Ga naar inhoud

Het goede en het slechte nieuws...


Aanbevolen berichten

Beste leden,

hierbij open ik na vooraf via msn toestemming te hebben gevraagd aan een mod dit topic. Wat er gebeurd is mag duidelijk zijn, er mag dus op het forum en alle omliggende sites helaas niet meer worden verder gegaan onder de oude naam. Het nieuws sloeg voor mij echt in als een bom. Toen ik nog niet van dit alternatieve domein afwist wist ik al helemaal niet hoe ik dit vreselijke nieuws moest verwerken want ik kreeg echt het gevoel of mijn hele wereld instortte :'(

Ik hoorde even later echter dat er als alternatief dus een nieuwe naam is waaronder verder mag worden gegaan. Het is in ieder geval beter dan niets maar ik blijf het werkelijk echt vreselijk vinden. :{

Ook de rest van de leden die deze domeinnaam hebben doorgekregen zijn zo te merken ook echt gewoon verslagen door het nieuws van wat er gebeurd is. Dit merkte ik aan het feit doordat onderaan steeds meer leden die deze domeinnaam hebben bij de lijst met on-line gebruikers on-line kwamen te staan maar vrijwel niemand postte iets omdat we toch vooral aan deze ongelofelijk nare gebeurtenis moeten denken.

Daarom heb ik nu in overleg met een mod dit topic geopend zodat we ook als leden hier ons hart uit kunnen storten. Ik hoop echter wel dat we het gewoon netjes kunnen houden en dat we er op deze manier goed met elkaar als leden over kunnen praten.

Nogmaals, ik vind het ondanks dat we dit domein als oplossing hebben echt vreselijk erg wat er is gebeurd en denk dat jullie dit ook vinden.

9432828741f194973f739.gif

DJ Sjammie.

P.S. nog alle sterkte toegewenst aan Dj. Koelkast en de mods ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Toen ik te horen kreeg wat er aan de hand was, was ik met verbijstering geslagen. Dj begon een verhaal op MSN en ik was helemaal van overtuigd dat hij met alle blijdschap wilde gaan vertellen dat het nieuwe moederbord binnen was, dit was dus niet zo. Mijn mond viel letterlijk open en ik wist de eerste vijf minuten even niks uit te brengen. Ik was echt met stomheid geslagen.

Van het bestaan van dit domein wist ik al een tijdje af, ik wist ook wat er te doen stond op het moment dat "D-Day" aan zou breken, maar met nog ruim 500 andere users, mods, admins en crew had ook ik hier totaal niet op gerekend.

Waarschijnlijk moet er nog e.e.a. gebeuren aan de opzet van het forum, B&A plaatjes moeten nog weg en ik vrees dat ik een andere avatar zal moeten nemen. Ik zit er ook redelijk hard over na te denken om gelijk een nieuwe username te nemen. Maar daar slaap ik nog wel even een nachtje over.

Nogmaals, Dj je wist het al, maar ik stond en sta nog steeds 100 % achter je wat er ook gebeurt.

Mods, Dj en de rest van het team, we maken er weer een super gezellig iets van en we proberen het oude zo snel mogelijk te vergeten!!!

Al hebben we er wel hele mooie herinneringen bij.....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook heel erg geschrokken toen ik las dat het forum voor altijd weg zou blijven. Hoe kan dit? Waarom nou, we bedoelen er toch niks kwaads mee? Ik moest vooral denken aan dj, die toch wel hét slachtoffer van het hele gebeuren was. Stel je voor: Je bent een fan en koopt voor veel geld een site en dan ook nog eens een radio, en dan krijg je zo'n klap van je grote idolen. Het eerste wat ik dan ook tegen dj zei was ,,gecondoleerd``. Toen gaf hij mij de URL van dit adres, en vond ik het een slimme en goede oplossing. Maar het is, nogmaals, verschrikkelijk als het jou zou gebeuren: je wordt door je grote idolen gewoon gedumpt, ze laten je vallen, bij wijze van spreken.

Ik ben ook bang dat ik mijn username en avatar moet gaan wijzigen, aangezien dat allebei met BenA te maken heeft. Dj, ook al zei je tegen mij dat je je goed voelde, vind ik het toch erg jammer voor je dat dit heeft moeten gebeuren.

Maar, dan hebben we DIT forum, een perfecte vervanger voor het vorige forum. Laten we hopen dat we die gezellige tijd die we gehad hebben met elkaar op deze manier kunnen voortzetten. Ik heb er iig zin in.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Och... ik weet in elk geval al één verzameling die bij de volgende rommelmarkt waarschijnlijk weggaat... en de heren Van Toor kunnen maar beter uit m'n buurt blijven als hun stuitje hen lief is... mits 'ie nog twe vinden valt onder de vetlaag. Zo niet, mogen ze m'n kisten operatief laten verwijderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Och... ik weet in elk geval al één verzameling die bij de volgende rommelmarkt waarschijnlijk weggaat... en de heren Van Toor kunnen maar beter uit m'n buurt blijven als hun stuitje hen lief is... mits 'ie nog twe vinden valt onder de vetlaag. Zo niet, mogen ze m'n kisten operatief laten verwijderen.

