Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

Mag ik dat niet vragen? Ik krijg hier een afknapper van.

Tuurlijk wel... :s is de :? smiley. Ik ben nogal verbaasd dat ik es een keer naar papaul kijk op vrijdag (andere tijd dus ik vergeet het altijd) en dat precies op het moment dat ik zap, Bassie op TV is.

Bedoel er niks kwaads mee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geweldig programma. Bassie werd wel behoorlijk voor gek gezet.

En het erge was, hij had het niet eens door. Ik zat me steeds af te vragen of hij nou een typetje was, of zichzelf...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

|:( Als jij dat al behoorlijk vind, dan ben jij dus helemaal niks gewend :?

Hoezo? Ik vond het nogal gênant, omdat hij in feite uitgelachen werd door iedereen maar het zelf niet door had. Maar dat was ook wel hilarisch.

Wat noem jij dan 'behoorlijk voor gek zetten'?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoezo? Ik vond het nogal gênant, omdat hij in feite uitgelachen werd door iedereen maar het zelf niet door had. Maar dat was ook wel hilarisch.

Wat noem jij dan 'behoorlijk voor gek zetten'?

Paul de Leeuw kan erger.

Typisch trouwens dat ie zei dat ie rokende mensen vies vond enzo en hij impliceerde dat ook Adriaan nooit gerookt had...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Paul de Leeuw kan erger.

Typisch trouwens dat ie zei dat ie rokende mensen vies vond enzo en hij impliceerde dat ook Adriaan nooit gerookt had...

nee hij zei dat ze geen tijd hadden om te roken, want ze werkten toen 6 dagen in de week ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Paul de Leeuw kan erger.

Ik zei ook niet dat het niet erger kan...

Maar op de één of andere manier vind ik het toch nog iets gênanter als het mikpunt van spot het zelf niet in de gaten heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zei ook niet dat het niet erger kan...

Maar op de één of andere manier vind ik het toch nog iets gênanter als het mikpunt van spot het zelf niet in de gaten heeft.

Eensch ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

de uitzending kun je nakijken op http://www.papaul.nl

daar kun je tevens in archief de makecup cup award aflevering nakijken ;)

het goede van de site is dat je een love en een hate berichtje op de site kan zetten

dus als je hem te grof tegen bas vond

kun je een hate mail in zijn 'poesiealbum' zetten >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
de uitzending kun je nakijken op http://www.papaul.nl

daar kun je tevens in archief de makecup cup award aflevering nakijken ;)

het goede van de site is dat je een love en een hate berichtje op de site kan zetten

dus als je hem te grof tegen bas vond

kun je een hate mail in zijn 'poesiealbum' zetten >:)

Niet te erg tegen mijn grote idool he ;) Nu kun je de aflevering nog niet terugkijken, waarschijnlijk maandag wel. Trouwens, een of andere grapjas (of DJ zelf) heeft al een bericht geplaatst als Dj.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet te erg tegen mijn grote idool he ;) Nu kun je de aflevering nog niet terugkijken, waarschijnlijk maandag wel. Trouwens, een of andere grapjas (of DJ zelf) heeft al een bericht geplaatst als Dj.

ik wou je niet echt aanvallen hoor

was als grapje bedoelt :Y;)

trouwens bij bekijk laatste uitzending kun je hem wel bekijken

bas komt ergens aan het eind

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet te erg tegen mijn grote idool he ;) Nu kun je de aflevering nog niet terugkijken, waarschijnlijk maandag wel. Trouwens, een of andere grapjas (of DJ zelf) heeft al een bericht geplaatst als Dj.

Nou, deze Karim laat er geen gras over groeien. _O-

En Yannick, een tip: als ik jou was, zou ik ook nog een keer een mailtje naar de VARA

persoonlijk sturen, want in zo'n gastenboekje heb je kans dat hij niet opvalt. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik wou je niet echt aanvallen hoor

was als grapje bedoelt :Y;)

trouwens bij bekijk laatste uitzending kun je hem wel bekijken

bas komt ergens aan het eind

Oh, hij deed het gister nog niet, wel vreemd bericht trouwens van Karim K.

Link naar bericht
Delen op andere sites
God wat ziek. Natuurlijk is dat niet DJ, denk even na.

