Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon deel 2


Aanbevolen berichten

[..]

Jammer genoeg heb je gelijk Twice! maar ik houd het wel in de gaten wat onze zuiderburen allemaal uitzenden van onze vrienden!

mocht iemand mij voorzijn, meld het dan zo snel mogelijk als je B&A tegenkomt op de belgische zenders!

B&A zie je niet op Ketnet voor het begin van de zomer, jammer maar het zijn nu eenmaal kalvers bij Ketnet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het leed dat Nickelodeon heet...

Amerika was gisteren afgelopen, dus dan denk je: "Oh, dan beginnen ze nu met de Plaaggeest", maar nee hoor: ze zijn vanavond begonnen met De Verdwenen Kroon. Oké, niks mis mee, want het is mijn favoriete serie. Maar ik was juist van plan om alle B&A-series op te gaan nemen op video vanaf het begin (de Plaaggeest dus), en dan beginnen ze met de 6e serie. Oké dan begin ik maar met de Verdwenen Kroon, maar het toont wel weer aan dat Nickelodeon weinig respect heeft voor de volgorde van de series. :{

Ik vind het maar goed dat ze dat doen. Altijd dezelfde volgorde wordt zo voorspelbaar. Nu heb je weer van: "er is een andere serie, dat moet ik zien." En ik vind het leuk omdat De Kroon mijn favoriete serie is en de Plaaggeest mijn minst favoriete serie is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het maar goed dat ze dat doen. Altijd dezelfde volgorde wordt zo voorspelbaar. Nu heb je weer van: "er is een andere serie, dat moet ik zien." En ik vind het leuk omdat De Kroon mijn favoriete serie is en de Plaaggeest mijn minst favoriete serie is.

Dat weet ik, maar waarom doen ze dat dan niet met andere tv-series? Daar kun je toch ook van raden welke aflevering ze wanneer uitzenden, en voor de mensen die nog niet alle afleveringen gezien hebben (ik hoor daar overigens niet onder, maak je geen zorgen ;) ) is dit wel vervelend natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat weet ik, maar waarom doen ze dat dan niet met andere tv-series? Daar kun je toch ook van raden welke aflevering ze wanneer uitzenden, en voor de mensen die nog niet alle afleveringen gezien hebben (ik hoor daar overigens niet onder, maak je geen zorgen ;) ) is dit wel vervelend natuurlijk.

Oke, dat is wel waar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou...de logica is weer ver te zoeken...

Kwam gisteren nog aflevering 4 van de professor, komt nu aflevering 2 van de verzonken stad...

_O- Wat een geklungel! Ik ben blij dat ik als kind alle series al had gezien voordat Nickelodeon ze uit ging zenden, ik zou er niks van begrepen hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En Nick besluit nu ook maar meteen even om de professor te laten voor wat het is. Nu te zien... De verzonken stad, 4e aflevering!

De professor was al afgebroken

je bedoelt de verdwenen kroon waarschijnlijk :*;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik hier lees sta ik van te kijken, dat ze zomaar serie,s afbreken,ik denk dat er wat fout gegaan,of ze hebben de banden over hoop gehaald.

Ik ken me voorstellen dat het kanp irritand zou zijn als je een serie wil volgen op nick.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel heel vaag inderdaad! Bij de doordeweekse aflevering zenden ze i.p.v. de kroon deel 5, De Verzonken Stad deel 4 uit. Zo is het amper meer te volgen.

En inderdaad Jofe, dat idee had ik ook. Zou iemand per ongeluk de banden hebben laten vallen, waarna ze verkeerd zijn teruggeplaatst? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt... ze zijn aan het klungelen weer de laatste tijd:

- diamant aflevering 9 niet uitgezonden

- professor in het weekend afl 5 t/m 8 niet uitgezonden

- kroon doordeweeks afl 5 t/m 8 niet uitgezonden

- verzonken stad afleverin 1 niet uitgezonden

weekend loopt ineens over in doordeweeks

met andere woorden... gaat weer lekker zo..

heb je ook nog kans dat ze de schatkaart zelfs een hele ronde overslaan en straks wéér europa en amerika gaan uitzenden :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
heb je ook nog kans dat ze de schatkaart zelfs een hele ronde overslaan en straks wéér europa en amerika gaan uitzenden :N

Dat zal best wel eens kunnen en let maar op: Europa en Amerika worden dan uiteraard wel compleet uitgezonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal best wel eens kunnen en let maar op: Europa en Amerika worden dan uiteraard wel compleet uitgezonden.

Meestal wel he :P ze worden ook veruit het meest uitgezonden. Al hadden ze de laatste keer ook de laatste twee afleveringen van Amerika niet uitgezonden... :N

hulde aan de dvd's dus _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal best wel eens kunnen en let maar op: Europa en Amerika worden dan uiteraard wel compleet uitgezonden.

