Pardotje Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Ik denk dat de meeste van jullie deze grap wel herkennen van de 1 juli-dvd. Ik vind dit echt geweldig , en mijn vraag is dan ook, waar deze grap ooit eerder gemaakt is?? In één van de lachspektakel shows misschien?? Ik hen een aantal jaar geleden een aantal van de shows gezien, maar kan het me niet meer herinneren Groetjes, Pardotje Link to post Share on other sites
wonderer Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Hij zit op dit moment in de show van Bassie, met Evert. Die half zo leuk niet is. De ping pong van de 1 juli dvd is gewoon ongeevenaard. Ik weet uit mijn hoofd niet of hij op een van de DVD's met de shows staat, misschien iemand anders. Maar het is wel logisch, natuurlijk. Link to post Share on other sites
Pardotje Posted March 31, 2005 Author Share Posted March 31, 2005 Ik weet uit mijn hoofd niet of hij op een van de DVD's met de shows staat, misschien iemand anders. Maar het is wel logisch, natuurlijk. Volgens mij niet Link to post Share on other sites
sjoerdz Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Deze grap deed Andre van Duin ook in een van z'n revues. In de scene dat hij de paus nadeed. Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Deze grap deed Andre van Duin ook in een van z'n revues. In de scene dat hij de paus nadeed. Klopt. Alhoewel, daar was hij nèt ietsje anders: Wie? U! Ik? Ja! Ja. Link to post Share on other sites
RobinDeRobot Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 In 'De grote Meneer Kaktus show' zat ook altijd zoiets. Wie? U! U? U! Uuhuu? U! Oooooh Mevrouw Stemband! Link to post Share on other sites
-adriana- Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 In 'De grote Meneer Kaktus show' zat ook altijd zoiets.Wie? U! U? U! Uuhuu? U! Oooooh Mevrouw Stemband! Aaah inderdaad.. Daar staat me ook nog iets van bij. In die boxring altijd.. Mooi progamma was dat! Link to post Share on other sites
leonard Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 ik herken hem uit swiebertje, Link to post Share on other sites
Cold45 Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 ik herken hem uit swiebertje, indd, ik van de reclame voor swiebertje op de B&A dvds Link to post Share on other sites
fabian Posted April 4, 2005 Share Posted April 4, 2005 o, sorry, maar welke dvd? Link to post Share on other sites
Recommended Posts