Ga naar inhoud

De verloren afleveringen van het geheim van de sleutel #2


Aanbevolen berichten

En hier weer verder over de verloren afleveringen van het geheim van de sleutel.

topic 1

Het laatst bericht kwam van benafan:

Als het goed is komt de verloren aflevering a.s. zaterdag op tv, vandaag is de plaaggeest namelijk afgelopen.

dan zal ik volgende week eens gaan kijken, want ben wel benieuwd

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb net gekeken op nickelodeon naar bassie en adriaan, maar de verloren aflevering kwam niet,waarom trouwens maar een half uurtje b&A.Bad candy kwam ofzo met een eigen programma ik vind het best maar dat moet niet op de bassie en adriaan uitzendtijd.was b&a trouwens nog later gekomen?(na die bad candy)want ik heb niet meer verder gekeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, het was maar een aflevering (maar dat zei MarsM al vantevoren).

Maar ze lieten bij "De volgende keer bij Bassie & Adriaan" geen beelden van de verloren aflevering zien...

Dit kan betekenen dat ze dit filmpje gewoon niet opnieuw hebben gemaakt, of dat-ie niet komt }:|.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja ze hebben hem niet voor niets teruggevonden,dat zou helemaal mooi zijn als het niet eens op tv kwam.(ik heb hem wel op dvd)maarja toch moet hij wel op televisie komen he'

Ja, vind ik ook en het duurt heel lang voor de Sleutel weer wordt uitgezonden, dus mocht het niet komen dan vind ik dat wel raar :?.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit al eerder is gezegd maar ik heb gezien op de banden van CNR uit 1992 en Arcade uit 1996 in de leader een stukje van 1 van de verloren afleveringen (het nieuwe nummer) te zien is. Ik vraag me zelf af hoe dit komt want de ingekorte versies op deze banden zijn juist uitgebracht in de tijd dat beide afleveringen zoek waren.

--edit: Dit is m'n 250e post hier!!

:D:D Wat ben ik toch geniaal, zeg maar gerust zéér geniaal!--

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn theorie voor dat is:

-In de originele versie van de sleutel zat dat frame ook in de leader.

-de banden waren nooit zoek geweest en het is een grote publiciteitsstunt.

Van die laatste heb ik geruchten gehoord op msn....

Maar die eerste lijkt mij aannemelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn theorie voor dat is:

-In de originele versie van de sleutel zat dat frame ook in de leader.

-de banden waren nooit zoek geweest en het is een grote publiciteitsstunt.

Van die laatste heb ik geruchten gehoord op msn....

Maar die eerste lijkt mij aannemelijk.

Publiciteitsstunt? Nah, daar doen B&A niet aan. Niet op die manier trouwens. Dat gedoe van Bassie en Jensen... daar valt over te twisten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat de verklaring is dat Martijn nog geen tijd heeft gehad om deze beelden van "De volgende keer bij..." te maken en dat dat nog moet komen.

Morgen weten we zeker of de aflevering wel of niet wordt uitgezonden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of dit al eerder is gezegd maar ik heb gezien op de banden van CNR uit 1992 en Arcade uit 1996 in de leader een stukje van 1 van de verloren afleveringen (het nieuwe nummer) te zien is. Ik vraag me zelf af hoe dit komt want de ingekorte versies op deze banden zijn juist uitgebracht in de tijd dat beide afleveringen zoek waren.

--edit: Dit is m'n 250e post hier!!

:D:D Wat ben ik toch geniaal, zeg maar gerust zéér geniaal!--

ja en dat stuk met dat ze vogelzaad gaan kopen bij de kerk

en een stuk uit de andere verloren aflevering :D

maar dat staat alleen op de allereerste versie

waar heidbuurt voor een ander topic een foto had gemaakt

maar die andere die sjammie bedoelt uit 1992 die heb ik niet *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zie je in het voorliedje bij 'Adriaan is acrobaat' (volgens mij) Adriaan lopen met die stapel glazen in zijn handen.

Ik heb dus beide versies (CNR 1992 en Arcade 1996) en die eigenlijk op het CNR en Arcade logo aan het begin precies gelijk met elkaar. In het begin van beide leaders zie je dan ook Adriaan met die stapel glazen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarschijnlijk dus omdat er nog geen tijd is geweest om de serie te bewerken tot een nieuw geheel inclusief die verloren aflevering.

Of het kan natuurlijk ook dat ze nog even wachten, zodat de DVD nog even beter verkoopt. Als ze de verloren aflevering niet uitzenden zijn er misschien meer mensen die zo benieuwd raken dat ze uiteindelijk toch de DVD kopen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij is dus niet gekomen....

Nee, helaas.

Ik had gehoopt op een nieuwe versie van de sleutel.

Op de Adriaan-hompage stond een half jaar geleden:

De verloren aflevering word eind 2004 uitgezonden op Nickelodeon.

Een paar maanden later geen verloren aflevering op Nick. :?:N:{}:|:(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nick zuigt. Ik wed dat die aflevering allang klaar is voor uitzending, maar dat ze hem gewoon nog niet in het systeem hebben gezet en dus gaat het gewoon op oude voet verder.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nick zuigt. Ik wed dat die aflevering allang klaar is voor uitzending, maar dat ze hem gewoon nog niet in het systeem hebben gezet en dus gaat het gewoon op oude voet verder.

Dat zou goed kunnen.

Want twee weken geleden was er op zaterdag geen B&A,en toen begonnen

ze op zondag met de plaaggeest terwijl de reis vol verrassingen nog niet was

afgelopen.