Wel grappig dat we tegenwoordig staan te kijken als een serie wel compleet wordt uitgezonden ;)

Overigens moet het ergste nog komen: de verzonken stad

die zal wel weer stoppen in de vlindervalei;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wel grappig dat we tegenwoordig staan te kijken als een serie wel compleet wordt uitgezonden ;)

Overigens moet het ergste nog komen: de verzonken stad

die zal wel weer stoppen in de vlindervalei;)

Och dat geeft niets hoor.. :P Als we de titel van de aflevering maar hebben! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mag ook zeker weer een ronde wachten, voordat ze de Kroon weer uit gaan zenden. Nu krijg ik de series natuurlijk nooit compleet. Ik heb nu alleen nog maar afl 1 t/m 4 van de Kroon op video staan. Iemand moet die lui bij MTV Networks/Viacom/Nickelodeon/etc. wakkerschudden!

edit Zijn ze gisteravond trouwens weer verdergegaan met de Kroon of met de Verzonken Stad? Ik heb het helaas niet kunnen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
edit Zijn ze gisteravond trouwens weer verdergegaan met de Kroon of met de Verzonken Stad? Ik heb het helaas niet kunnen zien.

Verzonken stad! Als ze dan weer wat verkeerds uitzenden, blijven ze het ook verkeerd doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

mmz... toch weer Op Reis Door Europa vandaag :N . De schatkaart wordt dus gewoon overgeslagen en de andere series worden ook niet meer afgemaakt. Echt teleurstellend... Vooral omdat hierna natuurlijk wéér Amerika gaat komen. Europa en Amerika worden gewoon veel te vaak uitgezonden in vergelijking met de andere series }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
mmz... toch weer Op Reis Door Europa vandaag :N . De schatkaart wordt dus gewoon overgeslagen en de andere series worden ook niet meer afgemaakt. Echt teleurstellend... Vooral omdat hierna natuurlijk wéér Amerika gaat komen. Europa en Amerika worden gewoon veel te vaak uitgezonden in vergelijking met de andere series }:|

Jammer, door de warrige programmering is het ook niet leuk om naar te kijken. Het is wel steeds een verrassing maar het is ontzettend irritant dat series niet worden afgemaakt of zomaar ergens beginnen. En dat ze ontzettend vaak Europa en Amerika uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo te merken lopen de werkdag-aflevering over in de weekend-aflevering en andersom. Dus vanavond komt Europa 3. Ik vind dit overigens wel heel erg vervelend, want 18:10 en 19:50 uur zijn twee verschillende tijdstippen, dus dan moeten er naar mijn mening ook twee verschillende series lopen. Kinderen die al om 20:00 uur in hun bedje moeten liggen, zijn dan alleen aangewezen op de weekend-afleveringen en dan vallen ze steeds midden in een verhaal. Heel irritant hoe Nickelodeon nu bezig is! :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad gisteren was er een deel van europa, maar als ze al een week zo bezig zijn is het dan een idee, dat er iemand een e-mailtje stuurd?

Ten eerste: ze zonden zelfs twee delen uit van Europa!

Ten tweede: je kan natuurlijk ook zelf een mailtje sturen naar Nickelodeon: info@nickelodeon.nl Ik weet niet of je antwoord krijgt, want mijn mailtjes hebben ze nog nooit beantwoort.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klein nieuwtje:

Vanaf vandaag is Bassie & Adriaan op zaterdag ook weer 2x achter elkaar te zien. De afgelopen weken zagen we op zaterdag maar 1 aflevering, i.v.m. het programma "Bad Candy was here". Dat betekent dus weer elke zaterdag en zondag tussen ca. 18:00 en 19:00 uur 2x Bassie & Adriaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

:( Aaarrrrghh! :(

Nickelodeon is weer lekker bezig. Zijn ze bezig met de aflevering van Luxemburg, staat opeens het beeld stil, terwijl het geluid doorgaat. Vervolgens springt het beeld op zwart en niet lang daarna horen we: "Straks: Kuifje".

Ik krijg er wat van! :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja hoor... het is weer zover :(

zat ik net even de laatste aflevering van Europa in Luxemburg te kijken... wat denk je? Breken ze hem middenin af, omdat het allemaal te ver uitloopt anders |:(|:( on-ge-loof-lijk. Ik zou goed pissed zijn als ik niet wist wie de geheimzinnige opdrachtgever was...

trouwens... het viel me op dat tijdens de achtervolging in het bos de achtergrondmuziek weer was veranderd dan de vorige versie O}

edit: krijg nou wat :P nog 2 fanatieke b&a-kijkers op dit tijdstip 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja hoor... het is weer zover :(

zat ik net even de laatste aflevering van Europa in Luxemburg te kijken... wat denk je? Breken ze hem middenin af, omdat het allemaal te ver uitloopt anders |:(|:( on-ge-loof-lijk. Ik zou goed pissed zijn als ik niet wist wie de geheimzinnige opdrachtgever was...

