Ga naar inhoud

[centraal] Games & Consoles


Aanbevolen berichten

Heb al 1 week Metroid Prime 2

en dat is echt de beste game die ik gespeeld heb sinds zelda : Ocarina of Time _O_

meer hoef ik niet te zeggen denk ik toch ;)

beter dan zelda... nee dat niet ;) maar beste game deze generatie (beter dan het eerste deel)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Fifa 2005 is op dit moment mijn favo spel, heel veel gespeeld toen het forum down was.

Het speelt een stuk beter dan Fifa 2004.

Ik vindt het altijd wel leuk om de tijd mee te doden, maar het is altijd hetzelfde... Voor derest op de graphics en dergelijke niks aan te merken hoor... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vindt het altijd wel leuk om de tijd mee te doden, maar het is altijd hetzelfde... Voor derest op de graphics en dergelijke niks aan te merken hoor... *)

Ja oke, het is ook wel altijd ongeveer hetzelfde, maar de gameplay vind ik dit jaar toch een stuk beter (dat was bij 2004 echt slecht).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er nog niets van gehoord of gelezen...

Zocht even op google:

Multiplatform nieuws: SSX 4 in de maak

Dat EA big druk bezig is dat wisten we al. Zie FIFA street. Daarnaast werken ze ook aan Def Jam 3 en er word zelfs verder vooruitgekeken tot en met SSX4.

Waarop al deze nieuwe titels gaan verschijnen is nog niet helemaal duidelijk, behalve dat FIFA Street op de huidige generatie uitkomt. Het zou mij niets verbazen als we op de volgende E3, Def Jam 3 en SSX 4 op de PS3, Xenon/Xbox 2 zagen.

Voorlopig dus niets...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik speel veel games op de pc... Favorieten zijn:

Need For Speed underground 2, Fifa 2005, Call of Duty (on-line), GTA reeks... Nu is het enkel nog een tijdje wachten totdat GTA San Andreas uitkomt op de PC. Ik heb best veel nieuwe spellen maar speel die niet, doet mijn vader allemaal, zoals: Rome Total War, Sims 2, Rollercoaster Tycoon 3, Football Manager 2005... Vind ik allemaal een beetje gare spellen. ;)

Return to Castle Wolfenstein wel eens gespeeld?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat is een oorlogs spel, erg leuk als je iets aan durft :P;)

Ag ja, Call of Duty is ook een oorlogsspel, maar als je het gewoon speelt loop je ook zo door het spel heen... Tis dat ik multiplayer wel eens speel, das nog enigzins lastig....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ag ja, Call of Duty is ook een oorlogsspel, maar als je het gewoon speelt loop je ook zo door het spel heen... Tis dat ik multiplayer wel eens speel, das nog enigzins lastig....

RTW loop je echt niet snel door

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik speel vaak spellen op me playstation 2 waaronder:

WWF en WWE spellen(wwe is het zelfde als wwf gewoon een naam verandering dankzij het wereld natuur fonds en die andere wwf stuff)

en GTA Vice City and GTA San Andreas niet echt veel spellen maar ik kan er mee door :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik speel vaak spellen op me playstation 2 waaronder:

WWF en WWE spellen(wwe is het zelfde als wwf gewoon een naam verandering dankzij het wereld natuur fonds en die andere wwf stuff)

en GTA Vice City and GTA San Andreas niet echt veel spellen maar ik kan er mee door :)

hey plaatsgenoot

de PS2 is nogal verouderd, dat zie je vooral in de graphics. Daarom heb ik een gamecube gekocht, maar ook voor de spellen die daarop uitkomen en op de andere platformen niet...

Alleen eyetoy 2 is wel aardig maar haalt het niet bij Donkey Konga of Dance dance mania

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daarom heb ik een gamecube gekocht, maar ook voor de spellen die daarop uitkomen en op de andere platformen niet...

Maar er zijn juist veel spellen die juist alleen op PS2/XBOX uitkomen en niet op de NGC, maar die Nintendo games zijn wel tof, Mario Kart Double Dash!! al gespeeld? Dat is echt tof.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar er zijn juist veel spellen die juist alleen op PS2/XBOX uitkomen en niet op de NGC, maar die Nintendo games zijn wel tof, Mario Kart Double Dash!! al gespeeld? Dat is echt tof.

