Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie, Deel IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En ja hoor, het is 1-1 twee minuten voor tijd! :D_O-:D

Dat mocht ook wel na twee afgekeurde treffers van Robert.

WAAROM? zei Gullit tegen zichzelf terwijl hij omhoog keek. Voor hem vind ik het altijd best

sneu :{ voor dat Rotterdamse publiek is het echt lachen. Zo zingen ze, zo zwijgen ze. >:)

Ik hoop dat Feyenoord nog kan winnen (ja) anders is het wel erg zielig. ;)

Ze kwamen behoorlijk zwakker uit de kleedkamers. Wat is er toch met hen aan de hand? Het was bijna voorbij.

Ik heb een tegenovergestelde voor je: Weak Feyenoord :P

Ik denk dat ik deze nog maar eens herhaal, aangezien de term Lucky al bezet is voor een andere ploeg. O-):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beasley heeft gescoord, sja, op de een of andere manier verrast t mij niet ;)

Nu gaan we fijn verlengen..

Aha, het was dus Beasley.

Ik weet nog wel dat het een voetballer met een donkere huid was, en aangezien Beasley en Farfan dat allebei hebben...

Ik denk dat PSV toch gaat winnen, ik denk met penalty's.

We zullen het wel zien ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas, het heeft niet zo mogen zijn dit seizoen. Volg ik Feyenoord een keer een heel seizoen 'live', krijg je dit :{

En dat terwijl het er zeker in had gezeten. Jammer dat Feyenoord nu juist weer aanvallend zo matig was. Verdedigend was het best redelijk vanavond, je zag bij aanvallen aan de andere kant dat enkele Feyenoorders nu in hun eigen strafschopgebied bleven staan. Dat die goal van PSV toch viel was eigenlijk gewoon pech, maar aan de andere kant vraag ik me af of Robert, zeker die tweede keer wel buitenspel stond, dus het één compenseert wel een beetje het ander.

Verliezen met strafschoppen is zuur, maar het blijft een loterij natuurlijk. Ik vraag me alleen af waarom die strafschop van De Graaf niet door Kuyt genomen was. Op die manier zou Feyenoord in de wedstrijd gebleven zijn, aangezien Kuyt weinig strafschoppen mist. Gullit gokte er blijkbaar op om Kuyt de vijfde strafschop te laten nemen.

Overigens hing er wel een geweldige sfeer in de Kuip gisteravond. Twee supportersgroepen die lekker aan het zingen waren. Die PSV aanhang had natuurlijk de avond van hun leven. Zelf naar de finale en AZ verloren, waardoor het kampioenschap nu echt een kwestie van tijd is. PSV is nu zeker de absolute favoriet voor de dubbel in Nederland.

En in Rotterdam? Voor de zoveelste keer helemaal niets.....

Zou het bestuur eindelijk eens wakker worden na gisteravond?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was er gisteren ook bij, laat ik dan toch wat woorden zoeken :)

Ik sluit me bij Antonio aan: de sfeer was geweldig. Na de 1-1 gelijk zingen, in de verlenging over het dode punt heen helpen, was erg goed. De verslagenheid is groot.

Ik ben het met je eens. Waarom laat een trainer niet gewoon de beste penaltynemers als eerste nemen? Het gebeurd zo vaak dat het zo gebeurd als nu. Wat jij zegt Antonio... Als Kuijt die 4e neemt (of al eerder) en hij had hem gemaakt, Lucius deed dat ook, had De Graaf moeten scoren. Misschien had hij het dan wel gedaan... Je weet het nooit natuurlijk, maar het kan toch geen kwaad?

Wel schandalig. Uit onderzoek is gebleken dat het succesvol is penalty's hoog in te schieten (ik heb daar wat statistieken van, wil ik hier wel eens posten), maar De Graaf ging gewoon achterover hangen. Vér achterover hangen! Ik heb in de F-pupillen geleerd dat je dat niet moet doen, maarja... Penalty van Goor was klote, maar die scheelde in ieder geval nog weinig. Dat kan gebeuren.

Die tweede goal van PSV had nooit mogen vallen. Gibbs kreeg de bal, hij had die bal gewoon de haven in moeten roeien. In ieder geval niet eerst aannemen!

De scheidsrechter? Schadalig!

