Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan Achtergrondmuziek deel 2


Aanbevolen berichten

Bassie & Adriaan Achtergrondmuziek

Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes!

Hier kun je alles kwijt over de achtergrondmuziek die gebruikt is in de series van B&A. Zowel de oude als de nabewerkte muziek mag aan bod komen.

De liedjes (die B&A zingen) moet je echter in het liedjestopic behandelen en de achtergrondmuziekcd in het topic van deze cd; dus hier alleen maar praten over de achtergrondmuziek!

Deel twee. Deel een vind je hier

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het kost inderdaad dagen om zoiets te monteren, dus afl 1 hadden ze af vlak voor het werd uitgezonden, konden ze verder met

afl 2 die ook net op tijd af was etc.

Je merkt anders niets van haast in de oude series. EN de muziekkeuze is ook wel goed gevallen,

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Bedankt! ben net nieuw zullen we maar zeggen op dit forum!

thnx anyway!

heb jij de cd trouwens? O}

Antwoord : Neen, maar binnenkort wel, en dit topic is hier niet voor geschikt

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Nu was ik laatst een beetje op Google aan het zoeken naar mogelijke onontdekte info over B&A-medewerkers, en ik kwam een overlijdensbericht tegen van ene Marinus (Rinus) van Galen, geboren in 1922 en overleden in februari van dit jaar.

Aangezien ook vermeld stond dat er een rouwadvertentie in de Maassluise Courant heeft gestaan kwam deze man waarschijnlijk uit Maassluis. Dat deed bij mij natuurlijk de vraag rijzen of dit misschien de B&A-Rinus van Galen zou kunnen zijn.

Natuurlijk is het zo dat er wel meer dan één Rinus van Galen zal bestaan, maar met Maassluis zit je natuurlijk wel erg in de bekende B&A-richting. Ik heb ook geen flauw idee hoe we er ooit achter kunnen komen of het hier dé Rinus van Galen betreft, maar ik wilde het toch even melden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...