Ga naar inhoud

Koninginnedag


Aanbevolen berichten

[spoil]

##

#

###################

###################

###################

###################

###################

###################

###################

###################

###################

#

#

#

#

#

30 April - Koninginnedag

Vertel in dit topic op wat voor manier jij dit jaar koninginnedag gaat vieren en vermeldt achteraf hoe het was!

Ik ga zelf de hele dag werken en s avonds misschien nog uit, ligt eraan wie er ook gaan.

Het koningshuis boeit me echt niets, maar koninginnedag is wel gaaf :)

[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga een aantal rommelmarkten en vrijmarkten af hier in papendrecht en Dordrecht, op zoek naar o.a. Bassie en Adriaan spullen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twice gaat koninginnenacht uit, hier in Tilburg is het dan altijd een dolle boel :)

Koninginnedag zelf ga ik even naar een festival hier in Goirle, om vervolgens om 15.00 uur weer te gaan werken tot 23.00 uur (150% :9~ ), en daarna even kijken of ik nog uit ga, denk het niet.

Koninklijk huis interesseert me vrij weinig, maar eigenlijk interesseert me dat in geen enkel geval iets!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga zwaaien naar Beatrix hier in Dûh Hâg! :P

Nee, ik moet twee keer optreden (cliché! :P) en krijg de tweeling te slapen, dus wij vermaken ons wel hiero! 8-)

wtf!? DE tweeling?!?! :9~:P

/me jaloers zijn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op koninginnedag zelf ga ik met scouting op het Belgisch Plein in Den Haag bloemen en planten verkopen. Misschien dat ik ook nog wel naar de KoninginneNach wil maar dat hangt ervan af of er meer bekenden gaan, misschien wel van het forum? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niets bijzonders, omdat:

- Ik in Limburg woon en het daar niet groots gevierd wordt (wij hebben carnaval :+ )

- Het vanavond al stappen wordt

- Het morgen ook al laat wordt (verjaardag met veel bier)

- Ik dan dus zaterdag overdag brak ben en ga uitslapen en waarschijnlijk 's middags nog moet studeren

Dus heel misschien iets leuks doen op zaterdagavond, maar uiteindelijk zal het waarschijnlijk alleen "gewoon" stoppen worden. O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niets bijzonders, omdat:

- Ik in Limburg woon en het daar niet groots gevierd wordt (wij hebben carnaval :+ )

- Het vanavond al stappen wordt

- Het morgen ook al laat wordt (verjaardag met veel bier)

- Ik dan dus zaterdag overdag brak ben en ga uitslapen en waarschijnlijk 's middags nog moet studeren

Dus heel misschien iets leuks doen op zaterdagavond, maar uiteindelijk zal het waarschijnlijk alleen "gewoon" stoppen worden. O-)

dan ga je toch iets doen op koninginnedag... het is immers na vrijdag 23.59 uur koninginnedag :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Antimonarchistisch als ik ben ga ik me weer lekker ergeren aan al dat overdreven gedoe.

Maar ook gewoon met een vriend de stad in. Zo ben ik dan weer wel.

inconsequent noem ik dat, maar ik vind het ook onzin koninginnedag en de monarchie kan me ook gestolen worden, maargoed, da's een heel andere discussie ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]inconsequent noem ik dat,

Ik steun de monarchie niet door op die dag de stad in te gaan, toch? Net zoals ik ondanks het feit dat ik agnostisch ben Kerst en andere christelijke feestdagen vier, kan ik als antimonarchist ook wel van gezelligheid in Amsterdam genieten op koninginnedag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niks bijzonders. De stad ga ik zéker vermijden want ik ben niet de persoon om tussen een paar miljoen dronken idioten met oranje opblaaskroontjes op hun harses t ene na t andere (Heineken)pilsje naar binnen te gieten. Hier in het dorp is het altijd veel gezelliger, maar ik heb er nu al bijna genoeg van (de festiviteiten duren hier ongeveer een week, inclusief ringsteken, tonknuppelen, kermis en weet ik veel wat voor oerhollandse spellen). Dus waarschijnlijk ook weer niks bijzonders. Ook omdat ik zondag de 1e wél op pad ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

inconsequent noem ik dat, maar ik vind het ook onzin koninginnedag en de monarchie kan me ook gestolen worden, maargoed, da's een heel andere discussie ;)

ach, ik zie het als een leuke vrije dag (al moet k werken :P ) waarop iedereen gaat feesten, mooi toch :)