Ik snap dat je je woede kwijt wil, maar niet hier en ook niet zo }:|

Ik was en ben in stomheid geslagen, ondanks deze site :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weten jullie dat ik die Bassie bij Jensen steeds en steeds leuker ga vinden? :+

Toch jammer dat B&A zich in feite alleen maar op TV als ''kindervrienden'' gedragen. :{

Ik kan ook altijd moeilijk tegen dit soort dingen, vooral als degene die je al jaren

aanbidt, EN waar je het allemaal uit respect voor doet, erover gaat zeuren. :X

Maar zo zie je maar, wij winnen toch en we gaan hier gewoon weer verder! ^O^

Precies mensen, optimistisch blijven zoals ik en het verleden snel achter ons laten! 8-)

dj vooral jij, je bent voor mij de absolute koning en hebt niets misdaan, wij weten allemaal wie de spelbrekers zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap dat je je woede kwijt wil, maar niet hier en ook niet zo }:|

Zeg, ik heb geen moeite om ergens op gewezen te houden, maar dan door mods en admins, dus niet door jou. Oftewel, bemoei je niet met mij, daar zijn wel mensen voor. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

toen ik vanmorgen vroeg eens even op onderzoek uitging, en naar de oude link ging.. stond daar zo'n brief, dus ik die maar is even gaan lezen.

toen ik halverwege was dacht ik van wat voor de drommel is dat nou... nou dat worden dus hele saaien uren voortaan achter de pc..aangezien ik me hier helemaal amuseer met alle berichten die users posten etc etc..

nou toen maar op msn gegaan, kwam dr iemand online, en vroeg of ik al actief was op het nieuwe forum, ik dacht huh! nieuwe forum?? welk forum zei ik zo.. nou toen gaf die de link naar deze site, ik weer helemaal gelukkig. maja toch wel verdomd kl*te dat we die andere naam niet meer mochten gebruiken..

Maar ja zoals al iemand gezegd heb, we leven naar het heden, en niet naar het verleden, dus gewoon het verleden zo snel mogelijk verwerken en vergeten

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik was gisterochtend ziek, vroeg of ik mocht computeren, mocht, en ik zette msn aan, en ik ging naar de website, stond in het engels: pagina kan niet worden weergeven, bla bla, toen zei djsjammie tegen mij op het forum: doet het forum het bij jouw? ik zei nee, en ik zei: heb je al gevraagd aan DJ wat er aan de hand is? hij kwam op dat moment aan met een heel stuk dat dj alles op een andere server moest zetten, dat was dus overzetten van alle berichten van het oude op het nieuwe forum, en die brief maken, maar dat hadden we nog niet in de gaten, ik dacht, komt wel goed. ik zette de pc uit en ging op mijn kamer spelen.

s' avonds zette ik de pc weer aan en ik zag in de naam van b1000000: nooit meer bassie(en)adriaan.nl! :'(:'( dus ik zei: wat bedoel je: nooit meer bassie(en)adriaan.nl? hij zei: kijk maar! toen hij dat zei krreeg ik van djsjammie een bericht: kijk gauw op http://www.bassie(en)adriaan.nl !!, ik ging kijken, zag ik een brief, toen dacht ik al: oh oh, dit word kut. en ik had gelijk, bij het lezen van de brief kreeg ik op het eind een traan in mijn oog. ik dacht toen: dit kan niet! dit kan niet! ik ging kijken op de radiosite, kreeg ik de brief, ik keek op de muzieksite: kreeg weer de brief, infosite: kreeg geen brief, maar: AD-IT Server Service.

Dit domein is gereserveerd voor één van onze klanten.

ik dacht: HUH :? maargoed, ik voelde dat er iets krak in mijn buik, was die middag weer beter, maar toen was ik met en ruk weer misselijk. het forum, de infosite, de radio, de achtergrondmuzieksite, alles was weg, ik dacht echt, verd*mme, het is echt weg.

toen kreeg ik later via msn van DJsjammie de link naar dit forum, toen ik een kijkje nam, dacht ik: dan moeten we maar met dit forum verder. maar ik vind het ook zielig voor dj, hij steekt ZOVEEL TIJD, GELD, EN GEDULD in alle sites, en als ze af zijn geven de heren geen toestemming meer, LACHE, maar, dan het tegenover gestelde. echt, ik snap niet dat de heren *bas* en *adriaan* van toor dit doen, we doen toch niks slechts? we doen ze juist eeren voor al hun series, liedjes, shows, etc, maar als ze het zo blijven doen, dan hebben ze volgens mij binnenkort geen of echt: heeeel weinig fans over. ik zit in ieder geval op het puntje te stoppen met mijn B&A verzameling, en ik wilde eerst een tijdje weg van het forum, even gas terug nemen, niet dat het forum voorgoed gas terugnam! :'(:'(:'(:'(:'(