Mario Kart is idd geweldig :P

Maar F-Zero GX is pas cool ^O^

tis allleen zo VRESELIJK moeilijk

maar dat maakt het zo leuk (en de snelheid :P) _O_

Binnekort krijg ik Pokemon Gold weer

had ik jammer genoeg weg moeten doen.

is een van de beste games ooit gemaakt.

en vooral omdat er Dag/nacht functie in zat

is blijft de beste PKMN game.

Iemand die mischien Zelda : Four Sword adventures heeft ?

Nintendo maakt (IMO) nog de beste spellen

echt hoge qualiteit

alleen jammer dat veel gamers ze niet kopen omdat het kiddy uitziet :N

heb juist de meeste fun met zulke games

ik zou gewoon zeggen : probeer gewoon eens

*baron* of anders zal ik je :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mario Kart DD zat bij mijn cube, het is niet echt verslavend, wel leuk voor 1 of 2 keer, maar er zit niet genoeg uitdaging in, maar 12 banen!

Konami Krazy Racers op de GBA die was pas tof!!!

Daarom wil ik nog een gameboy player, alleen ik ben mijn GBA kwijt, toch eens zoeken vanmiddag ;)

Ik heb ook nog the sims, the sims erop uit, pro rally met logitech stuur (veel te moeilijk!!), ssx tricky en ssx 3 (die zijn cooool!), donkey konga (met bongo controller _O_ ), mario party 5 (ook super)

F-Zero heb ik op de GBA maar daar vind ik echt niks aan.

Ik wil nog Freekstyle, BMX XXX en Tony Hawk spellen. Verder wacht ik op mario party 6 (met microfoon!) maar die komt 18 maart pas uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar maakt meneer djkoelkast toch een fout, want er zitten 16 banen in.

er zijn 4 cups met elk 4 banen.

Maar.... die moet je wel unlocken he!

Als je alles unlocked hebt heb je 16 banen + gespiegeld, 4 raceklasses en tig figuurtjes.

4 verschillende cups + een all cup tour waar alle banen inzitten. Gewoon veel keer eerste eindigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Al die consoles van de laatste jaren zijn wel leuk en er zitten prachtige 3D spellen bij, maar toch kan niets op tegen de ouderwetse Super Nintendo. En dan vooral de prachtige RPG's 8-)

Mooie RPG's vind ik bijvoorbeeld Illusion of Time, Terranigma, Secret of Mana en Secret of Evermore.

Maar Lufia blijft voor mij het beste en mooiste spel ooit gecreëerd.

Het gaat over een Monsterjager genaamd Maxim die op een dag van een vrouw te horen krijgt dat het zijn lot is om te reizen. Hij beleeft tijdens die reis spannende avonturen en ontmoet bondgenoten die hem moeten helpen. Samen moeten ze het opnemen tegen de superieure wezens: de Sinistralen

De gevechten in dit spel zijn vergelijkbaar met die van Final Fantasy en Pokémon. Je moet er dus niet alleen maar op los slaan, maar ook goeie strategieën gebruiken. In dungeons moet je niet alleen monters verslaan, maar ook moeilijke puzzels oplossen.

De graphics zijn geweldig, zeker voor een SNES game. Ook de muziek is om te smullen en dat maakt de sfeer onbeschrijfelijk. Zelfs al heb je het uitgespeeld, dan blijft het leuk om het weer opnieuw te spelen.

Lufia is afkomstig uit Japan en het begon met "Lufia and The Fortress of Doom". Daarna kwam deel 2 uit, die NOG beter was dan deel 1. Dit is dan ook de game die ik net beschreven heb. Officieel heet dit spel "Lufia 2 - Rise of The Sinistrals". Het vreemde is dat het zich VOOR Lufia 1 afspeelt. In Lufia 1 wordt namelijk een legende vertelt en dan het vervolg, maar in Lufia 2 krijg je die legende uitgebreid voorgeschoteld (begrijp je er niets van :P? Spelen dan!).