Moge het duidelijk zijn dat Feyenoord in de laatste minuut van de eerste helft een penalty (of als hij erbuiten was een vrije trap) moest krijgen, en dat de tweede goal van Robert absoluut geen buiten spel was.

Daarbij wil ik het nog even hebben over de strafschoppenserie. Wat Babos daar doet is natuurlijk ten strengste verboden! Hoe kan het dat een scheidsrechter op dat niveau dat niet doorheeft?

Een keeper mag slechts op de lijn bewegen, en pas van die lijn afkomen als de bal is geraakt door de speler.

Dat terzijde, enorm teleurstellend dit, als Feyenoorder.

Reactie van Gullit

Edit:

Heb even het reglement van de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond erbij gepakt, en daar staat:

keeper8rk.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou jullie dit nog laten zien, komt uit mijn profielwerkstuk, een hoofdstuk over de strafschop... wel grappig :)

Is wel lang om helemaal te laten zien, maar ik wilde dit laten zien, omdat hieruit blijkt dat hoog inschieten vaak succesvol is (als je hem niet over schiet is achterover gaat hangen :) )

strafschoppen4ll.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sneu voor Feyenoord maar zo zit het spelletje nou eenmaal in elkaar.

Enn finale PSV-Ajax zou wel leuk zijn, kan Ajax wraak nemen.

Leuke info trouwens over de strafschoppen, ik ga voortaan ze in de rechter kruising schieten. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sneu voor Feyenoord maar zo zit het spelletje nou eenmaal in elkaar.

Enn finale PSV-Ajax zou wel leuk zijn, kan Ajax wraak nemen.

Leuke info trouwens over de strafschoppen, ik ga voortaan ze in de rechter kruising schieten. :P

dit gaat alleen over spelers buiten nederland, wil ze ook wel eens over spelers binnen nederland posten... erg matige cijfers :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Of lekker weer tegen een dikke nederlaag aanlopen >:)!

Nou, pest ons niet zo! :P Dat was wel wat, zeg; 4 doelpunten tegen en 0 mee,

de grootste nederlaag in de geschiedenis van Ajax als ik het goed had. O}

Maar Willem II is ook nog niet verslagen, zelfs PSV wist afgelopen week slechts met [1-0] van hen te winnen. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, pest ons niet zo! :P Dat was wel wat, zeg; 4 doelpunten tegen en 0 mee,

de grootste nederlaag in de geschiedenis van Ajax als ik het goed had. O}

Ik denk wel 1 van de grootste in het betaalde voetbal in een thuiswedstrijd.

De grootste was deze:

In het seizoen 1912/1913 om precies te zijn op 16 maart 1913 (Dus rond het 13jarig bestaan van de club >:) ) verloor Ajax thuis van DFC met 1-9.

En volgens mij was de grootste aller tijden van Ajax in "de gouden jaren dertig" van de club. Ajax verloor toen bij Rapid Wien met 16-2

Bron: 100 jaar Ajax 1900-2000.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Enn finale PSV-Ajax zou wel leuk zijn, kan Ajax wraak nemen.

Niet dus! Het wordt PSV - Willem II. Alle speculaties over een finale Feyenoord - Ajax en het gebeuren daaromheen kunnen de prullenbak in.

Het is toch wel duidelijk te zien dat Ajax er nog niet is onder Blind. Zondag speelden ze redelijk, tegen Willem II was het weer niet veel zo te lezen overal (heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien). Wisselvalligheid ten top dus.

En: als PSV zondag kampioen wordt, gaat Willem II als bekerfinalist zowaar ook nog eens Europa in. Wie had dat kunnen denken toen de ploeg in februari zo slecht presteerde en Tilburgse supporters in Roosendaal een spandoek ophingen met de tekst: "Willen jullie dan echt zo graag door Hans Kraay jr. worden geïnterviewd?" destijds was dat negatief bedoeld, maar na de winst op Ajax denk ik dat ze Kraay graag te woord hebben gestaan :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

het is heel vreemd, heel vreemd. Het blijkt dus toch dat willem ii een stuk sterker is geworden, want je verliest niet zomaar van ajax, hoewel dit het zelfde geval is met den bosch.

