Ga naar inhoud

Toffe Clowns en acrobaten gezien?


Aanbevolen berichten

Zoals in het filmpje wordt gezegd, wat de aanleiding is voor dit topic:

"Welke clown ken jij nou? [...] Dan kom je toch op mijn zeergewaardeerde collega neef Bassie uit?"

Dus heb jij een gave clown gespot? Post het hier!

Ik trap af. Valerio van de beste Nederlands omroep 6pack ging even op bezoek bij Clown Wous!

http://www.6pack.tv/Default.asp?log=195&cont=viewLog

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die Russische clown popov schijnt wel goed te zijn. Ik ben zelf niet zo'n fan van clown, meer van acrobaten... tijdens het 100 jaar circustheater gala was er een fransman, meen ik, en die was me toch goed! En hij had alleen een broek aan dus ik nog blijer ;)

Verder zijn de Mongoliers uit Circus Althoff ook best leuk, maar de clowns zijn verschrikkelijk irritant.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die Russische clown popov schijnt wel goed te zijn. Ik ben zelf niet zo'n fan van clown, meer van acrobaten... tijdens het 100 jaar circustheater gala was er een fransman, meen ik, en die was me toch goed! En hij had alleen een broek aan dus ik nog blijer ;)

Verder zijn de Mongoliers uit Circus Althoff ook best leuk, maar de clowns zijn verschrikkelijk irritant.

Die ene "clown" die dat nummer in Althoff heeft/had met die ladder is wel goed. Voor de rest vind ik dat je gelijk hebt dat de clowns uit Althoff irritant zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die ene "clown" die dat nummer in Althoff heeft/had met die ladder is wel goed. Voor de rest vind ik dat je gelijk hebt dat de clowns uit Althoff irritant zijn.

Alex noem ik toch meer acrobaat, wat ie met die ladder uitvreet...

En die Georgier, die was goed!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die Russische clown popov schijnt wel goed te zijn. Ik ben zelf niet zo'n fan van clown, meer van acrobaten... tijdens het 100 jaar circustheater gala was er een fransman, meen ik, en die was me toch goed! En hij had alleen een broek aan dus ik nog blijer ;)

Verder zijn de Mongoliers uit Circus Althoff ook best leuk, maar de clowns zijn verschrikkelijk irritant.

Popov is dood... ik zie in het museum en in het circus natuurlijk erg veel clowns en soms zijn ze best leuk. Dennis en Vladimir Stoliarov, bijvoorbeeld. Goeie acrobaten zijn er ook erg veel, ik vond The Flying Angels bij Althoff wel erg goed. (En ja, Maike, daar zat Efrem ook bij ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...