EDIT: ik schreef BAssssssIE en aaaaaadriaaan.nl (ik schrijf zo omdat er anders komt te staan: clownenacrobaat.nl), maar er komt te staan: clownenacrobaat.nl?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erg jammer... Erg jammer... Ik weet het dus een dag langer dan jullie. En ik was er echt kapot van en ben het nog steeds. Tuurlijk ben ik fan van Bassie & Adriaan en niet van de heren Van Toor, maar de series en alles zijn wel bedacht door Aad van Toor. Maar waar ik al bang voor was is nu dus bevestigd, Aad van Toor is net zo'n persoon als zijn broer, al weet hij het iets beter te verbergen. Had Angela's moeder toch gelijk... En al die bladen en sites trouwens ook... Jensens typetje trouwens ook... Op zulk soort momenten vraag ik me af of er nog wel eerlijke mensen bestaan, die zijn wie ze zijn. Gelukkig zag ik toen de naam van degene die het slechte nieuws had mede gedeeld: DJ Koelkast en ik wist dat er gelukkig nog eerlijke mensen rondlopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

EDIT: ik schreef BAssssssIE en aaaaaadriaaan.nl (ik schrijf zo omdat er anders komt te staan: clownenacrobaat.nl), maar er komt te staan: clownenacrobaat.nl?

haha ik snapte je post al niet ;) Maar dat heeft dj gedaan zodat alle links ed nog gewoon kloppen. Alles waar je bassie en adriaan.nl (zonder enters) typt wordt dus vervangen door clownenacrobaat.nl ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
om te stoppen met je verzameling vind ik niks...

ik ga door, ik ben fan van BASSIE EN ADRIAAN en niet van BAS EN AAD VAN TOOR... zo simpel is het.

ik blijf verzamelen, hoe dan ook!

weet je wat koele dj, daar heb je gelijk in, ik ga ook door, idd, ik ben fan van bassie en adriaan, niet van de heren van toor, je hebt gelijk. ik ga door.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Iedereen is geschrokken dat kan ik opmerken uit deze verhalen. Maar in alle Zeeuwse nuchterheid en eerlijkheid. Geschrokken, verbaasd of zo was ik zeker niet. Ik had het sinds 1 april het gevoel dat dit zat aan te komen. De reacties die beide broers gaven waren voor mijn genoeg om eigenlijk dit te voorspellen. Vooral B. van Toor heeft vanaf het begin afstand gedaan van het vorm. En A van Toor gedoogde het forum. Maar dit tijd is duidelijk voorbij. En als deze reacties allemaal lees. Het lijkt of we onze handen wassen in onschuld. Maar als we even eerlijk zijn we hebben fouten gemaakt. En ik denk dat we op 1 april onze eigen ruiten hebben ingegooid.

Maar ik vind het verstandig van DJ dat hij geen rechtzaak is aangegaan. Ik vind het jammer van het tijd, creativiteit en geld wat er in de vorige site is gestoken. Ik hoop dat deze site een langer bestaansrecht is gegund. Maar in alle eerlijkheid. Ik zet er geen geld op.

En de enige wijsheid die ik wil meegeven aan DJ is: Het verleden kan een last zijn, maar de toekomst is lastiger.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iedereen is geschrokken dat kan ik opmerken uit deze verhalen. Maar in alle Zeeuwse nuchterheid en eerlijkheid. Geschrokken, verbaasd of zo was ik zeker niet. Ik had het sinds 1 april het gevoel dat dit zat aan te komen. De reacties die beide broers gaven waren voor mijn genoeg om eigenlijk dit te voorspellen. Vooral B. van Toor heeft vanaf het begin afstand gedaan van het vorm. En A van Toor gedoogde het forum. Maar dit tijd is duidelijk voorbij. En als deze reacties allemaal lees. Het lijkt of we onze handen wassen in onschuld. Maar als we even eerlijk zijn we hebben fouten gemaakt. En ik denk dat we op 1 april onze eigen ruiten hebben ingegooid.

Maar ik vind het verstandig van DJ dat hij geen rechtzaak is aangegaan. Ik vind het jammer van het tijd, creativiteit en geld wat er in de vorige site is gestoken. Ik hoop dat deze staan een langer bestaan is gegund. Maar in alle eerlijkheid. Ik zet er geen geld op.

En de enige wijsheid die ik wil meegeven aan DJ is: Het verleden kan een last zijn, maar de toekomst is lastiger.

Ik zou graag willen horen welke fouten jij vind dat er gemaakt zijn, en dat van eigen ruiten ingooien op 1 april snap ik al helemaal niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou graag willen horen welke fouten jij vind dat er gemaakt zijn, en dat van eigen ruiten ingooien op 1 april snap ik al helemaal niet.

