Ga naar inhoud

[centraal] Releasedata (bios/dvd/tv)


Aanbevolen berichten

Niet om interessant te doen, maar ik kan hem gewoon niet weglaten: :P

*O*KAMELEON 2! *O*

15 Juni = Première Hoogezand

18 Juni = Première Sneek & Leeuwarden

19 Juni = Première Heerhugowaard & Amsterdam (landelijk)

22 Juni = Première Delft

25 Juni = Première Enschede & Doetinchem

26 Juni = Première Amersfoort & Den Bosch

29 Juni = Première Hoogeveen (officiële bioscooprelease)

Bijwonen of meemaken? Surf naar http://www.dekameleonfilm.nl ;)

Verder disussieren over de film of iets anders van de Kameleon? Check dit topic ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik vraag me ineens af of (en zo ja wanneer) In de Vlaamsche Pot nog op DVD komt, die zou ik wel graag willen (eerste seizoen in ieder geval). En Russen seizoen 4 en 5... :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me ineens af of (en zo ja wanneer) In de Vlaamsche Pot nog op DVD komt, die zou ik wel graag willen (eerste seizoen in ieder geval). En Russen seizoen 4 en 5... :9~

In de Vlaamsche Pot seizoen 1 staat gepland voor 19-09-2005 ;) dus nog eventjes geduld O-) ...

Russen seizoen 4 en 5 zijn naar mijn weten nog geen releasedatums voor bekend... ik las trouwens wel dat naast Baantjer seizoen 5 ook seizoen 6 al snel zou verschijnen ;) ... is Angela ook weer blij, want dat gaat lekker snel en die zit natuurlijk nog op die aflevering van Stanley te wachten :P (gok ik zo O-) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik wacht nog steeds op Spring seizoen 3 en Medisch Centrum West seizoen 2, iemand daar info over? ;)

dan wil ik ook nog:

Fort Alpha

12 steden, 13 ongelukken

Uit de school geklapt

Bureau Kruislaan

en nog een paar geniale Nederlandse series die me nu even niet te binnen schieten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik wacht nog steeds op Spring seizoen 3 en Medisch Centrum West seizoen 2, iemand daar info over? ;)

dan wil ik ook nog:

Fort Alpha

12 steden, 13 ongelukken

Uit de school geklapt

Bureau Kruislaan

en nog een paar geniale Nederlandse series die me nu even niet te binnen schieten.

Medisch Centrum West seizoen 2 op 23-08-2005 ;)

de rest zal ik even snel nakijken ;)

... van al die andere dingen kan ik geen releasedatums vinden... maar van de meeste series heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Medisch Centrum West seizoen 2 op 23-08-2005 ;)

de rest zal ik even snel nakijken ;)

... van al die andere dingen kan ik geen releasedatums vinden... maar van de meeste series heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord :P

schaam je!

12 steden is een hele goede VARA serie, jaren gelopen met Jan Douwe Kroeske in de presentatie, not likely dat die op DVD komt.

Fort Alpha was een hele goede jeugdseries en veel 'helden van nu' zijn daar begonnen, was van de TROS, zijn ze wel mee bezig die op DVD te zetten.

Uit de school geklapt is Neerlands leukste comedyserie, van de NCRV. Katja Schuurman is hier begonnen (nog voor GTST)

Bureau Kruislaan is de voorloper van Unit 13, maar 10x beter als je het mij vraagt. Neerlands beste politieserie. VARA.

Spring is een topserie uit België

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

schaam je!

12 steden is een hele goede VARA serie, jaren gelopen met Jan Douwe Kroeske in de presentatie, not likely dat die op DVD komt.

Fort Alpha was een hele goede jeugdseries en veel 'helden van nu' zijn daar begonnen, was van de TROS, zijn ze wel mee bezig die op DVD te zetten.

Uit de school geklapt is Neerlands leukste comedyserie, van de NCRV. Katja Schuurman is hier begonnen (nog voor GTST)

Bureau Kruislaan is de voorloper van Unit 13, maar 10x beter als je het mij vraagt. Neerlands beste politieserie. VARA.

Spring is een topserie uit België

ok ok :@ 12 steden 13 ongelukken ken ik inderdaad wel ja :P heb ik bijna alle afleveringen toendertijd van gevolgd O-)

maar al die andere series: *bas* noooooooooooooooooit van gehoord (Unit 13 dus ook niet O} )

(misschien dat ze daarom niet op dvd verschijnen :7 .. en Spring ken ik trouwens ook, maar daarvan is voor het derde seizoen nog geen releasedatum bekend ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fort Alpha wil ik wel op DVD, Bureau Kruislaan wil ik in ieder geval nog een keer zien. Frederik de Groot O+

Zouden ze net zo moeten doen als de NCRV met Coverstory doet, gewoon lekker herhalen, heer-lijk.

Maar echt UIT DE SCHOOL GEKLAPT is èchte humor, niet te vergelijken met baggerseries als HET ZONNETJE IN HUIS, VRIENDEN VOOR HET LEVEN, MIJN DOCHTER EN IK, SAM SAM etc.