Ik had zo het idee dat ajax dacht, ah, we winnen hem toch wel, dus we hoeven niet zo heel goed te spelen, nou, niet dus. een nederlaag voor ajax tegen Willem Ii. had ik dus niet verwacht. :P :P :P sneu voor mij als ajaxfan

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pff.. als je voor open goal op de keeper, dan op een speler, en vervolgens op de lat schiet, VERDIEN je het niet eens om de finale te spelen. Wat een drama. Ik baal er echt van. Achjaa, het ergste vond ik nog de blessure van Maxwell :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer voor het Nederlandse voetbal.

Ben gister laat nog langs het stadion gereden (00.30 uur), de sfeer was nog geweldig... Dit team heeft het natuurlijk niet verdiend. 4-5 bij Veendam, 0-1 bij Go Ahead (door een eigen doelpunt), winnen van Den Bosch in eigen huis... Ze hoefden eigenlijk maar één wedstrijd goed te spelen. Okay, knap hoor, van Ajax winnen (vraag niet op de manier waarop) maar ja... Europees hebben ze niet verdiend, ik denk dan ook dat het volgend jaar een flop wordt... Jammer dus voor het Nederlandse voetbal!

Inderdaad Uncle... Unlucky ajax :P

EINDELIJK :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Feyenoord gaat voor Timmy Simons

Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit

[ Algemeen Dagblad | Maarten Wijfels ]

Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken. De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.

Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.

Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.

De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.

Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.

Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.

Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.

In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.

De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voetbal: PSV wil bekerfinale in eigen huis halen

22 april 2005, 15:07:45

EINDHOVEN (ANP) - PSV wil met Willem II in contact treden om te kijken of de finale van de Amstel Cup kan worden verplaatst van De Kuip naar het Philipsstadion in Eindhoven. Als de Tilburgers daar iets voor voelen, zal het voorstel daartoe worden gedaan bij de KNVB.

Trainer Guus Hiddink zei vrijdag dat de accommodatie van PSV waarschijnlijk gemakkelijker volloopt voor de Brabantse tweestrijd dan het Feyenoord-stadion, waarmee de KNVB een contract heeft. Hij vroeg zich bovendien af hoe heilig die verbintenis is en hoe de Rotterdamse autoriteiten zouden hebben gereageerd bij een eindstrijd tussen PSV en Ajax of Feyenoord en Ajax.

De competitiewedstrijd tegen Vitesse bezorgt Hiddink enige hoofdbrekens. Bij winst is PSV zaterdag al landskampioen, maar de halve finale van de Champions League tegen AC Milan staat er aan te komen. Risico's wil hij ook voor eigen publiek zeker niet nemen.

Het meedoen van Lee, Farfan en Beasley tegen Vitesse is met het oog op de trip naar Milaan twijfelachtig. Alex, Bouma en Vennegoor of Hesselink zijn zeker niet van de partij door blessures. Cocu is geschorst. Om de selectie op peil te houden heeft Hiddink linksback Sepp de Roover en de pas 16-jarige middenvelder Ismail Assatti opgeroepen.

home.nl

------------------------

Amstel-Cup finale in het PSV-stadion zou wel mooi zijn, alhoewel ik niet denk dat het gebeurt. De clubs zullen het wel eens worden waarschijnlijk, maar omdat de KNVB een contract met de Kuip heeft zal het wel niet lukken.

Leuk dat Hiddink andere spelers een kans gaat geven, alhoewel Vitesse een moeilijke tegenstander is. Het landskampioenschap kan PSV toch niet meer ontgaan. Anders halen ze het maar een weekje later binnen :).

EDIT: Maxwell is acht maanden uitgeschakeld (NOS Teletekst), sneu voor Ajax.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ze gaan waarschijnlijk samenwerken met Ajax.

Misschien moet er dan een club extra naar de eredivisie komen want anders wordt het het aantal wedstrijden spelen zoals in Engeland & Spanje.

Alleen die naam.....

FC Omniworld vind ik niet de mooiste naam.

Maar daar gaat het natuurlijk niet om. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En er komt weer een uitbreiding van de Eerste Divisie. FC Omniworld ontving vandaag de licentie van de KNVB, nu nog enkele keuringen, waaronder het stadion en dan kan het profvoetbal in Flevoland van start.

Snap niet waarom de KNVB geen doorstroming doet van hoofdklassen naar de Eerste Divisie... Denk dat het alleen maar beter is voor het Nederlandse voetbal!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze willen al 10 jaar betaald voetbal spelen. In 2002 was het eigenlijk rond maar toen heeft de plaatselijke partij Leefbaar Almere het verpest door geen gemeentesteun meer te geven. Maar nu komt het er toch gelukkig :) Al spelen ze niet goed.