Je hebt op MSN een uitleg gekregen zover ik bereid was om die te geven. Ik heb een reactie gegeven op de huidige situatie. En het lijkt mijn niet noodzakelijk om mijn te verantwoorden. Ik heb mijn reactie verwoord.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je hebt op MSN een uitleg gekregen zover ik bereid was om die te geven. Ik heb een reactie gegeven op de huidige situatie. En het lijkt mijn niet noodzakelijk om mijn te verantwoorden. Ik heb mijn reactie verwoord.

Als jij hier op het forum zegt dat er fouten zijn gemaakt kun je hier toch ook vertellen welke dat volgens jou zijn :? ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat we ieder van ons dat zelf moeten ontdekken. Wie ze niet kan vinden is daar toe nog niet bereid of kan het nog niet. Die de fouten wel zien, zien ze wel. Ik zie fouten. Ik denk vooral 1 april. En dan zal wel gezegd worden dat mijn persoon is geraakt toen. Maar ik heb geen persoonlijke vete tegen de site. 1 april hebben wij onze eigen ruiten in gegooid. En daar wil ik het bijlaten. Ik zal de komende dagen extra druk hebben. Dus tot volgende week is dit mijn laatste reactie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 april eigen ruiten ingegooid? dacht het niet, er zijn mensen die meteen B&A gaan bellen en DIE hebben onze ruiten ingegooid als je het zo wil noemen, ik weet trouwens zeker dat 1 april er niets mee te maken heeft want betrokkene die ik sprak konden er smakelijk om lachen.

Ik heb ook wel mijn vermoedens en ookal zijn we nu vrij en onafhankelijk, ik zal me daar niet in het openbaar over uitlaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De sfeer van het échte forum zal denk ik niet meer geëvenaard worden. Ik ben bang dat ik het misschien niet meer zo leuk ga vinden als 'vroeger'. Maar we zien wel hoe het loopt..

Jammer, dat het oude forum op deze manier moet eindigen.

Bedankt allemaal. Met name DjKoelkast! Respect.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het gaat nog véél gezelliger worden hier ;)

Ja, ik hoop het. Maar ik wacht even af en welke lijn er nu door wordt gegaan en wat er mag blijven en wat niet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe... sommige mods hier hebben hun avatars in ieder geval al aangepast aan de nieuwe ''clownsstyle'' :P

geweldig _O_ , ook de voorbeelden van in faq e.d. van Pipo de Clown en dat pipo bij de ringtones staan en dat het titel lied van pipp meedraai vind ik geweldig, en dat komt niet omdat ik pipo fan ben ;) ....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ontzettend jammer... :'(:'(

Ik hoop dat de radio gewoon doorgaat O} ?

Het kwam bij mij niet echt als een grote klap aan omdat ik 5 seconden later deze URL al kreeg. Dus echt de kans om het te beseffen kreeg ik niet ... En ik ben het met jullie eens, zo als het vroeger was word het nooit meer :'(.

Ik weet nog goed, een paar weken terug stond ik op een camping en de ''buren'' hadden de beide heren persoonlijk gekend. Globaal kwam er het op neer na even spreken dat het eigenlijk echt niet zulke kindervriendelijke en aardige mensen zijn als het lijkt. Ik zei tijden geleden al dat ik ze prive niet wilde ontmoeten. Jullie prezen ze na 1 juli de hemel in, maar eerlijk gezegd had ik andere ideeen...

Ik heb opzich alles wel van B&A wat ik wil, op dat stuk ben ik niet zo'n verzamelfreak. Ik beleef de 2 als Bassie en Adriaan, niet als Bas en Aad.

Helaas, maar op dit forum ga ik niets meer posten. Het is voor mij nu echt een afgesloten hoofdstuk, ik ga er geen doekjes meer om binden. Heel jammer, maar voor mij stopt het hier nu.

Tot ziens mensen, het was een fantastische tijd, bedankt *O*

Met groet,

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het ook een zeer jammere zaak, maargoed, we moeten het nuchter bekijken, we zitten nu op een forum over clowns en acrobaten, en daarop kan niemand iets zeggen ( of zijn de namen clown en acrobaat ook copywright beschermd? Neen? Ik dacht het ook niet )

Ik vind het wel zeer jammer dat we een aantal trouwe users verliezen hierdoor, zeer jammer zelfs, maarja, dat is hun eigen keuze.

Ikzelf blijf me 100% inzetten voor het forum en blijf gezellig meeposten

EDIT : m'n avatar zal vanaf nu wel niets meer met het forum te maken hebben, om te tonen dat ik ook andere interesses heb :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kwam uit school en dacht op het forum even wat te kunnen lezen. Het eerste wat ik zag was de brief van DJ en ik schrok me echt rot.

Ik begon ook een beetje te vloeken. Dit was het dan dacht ik.

Gelukkig kreeg ik al gauw daarna te horen van MarsM dat het forum verplaatst zou worden.

Ik vind het ook wel een beetje zielig dat Bas & Aad op deze manier reageren. Als ik zoveel miljoenen video's had verkocht en zo bekend en populair was in Nederland dan zou ik er juist trots op zijn en het al helemaal geweldig vinden als er een forum van zou zijn...

Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Ik ben in ieder geval blij dat DJ toch het forum heeft weten te plaatsen (Hulde aan DJ *O* ) We maken er gewoon weer een gezellige tijd van, ookal blijft het toch een gemene steek.

Altijd blijven lachen!!

P.S. Mijn avatar heb ik maar meteen aangepast. Nu zijn twee andere clowns te zien en dit zijn ook wel twee geweldige stuntelkampioenen: Paling & Ko

Link naar bericht
Delen op andere sites

DJ misschien moet je eigen afvragen of het nu je verstand of woede is die praat. Kijk ik zal eerlijk wezen. Ik zal mijn beperkt opstellen op dit forum. Omdat de rechtsgeldigheid van deze site betwijfel. Ik denk dat misschien hier weer gedonder mee kom. Ik blijf wel lid. Maar beperk mijn zeer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
DJ misschien moet je jezelf afvragen of het nu je verstand of je woede is die praat. Kijk ik zal eerlijk zijn. Ik zal mij beperkt opstellen op dit forum. Omdat ik de rechtsgeldigheid van deze site betwijfel. Ik denk dat hier misschien weer gedonder mee komt. Ik blijf wel lid. Maar beperk mij zeer.

Ik wil toch wel eens weten waar jij het lef vandaag haalt om iedereen aan te vallen?

Als ik zo al jouw posts lees heb je liever dat er gewoon geen forum meer is en dat je toch maar steeds iedereen op z'n fouten gaat wijzen. Kijk eerst naar jezelf en denk dan aan de fouten van anderen.

Trouwens voor iemand die al een boek heeft geschreven en zegt politicus te zijn, moet je toch wel eens je schrijfstijl aanpassen, want een boek dat geschreven is al jouw posts zou ik niet willen lezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het een beetje laf zoals je reageert. Je probeert nu al vantevoren je handen schoon te wassen voor, volgens jou, rechtsongeldigheid van dit forum en daarmee, volgens jou, mogelijke gevolgen. Ik zou zeggen... als het je niet bevalt dan kap je er toch mee. Lekker makkelijk om vanaf de zijlijn steeds je mening te verkondigen, maar als je het allemaal zo betwijfelt moet je er ook geen gebruik van maken. Zo ja, ben je net zo schuldig aan het meedoen hieraan.

En daarnaast... probeer je eens een keer in te houden. Die avatar van je geeft al precies aan dat je altijd keihard moet laten zien wat je vindt maar eigenlijk geeft het meer een weerspiegeling van hoe zielig je bezig bent.

Doe er wat aan zou ik zeggen, want volgens mij zijn er een hoop mensen die zich aan je gedrag storen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
DJ misschien moet je eigen afvragen of het nu je verstand of woede is die praat. Kijk ik zal eerlijk wezen. Ik zal mijn beperkt opstellen op dit forum. Omdat de rechtsgeldigheid van deze site betwijfel. Ik denk dat misschien hier weer gedonder mee kom. Ik blijf wel lid. Maar beperk mijn zeer.

hoezo twijfel je aan de reachtsgeldigheid van dit forum, zie jij ergens nog B & A staan dan, (behalve de topictitels). verder lijkt me dit forum volkomen legaal, nu er geen B&A dingen op staan. tenzij het andere waar is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

welk andere is misschien waar benafan?

en ik praat niet uit woede, ik ben helemaal niet boos, ik ben verdrietig, meer niet en ik probeer te redden wat er te redden valt. sorry voor mijn poging een groep gezellige mensen bij elkaar te houden, ik dacht dat jij er 1 van was Tim, ik DACHT...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Welkom (terug) op dit forum. Wat een vreselijk nieuws! Ik heb echt met een rotgevoel en een brok in mijn keel de brief op *www.bossooonodrooon.nl* gelezen. En met een even rot gevoel en even groot brok in mijn keel het antwoord van Rogier op de Adriaan Homepage. Echt ziek ben ik er van. Ik ben sowieso al ziek vandaag, maar dit heeft me helemaal misselijk gemaakt. Ik geloofde het eerst niet, ik dacht dat het één grote grap was, maar helaas... dat was het niet! Ik snap niet wat er verkeerd is gegaan. Wat hebben we gedaan dat niet mocht? Waar en door wie is het fout gegaan? Ik neem niemand iets kwalijk (en al helemaal de users en crew van het forum niet), maar ik heb wel mijn vertrouwen verloren in Bas en Aad van Toor. Alles was toch geregeld? Dacht ik. En dacht waarschijnlijk ook zo'n beetje iedereeen hier. Ikzelf ben nog steeds Bassie & Adriaan fan, ik ben het al mijn hele leven en ik zal het ook mijn hele leven blijven, maar mijn B&A-hart is toch voor een klein stukje verbrokkelt. Ik vind het goed dat Dj Koelkast nog dit alternatief heeft kunnen vinden. Maar dit is nou eenmaal geen Bassie & Adriaan-forum; dit is een "clowns en acrobaten"-forum. Ik ben het B&A-gevoel kwijt hier. Overal waar eerst Bassie & Adriaan stond, staat nu Clown en Acrobaat. Voor mijn gevoel is het óf een Bassie & Adriaan-forum óf helemaal geen forum. En aangezien er geen andere mogelijkheid is, moet ik voor het laatste kiezen. Het spijt me, maar ik denk niet dat ik in de toekomst ook nog zin zal hebben dit forum te bezoeken en helemaal geen berichten meer te plaatsen. Begrijp me niet verkeerd: ik wil absoluut niet vervelend doen, ik wil niemand vervelend aanvallen, ik wil niet dramatisch lopen doen. Ik wil gewoon een Bassie & Adriaan-forum!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die dit forum mogelijk heeft gemaakt en iedereen die daarbij hoort: dit zijn DJ Koelkast (voor al zijn moeite, tijd en eigenlijk verder voor alles), Wonderer, alle andere moderators en mijn mede-users. Allemaal hartstikke bedankt en tot ziens!

