Ga naar inhoud

WTF?!?! Waarom kan je tegenwoordig niemand meer vertrouwen?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal...

Ik heb vannacht 18 uur geslapen omdat ik een week lang max. 4 uur per nacht had geslapen. K had eergister ochtend mn pc aangezet (incl. MSN), maar niet meer gekeken. Dus doe vanochtend mn monitor aan... Helezooi mensen die tegen me aan hadden gepraat. Helft over de examenstunt die de 30e was en een heleboel andere mensen die me zaten uit te lachen.

Bijna iedereen weet immers van mijn B&A verslaving en van de sponsoracties om de radio online te krijgen.

Dus allemaal zaten ze "whahahahaha loser" en "hehe fluitse naar je geld"... waren er nog een paar die ook even een linkje gaven waarmee ze hun uitspraken onderbouwden.. En ik ben nu dus ook pissed! :(

Lees http://www.bedriegers.nl/index.php?newsid=4588394ac maar!!!!

Ik ben verdomme al bijna een jaar hier actief en dan wordt je dit geflikt. Notabene door Djkoelkast, Wonderer en Terry, waarmee ik alledrie prive ook wel goed kon opschieten. Lekker is dat.

Niet alleen omdat ik mijn geld kwijt ben, geen radio terug krijg en nooit meer antwoord van Bas of Aad zal krijgen op wat voor vraag dan ook, maar helemaal omdat ik genaaid ben en niemand meer kan vertrouwen.

Je zou denken dat mensen die fan zijn van B&A wel enig gevoel voor normen en waarden hebben...

Ik vind dat ik in dit bericht nogal koel gereageerd heb. Wees blij dat je een half uur geleden toen k dat artikel las niet naast me stond, want dan had je nooit meer kunnen staan.

Nee die bassie-immitator bij Jensen had gelijk met zn "Adriaantje teringl**er!!!!" alleen iedereen dacht aan de verkeerde Adriaantje. Maar dat geldt dus ook voor Maike en DJ, die dus eigenlijk Karim heet... Stelletje klootzakken.... :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

[..]

Klare taal voor 1 april bedoel je :P

Zou het? Lijkt me niet... Weet je hoeveel members er zoveel moeite voor hebben gedaan om de naam van DJ te achterhalen? Hoe kan die dan opeens op die site staan? Die site is niet van dj... Was het verdomme maar een grap, dan kon k er nog om lachen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Cold het is erg laag dat je verhaal op het net zet. Niet heel de wereld hoeft jou ellende te weten. Ook moet ik zeggen dat ik DJ aardig ken. Wij hebben privé behoorlijk wat gesprekken gehad. In goede en in slechte tijden. En hij is nooit zo geweest zoals jij hem beschrijft. Ook het artikel vind ik vrij vreemd. Om eerlijk te wezen geloof ik het niet dat DJ ons heb lopen bedriegen. En als dit een 1 April grap is. Is het een behoorlijk zieke.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Cold het is erg laag dat je verhaal op het net zet. Niet heel de wereld hoeft jou ellende te weten. Ook moet ik zeggen dat ik DJ aardig ken. Wij hebben privé behoorlijk wat gesprekken gehad. In goede en in slechte tijden. En hij is nooit zo geweest zoals jij hem beschrijft. Ook het artikel vind ik vrij vreemd. Om eerlijk te wezen geloof ik het niet dat DJ ons heb lopen bedriegen. En als dit een 1 April grap is. Is het een behoorlijk zieke.

WTF?!@??!?!

Ik laag?

wat denk je nou dan? Dat ik dit heb lopen verzinnen ofzo? man jullie zijn allemaal gestoord.

Denk je dat ik dj niet ken? Je wilt niet weten hoeveel gesprekken wij hebben gevoerd. Hoeveel we samen gelachen en gehuild (voor zover dat kan via MSN) hebben...

Dus fliker een eind op met dat ik laag bezig ben!

