Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ga 28 april naar Kreta en nu wil ik ook heel graag foto's maken van de lokaties waar *bas* en *adriaan* geweest zijn.

Omdat ik de DVD van de Verzonken Stad niet heb wil ik julie vragen om zoveel mogelijk screenshots te poste in dit topic!

De foto's van info.bassieenadriaan.nl heb ik al alleen zijn deze een beetje klein en zijn daarbij niet echt duidelijk.

Dus zoals julie begrijpen kan ik alle hulp gebruiken... :Y_O_:Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga 28 april naar Kreta en nu wil ik ook heel graag foto's maken van de lokaties waar *bas* en *adriaan* geweest zijn.

Omdat ik de DVD van de Verzonken Stad niet heb wil ik julie vragen om zoveel mogelijk screenshots te poste in dit topic!

De foto's van info.bassieenadriaan.nl heb ik al alleen zijn deze een beetje klein en zijn daarbij niet echt duidelijk.

Dus zoals julie begrijpen kan ik alle hulp gebruiken... :Y_O_:Y

ik heb er vrij veel op de pc, maar om die allemaal te posten ben ik wel ff mee bezig...

Er bestaat volgens mij al een topic van iemand anders die er geweest is

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ga je naar Chersonissoss? Daar had ik mijn foto's namelijk gemaakt. Je moet vnaaf de drukke boulevard richting de rustigere kant lopen (niet richting Star Beach), daar was die rots van Japie en B2 te vinden. Vanaf daar kun je dus het hotel van B&A zien.

Als je naar een andere plaats gaat in Kreta, is de kans denk ik wat kleiner dat je iets herkenbaars ziet. Misschien zijn B&A ook wel in Malia geweest, maar daar weet ik verder niets over ofzo. :)

Veel plezier in ieder geval. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoorde dit niet in Vragen Vragen Vragen? O}

Nee, het gaat toch over B&A en niet over forumfuncties :?....

Vragen, vragen, vragen

Hier kun je al je vragen kwijt over dit forum, je status, je avatar, het posten etc. Hier dus geen Bassie & Adriaan vragen. TIP: voor je iets post, lees eerst de FAQ.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...