Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

oja dat is opzich ook wel handig om te vermelden ;)

pfoe...

Vlaardingen of je eigen woonplaats :P

(sorry k kon echt niets bedenken)

eigen woonplaats is in 5jaar zo erg veranderd dat je er gek van zou kunnen worden. We zijn tegen Den Haag aangegroeid en dat is maar niks, en we zijn in een paar jaar tijd van het best bereikbare dorp naar (waarschijnlijk :P) het slechts bereikbare dorp gegaan op een dorp in groningen na :P

Vlaardingen= mooie stad, lekker vis bij de visboer, Beste ijs van Nederland (volgens AD), en B&A, en er hangt een schilderij van mij (voor het eerst dat dat gebeurt buiten mijn dorp.

Hugo Boss of Tommy Hilfiger

Link naar bericht
Delen op andere sites
whehehe toen ik die vraag postte wist ik al dat als er iemand zou kiezen voor Vlaardingen dat jij dat zou zijn :P

komt ook doordat Nootdorp zo ver****** is geworden, zoals ik al aangaf, al had je Zandvoort neergezet :P had ik ook gekozen voor zandoort en ook voor Rotterdam en Amsterdam (Den Haag niet is een pokke stad :P sorry Arjen)

Mooie steden waar veel te beleven valt zijn leuk :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

komt ook doordat Nootdorp zo ver****** is geworden, zoals ik al aangaf, al had je Zandvoort neergezet :P had ik ook gekozen voor zandoort en ook voor Rotterdam en Amsterdam (Den Haag niet is een pokke stad :P sorry Arjen)

Mooie steden waar veel te beleven valt zijn leuk :D

Of komt het juist door Arjen dat Den Haag een pokke stad is? >:)

Groningen is ook gaaf ;)

Maar Epe is wel fijn ansich... Al moet je wel weer een half uur bussen voordat je uberhaupt bij een treinstation bent... Maar verder wel relaxerend hier :)

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor een mod dit gaat knippen en naar een stedendiscussie topic kickt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of komt het juist door Arjen dat Den Haag een pokke stad is? >:)

Groningen is ook gaaf ;)

Maar Epe is wel fijn ansich... Al moet je wel weer een half uur bussen voordat je uberhaupt bij een treinstation bent... Maar verder wel relaxerend hier :)

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor een mod dit gaat knippen en naar een stedendiscussie topic kickt :P

Ga je gang... jij bent immers mod :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ga je gang... jij bent immers mod :P

Ja maar alleen in het Onze Projecten gedeelte... Kan nog niet gastmodden, zit nog in mn proefperiode. Dus als ik te veel offtopic ga enzo, ben ik straks geen mod meer O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kan je er plz niet ff een stedendiscussietopic van maken? Nieuw leuk topic lijkt me ;)

Maak maar even een nieuw topic zelf, dan kunnen we hier gewoon verder.

Lennerts opdracht was "Tommy Hilfiger of Hugo Boss"

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maak maar even een nieuw topic zelf, dan kunnen we hier gewoon verder.

Lennerts opdracht was "Tommy Hilfiger of Hugo Boss"

Hugo Boss, ik heb er 2 maatpakken van (O)

Tommy vind ik véééél te snobistisch ( maar lang niet zo erg als Scapa )

Ok, euhm even denken

Land Rover of Hummer?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hugo Boss, ik heb er 2 maatpakken van (O)

Tommy vind ik véééél te snobistisch ( maar lang niet zo erg als Scapa )

Ok, euhm even denken

Land Rover of Hummer?

Landrover. Hummer loopt 1 op 5 ofzo. :r

Melk of karnemelk

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hugo Boss, ik heb er 2 maatpakken van (O)

Tommy vind ik véééél te snobistisch ( maar lang niet zo erg als Scapa )

Ok, euhm even denken

Land Rover of Hummer?

Land Rover, Is engels. Hummer is te PIMP, en amerikaans, 'H1' gaat nog wel, maar de H2 vind ik maar niks.