Maar als je geen clubs toelaat tot het betaalde voetbal dan komen er nooit nieuwe clubs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was alweer even geleden, maar zojuist heeft Klaas-Jan Huntelaar, in de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal een loebzuivere hattrick gemaakt (eerste helft, geen tegengoal tussendoor)...

Ruststand is 4-0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alleen die naam.....

FC Omniworld vind ik niet de mooiste naam.

Kun je nagaan dat die club al vier verschillende namen heeft gehad. Toen ze nog in Amsterdam speelden (jaja Omniworld is van oorsprong een Amsterdamse club) heette de vereniging FC Sloterplas. Later gingen ze spelen onder de naam De Zwarte Schapen en ze hebben ook nog een paar seizoenen Sporting Flevoland geheten. Omniworld verwijst geloof ik naar dat multifunctionele gedoe wat ze wilden gaan opstarten destijds.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omniworld verwijst geloof ik naar dat multifunctionele gedoe wat ze wilden gaan opstarten destijds.

Ja, je hebt bijv. ook een Omniworld volleybalteam.

Ik vind dat ze het toch in de kuip moeten houden, want psv wint zo in eigen huis.

En in de Kuip niet dan :P?

Link naar bericht
Delen op andere sites

PSV nu officieel landskampioen 2004 - 2005. De achttiende titel al.

Een felicitatie is wat mij betreft wel op z'n plaats. Niemand gaf vooraf PSV enige kans, maar ze kunnen nu iedereen uitlachen.

En AZ lijkt het helemaal opgegeven te hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
PSV nu officieel landskampioen 2004 - 2005. De achttiende titel al.

Een felicitatie is wat mij betreft wel op z'n plaats. Niemand gaf vooraf PSV enige kans, maar ze kunnen nu iedereen uitlachen.

En AZ lijkt het helemaal opgegeven te hebben.

Weet nog dat PSV en Feyenoord beide 13 landstitels hadden... :) Dat is echt nog niet lang geleden... 1998 denk ik of zo...

PSV heeft het verdiend :)

Geweldig seizoen gehad, en mogen we hopen voor ze dat het een lekker toetje wordt (de treble?)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aardig verhaal:

Servisch voetbalduel eindigt in 62-0

BELGRADO (ANP) - Een voetbalwedstrijd in Servië is met een onwaarschijnlijke monsterscore van 62-0 geëindigd. Bij rust stond het in de derby van het Servische stadje Bistrica al 22-0 voor de thuisclub. De doelman deed lekker mee en schopte er vijf in.

De voorzitter van de bezoekende club was vrijdag bijzonder ontevreden over de prestatie van de arbiter. Hij gaf na een kwartiertje voetballen zijn spelers de opdracht niets meer te doen dan roerloos op het veld te blijven staan. De scheidsrechter liet rustig doorspelen. Dat liet de thuisclub zich natuurlijk geen twee keer zeggen en scoorde er lustig op los.

De regionale bond stelt een onderzoek in en schorste zaterdag ondertussen álle 22 spelers.

=============================================

Bron: http://www.home.nl/nieuws/sport/artikel/00169922

Geinig, een keeper die vijf keer scoort _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, PSV dikverdiend kampioen, kan niets anders zeggen.

Maar 1x tot nu toe verliezen (Tegen Roda JC met 2 schitterende goals.)

Dan ben je gewoon kampioen.

Ajx kan idd vanmiddag goede zaken doen om de 2e plaats.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Feyenoord wint toch eindelijk in Groningen. 0-2.

[bron]

De Telegraaf meldt in haar zondageditie dat minister Rita Verdonk geen voorstander is om Feyenoord-speler Salomon Kalou versneld Nederlander te laten worden. Verdonk wil volgens de krant niet afwijken van de regels, die aangeven dat het vijf jaar duurt voordat je in aanmerking kan komen voor een Nederlands paspoort.

Marco van Basten is het allesbehalve eens met de minister. De bondscoach wijst naar Máxima waarvoor de regels wel konden afwijken. De Utrechter laat in de krant tevens weten dat Kalou bij het aankomende WK een stempel kan drukken op de resultaten van het Nederlandse Elftal.