Uit de school... is een unieke echte Nederlandse serie en geen slap aftreksel van een nog slappere Amerikaanse comedy

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Ik lees net dat er helemaal niet wordt gewerkt aan 'Fort Alpha' op dvd... daar zijn helemaal geen plannen voor....? O}

Bureau kruislaan schijnt een twijfelgeval te zijn... staat vooralsnog ook nog niet gepland. :N

Wel andere releasedata onder voorbehoud:

Najaar 2005:

- In de Vlaamsche Pot - Seizoen 1

Voorjaar 2006:

- Medisch Centrum West – Seizoen 3

- In de Vlaamsche Pot – Seizoen 2

- Baantjer – Seizoen 7 en 8

Zomer 2006:

- Medisch Centrum West – Seizoen 4

Najaar 2006:

- Medisch Centrum West – Seizoen 5

- In de Vlaamsche Pot – Seizoen 3

en ''uit de school geklapt'' en ''12 steden 13 ongelukken'' is volgens mij al helemaal niet aan de orde... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 december premiere Griezelbus *O*

29 november voorpremiere en raad es wie er kaartjes van Paul van Loon heeft om daarbij te zijn :9

Ik heb er zin in.

Woeiii ik wil ook :P Griezelbus was altijd gaaf, dus nu vast en zeker nog steeds :D Lijkt me best een ''aparte'' film... hebben ze volgens mij ook best een grote cast nodig, omdat in al die afzonderlijke verhalen andere personages voorkomen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik lees net dat er helemaal niet wordt gewerkt aan 'Fort Alpha' op dvd... daar zijn helemaal geen plannen voor....? O}

Bureau kruislaan schijnt een twijfelgeval te zijn... staat vooralsnog ook nog niet gepland. :N

Wel andere releasedata onder voorbehoud:

Najaar 2005:

- In de Vlaamsche Pot - Seizoen 1

Voorjaar 2006:

- Medisch Centrum West – Seizoen 3

- In de Vlaamsche Pot – Seizoen 2

- Baantjer – Seizoen 7 en 8

Zomer 2006:

- Medisch Centrum West – Seizoen 4

Najaar 2006:

- Medisch Centrum West – Seizoen 5

- In de Vlaamsche Pot – Seizoen 3

en ''uit de school geklapt'' en ''12 steden 13 ongelukken'' is volgens mij al helemaal niet aan de orde... :N

MCW seizoen 3 komt 8 november uit, maar ik heb hem al een paar dagen in huis ;) rechtstreeks van de uitgever Houde of Knowledge

Als we toch bezig zijn: Spring reeks 3 en hotnews.nl wil ik ook wel releasedata van weten ;) Ik weet dat hotnews.nl deel 1 al uit is ;)

en van dvd.nl:

09-11-2005 Coyote Ugly (SE) Buena Vista Home Entertainment

09-11-2005 Gone in 60 Seconds (SE) Buena Vista Home Entertainment

23-11-2005 Toy Story (SE) Buena Vista Home Entertainment

23-11-2005 Toy Story 2 (SE) Buena Vista Home Entertainment

maar die heb ik allemaal al, benieuwd wat er SE aan is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Woeiii ik wil ook :P Griezelbus was altijd gaaf, dus nu vast en zeker nog steeds :D Lijkt me best een ''aparte'' film... hebben ze volgens mij ook best een grote cast nodig, omdat in al die afzonderlijke verhalen andere personages voorkomen ;)

Het is niet een echte verfilming van een of meerdere boeken (helaas). Check griezel.net (weten->over de film) en degriezelbus.nl

Er is ook een premiere in de Flint ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als we toch bezig zijn: Spring reeks 3 en hotnews.nl wil ik ook wel releasedata van weten ;) Ik weet dat hotnews.nl deel 1 al uit is ;)

De dvd van hotnews.nl die nu in de winkel ligt is geheim spel. Die heb ik niet gezien op Jetix, achtste steen wel. Ik hoop ook dat de volgende snel uitkomt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hèhè... was wel een subtiele topic-kick dit O-)

Voor wonderer trouwens nog: Russen seizoen 4 en seizoen 5 staan ook nog niet op de planning, dus dat kan ook nog wel even duren :N

en voor Angela: Baantjer seizoen 8 komt dus voorjaar 2006 en daar zit ook die aflevering met Stanley Burleson tussen ;) ... Overigens schijnen Baantjer seizoen 7 t/m 11 allemaal te verschijnen in 2006, dus dat is sowieso super *O* ... en voor de mensen die nog twijfelen... er komt als het goed is (las ik op baantjer.net) ook een baantjer-mega-dvdbox met seizoen 1 t/m 6 én de tv-film ineen, voor een redelijke prijs ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 November...

Star Wars Episode III Revenge of the sith.

Vanaf vandaag ligt hij al in de videotheken maar nog even wachten als je hem in huis wil halen 8))

Bradley heeft hem al een week in huis *O*

Niet dat ik daar wat aan heb of zo, vond het wel leuk om te melden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Er komen dit jaar werkelijk allerlei vervolgfilms uit... ik las al Final Destination 3 en zelfs Mission: Impossible 3... ik vraag me af of dit niet gigantisch gaat floppen :+ (Vooral M:I 2 viel al zwaar tegen ten opzichte van het origineel). Maar ook weer een hoop andere hoopvolle films.. Pirates of the Carribean 2, de da Vinci code, James Bond 21...enz. Volgens mij nu al meer grotere titels aangekondigd, dan in 2005 zijn verschenen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij nu al meer grotere titels aangekondigd, dan in 2005 zijn verschenen :P

Toevallig werd er vanavond ook op Editie NL van RTL4 ook hier iets over gezegd.

Het ging erover dat het aantal bioscoopbezoeken in 2005 in Nederland wat was afgenomen. Er werd vooral gedacht dat dit zou komen doordat er het afgelopen jaar niet zoveel grote films zijn uitgebracht en dat het aantal bioscoopbezoeken dit jaar wel weer zal toenemen door de grote films die er aan zitten te komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...