Starwars of Matrix

Link naar bericht
Delen op andere sites

McLaren heeft buiten de F1-auto's om mooiere auto's... Ferrari vind ik veel te patserig, vooral dat rode 8)7

Zowel de F1-auto's dan de normale auto's van McLaren vind ik mooier. Neemt niet weg dat Ferrari vast wel sneller zal zijn :P

Doe er een keer eigenwijs 3: Agent, Adjudant of Inspecteur van der Steen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
McLaren heeft buiten de F1-auto's om mooiere auto's... Ferrari vind ik veel te patserig, vooral dat rode 8)7

Zowel de F1-auto's dan de normale auto's van McLaren vind ik mooier. Neemt niet weg dat Ferrari vast wel sneller zal zijn :P

Doe er een keer eigenwijs 3: Agent, Adjudant of Inspecteur van der Steen :P

Adjudant O+ Zo ken ik hem het beste en het is gewoon goed. Apart.

DS9 of TNG?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bill Gates. Hij doet zijn werk beter dan JPB en ik vind het wel een goede zaak dat van zijn erfenis maar een heel klein deel naar zijn familie gaat en het overgrote deel naar goede doelen. Daarbij past een nerdy image beter bij een computerexpert dan bij een politicus. Ten slotte: als Bill Gates al zijn geld tegelijk van de bank haalt, stort de Amerikaanse economie zowat in en dat is gewoon geniaal.

nog eens, anders is het zo lullig:

DS9 of TNG?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bill Gates. Hij doet zijn werk beter dan JPB en ik vind het wel een goede zaak dat van zijn erfenis maar een heel klein deel naar zijn familie gaat en het overgrote deel naar goede doelen. Daarbij past een nerdy image beter bij een computerexpert dan bij een politicus. Ten slotte: als Bill Gates al zijn geld tegelijk van de bank haalt, stort de Amerikaanse economie zowat in en dat is gewoon geniaal.

nog eens, anders is het zo lullig:

DS9 of TNG?

Wat is dat dan?

Edit: Adriana was me voor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Dan ik maar ;)

Startrek Deep Space Nine... Vind die naam toffer ;)

Cola of cola light?

eigenlijk geen van beiden ben niet zon Cola gek

maar doe dan maar de gewone Cola.. want die smaakt tog lekkerder dan de light versie, en dr zit meer prik op..

nou ik dan:

Extran of Aquarius?(hoop dat k et goed schreef)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

eigenlijk geen van beiden ben niet zon Cola gek

maar doe dan maar de gewone Cola.. want die smaakt tog lekkerder dan de light versie, en dr zit meer prik op..

nou ik dan:

Extran of Aquarius?(hoop dat k et goed schreef)

Extran, omdat ik die gewoon lekkerder vindt.

Volgende:

RTL Boulevard of Shownieuws?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En waarom vind je dat????? }:|

Voor mij in dit geval RTL ( maar dan degene die wij in belgië kunnen ontvangen, er komt hierop veel betere programma's dan op NOS

Volgende :

Monty Python of Blackadder?

MP, die films zijn gewoon geniaal.

Mannen of vrouwen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz over het algemeen kunnen vrouwen niet logisch redeneren en dat is vaak irritant :P Alleen kunnen vrouwen dan weer andere dingen die mannen niet kunnen :P Als de vraag man of vrouw was was het antwoord vrouw geweest, nu is het dus mannen :P

Volgende:

Examens of Tentamens?

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz over het algemeen kunnen vrouwen niet logisch redeneren en dat is vaak irritant :P Alleen kunnen vrouwen dan weer andere dingen die mannen niet kunnen :P Als de vraag man of vrouw was was het antwoord vrouw geweest, nu is het dus mannen :P

Volgende:

Examens of Tentamens?

