Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl #5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

tja.. de meeste mensen vinden de sleutel al niets door al die droomwerelden en ik spoel zelf ook vaak alle dromen door... En deze serie is dus eigenlijk een en al droom...

Verder ben ik niet van plan een Bassie dvd toe te voegen aan mijn Bassie & Adriaan dvd collectie. Dus als ie op Nick wordt uitgezonden zie ik um daar, anders niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

(misschien kijk ik niet goed?)

maaruh waar zie jij nieuwe foto's? :9

Als je op de site kijkt bij wat is nieuw, kun je de link direct naar de foto's volgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. oke de grappen worden herhaald maar dan toch. ikzelf heb hem nog niet gezien hoor maar verder lees je hier niet echt negatieve reacties op de dvd.

behalve dan dat de grappen herhaald worden,maar ach zolang er goede grappen herhaald worden waar je om kan lachen. Vind ik het weer geen tegenvaller

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snap dat het goed verkoopt maar heel veel fans zullen enorm teleurgesteld zijn met het resultaat.

Veel mensen verwachten B&A. Of deze DVD een succes is, zal eerder af te meten zijn aan de verkoop van de VOLGENDE DVD, als mensen doorhebben dat het toch anders is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. oke de grappen worden herhaald maar dan toch. ikzelf heb hem nog niet gezien hoor maar verder lees je hier niet echt negatieve reacties op de dvd.

behalve dan dat de grappen herhaald worden,maar ach zolang er goede grappen herhaald worden waar je om kan lachen. Vind ik het weer geen tegenvaller

Het is natuurlijk voor je jongere kinderen... 0 t/m 7 ofzo... Die bekijken het heel anders als wij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze zeggen van de DVD's van Bassie en Adriaan ook dat het bedoelt is voor kinderen t/m 9 jaar. En wie kijken er naar??? :P:P

Dat is toch niet helemaal waar? Heb wel eens gehoord dat het tot 14 jaar was bedoeld. Daar zijn er ook niet veel van hier... Maar die sinterklaas... Dat is toch heel anders... Dat is echt voor de jongere kinderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is toch niet helemaal waar? Heb wel eens gehoord dat het tot 14 jaar was bedoeld. Daar zijn er ook niet veel van hier... Maar die sinterklaas... Dat is toch heel anders... Dat is echt voor de jongere kinderen.

Ik hou van Sinterklaas-series/programma's. Vroeger werd dit prachtig gedaan in bijvoorbeeld 'Telekids' (bijv. de lange leve sinterklaas actie, waarbij geprobeerd werd sinterklaas weer helemaal cool te maken), 'Het sinterklaasjournaal', 'de witte piet van teleac', 'zie ginds komt geen stoomboot' en 'dag sinterklaas' (met Jan decleir als sint en Bart Peeters). ik vond bassie en de reis van zwarte piet geen sinterklaas serie... het mist het qua sfeer en qua plot... het is dan nog eerder een serie over zwarte pieten..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is toch niet helemaal waar? Heb wel eens gehoord dat het tot 14 jaar was bedoeld. Daar zijn er ook niet veel van hier... Maar die sinterklaas... Dat is toch heel anders... Dat is echt voor de jongere kinderen.

Ik heb vorig jaar 4 december anders enorm genoten van sinterklaas, misschien nog wel meer dan toen ik kind was :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik hou van Sinterklaas-series/programma's. Vroeger werd dit prachtig gedaan in bijvoorbeeld 'Telekids' (bijv. de lange leve sinterklaas actie, waarbij geprobeerd werd sinterklaas weer helemaal cool te maken), 'Het sinterklaasjournaal', 'de witte piet van teleac', 'zie ginds komt geen stoomboot' en 'dag sinterklaas' (met Jan decleir als sint en Bart Peeters). ik vond bassie en de reis van zwarte piet geen sinterklaas serie... het mist het qua sfeer en qua plot... het is dan nog eerder een serie over zwarte pieten..

hehehe dat zijn wel coole programma's jaa..

ik kijk ook altijd uit naar die sinterklaas programma's rond deze tijd tot 5dec.

het sfeertje dat je dan weer hebt _O_

hoewel paul niet een verkeerde sint is, bestaat er voor mij maar 1 sint.

en dat is Bram van de Vlugt

sinterklaas.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bram gaat stoppen trouwens na dit jaar volgens mij. hij is ook niet te zine in bepaalde andere projectjes, maar de intocht en sesamstraat volgens mij wel...

maar goed we dwalen af...

ben overigens benieuwd of er nog nieuwe acteurs bio's komen. frans kokshoorn? Jaap Stobbe?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehehe dat zijn wel coole programma's jaa..

ik kijk ook altijd uit naar die sinterklaas programma's rond deze tijd tot 5dec.

het sfeertje dat je dan weer hebt _O_

hoewel paul niet een verkeerde sint is, bestaat er voor mij maar 1 sint.

en dat is Bram van de Vlugt

sinterklaas.JPG

Inderdaad de beste, geweldig in combinatie met Aart Staartjes _O_!

Hier verder graag: Topic over Sinterklaas ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb vorig jaar 4 december anders enorm genoten van sinterklaas, misschien nog wel meer dan toen ik kind was :+

Idd geweldig, en Paul zou een waardig vervanger zijn van Bram, allebei een geweldige stem :9~:9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wat was er toen eigenlijk?

Toen heeft Paul een oscar gekregen voor al zijn werk in de B&A series _O__O__O_

En nog vééééél meer ;) Moet je ff topics uit die tijd teruglezen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bram gaat stoppen trouwens na dit jaar volgens mij. hij is ook niet te zine in bepaalde andere projectjes, maar de intocht en sesamstraat volgens mij wel...

maar goed we dwalen af...

ben overigens benieuwd of er nog nieuwe acteurs bio's komen. frans kokshoorn? Jaap Stobbe?

Sorry maar nog ff een offtopic reactie:

Bram van der Vlugt is nu wel te zien in Keyzer en De Boer Advocaten.

BramvanderVlugt_groot_tcm32-31131.jpg

Zou overigens jammer zijn al hij stopt met het spelen van Sinterklaas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje triest dat 'ie zich gaat beklagen bij kleine kinderen. "Bassie zijn doelgroep is uiteindelijk de kleine kinderen">:) (zijn niet mijn woorden) Vrij zielig dat een man van 70 "zijn doelgroep" probeert te overtuigen en te vertellen over zijn "snode plannen". 8-)-0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens (dit is toch een discussietopic...), als het klopt wat er in die brief staat...moet Paul Groot dan binnenkort ook stoppen met het nadoen van Bassie bij Koefnoen? Hij verdient er toch ook (in)direct geld mee zou je zeggen. Of is dit een ander geval dan die imitatieclown waar hij het over heeft? Ben ik wel benieuwd naar. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...