Ga naar inhoud

ROBIN RIENSTRA NU BIJ LAAT ZE MAAR LACHEN!


Aanbevolen berichten

shit... mn ma wilde laat ze maar lachen zien, maar ik was wel benieuwd naar wat "The Net" (SBS) inhield, dus hebben we dat maar gekeken ;) Anders had ik met een beetje geluk de video zelfs nog wel aangedrukt... En mn moeder heeft het ook niet opgenomen voor dr zelf...

Link naar bericht
Delen op andere sites
He bah :( Die wilde ik dus heel graag zien, maar ja. Niemand opgenomen zeker?

ik heb het wel opgenomen, dus ik kan even kijken of ik het online kan krijgen, maar mijn pc wil niet altijd meewerken. het was een leuk stuk inderdaad..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik heb het wel opgenomen, dus ik kan even kijken of ik het online kan krijgen, maar mijn pc wil niet altijd meewerken. het was een leuk stuk inderdaad..

Kan je het niet via msn of skype stuuren?

Zo, aangepast. Zo goed?

En doet wonderer het ook niet (een klein beetje)

Dit was alleen maar als waarschuwing bedoeld, aangezien dergelijke dingen nogal snel uit de hand dreigen te lopen met betrekking tot online zetten van filmpjes. En wat betreft Wonderer: die vraagt alleen maar of iemand het heeft ''opgenomen''.

En trouwens: het verwijderen van een mod-edit is ook verboden! Ook niet meer doen!

Oke...

Heb helemaal het faq gelezen.

Zal er volgende keer aan denken.

Sorry voor het ongemak.

Ook sorry voor de users die zich eraan ergerden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het leuke is nog wel dat ik zelf samen met een vriend en nog iemand anders als publiek bij de opname van deze aflevering ben geweest eind mei vorig jaar.

Dit had de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Laat ze maar lachen moeten worden, wat rond september vorig jaar van start ging. Er is in dat seizoen wat toen dus van start ging echter slechts 1 nieuwe aflevering uitgezonden die in 1 van die opnamedagen is opgenomen en voor de rest allemaal herhalingen. Kennelijk zijn die afleveringen tijdens die tijdens die opnamedagen vorig jaar zijn opgenomen dus een tijdje zoek geweest en worden die nu uitgezonden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik heb het wel opgenomen, dus ik kan even kijken of ik het online kan krijgen, maar mijn pc wil niet altijd meewerken. het was een leuk stuk inderdaad..

nee het lukt niet.. en het mag ook niet eens.. ik neem aan dat er nog een herhaling komt..

Link naar bericht
Delen op andere sites
het is niet aan mij om dit te zeggen volgens mij:

maar er mogen geen dingen online worden gezet, want dan maak je inbreuk op de auteurswet

geen probleem, want het werkt toch niet :P, was iets te snel en te enthousiast :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...