Ga naar inhoud

House - TV-serie, niet rotherrie


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Season 3 loopt atm zeker in Amerika :P . Morgen komt het ook weer op sbs trouwens zag ik :P

Yep ;) En jij gaat 3x02 ook leuk vinden want het gaat over alien abduction :D Het was echt net de X-files.

Maar dan beter natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yep ;) En jij gaat 3x02 ook leuk vinden want het gaat over alien abduction :D Het was echt net de X-files.

Maar dan beter natuurlijk.

Hehe klinkt goed :D . Maar ik vind de X-Files ook gaaf omdat de rode draad en de personages me in het algemeen erg aanspreken ;) .

Op tv een serie volgen is bout, want ik mis altijd wel iets tussendoor :P . Ik wil het liefst gewoon alles achter elkaar aan kunnen kijken via een seizoenbox ofzo :P . Dan kan ik er veel beter voor gaan zitten en me er op concentreren wanneer het mij uitkomt :Y . Maar Season 1 komt dacht ik in januari hier :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe klinkt goed :D . Maar ik vind de X-Files ook gaaf omdat de rode draad en de personages me in het algemeen erg aanspreken ;) .

Op tv een serie volgen is bout, want ik mis altijd wel iets tussendoor :P . Ik wil het liefst gewoon alles achter elkaar aan kunnen kijken via een seizoenbox ofzo :P . Dan kan ik er veel beter voor gaan zitten en me er op concentreren wanneer het mij uitkomt :Y . Maar Season 1 komt dacht ik in januari hier :P

Ik neem de boxen in oktober wel mee. Of wil je per se met ondertiteling? Al die medische taal kan wel lastig zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Het is inderdaad immens populair. Ik ben ook nog niemand tegengekomen die een of twee afleveringen volledig heeft gezien en er niks aanvond. Blijkbaar was het publiek de standaard karakters moe. Daarnaast zijn Laurie's acteerkwaliteiten van een niveau dat je in Amerika nooit ziet. Ik ben erg blij dat er nog een seizoen van komt, maar ze moeten het niet gaan uitmelken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is inderdaad immens populair. Ik ben ook nog niemand tegengekomen die een of twee afleveringen volledig heeft gezien en er niks aanvond. Blijkbaar was het publiek de standaard karakters moe. Daarnaast zijn Laurie's acteerkwaliteiten van een niveau dat je in Amerika nooit ziet. Ik ben erg blij dat er nog een seizoen van komt, maar ze moeten het niet gaan uitmelken.

Hij schijnt er ook echt pillen voor te slikken he :P . Krijgt ie zelf hoofdpijnen van om zich helemaal in te kunnen leven enzo :P

Uitmelken opzich is wel iets om op te letten ;) . Maar een echte "die-hard" fan blijft het toch wel leuk vinden en zeker met een serie die eigenlijk vrijwel alleen stand-alone afleveringen bevat. Alles staat los van elkaar, dus nieuwe afleveringen vervelen eigenlijk nooit maar zijn alleen maar welkom :P . Tenzij de inspiratie op is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij schijnt er ook echt pillen voor te slikken he :P . Krijgt ie zelf hoofdpijnen van om zich helemaal in te kunnen leven enzo :P

Uitmelken opzich is wel iets om op te letten ;) . Maar een echte "die-hard" fan blijft het toch wel leuk vinden en zeker met een serie die eigenlijk vrijwel alleen stand-alone afleveringen bevat. Alles staat los van elkaar, dus nieuwe afleveringen vervelen eigenlijk nooit maar zijn alleen maar welkom :P . Tenzij de inspiratie op is ;)

Hij heeft geloof ik een keer een vicodin geslikt om te weten hoe het voelt. Verder denk ik niet dat iemand van het kaliber Laurie aan methodacting hoeft te doen, dus hoofdpijn opwekken enzo... misschien ben je in de war met een aflevering waarin House een migraine bij zichzelf opwekte om een andere dokter in discrediet te brengen.

En het zijn geen stand alone afleveringen. Elke week is er een nieuwe case, maar de verhaallijnen van de hoofdpersonages gaan gewoon door. In de eerste helft van het eerste seizoen valt dat nog niet zo op, maar naarmate de serie vordert begint het echt wel lastiger te worden om zomaar een aflevering te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij heeft geloof ik een keer een vicodin geslikt om te weten hoe het voelt. Verder denk ik niet dat iemand van het kaliber Laurie aan methodacting hoeft te doen, dus hoofdpijn opwekken enzo... misschien ben je in de war met een aflevering waarin House een migraine bij zichzelf opwekte om een andere dokter in discrediet te brengen.

En het zijn geen stand alone afleveringen. Elke week is er een nieuwe case, maar de verhaallijnen van de hoofdpersonages gaan gewoon door. In de eerste helft van het eerste seizoen valt dat nog niet zo op, maar naarmate de serie vordert begint het echt wel lastiger te worden om zomaar een aflevering te kijken.

Ah ok, dan is het gevaar wel dat verhaallijnen uitgemolken of verkloot kunnen worden naarmate er meerdere seizoenen worden gemaakt ja ;)

Bij sommige series staan afleveringen gewoon zo op zichzelf dat ze na ik weet niet hoeveel delen alsnog gewoon doorkunnen op populair niveau zonder hun eigen verhaallijn onderuit te halen. Ik "dacht" dus dat dat hierbij dus ook zo was :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ah ok, dan is het gevaar wel dat verhaallijnen uitgemolken of verkloot kunnen worden naarmate er meerdere seizoenen worden gemaakt ja ;)

Bij sommige series staan afleveringen gewoon zo op zichzelf dat ze na ik weet niet hoeveel delen alsnog gewoon doorkunnen op populair niveau zonder hun eigen verhaallijn onderuit te halen. Ik "dacht" dus dat dat hierbij dus ook zo was :P

Het is in seizoen drie al een beetje aan de hand, vandaar mijn angst. Ze moeten met iets heel goeds komen wil het oude niveau gehandhaafd blijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is in seizoen drie al een beetje aan de hand, vandaar mijn angst. Ze moeten met iets heel goeds komen wil het oude niveau gehandhaafd blijven.

