Ga naar inhoud

Woord + Fotospel


Aanbevolen berichten

Ik plaats hier een woord. De volgende moet dan ook een woord plaatsen met de eerstvolgende letter in het alfabet van het eerste woord (dus Aap - Brood) Maar om het extra moeilijk te maken moet je er ook een foto bij zoeken! Kan op den duur wel grappig zijn :)

Ik begin met de A van aal:

TP000012-Aal.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

lijkt mij wel een leuk spel! ^O^

wel even een aantal regeltjes voor de duidelijkheid:

- als het alfabet rond is GEEN dubbele plaatjes/woorden gebruiken (er zijn woorden zat)

- Het liefst links posten naar de foto's ipv de afbeeldingen direct, omdat anders het topic zo traag wordt.

- en (ik denk en hoop dat het niet nodig zal zijn) graag normale/fatsoenlijke woorden en plaatjes. Ik denk dat iedereen weet wat ik daarmee bedoel, maar staat ook in de FAQ ;)

okee... veel plezier en verder spelen maar weer *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is dit voor belachelijk gedoe!!!!

er stond duidelijk dat je normale woorden en plaatjes moest gebruiken!

Ik ga hier maar eens even over in overleg met de crew... :(

belachelijk zeg :(

ow @ MarsM, dat had ik niet gelezen dan... over het hoofd gezien... SORRY! :@

ik zie mijn eigen fout in en zal het niet meer doen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel flauw, Benafan! :(

Een regel van dit spel zegt:

- en (ik denk en hoop dat het niet nodig zal zijn) graag normale/fatsoenlijke woorden en plaatjes. Ik denk dat iedereen weet wat ik daarmee bedoel, maar staat ook in de FAQ

Bovendien kan het plaatsen van een 18+ link je de kop kosten hier op het forum! :(

edit Ik heb een blauwe kaart gestuurd naar de moderators! Ik vind dit echt niet kunnen. Dit is natuurlijk moderator-werk, dat weet ik, maar ik wil graag mijn afschuw uiten. Ik schrok me echt dood toen ik op de link klikte. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

! Opnieuw een algemene opmerking !

Probeer normale woorden te bedenken die passen op een clowns en acrobatenforum. Het is nu in 1 ronde al 3 keer gebeurd dat de mod of admin moest editten vanwege ''ongepaste'' woorden en/of afbeeldingen. Probeer hier graag een beetje om te denken en hou het leuk....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...