trouwens... het viel me op dat tijdens de achtervolging in het bos de achtergrondmuziek weer was veranderd dan de vorige versie O}

edit: krijg nou wat :P nog 2 fanatieke b&a-kijkers op dit tijdstip 8)7

Dat is dan hun eigen schuld, moeten ze maar beter plannen. De programma's vanavond vingen allemaal 5 minuten later aan, en wat doen ze om het helemaal bond te maken? Gooien ze er zomaar een programma van 10 minuten met de titel "Idolphins" erdoorheen, zonder dat van te voren te vermelden. En waarom moet altijd Bassie & Adriaan weer de dupe zijn van die ellendige goedkope amateuristische computerzender!!! Ze laten de uitzending gewoon doorlopen, zonder dat er iemand achter de knoppen zit, daar. Zoals ik al zei: ik krijg er wat van.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan het kloppen dat ze vanaf deze week op Nick doordeweeks en in het weekend weer aparte series uitzenden? O} ik zapte gisteravond toevallig langs Nick en toen zag ik dat Amerika aflevering 4 bezig was, terwijl Amerika vorige week woensdag al begonnen is :?

In dat geval hoop ik dus niet dat de schatkaart dit weekend is geweest.......... |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan het kloppen dat ze vanaf deze week op Nick doordeweeks en in het weekend weer aparte series uitzenden? O} ik zapte gisteravond toevallig langs Nick en toen zag ik dat Amerika aflevering 4 bezig was, terwijl Amerika vorige week woensdag al begonnen is :?

In dat geval hoop ik dus niet dat de schatkaart dit weekend is geweest.......... |:(

In het weekend zijn ze weer bezig met de Kroon, en ze zijn dit keer begonnen vanaf het begin van de serie (iets wat je niet verwacht van Nick. ;) ) Ik ben wel blij dat Nick. het weer op deze manier doet: twee verschillende tijdstippen, twee verschillende series.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In het weekend zijn ze weer bezig met de Kroon, en ze zijn dit keer begonnen vanaf het begin van de serie (iets wat je niet verwacht van Nick. ;) ) Ik ben wel blij dat Nick. het weer op deze manier doet: twee verschillende tijdstippen, twee verschillende series.

De kroon zeg je? Waarom moet ik die steeds missen? |:(

Als ie net begonnen is, is de schade nog wel te overzien denk ik ;) Of is ie al lang bezig?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De kroon zeg je? Waarom moet ik die steeds missen? |:(

Als ie net begonnen is, is de schade nog wel te overzien denk ik ;) Of is ie al lang bezig?

Hij is dan al minstens op de helft, aangezien er in het weekend 4 afleveringen komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*O**O**O**O**O*

Nickelodeon is lekker bezig, maaaaaaaar deze keer in de positieve zin van het woord. Vanaf 2 juli gaat de zomerprogrammering van Nickelodeon in, en daarin staat dat Bassie & Adriaan dan ook doordeweeks weer tussen 18:00 en 19:00 uur met 2 afleveringen te zien zijn. Niet meer om 19:50 uur - want Nickelodeon heeft in de gaten dat de kijkcijfers op dat tijdstip zeer tegenvallend zijn, in vergelijking met de voorgaande programma's - maar dus gewoon elke dag, maandag t/m zondag, tussen 18:00 en 19:00 uur op Nickelodeon. Dat wordt dus elke dag weer een uur lang lachen, gieren, brullen!

*O**O**O**O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
*O**O**O**O**O*

Nickelodeon is lekker bezig, maaaaaaaar deze keer in de positieve zin van het woord. Vanaf 2 juli gaat de zomerprogrammering van Nickelodeon in, en daarin staat dat Bassie & Adriaan dan ook doordeweeks weer tussen 18:00 en 19:00 uur met 2 afleveringen te zien zijn. Niet meer om 19:50 uur - want Nickelodeon heeft in de gaten dat de kijkcijfers op dat tijdstip zeer tegenvallend zijn, in vergelijking met de voorgaande programma's - maar dus gewoon elke dag, maandag t/m zondag, tussen 18:00 en 19:00 uur op Nickelodeon. Dat wordt dus elke dag weer een uur lang lachen, gieren, brullen!

*O**O**O**O**O*

*adjudant* Geweldig, dat is goed nieuws...

Maar Acrobaatje, waar haal jij die informatie eigenlik altijd vandaan? Jij weet het altijd als eerste te vertellen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*adjudant* Geweldig, dat is goed nieuws...

