Ga naar inhoud

Het Bassie & Adriaan-fotospel #3


Aanbevolen berichten

[..]

hij moet hem wel goed keuren, dus de volgende is voor jou

Doe nou niet |:( Laat het nou gewoon aan de opdrachtgever over om te bepalen of iets goed is of niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Doe nou niet |:( Laat het nou gewoon aan de opdrachtgever over om te bepalen of iets goed is of niet.

vind dat persoonlijk tijdverspilling, maar sorry, zal het in de toekomst niet meer doen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

hij is voor samba-boy hoor :)

Ook al is het een foto-spel

eigenlijk moeten er wel regels voor gemaakt worden...

altijd vind iemand zichzelf zielig omdat hij niet kan cappen, en dan doet iemand anders het ;)

maarjah in dit geval issie sowieso voor samba

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij postte zijn antwoord op 24 maart, dus ik vind dat er nu wel genoeg tijd is verstreken...

Het is een fotospel en ik gaf de foto... Dus ik doe de volgende >:)

Post een foto van de volgende boeven achter het stuur:

Baron

Japie

B2

Harry

B100

Succes :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Dat van B2 vind ik niet echt een auto, maar ik heb gevraagd om iemand achter het stuur, dus ik mag hem niet foutrekenen

Joop Dikmans rijdt in de schatkaart een keer een klein stukje...

Ook Adriaanbaron rijdt in de schatkaart als de boeven achterna gezeten worden door Lara en Japie te vroeg is :)

Die had ik in gedachten, deze is ook goed natuurlijk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Wacht altijd even met het geven van een nieuwe opdracht voordat de vorige hem heeft goedgekeurd... dat is ook al vaker gezegd en het is wel zo leuk voor de vorige opdrachtgever. Scheelt straks ook weer een hoop verwarring als de cap niet goed genoeg blijkt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wacht altijd even met het geven van een nieuwe opdracht voordat de vorige hem heeft goedgekeurd... dat is ook al vaker gezegd en het is wel zo leuk voor de vorige opdrachtgever. Scheelt straks ook weer een hoop verwarring als de cap niet goed genoeg blijkt...

Ow ja... was in de war met een ander topic

Ondanks dat ik het een onzinregel vind, zet ik er een streep door...

Sorry!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...