As in... in seizoen 1 en 2 wordt een goede verhaallijn neergezet... en in seizoen 3 worden weer elementen toegevoegd/onthullingen gedaan, die de hele verhaallijn van seizoen 1 en 2 teniet doen? :P Dat zuigt :P . Dat is bij X-Files ook heel erg ;) . Dan krijg je echt van:

Seizoen 2: "het is zit zo met zus"

Seizoen 3: "zal ik je wat zeggen... in seizoen 2 zei jantje dat het zo zat met zus... maar het zit zo"

Seizoen 4: "jantje uit seizoen 1 t/m 3 was evil... hij loog... het zit nu ECHT zo met zus

blabla

Is best jammer ja :P . Het maakt alleen het laatste seizoen nuttig om te kijken :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

House is kreupel en heeft constante pijn, waarvoor hij pillen slikt (verslaafd) en nogal bot uit de hoek kan komen. In de laatste aflevering van het tweede seizoen wordt hij voor die pijn en kreupelheid behandeld en in de eerste van het derde seizoen komt hij hardlopend naar zijn werk.

Ineens was de essentie van House weg.

Gelukkig trekt het weer een beetje bij, maar het was wel even schrikken. Hij was ineens zo veranderd...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
Overmorgen komt bij ons de DVD-box uit van seizoen 1.

Werd tijd!

(ik ben trouwens bekeerd tot het House-isme, beste niet-comedy reeks ooit!!!)

Wheheh. Kon niet uitblijven. Geniale mensen vinden het nu eenmaal een geniale serie ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeker de laatste aflevering was geniaal (diegene die op zeer legale wijze op m'n pc staat)

Wilson: "That's Vicodin!"

en dan weer dat geweldig lachje op House z'n gezicht

Jaaa ;) Nou nog drie weken wachten :( Kutidols.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij ons ook, maar ze vinden het nodig om er soms andere programma's tussen te steken (vanavond Gala van de Gouden Shoen :r )

In Nederland komt er nog wel eens darten tussendoor :')

Nou ja, hier football en American Idol.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In Nederland komt er nog wel eens darten tussendoor :')

Nou ja, hier football en American Idol.

Jah, net na zo'n schitterende aflevering gooien ze er ineens American Idol tussendoor.

Ok, het is een kijkcijferbom, maar waarom net dan?

Hetzelfde doen ze met Family Guy en American Dad.

Goede tv planning is toch iets dat Amerikanen niet kennen hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jah, net na zo'n schitterende aflevering gooien ze er ineens American Idol tussendoor.

Ok, het is een kijkcijferbom, maar waarom net dan?

Hetzelfde doen ze met Family Guy en American Dad.

Goede tv planning is toch iets dat Amerikanen niet kennen hoor.

Ja, enige vorm van continuiteit zou ze niet misstaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Godverdomme, ga ik vandaag naar de winkel: geen box van House te bespeuren.

Ga naar de infobalie: DVD-release is uitgesteld tot 8/2,

hoe moeilijk is het om dvd'tjes te branden persen en in een boxje te steken???

Geen idee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jawel, excuses om niet te moeten studeren :P

En het feit dat ik die extra's wil zien ;)

Die staan ook op youtube ;) Maar inderdaad, die extra's zijn wel een reden voor de DVD... goed punt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
[..]

Baba O Railey :P

Staat op m'n mp3-speler

Was zoo'n geweldige sc?ne met Vogler.

Ook toen hij per ongeluk Nagila Hava (of hoe noemt dat joods nummer) opzetten :P

:Y :Y

Vogler was echt een prototype bad guy. Denk niet dat IEMAND hem leuk vond.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nuja, hoeveel mensen vonden Tritter ?cht leuk?

(oja, voor de legale kijkers)

Hoeveel zuller er Tritter leuk vinden :P

Ja, die was nog vervelender... Vogler maakte zijn beweegredenen tenminste duidelijk. Critter was alleen maar een bloed-onder-je-nagels-vandaan-haalkarakter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar wat ik wel goed vond was dat hij eigenlijk gewoon House-zonder vicodin-als agent neerzette. (deed alles om z'n zin te krijgen)

Maar echt sympathiek was hij niet neen.

(z'n introductie was wel hilarisch: "do you want me to touch you there? That's your private place")

En Morse in natuurlijk wel een schitterend acteur

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar wat ik wel goed vond was dat hij eigenlijk gewoon House-zonder vicodin-als agent neerzette. (deed alles om z'n zin te krijgen)

Maar echt sympathiek was hij niet neen.

(z'n introductie was wel hilarisch: "do you want me to touch you there? That's your private place")

En Morse in natuurlijk wel een schitterend acteur

House plaagt alleen maar een beetje. Dat zei Cuddy ook, toen ie haar met een opmerking tot tranen wist te reduceren. Critter was gewoon... vals.

Het is hooguit een beetje te vergelijken met dat migraine-onderzoek, waar House toch best wat moeite doet om die medicus onderuit te halen, maar dan nog... House deed niemand kwaad met zijn verslaving, wel dan? Juist als hij geen vicodin neemt, vallen er doden.

Wilsons aandeel in dat gedoe is ook nogal schokkend trouwens, vond ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...