Nickelodeon is met dat soort dingen inderdaad erg slordig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Want twee weken geleden was er op zaterdag geen B&A,en toen begonnen ze op zondag met de plaaggeest terwijl de reis vol verrassingen nog niet was afgelopen.

Dat vond ik ook al zo raar, die series worden toch gewoon op volgorde uitgezonden? Dan is het toch een kleine moeite om die twee vervallen afleveringen van de zaterdag door te schuiven naar zondag!

En de verloren aflevering, tsja de ware reden zullen we denk ik nooit weten, maar misschien was 'ie inderdaad nog niet klaar voor uitzending.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zoals de meeste fans zullen weten, bestaat de serie "Het Geheim van de Sleutel" uit 10 afleveringen. Maar wat

een heleboel fans niet weten, is dat de serie oorspronkelijk uit 13 afleveringen bestond. Jammer genoeg zijn er vroeger twee afleveringen

(aflevering 2 en 7) zoek geraakt. Aad van Toor heeft toen de serie moeten hermonteren om er een doorlopend verhaal van te maken en daardoor

zijn er maar 10 afleveringen overgebleven.

DIt snap ik niet. 13 -10 =3 toch? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee dat bedoelt hij niet. Hij vroeg om de titel van de nu nog verloren aflevering van de sleutel. Ik meende die titel eens hier op het forum gelezen te hebben. Iets in de trant van het spaanse restaurant dacht ik O}

De aflevering die zoek is, is aflevering 7. Hij vroeg om aflevering 6. Vandaar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die aflevering heette 'het uitstapje'.

dat betekend dus dat aflevering 6 de aflevering is die ze eruit moesten halen om he tverhaal kloppende te maken, als ik het goed begrijp.

edit: maar dat kan niet, want aflevering 6 hete al, een leuk spaans dorp. en welke aflevering is dat dan geworden? ineens 8? dat lijkt me niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zoals de meeste fans zullen weten, bestaat de serie "Het Geheim van de Sleutel" uit 10 afleveringen. Maar wat

een heleboel fans niet weten, is dat de serie oorspronkelijk uit 13 afleveringen bestond. Jammer genoeg zijn er vroeger twee afleveringen

(aflevering 2 en 7) zoek geraakt. Aad van Toor heeft toen de serie moeten hermonteren om er een doorlopend verhaal van te maken en daardoor

zijn er maar 10 afleveringen overgebleven.

DIt snap ik niet. 13 -10 =3 toch? :?

Het staat er toch?

'Aad van Toor heeft toen de serie moeten hermonteren om er een doorlopend verhaal van te maken en daardoor zijn er maar 10 afleveringen overgebleven.'

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat staat allemaal keurig en duidelijk op de adriaan homepage beschreven waar die aflevering precies tussenzit die nog zoek is. (om niet teveel in herhaling te vallen) En @ Leonard, er zijn 2 afleveringen zoek geraakt maar er moest in totaal nog een hele aflevering weggeknipt worden om het verhaal kloppend te maken. (dit is overigens ook al heel vaak gezegd :{ )

okee ik was te laat zie ik, maar geeft wel aan dat het al zo vaak is gezegd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat staat allemaal keurig en duidelijk op de adriaan homepage beschreven waar die aflevering precies tussenzit die nog zoek is. (om niet teveel in herhaling te vallen) En @ Leonard, er zijn 2 afleveringen zoek geraakt maar er moest in totaal nog een hele aflevering weggeknipt worden om het verhaal kloppend te maken. (dit is overigens ook al heel vaak gezegd :{ )

okee ik was te laat zie ik, maar geeft wel aan dat het al zo vaak is gezegd ;)

Idd, kijk eerst zelf eens op de infosite of de Adriaan-Homepage ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat staat allemaal keurig en duidelijk op de adriaan homepage beschreven waar die aflevering precies tussenzit die nog zoek is. (om niet teveel in herhaling te vallen) En @ Leonard, er zijn 2 afleveringen zoek geraakt maar er moest in totaal nog een hele aflevering weggeknipt worden om het verhaal kloppend te maken. (dit is overigens ook al heel vaak gezegd :{ )

okee ik was te laat zie ik, maar geeft wel aan dat het al zo vaak is gezegd ;)

*aadbaron* volgens mij ben jij een klein beetje doof!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
[..]

Wat een lef heeft die gozer, plaatjes jatten van anderen :r

Zal ik mailen of zal ik niet mailen...

Ik ben erg goed bevriend met Sander.

Ik heb de foto's zelf van hem! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben erg goed bevriend met Sander.

Ik heb de foto's zelf van hem! ;)

Sander.....een "goede vriend" van mij (JennoH) heeft op MSN aan mij gevraagd wie Sander op het forum is, en aangezien jij volgens mij uit Belgie komt (vanwege neen)....ik trek geen conclusies hoor, B8, maar ken jij deze JennoH?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben erg goed bevriend met Sander.

Ik heb de foto's zelf van hem! ;)

Vertel Sander dan maar dat ie eerst toestemming mag vragen aan de eigenaren van de plaatjes of hij ze op zijn site kan zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sander.....een "goede vriend" van mij (JennoH) heeft op MSN aan mij gevraagd wie Sander op het forum is, en aangezien jij volgens mij uit Belgie komt (vanwege neen)....ik trek geen conclusies hoor, B8, maar ken jij deze JennoH?

JennoH niet maar wel een Jenno door hem kwam ik op het forum.

Trouwens Jenno vind jullie maar wat 'stomme mensen'.

Ik hoop dat jullie dat niet zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...