update: Ik ben inmiddels al een flinke tijd terug tot inkeer gekomen, en blijf gewoon op het forum!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het heel vervelend en het maakt mij heel verdrietig als mensen zeggen: ik ge hier niet meer posten en: het wordt niet meer als 'vroeger'..

Alleen de naam is veranderd en we hebben nu dezelfde regels als elk landelijk forum, verder kunnen we lekker over B&A kleppen wanneer we dat willen.

De enige reden dat ik NIET gestopt ben zijn jullie, de users, en als de helft ermee stopt zie ik het somber in...

We hebben ZO HARD gewerkt om dit te bereiken en nu is het wel ietsje anders, maar de mensen zijn hetzelfde, de topics zijn hetzelfde...

Laat je niet meeslepen door emoties en doe je ding, allemaal, hier op dit forum. ALSJEBLIEFT! Want zonder jullie is het hier maar niks en voor mij is dit een geweldige plaats waar ik geweldige mensen heb leren kennen.

Stel: fok.nl zou opeens: forum.nl heten, dan betekent dat toch niet dat je er weg moet omdat het anders heet? nogmaals: kom gewoon allemaal terug en we maken het LEUKER dan 'vroeger'!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het heel vervelend en het maakt mij heel verdrietig als mensen zeggen: ik ge hier niet meer posten en: het wordt niet meer als 'vroeger'..

Alleen de naam is veranderd en we hebben nu dezelfde regels als elk landelijk forum, verder kunnen we lekker over B&A kleppen wanneer we dat willen.

De enige reden dat ik NIET gestopt ben zijn jullie, de users, en als de helft ermee stopt zie ik het somber in...

We hebben ZO HARD gewerkt om dit te bereiken en nu is het wel ietsje anders, maar de mensen zijn hetzelfde, de topics zijn hetzelfde...

Laat je niet meeslepen door emoties en doe je ding, allemaal, hier op dit forum. ALSJEBLIEFT! Want zonder jullie is het hier maar niks en voor mij is dit een geweldige plaats waar ik geweldige mensen heb leren kennen.

Stel: fok.nl zou opeens: forum.nl heten, dan betekent dat toch niet dat je er weg moet omdat het anders heet? nogmaals: kom gewoon allemaal terug en we maken het LEUKER dan 'vroeger'!

DJ heeft inderdaad gelijk, en wat maakt het nou uit dat dit forum anders heet? We kunnen het ALTIJD over bena hebben zonder dat er problemen van komen. En daarbij: DJ heeft zo zijn best gedaan om dit allemaal te doen en ons ook te helpen door dit forum te maken. Ik snap best dat het vreemd is omdat je ineens een heel ander logo ziet, maar dat went wel. Er verandert haast niks aan de oude formule en als we het willen kunnen we de oude sfeer hercreeren! Ik kreeg ook een brok in mijn keel toen ik alles las. Ik kreeg ook een brok in mijn keel toen ik het stuk op de adriaan-homepage las, en ik mag het dan wel niet zeggen maar ik vind het een *******streek! En wie probeert ons te helpen? Dj, hij doet zijn best voor ons en jullie laten hem vallen. Dj, onthou dat ik er iig zal zijn en 100 procent achter je sta.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik het helemaal mee eens... alles wat is opgebouwd in de afgelopen 1,5 jaar kan toch niet ineens zomaar in het niets opgaan?

Alleen de namen zijn veranderd, voor de rest is alles hetzelfde gebleven... en zoals dj al zei... ik zelf vind het hier niet alleen ontzettend leuk door Bassie en Adriaan, maar vooral door de leuke en gezellige mensen die je leert kennen. Zonder dit forum had ik een hele hoop mensen niet hebben leren kennen, die ik nu eigenlijk niet meer weg kan denken :Y

als je 3 dagen op dit nieuwe forum zit zal je zien dat je zo weer gewend bent. Kijk naar al het werk wat er in wordt gestoken om het toch nog allemaal online te houden... dat wordt allemaal voor alle mensen hier gedaan ^O^

niet zo gauw afhaken of domme beslissingen maken. Toen het forum 2 weken offline was vanwege een storing las ik ook allemaal berichten van mensen die ''trauma's'' hadden doorgemaakt vanwege het feit dat ze het forum niet meer opkonden. Als je zo gehecht bent aan dit plekje op het net... waarom dan wel gelijk afhaken als er toevallig een andere naam staat :N

iets wat je graag wil.... zal je je vroeg of laat toch weer aan overgeven...