Maar Acrobaatje, waar haal jij die informatie eigenlik altijd vandaan? Jij weet het altijd als eerste te vertellen :)

Staat in de allernieuwste TV-Film. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk weer eens een positief bericht over Nickelodeon, werd ns tijd dat ze iets doorkregen. Blijft een moeilijke tijd voor mij tussen 6 en 7, maar zal toch elke dag wel proberen minstens weer een aflevering mee te pikken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nickelodeon heeft wel vaker storingen. Soms blijft het beeld (maar ook het geluid) haperen en dan worden er nog wel eens stukjes overgeslagen van afleveringen. Stukjes dialoog bijvoorbeeld.

(Dat wordt leuk als Talpa straks op dat kanaal gaat uitzenden...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja hoor... het is weer zover :(

zat ik net even de laatste aflevering van Europa in Luxemburg te kijken... wat denk je? Breken ze hem middenin af, omdat het allemaal te ver uitloopt anders |:(|:( on-ge-loof-lijk. Ik zou goed pissed zijn als ik niet wist wie de geheimzinnige opdrachtgever was...

trouwens... het viel me op dat tijdens de achtervolging in het bos de achtergrondmuziek weer was veranderd dan de vorige versie O}

edit: krijg nou wat :P nog 2 fanatieke b&a-kijkers op dit tijdstip 8)7

Volgens mij liep het beeld vast, terwijl het geluid wel gewoon door liep, daarom braken ze de uitzending plotsklaps af.

Goed nieuws trouwens over dat de nieuwe uitzendtijden van B & A. Maar ja, vanaf 12 Augustus Talpa in de avonduren op het kanaal van Nickelodeon, dus dan worden de uitzendtijden weer veranderd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien niet volledig on-topic maar toch nog wel leuk om even te vermelden.

Er is een site waar allerlei oude leaders van tv-zenders te vinden zijn, zo ook die van Kindernet in de tijd dat Nickelodeon nog zo heette.

De leaders van Kindernet die hier te vinden zijn op deze site zijn van begin jaren 90 en de site is ook zeker erg leuk om oude herinneringen op te halen.

De site is http://www.omroepers.nl en de directe link naar de leaders van Kindernet is http://www.omroepers.nl/kindernet.html

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik ook, maar ga er niet van uit hoor! De verloren aflevering zal namelijk al uitgezonden worden eind 2004. En het kost ook een hoop tijd om alles weer te veranderen qua titels (doorschuiven en dergelijke).

Voordat Nickelodeon dat uitzendt ben je denk ik wel aan het wachten tot eind 2005!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ook, maar ga er niet van uit hoor! De verloren aflevering zal namelijk al uitgezonden worden eind 2004. En het kost ook een hoop tijd om alles weer te veranderen qua titels (doorschuiven en dergelijke).

Voordat Nickelodeon dat uitzendt ben je denk ik wel aan het wachten tot eind 2005!

[spoil]Vraag me ineens af of B&A dat expres doen, tegen Nick zeggen "nog niet uitzenden" want dat kopen meer mensen de nieuwe DVD...[/spoil]

Ik ben benieuwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoor net dat er een reclame van Bassie op Nick draait, met een pop of robot die Charlie heet. Zelf nog niet gezien, maar let dus even op?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoor net dat er een reclame van Bassie op Nick draait, met een pop of robot die Charlie heet. Zelf nog niet gezien, maar let dus even op?

Ja die heb ik al gezien

je ziet bassie naast die pop staan (charlie) en dan zegt hij

''vroeger had ik altijd een vriendje, robin, maar nu treed ik altijd op samen met een nieuw vriendje! en nu wil ik van jullie weten wat zijn naam is. (voor een prijsvraag)

en dan zegt die pop ''zal ik het zeggen?''

en dan zegt bassie ''ooooooh charlie, je moet het niet voorzeggen!''

niet zo heel bijzonder dus :P volgens mij stond ie nog op de dvd van RM want hij kwam langs toen we die caps maakten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja die heb ik al gezien

je ziet bassie naast die pop staan (charlie) en dan zegt hij

''vroeger had ik altijd een vriendje, robin, maar nu treed ik altijd op samen met een nieuw vriendje! en nu wil ik van jullie weten wat zijn naam is. (voor een prijsvraag)

en dan zegt die pop ''zal ik het zeggen?''

en dan zegt bassie ''ooooooh charlie, je moet het niet voorzeggen!''

niet zo heel bijzonder dus :P volgens mij stond ie nog op de dvd van RM want hij kwam langs toen we die caps maakten ;)

Oooh. Da's dan reclame voor Bassie en zijn vriendjes-registratie op TV.

Ben benieuwd of Freddy ook meedoet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oooh. Da's dan reclame voor Bassie en zijn vriendjes-registratie op TV.

Ben benieuwd of Freddy ook meedoet ;)

In die reclame zowiezo niet, want je ziet alleen Bassie links en rechts die pop... en het was voor één of andere prijsvraag bedoeld ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...