Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

waar heb je die info vandaan dan???

kan het me niet voorstellen...

ze hebben al veel klachten gekregen dat ze dat in 2 of 1 deel moeten zetten bij amerika dus zal dat ook zo zijn met europa volgens mij

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ze hebben al veel klachten gekregen dat ze dat in 2 of 1 deel moeten zetten bij amerika dus zal dat ook zo zijn met europa volgens mij

wat heb jij altijd een mooie zinsconstructie, ik ga het ook eens proberen:

ze gaan denk ik niet want 2 deel terwijl 6 nu europa met bloopers per dvd dus dan zal dat niet denk ik.

snap je? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoop ik dat 1 dvd 6 dvd Europa komt want extra's lekker veel dus sparen ik gaan zodat adriaan bassie kopen kan.

lolz

Adriaan gaat Bassie kopen? Mis ik iets? ;)

Het zou zomaar kunnen dat ze over een paar jaar Europa lekker bundelen en opnieuw uitgeven. Maar voorlopig nog niet denk ik. Ik zou ze gewoon los kopen, als ik jou was. Net als de andere DVDs ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weten jullie misgien waar de DVD van Bassie en Adriaan en de plaaggeest te krijgen is?? Ook gwoon bij de Bart Smit of bij de Free Record Shop????

Dat zou kunnen, moet je zelf even kijken.

De plaaggeest is alweer een tijdje uit, dus die kan overal liggen.

Let alleen op dat je niet teveel betaalt, je betaalt 13 euro bij the music house hier terwijl ze bij bart smit 5-7 euro zijn.

Anders op internet, webwinkels genoeg (kun je zien op http://www.vergelijk.nl en zoek even op BASSIE)...

Succes met je zoektocht ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weten jullie misgien waar de DVD van Bassie en Adriaan en de plaaggeest te krijgen is?? Ook gwoon bij de Bart Smit of bij de Free Record Shop????

Bij de Bart Smit niet. Daar hebben ze alleen die in 2003 en 2004 zijn uitgegeven.

Bij de Free Record Shop in Utrecht zag er een hele hoop verschillende liggen. Zoals de Plaageest en Het geheim van de sleutel.

Die kun je verder alleen op internet bestellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

op http://www.bol.com zijn ze allemaal te koop voor een schappelijke prijs!

bij blokker: videoband Bassie&Adriaan en de geheimzinninge opdrachtgever €2,99. Hier in Goirle liggen ze alle 6

DVD is €6,99.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...
Heeft iemand hier nog iets over gehoord, een DVD-box van de Europa-serie ?

Of de Europa serie op bijv. 2 of 3 DVD's ?

Ik dacht namelijk in een ander topic zoiets te hebben gelezen... O}

de Amerika serie is er op dvd zowel in 5 als in 2-delige versie. Op VHS alleen 5-delig.

Europa is zowel op video als dvd in 6 delen, 2 landen cq afleveringen per dvd.

Er is een tijdje terug bij de Super de Boer een speciale uitgave geweest van de Europaserie, daarbij stond er een land op een dvd. Zaten in een kartonnenfluthoesje en zover ik weet zijn alleen Nederland en Frankrijk in deze serie verschenen. Kan ik mis hebben, loopt een topic over, is vast wel te vinden met de search :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

als je het mij vraagt, kan het hele zooitje wel op 2 dvd's.

de huidige europa dvd's zijn 60 min,

op een seriedvd van b en a staat meestal iets van 180 of 195 min. 3 x60 is 180, zou dus makkelijk op 2 dvd's kunnen, de schatkaart gaat moeilijker op een hele dvd,

Link naar bericht
Delen op andere sites
als je het mij vraagt, kan het hele zooitje wel op 2 dvd's.

de huidige europa dvd's zijn 60 min,

op een seriedvd van b en a staat meestal iets van 180 of 195 min. 3 x60 is 180, zou dus makkelijk op 2 dvd's kunnen, de schatkaart gaat moeilijker op een hele dvd,

Ach ja in de toekomst zal elke serie wel op een dvd'tje passen.

De technologie staat voor niks..