Link naar bericht
Delen op andere sites
welk andere is misschien waar benafan?

en ik praat niet uit woede, ik ben helemaal niet boos, ik ben verdrietig, meer niet en ik probeer te redden wat er te redden valt. sorry voor mijn poging een groep gezellige mensen bij elkaar te houden, ik dacht dat jij er 1 van was Tim, ik DACHT...

dat dit tog illegaal is, lijkt mij niet.. al hoewel er wel een paar dingen verwijderd moeten worden, maar alles op z'n tijd.

en MarsM je hebt helemaal gelijk! het went allemaal vanzelf..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Och, ik blijf in elk geval wel gewoon doorgaan, vind alleen nieuwe avatars wat irritant en sommige personen UITERST irritant. Maar och, onder de vorige naam mocht ik die ook al niet en nee, het zijn geen users (hoewel... ;) ) voordat iemand zich voor het hoofd gestoten voelt.

Trouwens... mijn mammie heeft altijd gelijk, daar is het een mammie voor. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Och, ik blijf in elk geval wel gewoon doorgaan, vind alleen nieuwe avatars wat irritant en sommige personen UITERST irritant. Maar och, onder de vorige naam mocht ik die ook al niet en nee, het zijn geen users (hoewel... ;) ) voordat iemand zich voor het hoofd gestoten voelt.

Trouwens... mijn mammie heeft altijd gelijk, daar is het een mammie voor. ;)

wat zei jou mammie dan?? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste forumleden,

ik ga proberen geen lang sentimenteel verhaal af te steken, maar de meeste users weten wel dat ik eigenlijk per hoge uitzondering buiten het muziekonderdeel berichten plaats.

Dit kan ik uiteraard niet zomaar langs me heen laten gaan. We zijn begonnen met een paar B&A fans op Fok! en vanuit daar is een eigen creatie ontstaan. Eentje die een enorm succes is geworden ook! Met een eigen forum, een infopagina, een radio, de 1 juli-dag, ontelbare topics over onze helden. Dit is wat we in enkele jaren hebben bereikt. En nu maken de heren van Toor het kapot, terwijl het echt nergens om ging!

Ik begrijp jullie frustraties, woede, verdriet en al die andere emoties die jullie op dit moment voelen, maar het hoeft helemaal niet voorbij te zijn! Ja, het is dan misschien niet meer zoals je gewent bent dat het is, maar zo is het leven nu eenmaal. Alles verandert en mensen veranderen. Helaas zijn de heren van Toor in negatieve zin ten opzichte van het forum gaan kijken. Daar kunnen we niks aan doen.

Het enige wat we wel kunnen doen is doorgaan met ons werk. Wij allemaal samen hebben dingen bereikt waar de echte fans alleen maar van konden dromen enkele jaren geleden. Als ik op mijn 'vakgebied' kijk en zie hoeveel muziek we in enkele jaartjes hebben gevonden met z'n allen, dan weet ik ook hoe dankbaar en gelukkig ik moet zijn met het forum.

En ja, het is nu even wennen en het zal niet meer hetzelfde zijn, maar het kan doorgaan en als we allemaal ons best doen zal het alleen nog maar beter worden. We moeten Bas en Aad laten zien dat we vechters zijn!

Ik wil hierbij DJ en de andere crewleden en alle users en mensen die voor dit forum van betekenis geweest zijn hartelijk bedanken voor al hun harde werk. En ik vraag jullie dan nu ook: geef het nog een kans, laten we het gewoon proberen. Dan zul je zien, als de frustratie, het verdriet en de woede zijn gezakt, dan ben je blij dat er nog een forum is.

- De Maestro -

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal de laatste zijn die afhaakt, als jullie dat maar weten!!

Ik ga door tot het bittere eind en zal ten aller tijden de oprichters en de mensen die dit mede mogelijk hebben gemaakt steunen.

Diepe respect. Deze mensen hebben het namelijk wel mogelijk gemaakt dat we het over het leukste duo van Nederland kunnen hebben!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is inderdaad erg jammer dat het zo gelopen is. Maar als je kijkt wat we de afgelopen tijd op het forum bereikt hebben, vind ik wel dat het zonde zou zijn als we nu ineens zouden stoppen, beter een clown en acrobaat forum dan helemaal niets toch.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is allemaal zeer spijtig hoe het geeindigd is. Heb ook even een ander plaatje genomen, voor de zekerheid dan maar he.