Lufia 2 is ook in het Nederlands vertaald en dat is extra leuk! In eerste instantie denk je dat het nooit iets wordt, maar geloof me, dat is niet waar. De dialogen en de grappen krijgen in NL zo'n droog effect, dat het gewoon nog leuker is dan Engels. De Nederlandse versie staat gewoon bekend als "Lufia".

Later kwamen Lufia 3 voor de Gameboy Color en Lufia 4 voor de Gameboy Advance. Deze 2 spellen moet ik nog spelen, maar ik weet niet of ze zo goed zullen zijn als hun voorgangers ;)

Enkele shots uit Lufia 1

lufia12.JPGlufia1.JPG

Enkele shots uit Lufia 2

lufia2.JPGlufia22.JPGlufia24.JPG

lufia23.JPG

Ongetwijfeld een van de beste spellen ooit :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Al die consoles van de laatste jaren zijn wel leuk en er zitten prachtige 3D spellen bij, maar toch kan niets op tegen de ouderwetse Super Nintendo. En dan vooral de prachtige RPG's 8-)

Mooie RPG's vind ik bijvoorbeeld Illusion of Time, Terranigma, Secret of Mana en Secret of Evermore.

[blablabla]

VRIEND _O_

Vroeger heb k bij een vriend vaak op de Super Nintendo gespeeld en dat ding heb k nu geleend :) (hij gebruikt um toch nooit meer).. Spellen die jij opnoemt ken ik dan weer niet... Heb atm allleen maar spellen like mario, street fighter2, mortal combat enzo... Die vriend heeft namelijk een hele familie met die dingen en leent op de een of andere manier nog steeds spellen uit enzo. Vandaar dat hij nu ook het spel Super Metroid heeft :D Ken je vast wel, anders even Googlen, valt niets dan lof over te vinden op Google. En ik vind het zeker een van de betere spellen die ik ooit gezien heb. Kost weken om het uit te spelen. En daarna kan je nog een keer weken spelen om alle geheimen te ontdekken (dat is bij alle Nintendo games zo, overal geheimen _O_ ). Machtig mooi :D Heb nu dus ook een PS2 erbij hangen, maar k denk dat k beiden evenveel zal spelen de eerst komende tijd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vandaar dat hij nu ook het spel Super Metroid heeft :D Ken je vast wel,

Jazeker, die heb ik ook :Y

Hoewel ik mezelf in dat genre eigenlijk helemaal niet thuis voel, vind ik dit wel een geweldig spel! Lekker die hele wereld doorzoeken en nieuwe items vinden. En de Graphics en de muziek zijn meesterlijk _O_

Het meeste geef ik om een verhaal in het spel, en Lufia heeft voor mij het mooiste verhaal :P RPG's draaiden destijds ook nog om het verhaal. Tegenwoordig gaat het allemaal om rammen en strategie, waardoor het verhaal meer op de achtergrond komt te staan :'(

Maar er zijn ook een heleboel andere spellen die ik heb en die ik geweldig vind. Super Mario World 1 en 2, Donkey Kong Country 1, 2 en 3, Harvest Moon...

De SNES is onvervangbaar. De GameCube, N64, XBox, Playstation en al die andere nieuwere consoles kunnen er gewoon niet tegen op :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jazeker, die heb ik ook :Y

Hoewel ik mezelf in dat genre eigenlijk helemaal niet thuis voel, vind ik dit wel een geweldig spel! Lekker die hele wereld doorzoeken en nieuwe items vinden. En de Graphics en de muziek zijn meesterlijk _O_

klopt :D

Het meeste geef ik om een verhaal in het spel, en Lufia heeft voor mij het mooiste verhaal :P RPG's draaiden destijds ook nog om het verhaal. Tegenwoordig gaat het allemaal om rammen en strategie, waardoor het verhaal meer op de achtergrond komt te staan :'(

Daar baal ik ook heel erg van jah! :(

Maar er zijn ook een heleboel andere spellen die ik heb en die ik geweldig vind. Super Mario World 1 en 2, Donkey Kong Country 1, 2 en 3, Harvest Moon...