"Kalou is als voetballer namelijk een kroonjuweel, die het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland aanzienlijk sterker kan maken. Dat is goed voor de sport en goed voor het hele land, dat in heel veel opzichten meeprofiteert van een succesvol Nederlands elftalâ€Â, zo vertelt de succesvolle trainer.

Wat een !()@(* }:| Wel raar van Verdonk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Altijd leuk als een Feyenoorder zich opwindt. :P

Maar inderdaad, zo'n slap resultaat tegen de nummer (bijna) laatst is om je voor te schamen. :N

Ik zeg niets...

Denk dat als je zoekt op oude berichten met 'lucky ajax' je erg vaak Twice als afzender tegenkomt :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan had 020 nog wel meer punten verloren.

Er werd gezegd dat Ajax zes keer vlak voor tijd heeft weten te winnen, dus heeft Ajax op de valreep het verlies van twaalf punten weten te voorkomen.

Maargoed, winnen vlak voor tijd is ook een specialiteit blijkt wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er werd gezegd dat Ajax zes keer vlak voor tijd heeft weten te winnen, dus heeft Ajax op de valreep het verlies van twaalf punten weten te voorkomen.

Maargoed, winnen vlak voor tijd is ook een specialiteit blijkt wel ;)

Klopt... maar 6x is wel overdreven :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of Ajax heeft net dat extraatje kracht in de laatste paar minuten dan Feyenoord (zoals tegen Ajax.) :P

Ik vond wel dat Ajax alsnog aardig heeft gespeeld, die lijnrechter was echt de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.

2 goals van Ajax onterecht afgekeurd (vind ik.)

En voor de rest had Ajax die andere kansen gewoon moeten afmaken, ik heb zelf Ajax dit seizoen ook betere wedstrijden zien spelen.

Maar echt slecht.....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Brugge: 'Drie miljoen voor Simons? We zijn niet zot'

[bron]

Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op Timmy Simons, maar Club Brugge wil boter bij de vis. Het transferbedrag van drie miljoen euro wordt weggelachen door algemeen directeur Antoine Vanhove. "Wij zijn niet zot, hé. En dan nog. Laten we Simons vertrekken, dan breken de supporters het kot af", zegt Vanhove in Het Laatste Nieuws.

Het lijkt er dus op dat Brugge erg moeilijk gaat doen. Het is nog maar de vraag of Feyenoord meer dan drie miljoen euro kan ophoesten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Brugge: 'Drie miljoen voor Simons? We zijn niet zot'

[bron]

Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op Timmy Simons, maar Club Brugge wil boter bij de vis. Het transferbedrag van drie miljoen euro wordt weggelachen door algemeen directeur Antoine Vanhove. "Wij zijn niet zot, hé. En dan nog. Laten we Simons vertrekken, dan breken de supporters het kot af", zegt Vanhove in Het Laatste Nieuws.

Het lijkt er dus op dat Brugge erg moeilijk gaat doen. Het is nog maar de vraag of Feyenoord meer dan drie miljoen euro kan ophoesten.

Het is ook een goeie speler, aanvoerder van het Belgisch elftal (geweest) en een belangrijke speler voor Brugge. Logisch dat ze hem niet zomaar weg doen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

'Feyenoord polste Edgar Davids tevergeefs'

25/4/2005 20:49

De zoektocht naar een routinier met leidinggevende kwaliteiten verloopt voor Feyenoord moeizaam. Onder andere Edgar Davids wees een overgang naar Rotterdam van de hand.

Ruud Gullit wil voor komend seizoen een leider aan zijn selectie toevoegen. De Feyenoord-trainer polste Edgar Davids, Giovanni van Bronckhorst en George Boateng. Zonder succes, het drietal zag de Rotterdamse club niet zitten.

En na de afzeggingen van de drie Nederlanders richt Feyenoord zich op Timmy Simons. De Belgische middenvelder lijkt ook te hoog gegrepen voor de Rotterdamse club. Niet alleen is de afkoopsom die Club Brugge verlangt (te) hoog, maar ook de salariseisen van de Belgische international zijn aan de hoge kant.

Naast Simons heeft Feyenoord Christian Poulsen (25) op de korrel. De Deense middenvelder staat nog tot medio 2006 onder contract bij Schalke 04.

bron: VI

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...