Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoeveel kost ie?

Hij is niet te koop :P Je kunt ook even op de site "kijken" in plaats van in het wilde weg berichten te gaan posten. En als je het niet kan zien, nou, dan post je gewoon niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat zou ik dus echt super vet vinden. Een uitgebouwde Prelude en dan heel cool van die B&A-oog-lampen er op zetten -0-

Ik had al gevraagd of ik gele stickers op de Honda van mijn vriend mocht plakken, maar dat mocht niet :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had al gevraagd of ik gele stickers op de Honda van mijn vriend mocht plakken, maar dat mocht niet :'(

hehe ja en bij je moeder moet je het ook al niet proberen :P Is dan wel geen Honda, maar wel een rode wagen (nee ik ben niet kleurenblind)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe ja en bij je moeder moet je het ook al niet proberen :P Is dan wel geen Honda, maar wel een rode wagen (nee ik ben niet kleurenblind)

Hmm... misschien als geluksamuletje op de skeelers dan? Maar die zijn weer niet rood...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik nou niet begrijp is dat ik in een jaar tijd hier in de buurt maar één Prelude heb gezien, terwijl er nog zó verschrikkelijk veel oude Civic's rondrijden...

Dus als iemand nog per se een echte Kroon-volgwagen #2 wil hebben, dan moet dat volgens mij niet zo moeilijk zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik nou niet begrijp is dat ik in een jaar tijd hier in de buurt maar één Prelude heb gezien, terwijl er nog zó verschrikkelijk veel oude Civic's rondrijden...

Dus als iemand nog per se een echte Kroon-volgwagen #2 wil hebben, dan moet dat volgens mij niet zo moeilijk zijn ;)

Ja... hier in de straat staat regelmatig een prelude 2.0 of 2.2 uit 1993 ofzo (de nieuwe versie dus) met een allemachtig lelijke spoiler achterop. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken, echt uberlelijk ding ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie die ook nog vaak rondrijden idd.

Die zijn wel grappig.

Ik ken trouwens mensen die zo'n Honda Civic in het wit hebben.

Maar dit topic gaat over de Prelude dus ik zeg niks meer.

Anders zouden jullie denken dat ik dit topic wil verzieken omdat ik Rancho-fan ben. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik nou niet begrijp is dat ik in een jaar tijd hier in de buurt maar één Prelude heb gezien, terwijl er nog zó verschrikkelijk veel oude Civic's rondrijden...

Dus als iemand nog per se een echte Kroon-volgwagen #2 wil hebben, dan moet dat volgens mij niet zo moeilijk zijn ;)

Hier in Epe rijden indd heeeel veel civics rond en geen Preludes (ook een zon andere, lijkt wel op de prelude, maar heeft wel zitplaatsen achterin, concreto ofzo?)..

Maar geloof het of niet, vandaag 2!!! Preludes gezien :?:D eentje kwam ik tegen toen ik naar mn werk fietste en tijdens mn werk ben ik langs eentje heengerdend die geparkeerd stond :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo, ik ben Chris en ben de eigenaar van de Prelude en de website waar jullie het over hebben....

Zit ik vandaag bij Netstat te kijken via welke link/site de bezoekers van mijn website komen, staat daar bovenaan de lijst het bassie en adriaan forum ^O^

Nieuwsgierig als ik ben nam ik hier toch maar ff een kijkje.

Echt geweldig...een stelletje "die hard" bassie en adriaan fans hebben 't over mijn auto (O)

Een jaar of 5 geleden toen mijn auto nog helemaal orgineel was, hebben collega's er een keer gele stippen opgeplakt *prelude*

Erg leuk vonden ze dat, ik vond 't maar niks...

Zo zag ie er toen uit:

garage1.jpg

Wat velen echter niet weten is dat het bassie en adriaan model een 2e generatie Prelude is en ik heb een 3e generatie Prelude. Maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen.

Erg grappig zeg... ik wist niet dat er nog mensen bestaan die "gek" zijn van B&A, ik heb er zelf namelijk nooit zoveel mee gehad. Ik ben al wel jaren lang gek van Preludes. Zo zie je maar dat je via allerlei wegen met elkaar in contact komt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo, ik ben Chris en ben de eigenaar van de Prelude en de website waar jullie het over hebben....

Zit ik vandaag bij Netstat te kijken via welke link/site de bezoekers van mijn website komen, staat daar bovenaan de lijst het bassie en adriaan forum ^O^

Nieuwsgierig als ik ben nam ik hier toch maar ff een kijkje.

Echt geweldig...een stelletje "die hard" bassie en adriaan fans hebben 't over mijn auto (O)

Een jaar of 5 geleden toen mijn auto nog helemaal orgineel was, hebben collega's er een keer gele stippen opgeplakt *prelude*

Erg leuk vonden ze dat, ik vond 't maar niks...

Zo zag ie er toen uit:

Wat velen echter niet weten is dat het bassie en adriaan model een 2e generatie Prelude is en ik heb een 3e generatie Prelude. Maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen.