Link naar bericht
Delen op andere sites

alleen kijk ik ze dan wel los, want ik ga niet 6 uur achter een naar dat pakjesgedoe zitten luisteren. :P ik ben benafan, maar niet zo'n b en a fan dat ik daar 6 uur achtereen voor opoffer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
als je het mij vraagt, kan het hele zooitje wel op 2 dvd's.

de huidige europa dvd's zijn 60 min,

op een seriedvd van b en a staat meestal iets van 180 of 195 min. 3 x60 is 180, zou dus makkelijk op 2 dvd's kunnen, de schatkaart gaat moeilijker op een hele dvd,

Kijk ook eens naar het economische deel :P.

Straks pasen er uuuren op de 'nieuwe' DVD's (HD-DVD), over een jaar of 10-15 kan er gerust een etmaal (24 uur) op een schijfje. Nu lach je me uit, maar het komt wel. Maar ze gaan dan toch ook geen films verkopen van 10 uur :P? Bovendien zou het schijfje dan veel te duur worden, 10 uur film maken is niet goedkoop ... Economisch is het dus makkelijker gewoon delen te maken. Woordenboeken splitsen ze ook niet in delen omdat anders het boek uit elkaar valt hoor 8-). Het is meer voor het gebruiksgemak :7.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja maar de Europa serie op 2 dvd's zou ik toch wel heel fijn vinden hoor ;) . Dat is de enige serie die ik niet op dvd heb gekocht en ik vertik het ook ten aller tijde om 6 dvd's van een uurtje te kopen. En het heeft niks met een wettelijke lengte te maken, want de sleutel en Amerika duren ook over de 210 minuten. Maar die Europa dvd's blijven ook vreemd... kijk alleen al naar de zijkant van de hoesjes... waarom staat er geen b&a logo op, maar van die vage rode bloklettertjes? Ik blijf het jammer vinden..... :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
En er sotnd ergens op 't forum laatst ook dat kinder-DVD's niet al te lang mogen zijn en dat daar streng op gecontroleerd wordt.

Dat was vroeger, daarom zijn de oorspronkelijke video's ook zo sterk ingekort.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, als al die nieuwe mediums rond 2006 hier beshcikbaar zijn, zal er heus wel mee geexperimenteerd worden, in 1999 (toen dvd nog vrij onbekend was) brachten ze ook al dvd's uit. Dus waarom over een paar jaar geen bluray of hd dvd's?

Lijkt me ideaal alles op 1 schijf.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

...de Amerika serie is er op dvd zowel in 5 als in 2-delige versie. Op VHS alleen 5-delig.

Je zegt dat Amerika op VHS alleen in 5-delige versie is uitgebracht, dat klopt niet helemaal naar mijn mening... O} Er zijn 2 dubbel boxen (deel 1 en 2) van Amerika op VHS uitgebracht van Bridge. Ikzelf heb daar deel 1 van...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je zegt dat Amerika op VHS alleen in 5-delige versie is uitgebracht, dat klopt niet helemaal naar mijn mening... O} Er zijn 2 dubbel boxen (deel 1 en 2) van Amerika op VHS uitgebracht van Bridge. Ikzelf heb daar deel 1 van...

Dat klopt wat je zegt. Ik heb ook dubbelbox deel 1. Die lagen vroeger bij Bart Smit. Waarschijnlijk was Cold45 die versie eventjes uit het oog verloren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat klopt wat je zegt. Ik heb ook dubbelbox deel 1. Die lagen vroeger bij Bart Smit. Waarschijnlijk was Cold45 die versie eventjes uit het oog verloren.

Ja, nu liggen ze er hélaas niet meer...:? Ik zou graag deel 2 ook willen hebben! Deel 1 heb ik gratis gehad van een meisje uit m'n klas... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, nu liggen ze er hélaas niet meer...:? Ik zou graag deel 2 ook willen hebben! Deel 1 heb ik gratis gehad van een meisje uit m'n klas... *)

ik heb ook eens wat videobanden gehad van m'n buurvrouw :P (ut was wel een jonge buurvrouw ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...