Iemand dj al gesproken op msn? Tegen mij weigert ie terug te praten :(

Ja lekker is dat, die tering radio (membersstream) is nu dus ook off :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
mmm het verhaal op die link...

Het wordt me nu een beetje te veel hoor..

ja lees dat eerst voor je iets tegen mij hebt...

Ik bel straks Adrina BV even... Als Aad in NL is is ie volgens TimT na 12 uur op kantoor. Dus ik bel om 12.05 ff...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo allemaal...

Ik heb vannacht 18 uur geslapen omdat ik een week lang max. 4 uur per nacht had geslapen. K had eergister ochtend mn pc aangezet (incl. MSN), maar niet meer gekeken. Dus doe vanochtend mn monitor aan... Helezooi mensen die tegen me aan hadden gepraat. Helft over de examenstunt die de 30e was en een heleboel andere mensen die me zaten uit te lachen.

Bijna iedereen weet immers van mijn B&A verslaving en van de sponsoracties om de radio online te krijgen.

Dus allemaal zaten ze "whahahahaha loser" en "hehe fluitse naar je geld"... waren er nog een paar die ook even een linkje gaven waarmee ze hun uitspraken onderbouwden.. En ik ben nu dus ook pissed! :(

Lees http://www.bedriegers.nl/index.php?newsid=4588394ac maar!!!!

Ik ben verdomme al bijna een jaar hier actief en dan wordt je dit geflikt. Notabene door Djkoelkast, Wonderer en Terry, waarmee ik alledrie prive ook wel goed kon opschieten. Lekker is dat.

Niet alleen omdat ik mijn geld kwijt ben, geen radio terug krijg en nooit meer antwoord van Bas of Aad zal krijgen op wat voor vraag dan ook, maar helemaal omdat ik genaaid ben en niemand meer kan vertrouwen.

Je zou denken dat mensen die fan zijn van B&A wel enig gevoel voor normen en waarden hebben...

Ik vind dat ik in dit bericht nogal koel gereageerd heb. Wees blij dat je een half uur geleden toen k dat artikel las niet naast me stond, want dan had je nooit meer kunnen staan.

Nee die bassie-immitator bij Jensen had gelijk met zn "Adriaantje teringl**er!!!!" alleen iedereen dacht aan de verkeerde Adriaantje. Maar dat geldt dus ook voor Maike en DJ, die dus eigenlijk Karim heet... Stelletje klootzakken.... :(

je bént een jaar lid :)

Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden, maar als je serieus bent, post dit dan op 2 april...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja lees dat eerst voor je iets tegen mij hebt...

Ik bel straks Adrina BV even... Als Aad in NL is is ie volgens TimT na 12 uur op kantoor. Dus ik bel om 12.05 ff...

Als hij in nederland is. En ik weet niet of hij je hier over wilt spreken. Ik denk zelf dat het meer lucht. Ik sta niet aan jou kant. Ik vind dat het fout is om je vuile was op deze manier buiten te hangen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja lees dat eerst voor je iets tegen mij hebt...

Ik bel straks Adrina BV even... Als Aad in NL is is ie volgens TimT na 12 uur op kantoor. Dus ik bel om 12.05 ff...

Ben ik ooit wat tegen jou begonnen dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben ik ooit wat tegen jou begonnen dan?

ok sorry, jij niet, anderen wel, die niet het verhaal op die link wilden lezen... FF wat quotes:

Er worden nog steeds illegale praktijken gebezigd in zogenaamde "gesloten topics", die alleen voor leden toegankelijk zijn.

Ook is het geld voor de radio, in totaal zo'n 1500 euro, opgehoest door leden die vaak zelf niet zo veel te besteden hebben, nooit in Duitsland aangekomen. Via verschillende rekeningen is het geld doorgesluisd en ontraceerbaar geworden. Vermoed wordt dat de drie beheerders Karim K, Maike S. en Terry B. dit geld voor privé-doeleinden hebben gebruikt.