Examens! :P

- je rondt eindelijk je middelbare schooltijd af

- als je examens of tentamens verknalt heb je een rotgevoel, maar als je examens of tentamens goed maakt ben je bij examens natuurlijk veel blijer *O*

- en examens zijn natuurlijk makkelijker dan schooltentamens :P

volgende:

laptop of gewone pc

(weetniet zeker of dit al geweest is, maar wilde hier even op reageren :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Examens! :P

- je rondt eindelijk je middelbare schooltijd af

- als je examens of tentamens verknalt heb je een rotgevoel, maar als je examens of tentamens goed maakt ben je bij examens natuurlijk veel blijer *O*

- en examens zijn natuurlijk makkelijker dan schooltentamens :P

volgende:

laptop of gewone pc

(weetniet zeker of dit al geweest is, maar wilde hier even op reageren :P)

Laptop met een los toetsenbord en muis ;) De bewegingsvrijheid is lekkerder, maar ik haat die laptop keyboards.

Pen of potlood

Link naar bericht
Delen op andere sites
- en examens zijn natuurlijk makkelijker dan schooltentamens :P

Even tussendoor ;) Als je een beetje goede opleiding kiest, zul je je echt verbazen over de tentamens.

Ik had er laatste weer eentje: ik moest even een spelrecensie geven en hup! Ik had ik een 9! :D

Zo makkelijk is het nog nooit gegaan op de middelbare! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alpen, toch ietsje mooier! :)

Komedie-films of actiefilms?

Komedie.. ik hou wel van een goeie grap op zijn tijd ;)

Mac Donalds of Burger King?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Komedie.. ik hou wel van een goeie grap op zijn tijd ;)

Mac Donalds of Burger King?

Burger King.

Het smaakt alllebei ongeveer hetzelfde (niet te vreten), maar in de tijd dat ik nog bio-industrievoer at, at ik wel eens een hapje mee met vrienden als ze naar de Burger King gingen en wist ik het redelijk binnen te houden.

Maar in feite zijn het allebei dierenmishandelende baggervreetschuren en ik zal niet rouwig zijn als al hun filialen morgen tot as verbranden.

Dogmafilm of Hollywood?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Burger King.

Het smaakt alllebei ongeveer hetzelfde (niet te vreten), maar in de tijd dat ik nog bio-industrievoer at, at ik wel eens een hapje mee met vrienden als ze naar de Burger King gingen en wist ik het redelijk binnen te houden.

Maar in feite zijn het allebei dierenmishandelende baggervreetschuren en ik zal niet rouwig zijn als al hun filialen morgen tot as verbranden.

Dogmafilm of Hollywood?

Hollywood... prachtig, zoals het ook bij B&A in beeld komt. Iets bekender, iets traditioneler

Darts of Poolen [verboden voor Dj Koelkast :P]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:) ik word zo duizelig van die ander. :P

Publieke Omroep of Commercieel?

Beetje een moeilijke... De publieke omroep heeft qua inhoud betere progamma's. Maar de commerciele omroep heeft weer de betere films..

Ga toch maar voor de commerciele omroep maar. RTL-4 heeft ook nieuws :P

Voetbal of tennis?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Beetje een moeilijke... De publieke omroep heeft qua inhoud betere progamma's. Maar de commerciele omroep heeft weer de betere films..

Ga toch maar voor de commerciele omroep maar. RTL-4 heeft ook nieuws :P

Voetbal of tennis?

vergeet niet dat 6pack ook commecieel is ;)

hoewel ik niet zo'n sportfan ben, toch maar voetbal. Is niet zon kakkersport ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vergeet niet dat 6pack ook commecieel is ;)

hoewel ik niet zo'n sportfan ben, toch maar voetbal. Is niet zon kakkersport ;)

Hmm alweer de 2e keer in dit topic, cold!

Wat wordt jou vraag :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmm alweer de 2e keer in dit topic, cold!

Wat wordt jou vraag :P

oh 2e keer nog maar :) K dacht al de derde. Valt nog mee dus :) Leuk man dit topic :)

Nou komt ie:

Politie of Douane?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zoet water.. Voor zover het schoon is dan.

Shownieuws of Actienieuws?

(Tis allebei SBS-pruttel.. maar goed)

Shownieuws is geen prut! :P Ik moet toch ook weten hoe het met mijn collega's gaat? :P

Actienieuws heb ik nog nooit echt gezien, lijkt mij eerder een slappe rip-off.

Hoed of pet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...