Ga naar inhoud

Nieuwe Jongen met grootse plannen hier


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben Wouter Jaegers 28 jaar en al jarenlang een B&A fan en wou me bij deze aansluiten bij dit leuke forum.

Ik ben gitaarbouwer van beroep en ik teken manga strips daar zitten nog geen B&A strips bij maar wat niet is kan nog komen.

Ik ben ook van plan om met een vriend aan Te Land, Ter zee en in de lucht mee te gaan doen verkleed als B&A. Ondergetekende zal Bassie zijn omdat hij de kleinste van de twee is. *bas*

Ik heb mijn plan gemaild aan Bassie zelf en dit is zijn reactie.

De e-mail van Bas

Toch wel tof dat de echte Bassie zo achter mijn ideetje staat. Wellicht zou het een leuk forum uitstapje kunnen worden als er meer mensen meededen bijvoorbeeld als de boeven uit de eerste paar series.

In de faq staat dat je niet zomaar e-mails mag posten. Lees de regels even door, scheelt een hoop gedoe ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ter land, Ter zee en in de lucht is sowieso altijd wel lachen!

Bij welk onderdeel ga je meedoen dan?

*ziet 't voor zich* Een complete caravan 't water in of zo... _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*ziet 't voor zich* Een complete caravan 't water in of zo... _O-

[spoil]vergeet je niet om een orginele bassie op het dak te binden :P[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[spoil]vergeet je niet om een orginele bassie op het dak te binden :P[/spoil]

[spoil]Ja, dan heb je in elk geval geen extra ballast meer nodig, zinkt zo wel. ;) alleen zielig voor die duikers die een hernia krijgen. :P [/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb wel eens eerder een BenA caravan gezien bij ter land ter zee en in de lucht. :Y

Lijkt me gaaf, laat je ons weten wanneer het wordt uitgezonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Klopt het is heel erg leuk. Misschien had het een leuk idee geweest voor het Forum. Dat we als Forum leden om aandacht te krijgen voor het forum zoiets hadden gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja helaas heb ik slecht nieuws, die maat van me die Adriaan wou spelen heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis en der halve kunnen we niet meer mee doen.

Het is echt zonde want we wilde het zo timen dat we het onder aandacht zouden brengen dat Bassie 70 word dit jaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja helaas heb ik slecht nieuws, die maat van me die Adriaan wou spelen heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis en der halve kunnen we niet meer mee doen.

Het is echt zonde want we wilde het zo timen dat we het onder aandacht zouden brengen dat Bassie 70 word dit jaar.

Ai, dat komt wel heel erg ongelegen uit. Jammer, want ik stond helemaal achter je ideeën. Ik vond het wel een mooi streven wat je van plan was. Ik hoop dat jullie het gewoon doorzetten als alles goed komt. Wens je vriend maar sterkte van me, ook al kent hij me niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ai, dat komt wel heel erg ongelegen uit. Jammer, want ik stond helemaal achter je ideeën. Ik vond het wel een mooi streven wat je van plan was. Ik hoop dat jullie het gewoon doorzetten als alles goed komt. Wens je vriend maar sterkte van me, ook al kent hij me niet.

Een gebroken shouder is geen pretje, erg jammer want we wilden meedoen aan "gein op het plein" en we waren al aan de bouw begonnen van een opendak versie van de honda prelude met een grote Robin achter in.

Het is de bedoeling van "Gein op het plein" dat je je wagen via een ring op een staaf schuift en zo naar de bel flitst, en we zouden de ring in de kop van Robin verwerken. Het zal dan maar volgend jaar moeten gebeuren maar dan hebben we wel de tijd om het voertuig goed en stevig te bouwen en af te werken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...