Hoewel het lijkt alsof de radio volgens de beweringen online is gegaan, is dit pertinent bedrog. Er zijn nooit rechten betaald.

En ik hoef niet perse Aad te spreken, Martijn is ook voldoende.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat je te snel gaat Cold. Bel Burma en Sterna dan kom je achter de waarheid. Daar hebben ze de rechten van moeten kopen. Ook is het misschien een optie om eerst meer informatie te halen van die website. En als je denkt dat je bedrogen bent dan moet je maar naar de politie gaan voor aangifte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je bént een jaar lid :)

Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden, maar als je serieus bent, post dit dan op 2 april...

Zoals je in de topicstart kan lezen, ik had op 30 maart een examenstunt en was vanaf de 29e full time op school, was 31 om 04.30 thuis en heb om 10.30 mn pc aangezet om nog ff wat te printen, ben toen na het douchen direct weer naar school gegaan... Ik had het dus best gisteren al willen cq kunnen posten, want die berichten ware nal van gister (al die mensen die dat zeiden moesten vandaag naar school, ik officieel ook, maar k moest wat slaap inhalen)... Op die site staat ook "Laatste update: 30-3-2005" En ik wil het morgen best nog een keer posten... kan niet vaak genoeg gezegd worden dat dj, wonderer en terry klootzakken zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dit vreselijk om te horen, ik wil jullie best vertellen dat ik zit te trillen op m'n stoel. Ik kan het gewoon niet geloven. Maar, die site gaat veel te ver. DJ, Maike, Terry, als je dit leest, wees eerlijk. Bassie zegt altijd, adriaantje liegt nooit, dan moeten jullie dat ook niet doen. Als het waar is, dan vind ik dat jullie me zeer teleur hebben gesteld. Dit kan toch niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat je te snel gaat Cold. Bel Burma en Sterna dan kom je achter de waarheid. Daar hebben ze de rechten van moeten kopen. Ook is het misschien een optie om eerst meer informatie te halen van die website. En als je denkt dat je bedrogen bent dan moet je maar naar de politie gaan voor aangifte.

Burma en Sterna heeft geen zin, rechten zijn (als ze dus betaald zijn) betaald in Duitsland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit slaat alles, nu gaat het te ver.

Als dit zo is krijgen jullie m'n ontslag als moderator

Ik denk dat je sowieso geen werk meer hebt als dit forum offline wordt gehaald... Ik weet niet hoe dat is geregeld, maar kan me voorstellen dat ze dat al wel hebben uitgezocht en dat ze (lui van die site en juristen) het wel offline kunnen halen, maar het nog even laten lopen om geen bewijs te vernietigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit slaat alles, nu gaat het te ver.

Als dit zo is krijgen jullie m'n ontslag als moderator

ik denk dat we dan het forum en de radio gedag kunnen zeggen...

edit: cold was me voor

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik trek geen conclusies op de reactie van één boos lid en een site. Want laat ik even voor jullie de feiten op een rij zetten. Zoals de politie zou doen.

1. Waar is de juridische onderbouwing van de website? Zijn er tastbare bewijzen?

2. Is het verhaal van COLD waar? En hoe gaat hij dat bewijzen

3. Waarom zou DJ een radio draaien via het net. Dit brengt een aardig kostenplaatje met zich mee. Dit heb ik zelf onderzocht.

4. Waarom hebben Aad en Bas of één van hun nog geen aanklacht ingediend van fraude, diefstal van werk etc. of een private advocaat ingehuurd.

Denk hier maar eens over na voordat massaal elkaar gaan verdenken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het waar is, dan, dan, dan kijk ik nooit meer naar b en a, zoals ik dat vroeger deed. Laten we nu eerst even wachten, maar, dat topic, zoals twice of weet ik wat zij, dat kan wel is een feit worden. Maar, ik ga door. We maken gewoon een nieuw forum!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik trek geen conclusies op de reactie van één boos lid en een site. Want laat ik even voor jullie de feiten op een rij zetten. Zoals de politie zou doen.