Erg grappig zeg... ik wist niet dat er nog mensen bestaan die "gek" zijn van B&A, ik heb er zelf namelijk nooit zoveel mee gehad. Ik ben al wel jaren lang gek van Preludes. Zo zie je maar dat je via allerlei wegen met elkaar in contact komt ;)

Heheh, ik kwam op jouw site via FOK ;)

Ik vind hem echt stoer. Mooie kleur. Alleen die grote H op de motorkap :N

Ik weet niks over auto's verder, maar ik vond het gewoon een mooie wagen ;) Chapeau, zit zo te zien een hoop werk in.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heheh, ik kwam op jouw site via FOK ;)

Ik vind hem echt stoer. Mooie kleur. Alleen die grote H op de motorkap :N

Ik weet niks over auto's verder, maar ik vond het gewoon een mooie wagen ;) Chapeau, zit zo te zien een hoop werk in.

Ja, die H op de motorkap was een foutje destijds O}

Ik ben nu al ruim 2 jaar bezig om 'm te "verbouwen". De staat zoals hij nu is:

DSC05668.JPG

DSC05667.JPG

Hij wordt overigens zwart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, die H op de motorkap was een foutje destijds O}

Ik ben nu al ruim 2 jaar bezig om 'm te "verbouwen". De staat zoals hij nu is:

[plaatjes]

Hij wordt overigens zwart.

Hij was eerst toch ook zwart?

Indd heel erg mooie wagen :D

Ik blijf er steeds van op kijken hoeveel tijd en geld mensen willen besteden aan het verbouwen van hun wagen. Ik zelf zou daar echt het geduld niet voor hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij was eerst toch ook zwart?

Indd heel erg mooie wagen :D

Ik blijf er steeds van op kijken hoeveel tijd en geld mensen willen besteden aan het verbouwen van hun wagen. Ik zelf zou daar echt het geduld niet voor hebben.

Het lijkt me juist prachtig om langzaam aan je auto mooi te zien worden! Je begint met ene auto waar nog van alles aan gedaan moet worden, en je bouwt hem in de loop der jaren steeds verder op!

Btw echt een mooie auto! Ziet er erg sportief uit! Over die "grote H" gesproken: Die doet 't 'm juist! Maar je kan er ook HH van maken... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het lijkt me juist prachtig om langzaam aan je auto mooi te zien worden! Je begint met ene auto waar nog van alles aan gedaan moet worden, en je bouwt hem in de loop der jaren steeds verder op!

Btw echt een mooie auto! Ziet er erg sportief uit! Over die "grote H" gesproken: Die doet 't 'm juist! Maar je kan er ook HH van maken... ;)

nou totdat ie klaar is heb je er niet zo veel aan, je kan er niet in rijden enzo. En als ie klaar is begint het weer van voor af aan, want dan wordt ie weer een andere kleur en weer extra onderdelen enzo :) Maar het is indd erg mooi als je er het geduld voor hebt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nou totdat ie klaar is heb je er niet zo veel aan, je kan er niet in rijden enzo. En als ie klaar is begint het weer van voor af aan, want dan wordt ie weer een andere kleur en weer extra onderdelen enzo :) Maar het is indd erg mooi als je er het geduld voor hebt.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens....

Jij stopt je tijd in *bas* *adriaan* en ik stop mijn tijd in mijn *prelude* .

Het is dus niet zo dat je er niks aan hebt als hij stil staat en er niet mee kan rijden. Ik stop er veel tijd, geld en energie in omdat het een hobby van me is, net zoals B&A een hobbie van jou is. Ondertussen is het één groot leerproces en heb ik (samen met 3 andere vrienden waarmee ik een grote schuur huur) veel lol.

En klaar is ie inderdaad nooit, dus wat dat betreft heb je gelijk.

Maar dan begint het absoluut niet weer van voor af aan. Dat kost me namelijk een beetje te veel tijd en geld.

Ik zal echter niet ontkennen dat de auto af is als hij over een half jaar rijdt.

Er zullen best nog wel wat dingentjes vervangen worden t.z.t.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens....

Jij stopt je tijd in *bas* *adriaan* en ik stop mijn tijd in mijn *prelude* .

Het is dus niet zo dat je er niks aan hebt als hij stil staat en er niet mee kan rijden. Ik stop er veel tijd, geld en energie in omdat het een hobby van me is, net zoals B&A een hobbie van jou is. Ondertussen is het één groot leerproces en heb ik (samen met 3 andere vrienden waarmee ik een grote schuur huur) veel lol.

En klaar is ie inderdaad nooit, dus wat dat betreft heb je gelijk.

Maar dan begint het absoluut niet weer van voor af aan. Dat kost me namelijk een beetje te veel tijd en geld.

Ik zal echter niet ontkennen dat de auto af is als hij over een half jaar rijdt.

Er zullen best nog wel wat dingentjes vervangen worden t.z.t.

Ja ik begrijp jou wel ;) Alleen ik geef aan dat het niets voor mij is. Ik wil gewoon een auto waar ik mee kan rijden :) Dat er mensen zijn die het leuk vinden om aan autos te sleutelen heb ik nog steeds ontzag voor en vindt het ook altijd leuk om naar getunede auto's te kijken, maar zelf doen, nee :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...