Ga naar inhoud

MOEDERDAG / VADERDAG


Aanbevolen berichten

Het is vandaag (8 mei 2005) moederdag!

Ik en jofe14 zaten ons af te vragen wat jullie doen met moederdag.

Plaats het hier!

Wat doe jij met moederdag?

Wat geef jij je moeder met moederdag?

Doe je aan moederdag?

Ik ga vandaag naar m'n moeder en geef haar een bosje bloemen.

En jullie?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lief zijn voor mama :+

Bosje bloemen heeft moeders al gehad, maar vandaag (straks) een suikerpotje, want die is laatst kapot gevallen ;)

Door jou¿?

Link naar bericht
Delen op andere sites

kheb vannacht om 2 uur ofzo nog ff een paar bordjes klaargezet met een briefje erbij.

geen ontbijt opbed want dat zou mn bioritme verstoren, maar hier zijn de spulletjes om een lekker maaltje te bereiden.

met de tijd erbij, vond ze wel geniaal (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Door jou¿?

Nee, volgens mij door mijn vader ;)

Vroeger deden wij altijd een ontbijtje op bed, maar de laatste 3 jaar niet meer, omdat mijn vader of moeder elke keer moest werken op moederdag.

Zal ook nooit meer gebeuren (ontbijt op bed) want we worden ook ouder ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Drommels... ik kom net terug van tennissen en kom erachter dat ik het vergeten ben :(

Gelukkig heeft mijn geniale zus cadeaus gekocht, ook namens mij, en die zullen we zo wel geven

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe nix speciaals. En mijn ma zelf vindt het ook geen speciale dag en ze hoefde ook per se niet iets te hebben. Toch hebben mijn zusje, haar vriend en ik haar een plant voor in de tuin gekocht. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

M'n zussen hadden een nieuw dekbed voor m'n moeder gekocht. Was dus weer achterlijk duur dus betaal ik maar een euro'tje of 20 mee... Verder heeft m'n vader een ontbijtje klaargemaakt. Dat was het wel... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
M'n zussen hadden een nieuw dekbed voor m'n moeder gekocht. Was dus weer achterlijk duur dus betaal ik maar een euro'tje of 20 mee... Verder heeft m'n vader een ontbijtje klaargemaakt. Dat was het wel... :)

hehehe jij bent tog de rijkste van heel papendrecht en omstreken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jep, ik doe aan Moederdag! ;)

Ik doe met Moederdag niet veel bijzonders!

Ik ben samen met mn moeder naar de winkel geweest en heb mn moeder zelf iets laten uitkiezen,

en haar keuze was parfum van Naomi Campell :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit topic kan gesloten worden.. volgens mij.

^O^ *baron* *baron*

Of je zet achter de topictitel een schuine streep gevolgd door

VADERDAG, kan je er over een paar weken weer in verder lullen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

k vroeg me vroeger altijd af wanneer het kinderdag was :+

Besefte later pas dat ze daarvoor Sinterklaas hadden uitgevonden...

Moeder- en vaderdag doen wij nooit echt aan, omdat mijn vader en moeder het onzin vinden... Net als het vieren van verjaardagen trouwens (waar we wel weer aan doen in beperkte mate, vanwege het feit dat je dat min of meer moreel verplicht bent aan je familieleden en vrienden ;) ) En mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Je kan toch altijd aardig tegen elkaar doen? :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
k vroeg me vroeger altijd af wanneer het kinderdag was :+

Besefte later pas dat ze daarvoor Sinterklaas hadden uitgevonden...

Moeder- en vaderdag doen wij nooit echt aan, omdat mijn vader en moeder het onzin vinden... Net als het vieren van verjaardagen trouwens (waar we wel weer aan doen in beperkte mate, vanwege het feit dat je dat min of meer moreel verplicht bent aan je familieleden en vrienden ;) ) En mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Je kan toch altijd aardig tegen elkaar doen? :Y

Vind ik ook...

Ik vond het vroeger ook altijd zo oneerlijk... Ik kreeg dan als opmerking terug: "Het is altijd kinderdag..." }:|

Mijn moeder vind het ook onzin, maar we geven toch altijd wel iets :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraag me altijd af wie dat bedacht heeft moederdag. _O-

Een erg slimme moeder, waarschijnlijk ;)

Mijn mammie mocht de dag voor moederdag een doos bonbons uitzoeken op mijn kosten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of je zet achter de topictitel een schuine streep gevolgd door

VADERDAG, kan je er over een paar weken weer in verder lullen. :P

Ja... maar ik kan dat niet (volgens mij)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja... maar ik kan dat niet (volgens mij)

Done.

Ik ben met Bradley naar zijn ouders geweest. Zijn zus kwam later ook met de jongens en we hebben daar gegeten. Geen kado's, dat wij er waren, was leuk genoeg ;)

Mijn eigen ouders zijn naar Mamma Mia geweest en ik heb een boek van Elisabeth George gekocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wanneer is het vaderdag?

Overigens ben ik op die dag snel klaar.

De derde zondag in juni, dus dit jaar 19 juni. ;)

En niet om vervelend te doen, maar waarom ben je op die dag sneller klaar?

Zijn jouw ouders gescheiden en woon je bij jouw moeder?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal je eerlijk vertellen woon in een groep,nee das niet vervelend .

Aangezien me vader al tijdje overleden is, hoef ik denk niet zoveel te doen.

Moeders leeft nog wel :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De vader van een vriend van me is heel lang geleden ook gestorven. Toch gaan zij op vaderdag altijd even naar het graf met een bloemetje of iets anders. Dat is denk ik ieder voor zich ;)

Wat ik op vaderdag doe weet ik niet. Ik heb een moeder en een zus die wel een kado zoeken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Mijn papaatje is zeeman, en is momenteel aan het varen. Hij komt pas over een paar weken terug, dus ik heb lekker de tijd om nog even wat te verzinnen om te geven. Best handig eigenlijk, een zeeman als vader ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...