1. Waar is de juridische onderbouwing van de website? Zijn er tastbare bewijzen?

2. Is het verhaal van COLD waar? En hoe gaat hij dat bewijzen

3. Waarom zou DJ een radio draaien via het net. Dit brengt een aardig kostenplaatje met zich mee. Dit heb ik zelf onderzocht.

4. Waarom hebben Aad en Bas of één van hun nog geen aanklacht ingediend van fraude, diefstal van werk etc. of een private advocaat ingehuurd.

Denk hier maar eens over na voordat massaal elkaar gaan verdenken.

1&2. Ik weet niet of jij de geschiedenis van die site kent, maar daarmee zijn al een heleboel oplichters mee aan het licht gekomen. Ze zijn wel vaker in het nieuws geweest dat dankzij hun dingen zijn opgelost. Hun archief doet het nu niet zie ik net :? Anders kon je dat nalezen. Ze zijn ook onderdeel van dat bedrijf van Pieter Storms, ook bekend van breekijzer. Ik herrinner me een aflevering waar deze site werd aangekondigd omdat die nieuw was. De mensen van die site hebben een onderbouwing, mail ze maar, ik vind hun verhaal ruim voldoende. Zoiets verzin je niet...

3. Als dj geen radio zou draaien, zou hij ons ook geen geld kunnen aftroggelen.

4. Omdat zij ook aan t lijntje zijn gehouden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is toch wel een enorme domper..

Wat zullen de gevolgen zijn?? ( mocht dit waar zijn )

dat dit forum word gesloten en dat er een verzet komt tegen deze site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je zit nu wel alles te bekachelen, maar: dj host bij http://www.webradiostreaming.de. Als die hosting geen geld zou hebben, zouden ze de server ook niet beschikbaar stellen.

Wie weet de echte naam van dj? Ik heb van iemand, zeg niet van wie, gehoord dat ie niet zo heet.

van terry zeker... Maar ik heb ook een naam van dj gehoord zoals hij zei dat ie heette en dat was iets anders dan dat terry zei en iets anders dan nu op die site staat...

over die hosting: een domein kost maar 10 euro, de hosting is voor terry bijna gratis (in het echt hebben ze waarschijnlijk kleinere hoeveelheden space dan ze zeggen te hebben)...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind het wel vreemd dat er niet gereageerd wordt op dit topic! door DJ of Wonderer ect. :?

maja aan de andere kant denk ik nog steeds aan een 1-april grap, net als Lorenzo ;)

ik denk het steeds minder

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind het wel vreemd dat er niet gereageerd wordt op dit topic! door DJ of Wonderer ect. :?

maja aan de andere kant denk ik nog steeds aan een 1-april grap, net als Lorenzo ;)

Ik vraag me af waar dj, wonderer en terry gebleven zijn. K heb van alledrie een telefoonnr (van dj en wonderer zelfs meerdere), maar ze zijn onbereikbaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vraag me af waar dj, wonderer en terry gebleven zijn. K heb van alledrie een telefoonnr (van dj en wonderer zelfs meerdere), maar ze zijn onbereikbaar...

*baron* Dat klopt die zitten hier een celletje verderop!!

_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vraag me af waar dj, wonderer en terry gebleven zijn. K heb van alledrie een telefoonnr (van dj en wonderer zelfs meerdere), maar ze zijn onbereikbaar...

dat is verdacht!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me af waar dj, wonderer en terry gebleven zijn. K heb van alledrie een telefoonnr (van dj en wonderer zelfs meerdere), maar ze zijn onbereikbaar...

En eergisteren zit ik nog gewoon bij Maike thuis (na afloop van de

Kameleon) te lachen en te dineren en B&A te kijken. Ook stom. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...