goed is? In een interview van BNN (IQ test) vertelde Adriaan dat veel grappen zich erg ontwikkeld hebben voor ze perfect waren.

Maar het feit dat hij geen goede clown is geen reden dat je hem solo waardeloos vind (naja hij is niet solo, Evert is nu zijn aangever)..

Nee, ik heb hem dan ook nog nooit in die nieuwe show gezien.

Maar dat hij geen goede clown is is wél een reden dat ik die show niet interessant vind en niet van plan ben te gaan kijken.

Schiet me trouwens nog iets te binnen ;) Adriaan is ook allang geen acrobaat meer. Toch speelde hij altijd nog de acrobaat. En alle kinderen zijn er heiligd van overtuigd dat hij acrobaat is, hoewel hij nooit meer op zijn handen staat.

Geen acrobaat, maar wel een erg interessant en geweldig figuur. Ik zou eerder naar een soloprogramma van Adriaan gaan, ookal is het natuurlijk niet waarschijnlijk dat dat er ooit van zal komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geen acrobaat, maar wel een erg interessant en geweldig figuur. Ik zou eerder naar een soloprogramma van Adriaan gaan, ookal is het natuurlijk niet waarschijnlijk dat dat er ooit van zal komen.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat Adriaan solo zou moeten doen...

Ik ben het op zich met je eens, maar net als Cold vind ik Bassie de enige uitstaanbare clown, juist omdat ie niet zo belachelijk doet als anderen. De clowns uit Althoff kon ik niet luchten of zien en die zeiden geen woord.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was zelf nog niet eerder naar een show van Bassie geweest voordat we dat op 5 maart met de meeting in Delft gezamenlijk met een aantal forumleden deden (daar begon dit topic ook over), maar ik kan toch zelf niet anders zeggen dat ik het een erg goede show vond die volgens mij nog altijd wel veel publiek trekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat Adriaan solo zou moeten doen...

Op de gebruikelijke heldhaftige wijze boeven vangen.

Ik ben het op zich met je eens, maar net als Cold vind ik Bassie de enige uitstaanbare clown, juist omdat ie niet zo belachelijk doet als anderen. De clowns uit Althoff kon ik niet luchten of zien en die zeiden geen woord.

Ik zeg ook niet dat alle stille clowns goed zijn. Je hebt zat vervelende balonnenknakkers die weinig meer kunnen dan verbaasd rond kijken en hun gezicht in een taart duwen.

Maar er zijn ook veel briljante clowns, die niet zozeer 'belachelijk' doen, maar vooral karikaturaal reageren op een hun vreemde wereld en dit echt tot een kunst verheffen. Er is op zich weinig belachelijks aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

SCHOP!

Ik heb even een vraagje voor degenen die met Bassie op de foto zijn geweest voor / tijdens / na een theatershow.

Ik ga morgen naar de theatershow in Oud-Beijerland, en ik zou graag met Bassie op de foto willen. Maar hoe doe je dat? Steek je je vinger in de lucht tijdens de show, of ga je op zoek naar Bassie in de pauze of voor / na de show? Ik zou dit graag willen weten. Bedankt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
SCHOP!

Ik heb even een vraagje voor degenen die met Bassie op de foto zijn geweest voor / tijdens / na een theatershow.

Ik ga morgen naar de theatershow in Oud-Beijerland, en ik zou graag met Bassie op de foto willen. Maar hoe doe je dat? Steek je je vinger in de lucht tijdens de show, of ga je op zoek naar Bassie in de pauze of voor / na de show? Ik zou dit graag willen weten. Bedankt.

Hij zit in de pauze en waarschijnlijk na de show bij zijn winkeltje voor de foto's. Je gaat dus gewoon in de rij staan en wacht op je beurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, ik ben naar de theatershow van Bassie en z'n vriendjes in Oud-Beijerland geweest en ik moet zeggen: ik vond het erg leuk. Ik ben ook nog met Bassie op de foto geweest.Kijk maar.

Ook heb ik wat spullen gekocht bij het B&A winkeltje. Op deze foto staan een magazine, een dvd en een map die ik gekocht heb. Dat Bassie masker is niet nieuw, die heb ik gebruikt voor een handtekening (rode pijl) die Bassie er vandaag op heeft gezet.

Op deze foto staan de puzzel + poster, de kleurplaat en een poster van de placemat die ik gekocht heb, en een vlaggetje van Bassie, 3 kaartjes van Bassie, waaronder 1 van Bassie & Adriaan, het toegangskaartje van de Bassie-show, een grote flyer van de Bassie-show en een kleine flyer van de Bassie-show, die ik gekregen heb.

Op deze foto staan de Bassie-pop, de B&A-haarband, een blauwe B&A + Lara button en een katoenen B&A tasje die ik gekocht heb, en een lolly die ik gekregen heb.

En tenslotte deze foto: hierop staat de mok die ik gekocht heb met de opdruk 'wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen'. Ik had wel geluk: dit was de allerlaatste die ze daar hadden.

Kortom: een geslaagde dag! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Bassie komt straks (binnenkort) in Ochten, en dat is niet zo ver van hier ;) Stond op z'n site dat ie een intocht ging houden met sinterklaas ofzo ;) Weet nog niet of ik er heen ga... ;)

Ochten is inderdaad niet zo ver... *peins*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie komt straks (binnenkort) in Ochten, en dat is niet zo ver van hier ;) Stond op z'n site dat ie een intocht ging houden met sinterklaas ofzo ;) Weet nog niet of ik er heen ga... ;)
klopt ja

bassie komt in ochten een optreden verzorgen met de intocht van sinterklaas daaro..

is hier niet ver vandaan maja ik moet weer eens werken drommels :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

klopt ja

bassie komt in ochten een optreden verzorgen met de intocht van sinterklaas daaro..

is hier niet ver vandaan maja ik moet weer eens werken drommels :(

Jij moet altijd werken als er iets te doen is :|Y;)

Hij komt trouwens ook in Ugchelen, vlakbij Apeldoorn. Daar geeft ie een theater show ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jij moet altijd werken als er iets te doen is :|Y;)

Hij komt trouwens ook in Ugchelen, vlakbij Apeldoorn. Daar geeft ie een theater show ;)

ja heey hallo kan ik het helpen dat die sjappies daar mijn inroosteren op een zaterdagmiddag?

maar goed nu weer ontopic ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe ;) Nou als ik dan ook kom, zie ik je misschien nog wel :+;)

Maar ik zal wel weer geen vervoer hebben, en fietsten is ook weer zoiets.. :{

ach van epe naar dieren is verder fietsen en van epe naar apeldoorn met de fiets om 6 uur smorgens en dan met de fiets in de trein naar vlaardingen is vermoeiender :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ach van epe naar dieren is verder fietsen en van epe naar apeldoorn met de fiets om 6 uur smorgens en dan met de fiets in de trein naar vlaardingen is vermoeiender :P

tja dat krijg je als je eigenwijs bent, en geen fiets huurt op Rotjeknor CS

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...