Ga naar inhoud

Spannend avontuur


Aanbevolen berichten

Hallo vriendjes en vriendinnetje, fijn dat jullie er zijn. Wat ik nou toch heb meegemaakt...

Gisteren werd me op de sportschool gevraagd of ik iemand wilde helpen verhuizen. Die iemand was op dat moment niet aanwezig en ik wist amper wie het was. Ik had haar een keer gesproken en daarna nog een paar keer begroet. Anyway, volgens de eigenaar van de sportschool zat ze nogal omhoog, en ik ben ook de beroerdste niet, dus ik wilde best helpen.

Thuis kreeg ik een telefoontje en ik begon te begrijpen hoe het zat. Was geen leuk verhaal. Ex met losse handjes en de dame in kwestie moest zo snel mogelijk haar spullen het huis uit zien te krijgen.

Dus ik ontmoet haar vandaag om 9 uur 's morgens (aka midden in de nacht), we gaan het busje halen dat ze had gehuurd en we rijden naar haar huis. Haar ex had intussen verteld dat het maar niet door kon gaan enzo, maar ja, ze had net 250 euro gedokt voor die bus, dus het moest wel. De voordeur was echter van binnen op slot... Hij reageerde niet op telefoon en we stonden in dubio. Ze had wel een sleutel van de achterdeur (wat ex niet wist), maar het schijnt zo te zijn dat als je je eigen huis ingaat terwijl je ex het er niet mee eens is, dat je kan worden aangeklaagd voor inbraak |:( Lang leve het Nederlandse rechtssysteem. Maar ja, stel je voor dat we naar binnen gingen en hij was daar gewoon (type bouwvakker, linke soep). Eigenaar van de sportschool er maar bij gehaald. Politie gebeld of we wel naar binnen mochten, en dat mocht. Afspraak was afspraak.

Binnen was godzijdank niemand en we begonnen met sjouwen. Bijna de hele inboedel was van haar, maar met een bodybuilder erbij hadden we de bus zo vol. Uiteindelijk stond er alleen nog een TV in de woonkamer.

Toen het busje eenmaal vol zat, zijn we op de sportschool even koffie gaan drinken en toen naar haar nieuwe huis gereden, twintig minuten verderop. Spullen weer naar binnen sjouwen, nu zonder bodybuilder, maar het ging. Mijn handen en armen zijn kapot, maar och.

Dan weer terug. Er stond nog een bank en boven waren ook nog spullen. We waren wel bang dat ie intussen langs zou komen, dus tijdens het sjouwen steeds uitkijken, en terwijl zij inpakte, stond ik op de uitkijk. Steeds als er een wagen langskwam, stond ik doodsangsten uit. Ze zei dat ik wel mocht gaan, de rest kon ze wel alleen, maar ja, straks komt ie terug en slaat hij haar weer het ziekenhuis in, dacht het dus even niet.

Dus wij inladen, inladen... zenuwachtig. Belt ie op dat ie onderweg is! Snel afgemaakt en weggereden. Shit...

Misschien niet zo spannend als B&A maar ik moest toch wel even slikken. Er hingen foto's van die gozer en die had ik niet graag kwaad gezien. Phew.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als die vent ziet dat zn hele huis zowat leeg is... Ik vrees dat ie nog weleens langs kan komen :X

Yeah... ze waren al bang dat ie zou flippen. En het was echt LEEG. Alle meubels mee, servies, schilderijen, planten... Een lege ruimte met een TV en een inbouwkeuken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...