Waarschijnlijk blijft koninginnedag nog wel gehandhaafd als de monarchie wordt afgeschaft (al zullen wij dat waarschijnlijk niet meer meemaken :O )

Link naar bericht
Delen op andere sites

De rommelmarkt was weer een succes *O*

Ik vond 4 videobanden (waaronder 2 dubbelboxen), een hoorspel (dat ik wel al had, maar zonder hoes), CD-rom van spelen met B&A, een cassettebandje, een puzzel, een minipuzzel, 2 miniboekjes en een verfdoos.

Lang leve Koninginnedag *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit heb ik gescoord:

-een SNES met 3 spellen

- 4 videos van Alfred J K. (van kidstuff)

- cd 16 zotte liedjes en leukste liedjes 2 (30 cent per stuk :D)

- CNR video Diamant.

- oude grijze gameboy (mijn huidige rammelt een beetje)

- 2 thunderdome cd's

Geslaagde dag :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het voordeel van de monarchie is natuurlijk wel die rommelmarkt op koninginnedag *O*

Voor vijftig cent per stuk kocht ik De Verzonken Stad 2 (tot nu toe had ik alleen deel 1) en Het Geheim van de Sleutel.

In totaal heb ik op de rommelmarkt 41 video's gekocht. Fijne aanvulling op mijn collectie :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dan ga je toch iets doen op koninginnedag... het is immers na vrijdag 23.59 uur koninginnedag :+

Inderdaad. :+ Maja, verder nix speciaals of zo.

Zo, meteen omkleden, de stad in, terras op, vuurwerk kijken en dan stappen. :):W

Link naar bericht
Delen op andere sites

En dit is het resultaat van mijn rommelmarktentour vandaag:

Video:

Bassie & Adriaan en de Plaaggeest Dubbelbox Arcade 1996 (€0,50)

Bassie & Adriaan en de diamant Dubbelbox Arcade 1998 (€1,00)

Bassie & Adriaan en de huilende prof 2 Penta Kartonnen hoes (€0,20 _O_ )

Bassie & Adriaan en de huilende prof 3 Penta Kartonnen hoes (€0,20 _O_ )

Bassie & Adriaan en de huilende prof 4 Penta Kartonnen hoes (€0,20 _O_ )

Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 CNR 1993 (€2,00)

Bassie & Adriaan op reis door EUropa deel 4 CNR 1993 (€0,50)

Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 Arcade 1998 (€1,00)

Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Arcade 1998 (€1,00)

Bassie & Adriaan op zoek in Amerika Arcade 1996 (€0,75)

Bassie & Adriaan liedjes uit grootmoeders tijd 1 CNR / Arcade 1996 (€2,00)

Bassie & Adriaan liedjes uit grootmoeders tijd 2 CNR / Arcade 1996 (€0,50)

Bassie & Adriaan liedjes uit grootmoeders tijd Dubbelbox Arcade 1996 (€0,50)

Op bezoek bij Bassie & Adriaan CNR Videotheekuitgave (€0,20 _O_ )

Dromen met Bassie & Adriaan Dubbelbox Arcade 1998 (€1,50)

De top 10 van Bassie & Adriaan Arcade 1998 (€1,00)

Overige:

MC Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen CNR 1993 (€0,30)

B&A Casette koffertje (€0,50)

B&A Mok (blauw met foto) (€0,50)

11 B&A ansichtkaarten (bij elkaar €0,50)

B&A Magazine nr. 3 (1998) (€0,50)

Puzzel B&A op houten brug (Play Time) (€0,50)

Puzzel B&A op blauwe brug (Play Time) (€1,00)

Puzzel B&A tussen kinderen op strand (Play Time) (€0,50)

Puzzel B&A met katjes (Play Time) (€0,50)

Puzzel B&A voor witte huis (Play Time) (€1,00)

Puzzel B&A bij caravan (Play Time) (€0,50)

CD-ROM Spelen met Bassie & Adriaan deel 1 Arcade (€0,50)

Een zeer geslaagde dag dus. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...