Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hier kan je het over de hoorspelen hebben. dat zijn dus:


  • Het avontuur van de diamantenroof
    Geheime agenten
    Op schattenjacht
    De verdwenen schat
    De verzonken stad

Wat me opvalt bij de verdwenen schat, is, dat er hele zachte echo achter het praten zit, dus duidelijk een studio. Bij de verzonken stad, vergeten ze wel is, om de echo erbij te draaien :P

=edit: tags goed gezet=

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn er bij de hoorspelen ook verschillende versies verschenen met andere achtergrondmuziek? Ik hoorde namelijk laatst op de radio de verdwenen schat, maar met allemaal smorenburg deuntjes. En ik heb hier zelf een cd met hele andere achtergrondmuziek en dan volgens mij weer klaris muziek O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn er bij de hoorspelen ook verschillende versies verschenen met andere achtergrondmuziek? Ik hoorde namelijk laatst op de radio de verdwenen schat, maar met allemaal smorenburg deuntjes. En ik heb hier zelf een cd met hele andere achtergrondmuziek en dan volgens mij weer klaris muziek O}

verzonken stad, geheim van de schat en de schatkaart zijn in zowel klaris als smorenburgversie, maar echt veel muziek zit daar niet in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

verzonken stad, geheim van de schat en de schatkaart zijn in zowel klaris als smorenburgversie, maar echt veel muziek zit daar niet in.

ook het je nog Circus Bassie en Adriaan

vertellen ze ook vanalles over t circus etc etc..

Link naar bericht
Delen op andere sites
:? de verzonken stad in klarisversie als hoorspel? de verzonken stad is in 2001 gemaakt, dus, dan zou ik die klarisversie wel is willen horen,
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...