Donkey Kong is ook heel vet :D Was vroeger (voor Super Metroid) mn lievelingsspel, maar die is nu dus uitgeleend... Super Mario World 1 heb k hier wel, maar k zit bij t eerste spookhuislevel en kom niet verder :P

De SNES is onvervangbaar. De GameCube, N64, XBox, Playstation en al die andere nieuwere consoles kunnen er gewoon niet tegen op :7

Tja vooral die RPG spellen enzo, maar multiplayer spellen zijn vaak waardeloos... Lamborghini American Challenge, Street Fighter II zijn echt niet grappig meer ;) Om over Mortal Combat nog maar te zwijgen, daar doet volgens mij iedereen hetzelfde op een truuckje na ofzo...

Wat overigens nog geiler (sorry voor het woord, maar kan ff niets beter passends vinden) dan de SNES is, is de Amiga (Commodore Amiga geloof ik?) die DJ heeft!!!! Cold heel erg jaloers zijn! Heeft mn pa ooit naar de rommelmarkt gebracht, waar ze niet verkocht zijn en dus in de container zijn gekickt :'( omdat wij thuis te veel computers kregen.... :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lufia 2 is ook in het Nederlands vertaald en dat is extra leuk! In eerste instantie denk je dat het nooit iets wordt, maar geloof me, dat is niet waar. De dialogen en de grappen krijgen in NL zo'n droog effect, dat het gewoon nog leuker is dan Engels. De Nederlandse versie staat gewoon bekend als "Lufia".

Ongetwijfeld een van de beste spellen ooit :)

ik heb ook een SNES met: onder andere lufia in het nederlands (inderdaad, echt droge grappen _O- ) , zat in een of andere grote doos, volgens mij zat er en boek bij, eartbounth, zat ook in een grote doos, daar zat ook een boek bij, donkey kong country1 (een van de mooiste spellen! _O_ ) donkey kong country2 (ook een van de mooiste spellen!), illusion of time, secret of mana, super metroid (met de enge modder-brain waarvan ik s'nachts steeds nachtmerries kreeg :( ) de lost vikings 1 (mooi spel alleen ik vond als er een viking dood was het skellet eng) de lost vikings 2 (minder eng, was ook erg mooi gemaakt, zagen er ook anders uit, hoe ze veranderden zag je in het begin), een spel over een jongen die een boerderij moet runnen (sorry, weet de naam niet, ff vergeten, en heb geen zin om naar boven te gaan om te kijken hoe hij heet) super star wars, toy story (heel mooi gemaakt overigens), legend of zelda, en nog een hele zooi spellen die ik even vergeten ben, maar wat wel jammer is, is dat de tv waarop de SNES is aangesloten, is kapot gegaan, en we hebben al dit jaar zoveel gekocht (een nieuwe auto, een nieuwe tv, een nieuwe brommer voor mijn pa, kortom: we hebben nu te weinig geld om NOG een nieuwe tv te kopen, dus we kunnen ook niet een spel op de SNES spelen :'(
Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb je nu helemaal geen televisie meer thuis? Anders sluit je hem toch op een andere tv aan?
we hebben nog wel een tv thuis, twee zelfs, de eerste is van mij, staat op mijn kamer, maar mag de SNES daar niet neerzetten, tv beneden, staat al twee consoles op, een dreamcast van sega, en een ps2 van sony. en daar zit ook nog een dvd op aangesloten.
Link naar bericht
Delen op andere sites

IK weet nog goed hoe ik uren en uren age of empires speelde.

Wast toendertijd nog een topgame. En settlers heb ik ook veel gespeeld.

'T waren simpele maar mooie en verslavende spellen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

Ik ben eigenlijk niet zo in PC games MAAR...

World of Warcraft verandert dat toch :P

Is een van de verslavendste spellen die in lange tijd heb gespeeld

Zit ik bijna de hele dag aan

Alleen jammer dat het geld kost om online te gaan :'(

Maar is echt een meesterlijk spel.

En zo groot ook :D

Alleen jammer dat je je items moet repairen na een tijdje :{

Voor de rest is het helemaal geweldig _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...