Maar ik heb Bas zijn persoonlijke verhaal over het oude domein gehoord en ik moet zeggen dat ik hem gelijk geef. Zal wel niet zo populair gevonden worden hier, maar ik blijf altijd fan van zowel B&A als de heren van Toor zelf.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is allemaal zeer spijtig hoe het geeindigd is. Heb ook even een ander plaatje genomen, voor de zekerheid dan maar he.

Maar ik heb Bas zijn persoonlijke verhaal over het oude domein gehoord en ik moet zeggen dat ik hem gelijk geef. Zal wel niet zo populair gevonden worden hier, maar ik blijf altijd fan van zowel B&A als de heren van Toor zelf.

Je hebt recht op je eigen mening. Ik weet ook niet precies wat je is verteld en hoe je dit hebt opgevat.

Ik kan je alleen vertellen dat er op elke mogelijke wijze is geprobeerd om aan de wensen en eisen te voldoen van zowel de broers van Toor als Martijn Passchier en andere organisaties als de BUMA/STEMRA en dergelijke meer.

Uiteraard kan er met heel veel users weleens iets fout gaan of iets illegaals op het forum verschijnen, maar de crew heeft er alles aan gedaan om alles wat er gedaan werd legaal te doen en er was mondelinge toestemming van Aad van Toor voor het gebruik van het B&A materiaal. Als ze zich dan opeens bedenken en de stekker eruit trekken, dan kunnen wij daar ook niks aan doen.

DJ heeft contact gehouden met de van Toors en ze alles keer op keer uitgelegd, dingen veranderd, excuses aangeboden, met ze samen overleg gepleegd.

Als het dan nog niet goed is, dan moet je toch toegeven dat het misschien ook wel aan hen kan liggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is allemaal zeer spijtig hoe het geeindigd is. Heb ook even een ander plaatje genomen, voor de zekerheid dan maar he.

Maar ik heb Bas zijn persoonlijke verhaal over het oude domein gehoord en ik moet zeggen dat ik hem gelijk geef. Zal wel niet zo populair gevonden worden hier, maar ik blijf altijd fan van zowel B&A als de heren van Toor zelf.

Dan ben ik erg benieuwd naar het verhaal van B. van Toor. Ik weet namelijk hoe deze persoon kan spreken. Maar goed, daar is dit topic niet voor... We hebben een nieuwe naam en de mogelijkheid om het over andere clowns en acrobaten te hebben ;)

Verder vind ik dat TimT nogal schijnheilig is als ie in het ene topic beweert dat hij van mening is dat het forum illegaal is en in een ander topic openlijk verkondigd dat hij de achtergrondmuziekjes, die zeker illegaal zijn, op zijn site zal laten staan. Ik word hier echt kotsmisselijk van. Besef jij wel hoeveel werk DJ en anderen hiermee hebben gehad? Weet jij wat voor gesprekken er tussen DJ en de heren Van Toor hebben plaats gevonden? NEE! Hoe kan je dan ooit het oordeel vellen dat het allemaal DJ's schuld is? DJ heeft gedaan wat hem goed leek en wat ook goed was, de heren Van Toor hebben daar echter een andere mening over. Maar genoeg over het slechte nieuws..

Het goede nieuws is dat het forum er nog is en dat het hier heel gezellig gaat worden. Met nieuwe live uitzendingen in het vooruitzicht en een C&A tour. (nee niet de winkelketen. Lol, straks krijgen we die op ons dak omdat we de afkorting "C&A" gebruiken Het wordt dus weer als vanouds genieten deze zomer *O* Helaas wel zonder een spectaculaire 1 juli, maar je moet maar zo denken, vorig jaar hebben we enorme pret gehad en dat kan niemand ons meer afnemen! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil trouwens nog even wat zeggen wat ik mij pas realiseer sinds deze laatste klap.

Het forum en de info site hebben er niet alleen voor gezorgd dat ik helemaal fan ben geworden van B&A, maar ik heb er ook veel mensen door leren kennen. De een kan ik beter mee opschieten dan de ander. Maar toch heb ik nog nooit van een online community zoveel meetings gehad met zoveel mensen als van dit forum. Ook zijn er veel mensen die ik in RL niet heb gezien, maar wel veel mee heb gelachen op MSN, of gewoon op het forum.

Niet als afscheid, maar gewoon omdat het wel eens gezegd mag worden:

bedankt allemaal! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad Cold, ik heb hier zoveel toffe mensen ontmoet (benafan, djsjammie twice, kan zo nog doorgaan).

Ik ga hier natuurlijk niet Bas uitgebreid lopen citeren, maar het zullen ongetwijfeld woorden zijn die djkoelkast zelf, en de rest van de crew al vaak genoeg hebben opgevangen. Je hoort de verhalen van 2 kanten en die weeg je met elkaar af, en ik kies de kant van Bas.

Natuurlijk zijn de verhalen aangedikt, zowel aan de kant van Bas als ook aan de kant van de crew.

Maar ik vind wel dat door de leiding van het forum de namen van B&A een beetje te veel zijn gebruikt, meer dan dat het goed was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...