Ik mag hopen dat het niemand van dit forum is ook... :(

Ja, sorry hoor, ik bedoel het niet zo. En ik weet wel bijna zeker dat het iemand van OF het forum is OF iemand die bedriegers.nl gezien heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En Yannick, een tip: als ik jou was, zou ik ook nog een keer een mailtje naar de VARA

persoonlijk sturen, want in zo'n gastenboekje heb je kans dat hij niet opvalt. ;)

Bedankt voor de tip, ga ik gelijk doen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
jenno's nederlands is nog slechter, maar "jou ***" zou ik niet zo schrijven, het is bezittelijk dus: jouw

ik walg hier van weten jullie dat?! :X

Ik snap het wel, vooral omdat iemand onder jouw naam kan posten en dat maakt het eng.

Link naar bericht
Delen op andere sites
jenno's nederlands is nog slechter, maar "jou ***" zou ik niet zo schrijven, het is bezittelijk dus: jouw

ik walg hier van weten jullie dat?! :X

Mail de webmaster en vraag het IP om te checken of het iemand is van het forum?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik mag hopen dat het niemand van dit forum is ook... :(

Aan het bericht te zien lijkt het er wel op. De naam Karim wordt gebruikt (1 aprilgrap). Het lijkt erop alsof iemand dj belachelijk wil maken. Is er soms iemand die nog altijd niet over de forumgrap heen is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

ff over Bassie in Papaul ;)

zit ie weer heel stoer "ja in die zaal zijn 60% van de mensen volwassen" maar op zn site echt de hele tijd "nee het is voor mijn doelgroep van 2 tot 10". Wat wil hij nou dan? Dat 60% van zn publiek wegblijft? Jammer dat Kopspijkers no more is, anders had ik echt de geniaalste kandidaat voor de gouden zwatelaar!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ff over Bassie in Papaul ;)

zit ie weer heel stoer "ja in die zaal zijn 60% van de mensen volwassen" maar op zn site echt de hele tijd "nee het is voor mijn doelgroep van 2 tot 10". Wat wil hij nou dan? Dat 60% van zn publiek wegblijft? Jammer dat Kopspijkers no more is, anders had ik echt de geniaalste kandidaat voor de gouden zwatelaar!

Dat had ook allang eerder gekund, dus eigenlijk zijn WIJ gewoon te laat. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ff over Bassie in Papaul ;)

zit ie weer heel stoer "ja in die zaal zijn 60% van de mensen volwassen" maar op zn site echt de hele tijd "nee het is voor mijn doelgroep van 2 tot 10". Wat wil hij nou dan? Dat 60% van zn publiek wegblijft? Jammer dat Kopspijkers no more is, anders had ik echt de geniaalste kandidaat voor de gouden zwatelaar!

Hij heeft de volwassenen nodig, die hebben de portemonnee tenslotte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat had ook allang eerder gekund, dus eigenlijk zijn WIJ gewoon te laat. ;)

tja heb je ook weer n punt ;)

maar jij kan alle kopspijkertypetjes doen en ik kan kaartjes lezen, dus zullen wij kopspijkers2 gaan doen? :P

Alhoewel, dan meot IK de zwatelaar naar Bassie brengen :P

btw waarom vergelijkt bassie de koningin met wonderer? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hij zei dat de koningin een vrouw met ballen is (tenminste dat ging toch over de koningin?)

doe je msn ns aan : P

Ik denk al, waarom is niemand online :P

Ik ben geen VROUW met ballen, weet je nog? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar jij kan alle kopspijkertypetjes doen en ik kan kaartjes lezen, dus zullen wij kopspijkers2 gaan doen? :P

Ach, we kunnen een keer een klein videootje maken. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

over die geinponem: die kan binnenkort zijn lol op want zijn IP adres is inmiddels bekend en die kan leuke dingen verwachten binnenkort. Zeker omdat ik sinds dat eerdere geintje op het forum goed contact heb met de lokale internetrechercheur.

Wie het laatst lacht...

Link naar bericht
Delen op andere sites
over die geinponem: die kan binnenkort zijn lol op want zijn IP adres is inmiddels bekend en die kan leuke dingen verwachten binnenkort. Zeker omdat ik sinds dat eerdere geintje op het forum goed contact heb met de lokale internetrechercheur.

Wie het laatst lacht...

Als DJ je post verwijdert, is het niet de bedoeling dat je het opnieuw post.

Ik heb DJ laten weten privé. Wat ik hier van denk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
over die geinponem: die kan binnenkort zijn lol op want zijn IP adres is inmiddels bekend en die kan leuke dingen verwachten binnenkort. Zeker omdat ik sinds dat eerdere geintje op het forum goed contact heb met de lokale internetrechercheur.

Wie het laatst lacht...

Houd ons alsjeblieft op de hoogte, dit zijn altijd leuke wraakacties. :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...